Sept/Okt 2005! Antoinet heel veel sterkte

@lieke1 wrote:

Denk er maar goe over na Angel, het s toch een grote beslissing.

Uden is ook mooi wonen. Mijn stiefmoeder woont er en we gaan er vaak shoppen.

(vind Uden leuker winkelen dan Oss)

Weet je al waar je dan eventueel in Uden zou willen wonen?




Ja Uden is inderdaad leuker shoppen dan in Oss of Veghel

Ben erg vaak in oss geweest omdat ik er op school zat (helicon) en stage liep bij Pets Place bij mijn vriendinnetje :smiley:



Maar het maakt me niet zo heel veel uit in Uden als het maar niet die wijk is achter de Jan Linders en Action (het westen van uden) :oops: Daar wonen allemaal tokkies en flodders zeg maar :shifty:

@Chelleke wrote:

@lieke1 wrote:
Denk er maar goe over na Angel, het s toch een grote beslissing.

Uden is ook mooi wonen. Mijn stiefmoeder woont er en we gaan er vaak shoppen.

(vind Uden leuker winkelen dan Oss)

Weet je al waar je dan eventueel in Uden zou willen wonen?




Ja Uden is inderdaad leuker shoppen dan in Oss of Veghel

Ben erg vaak in oss geweest omdat ik er op school zat (helicon) en stage liep bij Pets Place bij mijn vriendinnetje :smiley:



Maar het maakt me niet zo heel veel uit in Uden als het maar niet die wijk is achter de Jan Linders en Action (het westen van uden) :oops: Daar wonen allemaal tokkies en flodders zeg maar :shifty:




Ik kom regelmatig bij die pets place :smiley: Grappig dat jij daar hebt gewerkt en dat dat een vriendin van je is.

Ik weet welke wijk je bedoelt en daar zou ik ook niet willen wonen.

Mijn stiefmoeder woont vlakbij de bitswijk en een oud vriendinnetje van mij woonde daa ook.

Een tante woont in de nieuwere flats in de wilhelminastraat…(niet de grote oude flats)

Hihi wat geinig. Ik heb daar weken/maanden gewerkt :smiley:



Wat ik vandaag toch gehoord heb :cry:

Mijn ouders zijn een week naar Enschede familie bezoek e.d.

Een vakantie zeg maar. We komen oorspronkelijk ook daar vandaan. Ik heb er zelf 12 jaar gewoond en woon nu 12 jaar in Uden…onee woonde,

woon nu in Veghel sinds 10 maanden.



Maar ze zijn nu bij een oom op visite waar ze eigenlijk al jaren niet meer geweest zijn. Wel eens tegengekomen en zelden een belletje.

Beetje buitjebeentje van de familie.

Ik ging toen ik nog in Enschede woonde heel veel met mijn nichtje om, hun dochter. Die heb ik nu na jaren (13 jr ong.) weer eens gesproken aan de telefoon. Echt super leuk :dance:



Maar nu hoorde ik ook minder nieuws. Over een jongen waar ik dus vroeger ook altijd mee omging, dagelijks. Toevallig neefje van mijn nicht

(haar moeder is getrouwd met de broer van mijn mams en is de zus van die jongens moeder :think: Zijn tante dus)

Hij heeft aids :cry:

Ik heb hem jaren niet meer gesproken, we zijn elkaar uit het oog verloren.



Ik was 11 toen we verhuisde en ben daarna nog een keer wezen slapen bij hun. Maar toen eigenlijk geen contact meer gehad.

Maar we hebben toch een heel verleden samen, we waren ten slotte dadekijks bij elkaar. Ik heb hem nog wel eens proberen te vinden via internet, maar is nooit gelukt.

Ik ben er best wel heel erg van geschrokken. :cry:



Het komt, hij is homo (wat ik uiteindelijk helemaal niet raar vond. Ik kijk er niet van op, zeg maar). Maar heeft dus veel partners gehad. Wat een stommerd dat hij zo onvoorzichtig is geweest :cry:

Hij heeft zijn vriend ook besmet :roll: Wat ik erg slecht vind.



