Natascha en Johan gefeli met de geboorte van jullie zoon Sem! Ik ga gauw even naar zijn fotootje kijken bij de okt. mama’s!
Bedankt voor jullie felicitaties! Weer een jaartje ouder en wijzer…
Gisteren is hier de fysio weer geweest en ik had het zelf al gezien, de afplatting is niet minder geworden maar zelfs erger Ook zijn achterhoofd wordt nu plat waardoor hij weer een soort van punthoofd begint te krijgen. Nu slaapt hij 's nachts in de kinderwagenbak in de back to sleep dat is een kussentje met twee rolletjes die ik toevallig had liggen. Daardoor wordt de druk op zijn achterhoofd anders verdeeld. Overdag in de box of in de kinderwagen als we wandelen op de rechterzij in de zijslaper en meer kunnen we niet doen. Als hij straks op zijn buik gaat liggen moet het minder worden, dan is de druk van de schedel. Blijkbaar heeft Jim een zachte schedel. Dus ook het buikliggen moeten we fanatiek gaan oefenen. Ik lig hem al op zijn buik op mijn buik als hij bij me ligt, dat scheelt ook al weer… we hebben nog 3 maanden, dus ik hoop echt dat dit genoeg is. Gelukkig is het puur cosmetisch en heeft Jim er zelf geen last van.
Hai hai
Daar ben ik weer eens (druk druk druk)
Kes, Nes en Mees wat een droppies!! Ik raak helemaal verliefd! Zulke wijze koppies!!
Bibi-Jane, dat wordt aftellen zeg! Nog 12 dagen!! Spannend!!
Anoniempje, tof zeg dat het concert gaaf was! Ben best wel een beetje jaloers!!
Suus, wat een toestand zo weer met al dat draaien enzo. Gelukkig dat Jim er verder geen last van heeft! Hoe issie verder met jou?
Haha, mijn man kan ook niet wassen. Ik moet van te voren alle knopjes goed zetten. En die reclame dan: Weet je wat die witte doos is?? Dat is een wasmachine whahahaha
Hier wordt het steeds gekker. Op mijn werk loop het niet helemaal lekker. Ik heb een collega die naast haar schoenen loopt en die strijkt met de eer van een ander. Ik zal jullie het hele verhaal besparen, anders kan je 20 kantjes lezen.
Belde vanmorgen ook nog Leendert op, of hij echt niet 2 weken naar Italie mocht. Ik gezegd dat ik dat niet leuk vind bla bla bla, zegt hij: we hebben het vanavond wel over. Nou dan weet ik al hoe dat afloopt. Dus ikke lekker sago vandaag!
Verder doe ik de gekste dingen. Daarnet wilde ik mijn jas een sleutel van de meterkast hangen??!! Zeg ik tegen een bewoner: Goh, zit er weer een veter in je knoop?? DOm dom haal woorden door elkaar, letters pfff
Af en toe een duizeling…, allemaal weer van die verschijnselen
Ik word gek, zit gewoon tussen mijn oren volgens mij…
Liefs, Janine
Suus: vervelend dat het zelfs erger is geworden met Jim’s hoofdje hoop idd dat de buikligging wat scheelt.
Janine: en gaat hubbie nog naar Italië?
Balen dat het op je werk ook niet zo lekker loopt.
Bij mij met werken eindelijk weer een beetje rustiger, op kantoor wisten ze gewoon niet wat hun overkwam.
Ik heb zelfs anderhalve dag op wacht gezeten nou dat was lang geleden hoor dat dat gebeurde
Maar inmiddels weer aan het werk, weer erg gezellig.
Ben dus deze maand aan het tempen maar snap er niks meer van, vandaag dag 17 nog steeds 36,6 heel de week al 36,5 , 36,6 dus nog niet echt een duidelijk zichtbare verhoging.
Wel op dag 10 een daling gehad naar 36,2 en toen dag 11 een stijging naar 36,7 maar lijkt me zo vroeg want heb toch steeds een cyclus van 28/29 dagen en je temp moet toch hoog blijven na een eisprong.
Snap er niks meer van , misschien heb ik wel helemaal geen eisprong
Wel al heel de week last van mijn onderbuik en wat meer afscheiding :oops: sorry vies praatje
anoniempje, vervelend dat het niet helemaal werkt voor je dat tempen. Ik snap er ook niet veel van, weet enkel dat je voor dat je opstaat moet tempen maar ik heb het zelf nooit gedaan.
Ik heb zelf al een hele hoge temperatuur, ook in rust. Maar een niet duidelijke stijging weet ik ook niet of dat ligt aan het wel of niet een eisprong hebben.
ik ben weer ongi…
dat tempen bij mij is ook erg raar… in mijn ongo tijd dan heb ik erge pieken en dalen en geen gelijke temp… dan is het even gelijk en dan weer zo raar…
deze maand niet getempt door die gewrichtsontsteking. Slik veel pijnstillers dus dat beinvloed alles.
Wat is het rustig hier :shock:
Dames, hier wat foto’s van opnze kleine knul, hopelijk kunnen jullie ook snel zulke foto’s plaatsen
idd rustig hier zeg.
