Suus goed idee die 2de auto
Bibi-jane leuk dat je nu de datum weet. Aftellen nu he :dance:
Kes :hug:
Verders hier geen nieuws…
Anoniempje je kan natuurlijk ook een vroege eisprong hebben. Meestal is de eisprong volgens mij binnen 24 uur nadat je temp omhoog is gegaan. Dus het zou wel kunnen. Dan zou je dus eigenlijk nu over ongeveer 2 weken ongesteld moeten worden… Maar doe je het wel steeds op dezelfde tijd en voordat je uit bed bent gekomen? Om het echt goed te doen moet dat namelijk hè! Ik zou het gewoon nu eens bijhouden en volgende maand weer als het dan ongeveer hetzelfde is ben je wel iets wijzer over je cyclus. Op bbbr*bbel kan je trouwens een exel sheet downloaden waarop je dat allemaal kan bijhouden!
Hier verders ook weinig nieuws. Hubbie is gisteren even op pad geweest voor een autootje maar het was jammer genoeg al verkocht. We willen een klein niet te duur autootje (liefst peugeot 106, 205 of Renault Clio) maar die zijn populair dus snel weg. Nou is hubbie ook nog veeleisend want er mag niet te veel op de teller staan omdat de auto dan motorisch gezien al aardig afgeschreven is pffff dat wordt weer een tig jaren plan geloof ik :roll:
Ik ga weer even zoeken!
@Bibi-Jane wrote:
Ik wilde jullie even laten weten dat ik 14 november ga bevallen van onze dochter. Dus nog even en dan zit het ook voor mij erop.
Schitterende foto’s weer gezien super
Ow spannend hoor, nu echt aftellen dus

@Kes wrote:
Hier dus nog steeds geen actie, ben het nu echt zatJe zit er zo op te wachten, ook al moet je dat natuurlijk niet doen, maar ja makkelijker gezegt dan gedaan :roll: Wil ook ontzettend graag thuisbevallen, maar ja moet dan wel binnen een week beginnen.
Gister echo en ctg gehad, en met de kleine was alles goed gelukkig. Maandag weer naar de VK, dan gaat ze weer strippen, en dan dinsdag weer voor controle naar de gyn, met ctg en echo.
Ga maandag ook aan de VK vragen of ze evt een dag voor ik volledig word overgedragen aan de gyn mijn vliezen wil breken :shifty: Misschien beginnen dan de weeën, en mocht dat niet zo zijn dan moet ik sowiezo al naar het zh omdat ik dan 42+ ben.
Fijn weekend dames!
Groetjes Natascha. :-*
Kan me voorstellen dat je nu ook wel eens actie wil. Ik zal heel hard voor je duimen :thumbup:

Suus: weet idd dat je het steeds wel rond dezelfde tijd moet opnemen dus dat probeer ik ook wel te doen.
Ik denk niet dat ik zo’n vroege eisprong heb, met die ovulatietesten gaf het ook aan rond dag 15 geloof ik dus wel normaal.
Ik dacht alleen ergens gelezen te hebben dat als je temp verhoogd is dat je eisprong dan al geweest was :think:
En dan moet je temp toch ook hoog blijven?
Nu al 2x 36,5 dus volgens mij moeten we nog even klussen en is mijn ei nog niet gesprongen :lol:
Zou dan dinsdag of woensdag ong. zijn verwacht ik zelf
Gisteren naar Marco borsato geweest, was weer super!!!
Erg leuk concert, Ilse de Lange stond in het voorprogramma en Lucie Silvas deed een aantal nummers en Ali B was er.
Was echt weer de moeite waard.
Waren al op tijd vertrokken en hebben dus eerst nog gezellig wat gegeten, allemaal speciale menu’s enz in de restaurant en echt iedereen in het rood.
Waren om half 2 thuis dus lekker uitgeslapen en morgen weer beginnen met werken.
@anoniempje wrote:
Suus: weet idd dat je het steeds wel rond dezelfde tijd moet opnemen dus dat probeer ik ook wel te doen.
Ik denk niet dat ik zo’n vroege eisprong heb, met die ovulatietesten gaf het ook aan rond dag 15 geloof ik dus wel normaal.
Ik dacht alleen ergens gelezen te hebben dat als je temp verhoogd is dat je eisprong dan al geweest was :think:
En dan moet je temp toch ook hoog blijven?
Nu al 2x 36,5 dus volgens mij moeten we nog even klussen en is mijn ei nog niet gesprongen :lol:
Zou dan dinsdag of woensdag ong. zijn verwacht ik zelf
Gisteren naar Marco borsato geweest, was weer super!!!
Erg leuk concert, Ilse de Lange stond in het voorprogramma en Lucie Silvas deed een aantal nummers en Ali B was er.
Was echt weer de moeite waard.
Waren al op tijd vertrokken en hebben dus eerst nog gezellig wat gegeten, allemaal speciale menu’s enz in de restaurant en echt iedereen in het rood.
Waren om half 2 thuis dus lekker uitgeslapen en morgen weer beginnen met werken.
Wat leuk dat marco borsato leuk was en dat je het gezellig hebt gehad.
Hier vandaag pijn onderin mijn buik ik denk zelf mijn eisprong? Geen idee. Gisterenochtend in ieder geval nog lief tegen elkaar geweest dus wie weet. Verders eigenlijk niet zo veel te melden. Zit te wachten tot de beeb van natascha komt hahaha.
:-* West
Kes is vanmorgen bevallen van een zoontje. Hij heet Sem!!!
Kes en Johan van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sem!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
NATASCHA EN JOHAN GEFELICITEERD MET JULIE ZOON SEM !!!
Enne lekker gaan genieten en knuffelen…Enne wat een snelle bevalling zeg goed gedaan op zo’n korte tijd toppie meid !!!
Enne ik bel jullie vanmiddag even moet eerst gaan werken !!!
Liefs :-* :-* West
Ook hier nog even Gefeliciteerd, gelukkig nog een Oktober baby.
Hier is het nog 14 dagen…dan zijn we met zijn 5en
Kes en man,
van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sem!!
Liefs, Janine
Kes en Hubbie:
Van Harte gefeliciteerd met jullie Sem.
Wat een leuke naam ook zeg.
Hoop dat alles toch thuis gelukt is zoals je wilde.
En volgens mij ook erg snel gegaan.
Ga maar lekker genieten van je kraamtijd, laat je verwennen door je collega
Kes en man: van harte gefeliciteerd met SEM!!!
Geniet van de kleine!!!
:dance: :dance: :dance:
Kes en Johan GEFELICITEERD met de geboorte van Sem!!!
Op het oktobermama forum staan nu foto’s van SEM
Suus, ook hier gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance:
En Kes gefeliciteerd met de geboorte van Sem :dance: :dance: :
@lieke1 wrote:
Suus, ook hier gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: [/color][/size]
Dat wist ik niet :oops:
Suus ook namens mij

Oh, sorry Suus!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Suus:
Van Harte met je verjaardag, hoop dat je een gezellige dag hebt.
Suus, Gefeliciteerd met je verjaardag meis.
Ik ben gisteren wezen kijken bij natascha en johan en SEM is een scheetje zeg :inlove: :inlove: Alles gaat goed met haar en met sem ook ze heeft gisteren overdag weinig geslapen. Ik weet niet waneer ze zelf een berichtje zal plaatsen. Maar dat merken jullie wel. Als ik ben geweest en ze heeft nog niks gepost houd ik jullie wel op de hoogte hoe het gaat met natascha en met sem.
:-* West
Suus, nog van harte met je verjaardag!
Liefs, Janine