Maarja ik moest het even kwijt :shifty:

Tjee Chelleke, dat is zeker rotnieuws, ook al heb je elkaar al zo lang niet gesproken.

Aids gun je niemand :frowning:

Ik meld me ook weer! Mooi lijstje Lieke en Sas! Lekker duidelijk maar ook beknopt!



Pfff hier zijn ze 2 deuren verder de pui er uit aan het slopen geweest vandaag. Ze begonnen om 8 uur en ik was zoooo moe. De afgelopen nachten maar 4 uur geslapen en ik kan niet overdag even slapen, lig ik alleen maar wakker. Dus vanochtend na de voeding van 8 uur weer in bed gekropen en toen begin het gehamer gejekker gezaag en gedoe. En toch heb ik tussendoor nog een beetje geslapen tot 10.30 uur! Daarna weer flesje gestofzuigd en gedweild even naar het winkelcentrum gelopen en daarna meteen weer gestraft omdat ik weer zo’n last van mijn bekken kreeg… ik heb er dus nu meer last van dan toen ik zwanger was, stom hoor! Jim weer flesje, eten vast gaan maken en nu aan het bijlezen op KOK… morgen maar weer wat eerder uit bed komen, want de dag is wel erg kort meteen…



Anoniempje spannend voor je vriend een andere baan!



Lenie balen dat het op je werk niet zo lekker gaat! Ik hoop dat je gauw iets ander vindt!



Jim zit vandaag in een mooi ritme ik hoop dat ie het zo houdt… ik ga even het eten afmaken, misschien kom ik vanavond nog even en anders ben ik er morgen weer! (Lieke dan zet ik ook de msn aan hoor! :-* )

Heey meiden,



Gistermiddag zijn we weer terug gekomen van onze vakantie.



Aangezien er veel getikt is, kan ik niet op iedereen persoonlijk reageren. Ik denk dat ik dan vanavond om 11 uur nog zit te tikken :wink:



Maar… als je wat wil melden of mij wil bijkletsen, moet je dat vooral doen!!!



De vakantie was heerlijk. Lekker een jeep gehuurd waardoor we veel gezien hebben. Verder zoveel mogelijk van de zon genoten en diverse activiteiten gedaan met het animatieteam. Erg lache was dat.



Verder niet zo veel bijzonders te melden. Vrijdag naar het zh, waarschijnlijk weten we dan of het er 1 of 2 zijn.

Janine: fijn dat je zo’n mooie en leuke vakantie hebt gehad, en nu maar uitkijken naar vrijdag!



Suus: kl#te zeg van die buren :wall: ik ken het…hier in de vakantie…

Wat een gedoe he met die pijn van je. Ben je al naar de ha geweest ?

Was het gezellie geweest zondag?



Lenie: Ik hoop dat je ook snel een nieuwe baan hebt net als je vriend!



Hier verder alles goed :dance:

Een beetje laat…



Nes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas!!



Groetjes Janine

spannend janine

Zo Meiden: heel wat gekletst vandaag hier :lol:



Janine: fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt.

Hoe voel je je nog misselijk geweest daar?

Echt spannend vrijdag!!!



Angel: jammer dat je nog twijfels hebt bij het huis, idd niet te snel beslissen je moet er wel een goed gevoel bij hebben.

En wat een verhaal joh over die neef van een nicht ofzo :wink: :lol:



Suus: toch in de gaten houden hoor als je nog steeds klachten houd, niet mee blijven lopen! :naughty:

Is de bedoeling dat je nu toch wel goed op gaat knappen en steeds minder last krijgt ipv steeds meer.

Fijn die buren :x



Hier de :twisted: weer weg, dus kunnen weer gaan oefenen :lol: .

Zijn echt aan het aftellen tot zondag want dan lekker naar Kreta.