Kes: wat een schatje :inlove:
Gaat het goed met je, alweer een beetje aan het opknappen?
Hoe bevalt dat nou om eens zelf in het kraambed te liggen, lijkt me erg raar :lol:
Lenie: balen meid weer die rot :twisted: , blijven ze dan nooit eens bij ons weg ?
Even een vraagje: weet iemand of je als je geen eisprong zou hebben wel gewoon elke maand ongesteld kan worden?
Tempen geeft hier nog steeds geen duidelijkheid, vanochtend weer 36,7 dus niet echt veel hoger geworden de afgelopen dagen.
Wel al zeker een week steeds last van mijn onderbuik, constant zo’n drukkend gevoel en gevoelige borsten :think:
Natascha wat een poepie!
Janine gaat je hubbie naar Italië? Wat jammer dat je zo’n gedoe hebt met je collega!
Anoniempje balen dat je niks met je temp kan. Ik heb 2x een cyclus getempt en de 2e keer dacht ik wat een raar gedoe, toen was ik zwanger dus heb verders ook weinig ervaring… misschien moet je anders je vraag nog even bij zwanger worden zetten?
Hier verders weinig nieuws eigenlijk… dus ik houd het even hier bij!
Kes: wat een poepie zeg!!! :inlove: :inlove: wat een grote ogen in dat koppie :inlove: :inlove:
Kes :inlove: :inlove: :inlove:
@anoniempje wrote:
Even een vraagje: weet iemand of je als je geen eisprong zou hebben wel gewoon elke maand ongesteld kan worden?
Tempen geeft hier nog steeds geen duidelijkheid, vanochtend weer 36,7 dus niet echt veel hoger geworden de afgelopen dagen.
Wel al zeker een week steeds last van mijn onderbuik, constant zo’n drukkend gevoel en gevoelige borsten :think:
Volgens mij wel, want je baarmoeder maakt hoe dan ook je baarmoeder klaar voor eventuele vruchtje en als er niks komt moet ie toch weer schoon
Suus: ben idd ook al bij het onderwerpje Tempen bij zwanger worden bezig :lol:
Daar zegt dus ook iemand dat het kan zijn ivm die cyclussen van 32 dagen en 1x 35 dat mijn eisprong nog moet komen en dat de tijd tussen mijn eisprong en de dag dat ik ongi wordt korter is.
Maar ik denk toch echt dat het of al geweest is of niet meer komt…
Gisteravond zei mijn vriend ook al van misschien ben je al wel gewoon zwanger en werkt het daarom niet was bij jou dus wel zo?
Dan wil ik jou nadoen :mrgreen:
Angel: zal idd wel zo zijn wat je zegt, lastig is dat want zo weet je dus eigenlijk nooit zeker of je wel een eisprong hebt.
Hoe zou de gyn, dat dan controleren als je temp niet duidelijk is? :think:
Hoe gaat het met jou, nog veel last van de reumaklachten?
@anoniempje wrote:
Angel: zal idd wel zo zijn wat je zegt, lastig is dat want zo weet je dus eigenlijk nooit zeker of je wel een eisprong hebt.
Hoe zou de gyn, dat dan controleren als je temp niet duidelijk is? :think:
Hoe gaat het met jou, nog veel last van de reumaklachten?
Ja met mij gaat alles prima hoor, de reuma is goed te doen met de prednison pillen. Mag niet klagen

Tja en verder nog niet zwanger. En dat zal deze maand ook wel niet zijn want we hebben niet echt veel geklust, zat niet zo lekker in mijn velletje. Dus ben dadelijk gewoon ongi op mijn verjaardag

Maar wat je zegt het is inderdaad erg lastig zoiets (eisprong)
Dan zou je ovulatie testen moeten proberen.
Ik doe dat ook elke maand en weet zo dat ik wel een eisprong heb. Op dat 13 en 14 is ie altijd positief dus in die dagen heb ik dan mijn eisprong. Dag 15 is ie namelijk weer negatief.
We klussen dan op dag 13 en soms ook op dag 14 als extratje.
Verder met jou alles goed?
Zal me ook weer even melden. Hier gaat alles goed.
Anoniempje zo ver ik weet heb je gewoon een eisprong dat is voor als je ongesteld gaat worden. Als je niet ongesteld word heb je waarschijnlijk geen eisprong heb ik vernomen dan hoop voor je dat je snel iets meer weet meis of dat je gewoon al lekker zwanger bent !!!
Chelleke jammer dat je dan op je verjaardag ongie bent maar ja als je niet lekker in je velletje zit lukt het waarschijnlijk ook niet he.
Dikke :-* :-* Dames
:-* West
West:Ik kan het ook niet echt ergens terug vinden hoor hoe dat zit met die eisprong en wat het wel of niet hebben van een menstruatie daarover zegt.
Angel: fijn dat het beter gaat, lichamelijk gezien nu hopelijk ook weer snel wat beter in je vel.
:hug:
We klussen nu maar vanaf dag 10 ong. om de dag en gaan dus maar nog even door voor het geval mijn eisprong toch nog niet geweest is :lol: :inlove:
Welke ovulatietesten gebruik jij?