Bij mij op mijn werk nog steeds een gekkenhuis zo druk, mnorgen laatste dag in dit gezin en dan van woensdag op vrijdag nog even afwachten waar ik terrecht ga komen.

Het is zo zondag anoniempje :dance:

:dance: gelukkig wel!!!

Anoniempje lekker vooruitzicht hoor! Enneh ook in de klustijd op vakantie… wie weet heeft het resultaat, je hoort het vaak dus ga maar lekker romantisch doen daar in Kreta!



Nou Jim zijn ritme was gisteren tot aan de laatste voeding perfect. De laatste voeding dronk hij dus maar voor de helft weer leeg met als resultaat vanochtend om 4.45 uur weer een heel hongerig ongeduldig verslikkend stikkend ventje (dus stiekem even oogjes dicht bij het flesje zit er niet in). Ik geloof ook nooit dat ik hem zo bv had kunnen geven, hij is dan zo ongeduldig en driftig dat hij de speen niet eens fatsoenlijk in zijn mond kan houden… nou ligt hij lekker naast mij op de bank te slapen hij had net een hikje. Ik ga hem nu dus maar eens in zijn bedje leggen en fijn wat stofzuigen. Vanmiddag moeten we voor zijn nacontrole naar de kinderarts in het zkh, was ik gewoon bijna vergeten :oops:



Lieke dus misschien geen msn vandaag… solly

@Tante Soesa wrote:



Lieke dus misschien geen msn vandaag… solly






Geeft toch niet.

Ik spreek je vanzelf wel weer een keer. Vanavond ben ikzelf ook ff weg, maar ik zie je vanzelf wel weer. :-*




Ik hoop dat alles goed ik straks met de Jim.

@JanineB wrote:

Heey meiden,



Gistermiddag zijn we weer terug gekomen van onze vakantie.



De vakantie was heerlijk. Lekker een jeep gehuurd waardoor we veel gezien hebben. Verder zoveel mogelijk van de zon genoten en diverse activiteiten gedaan met het animatieteam. Erg lache was dat.



Verder niet zo veel bijzonders te melden. Vrijdag naar het zh, waarschijnlijk weten we dan of het er 1 of 2 zijn.




Spannend vrijdag :dance:

Maar fijn dat je vakantie goed was :dance:

@anoniempje wrote:



Angel: jammer dat je nog twijfels hebt bij het huis, idd niet te snel beslissen je moet er wel een goed gevoel bij hebben.

En wat een verhaal joh over die neef van een nicht ofzo :wink: :lol:



Hier de :twisted: weer weg, dus kunnen weer gaan oefenen :lol: .

Zijn echt aan het aftellen tot zondag want dan lekker naar Kreta.

Bij mij op mijn werk nog steeds een gekkenhuis zo druk, mnorgen laatste dag in dit gezin en dan van woensdag op vrijdag nog even afwachten waar ik terrecht ga komen.




Bijna lekker op vakantie :dance:

Nu echt lekker aftellen!! Klus ze hè :wink: :inlove:



We zijn er zeker van dat we dat huis niet willen.

Ik wil mijn kindjes dadelijk toch liever in een goede buurt op laten groeien.

Niet omdat er zo veel buitenlanders wonen hoor, want je hebt buitenlanders en buitenlanders.

Maar als de mensen al verhuizen omdat ze zo last hebben van de jongeren e.d. dan wil ik er liever niet wonen.

En mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Uden zodat ik snel hulp kan hebben van mamslief

Dus we zoeken alleen nog maar in Uden verder :smiley:

@Tante Soesa wrote:

Anoniempje lekker vooruitzicht hoor! Enneh ook in de klustijd op vakantie… wie weet heeft het resultaat, je hoort het vaak dus ga maar lekker romantisch doen daar in Kreta!