Ik heb dus 2 maanden geleden die van matcare gebruikt, op dag 14 werd het streepje goed duidelijk dus dat zou bij die testen wezen dat mijn eisprong binnen 1 tot 3 dagen daarna zou zijn.
Vanaf dag 15 was hij weer negatief dus volgens mij had ik toen rond de 15e dag mijn eisprong
@anoniempje wrote:
West:Ik kan het ook niet echt ergens terug vinden hoor hoe dat zit met die eisprong en wat het wel of niet hebben van een menstruatie daarover zegt.
Angel: fijn dat het beter gaat, lichamelijk gezien nu hopelijk ook weer snel wat beter in je vel.
:hug:
We klussen nu maar vanaf dag 10 ong. om de dag en gaan dus maar nog even door voor het geval mijn eisprong toch nog niet geweest is :lol: :inlove:
Welke ovulatietesten gebruik jij?
Ik heb dus 2 maanden geleden die van matcare gebruikt, op dag 14 werd het streepje goed duidelijk dus dat zou bij die testen wezen dat mijn eisprong binnen 1 tot 3 dagen daarna zou zijn.
Vanaf dag 15 was hij weer negatief dus volgens mij had ik toen rond de 15e dag mijn eisprong
Ja inderdaad dan had je 'm rond die tijd
Ik gebruik Midstream Ovulatietest
klussen trouwens ook vanaf dag 10 hoor :inlove:
Dag meiden,
Daar ben ik ook weer eens.
Ik heb nog niet alles terug gelezen :oops: , dus kan nog niet op iedereen reageren :oops:
Hier een heel druk weekend gehad.
Zaterdag gewoon gewerkt en 's avonds mijn schoonouders op visite.
Zondag ben ik met en vriendin in Arnhem wezen winkelen. Was gezellie alleen mijn portomonee was er minder blij mee. :lol:
2 truien voor mijzelf en een voor hubbie.
En natuurlijk ff lekker ergens samen geluncht en bij gekletst.
West:Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, ik temp nog niet , ik gebruik ovtesten, maar moet dit ook weer doorgeven aan de gyn.
Angel: fijn dta het wat beter met je gaat :hug:
Janine: ik hoop dat je hubbie toch bij je blijft
P.s. ik gebruik testen van romed en bevallen goed hoor en supergoedkoop op bbbrbbl
Lieke: leuk dat je er weer even bent hoor.
Was mijn vraag over dat tempen niet West :lol:
Ik ben druk bezig met tempen maar vind het maar lastig.
Al heb ik net wel iets kunnen vinden op een site.
Daar wordt ook gezegd dat de plaatje met daarop een duidelijke temppiek rond de eisprong niet echt realistisch zijn want dat het bijna nooit zo eruit ziet.
Dit omdat je temp stijging gelijk op gaat met de progesteronstijging en dit schijnt dus geleidelijk te gaan en niet opeens met een duidelijke piek.
Het 1e gedeelte van de cyclus is je temp laag en het 2e gedeelte hoog dus zodra je temp gaat stijgen, ook al is dat geleidelijk dan begint de eisprong.
Ik heb sinds 3 dagen nu steeds elke dag 0,1 stijging maar zat maar op die piek te wachten maar misschien dat het dan toch goed gaat.
@anoniempje wrote:
Lieke: leuk dat je er weer even bent hoor.
Was mijn vraag over dat tempen niet West :lol:
Ik ben druk bezig met tempen maar vind het maar lastig.
Al heb ik net wel iets kunnen vinden op een site.
Daar wordt ook gezegd dat de plaatje met daarop een duidelijke temppiek rond de eisprong niet echt realistisch zijn want dat het bijna nooit zo eruit ziet.
Dit omdat je temp stijging gelijk op gaat met de progesteronstijging en dit schijnt dus geleidelijk te gaan en niet opeens met een duidelijke piek.
Het 1e gedeelte van de cyclus is je temp laag en het 2e gedeelte hoog dus zodra je temp gaat stijgen, ook al is dat geleidelijk dan begint de eisprong.
Ik heb sinds 3 dagen nu steeds elke dag 0,1 stijging maar zat maar op die piek te wachten maar misschien dat het dan toch goed gaat.![]()
Ik weet even niet meer waar ik het heb gelezen maar bij de januaristoppers was er ook 1 die werd niet ongesteld en ook geen eisprong…Ik ga eens goed na denken waar ik dat heb gezien en als ik er op kom laat ik het je gelijk weten…
Lieke hier ook druk druk ben nu druk aan de poets hubbie is woensdag jarig. En zaterdag vieren we het voor onze vrienden dus ook aardig druk…
:-* West
Zo ver ik weet krijg je altijd een ongesteldheid ook al heb je geen eisprong.
Bij het slikken van de pil heb je ook geen echt eisprong
En bij een sterilisatie ben je ook altijd ongesteld terwijl er geen eitje meer door kan.
De baarmoeder wordt iedere maand (uitzondering mogelijk) opnieuw behangen dus in principe krijg je ieder maand een bloeding al dan niet met eitje die niet bevrucht is