Nou Jim zijn ritme was gisteren tot aan de laatste voeding perfect. De laatste voeding dronk hij dus maar voor de helft weer leeg met als resultaat vanochtend om 4.45 uur weer een heel hongerig ongeduldig verslikkend stikkend ventje (dus stiekem even oogjes dicht bij het flesje zit er niet in). Ik geloof ook nooit dat ik hem zo bv had kunnen geven, hij is dan zo ongeduldig en driftig dat hij de speen niet eens fatsoenlijk in zijn mond kan houden… nou ligt hij lekker naast mij op de bank te slapen hij had net een hikje. Ik ga hem nu dus maar eens in zijn bedje leggen en fijn wat stofzuigen. Vanmiddag moeten we voor zijn nacontrole naar de kinderarts in het zkh, was ik gewoon bijna vergeten :oops:



Lieke dus misschien geen msn vandaag… solly




Suc6 vanmiddag in het ziekenhuis :-*

Ik hoop dat zijn drinken snel een beetje beter gaat, is voor jullie allebei wel zo lekker :hug:

Hier niet echt nieuws maar wilde even mijn dipje kwijt :cry:

Hoor iedereen om me heen opeens dat ze zwanger zijn en “moet” maar heel blij doen en feliciteren.

Meen ik ook echt hoor en gun het ze heel erg maar ja …

Net belde een vriendin met het goede nieuws en mijn buurvrouw vertelde heel enthousiast dat ze weer oma wordt.

Met als gevolg mijn moeder weer met het bekende verhaal van ik was de 1e in mijn omgeving die oma was en nu heeft iedereen al meer kleinkinderen als ik :x



Suus: ik hoop dat je gelijk hebt en we gaan er zeker een hele leuke vakantie van maken, gaan volop genieten

Hier gaat alles redelijk.

Ben onderhand doodop.



3 huishoudens (mijn eigen, mijn ouders en mijn broer) dieren verzorgen valt niet mee.

Als alles ook wat beter verliep viel het nog wel mee. Maar ons Boomertje is 15 en plast en poept wanneer het hem uitkomt. Dus dat moet ik bijna 10 keer per dag opruimen. Maar van het weekend begon Donja (Boxer van mijn ouders) bloed te plassen, dus op naar de dierenarts. Blaasontsteking.



Nu begon vannacht eerst Djinka om 5 uur te blaffen dat ze heel nodig moest. Ik er uit en haar even uitgelaten.



Toen begon Simba 2 keer over te geven.

En beneden had ze in de gang op de tegelvloerbedekking gepoept (diarree) en moest dat dus ook nog opruimen.

Nu heb ik gewoon die 3 tegels (vloerbedekking) eruit gehaald en met de tuinslang schoongemaakt.



Maar toen kwam ik terug in de kamer, weer overgegeven en diaree met bloed. + dat Boomer ook maar weer even mee deed om alles in de kamer te doen :frowning:



Kijk van Boomer wist ik, dat beestje is erg oud en kan zijn behoeftes niet meer ophouden. Maar dat iedereen hier begint te sukkelen. Pffff konden ze daar niet mee wachten tot mijn ouders weer terug waren :wink:



Maarja ik had dus echt barstende koppijn en erg moe maar heb even lekker 2 paramolletjes genomen en nu gaat het wel weer.

De honden lopen met zijn vieren in de tuin want dat is makkelijker opruimen en ik neem nu even tijd voor mezelf :smiley:

@anoniempje wrote:

Hier niet echt nieuws maar wilde even mijn dipje kwijt :cry:

Hoor iedereen om me heen opeens dat ze zwanger zijn en “moet” maar heel blij doen en feliciteren.

Meen ik ook echt hoor en gun het ze heel erg maar ja …

Net belde een vriendin met het goede nieuws en mijn buurvrouw vertelde heel enthousiast dat ze weer oma wordt.

Met als gevolg mijn moeder weer met het bekende verhaal van ik was de 1e in mijn omgeving die oma was en nu heeft iedereen al meer kleinkinderen als ik :x




:hug: :-*