Hoi Meiden,
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik wilde toch ook hier een fotootje wegzetten van Lucas.
:inlove: :inlove: :inlove:
wat een liefie!!! :inlove:
Nes: hoe komen jullie mama’s toch op dat rare idee dat wij geen foto’s willen zien :naughty:
Is toch altijd leuk om jullie kleintjes te bewonderen???
Snap wel wat je bedoeld hoor maar ik vind het alleen maar leuk en van mij mogen jullie nog veel meer foto’s showen :inlove:
Lenie: jeetje wat vervelend zeg en hernia, ben ook bekend met rugklachten dus ik hoop heel hard voor je dat het snel over is, sterkte en doe rustig aan!
Sorryyyyyy…zal niet meer zo denken anoniempje.
Nou voor de liefhebbers…
@Nes wrote:
Sorryyyyyy…zal niet meer zo denken anoniempje.
Nou voor de liefhebbers…
Wat een scheetje zeg !!! :inlove: :inlove: Foto’s foto’s hahaha
:-* West
omdat je zo aandringt ene paar foto’s (en omdat ik supertrots ben op mijn kanjer :inlove: )
hoe is het trouwens hier? wel erg rustig heb ik gemerkt. ik lees elke keer alle berichtjes, maar zoveel bij te lezen heb ik nooit.
:-* mees
@Mees wrote:
omdat je zo aandringt ene paar foto’s (en omdat ik supertrots ben op mijn kanjer :inlove: )
hoe is het trouwens hier? wel erg rustig heb ik gemerkt. ik lees elke keer alle berichtjes, maar zoveel bij te lezen heb ik nooit.
:-* mees
Wat een kanjertjes zeg toppie :inlove: :inlove:
Het is aardig stil hier ja ik heb eigenlijk niet zo veel te melden het gaat zo zijn gangetje en we zitten weer in one klus periode denk ik. Ben aardig verkouden heb nu een middeltje wat helpt dus hoop dat ik er snel van af ben. Want wil straks wel de beeb van kes/ natascha gaan bewonderen als het geboren word… Dus verkoudheid ga maar snel weg !!! (zo ver ik weet gebeurd er maar weinig bij haar :thumbdown: beebje kom maar snel !!)
:-* West
:-
:- West
:inlove: :inlove: :inlove:
Zo effe een paar daagjes druk maar ik ben er ook weer hoor! Gisteren heeft Jim zijn prikjes gehad, in ieder beentje eentje. Ik heb hem nog nooit zo zien huilen, hij werd echt helemaal rood en zette me een keel op! Maar even later bij het aankleden kon hij al weer heel lief naar me lachen :inlove: . Hij heeft er weinig last van gehad, had wel een paar flinke poepluiers daarna maar of dat ook echt daar van kwam…
Hubbie heeft vandaag zelf zijn werkbroeken en mijn spijkerbroeken gewassen, ik heb de boel in de droger gestopt en wat was er gebeurd… zat er nog een pen in één van zijn broeken! Die broeken konden we dus allemaal weggooien, zaten helemaal onder de pen! Gelukkig zat mijn nieuwste broek er niet bij en hoeft hij zijn werkbroeken niet zelf te betalen, dus nu moet ik helaas een nieuwe spijkerbroek gaan kopen :mrgreen: . Meneer probeerde het nog wel in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat ik even had moeten kijken of er nog iets in de zakken zat… :snooty: :naughty: mooi dus niet dacht ik zo hij had ze voor hij ze in de wasmachine deed moeten checken!
Voor foto’s van Jim moeten jullie maar even op het showforum kijken bij aug. of sept. beebs. Heb net van de week foto’s neergezet daar.
Lenie balen dat je een hernia hebt zeg! Ik hoop dat het met rust weer allemaal goed komt!
Janine en Antoinet lezen jullie nog mee? Hoe is het met jullie?
Hihi Suus, dat is nu precies DE reden waarom mijn hubbie hier niet meer wast :naughty: :naughty:
Al 2 keer een wasmachine vol weg kunnen gooien :x :mrgreen:
Ik wilde jullie even laten weten dat ik 14 november ga bevallen van onze dochter. Dus nog even en dan zit het ook voor mij erop.
Schitterende foto’s weer gezien super
Bibi-Jane, spannend meis, lekker dat je nu al de datum weet en zeker weet dat je niet over tijd gaat lopen
Johan wast hier ook meestal zijn werkkleding, gaat wel goed, alleen vergeet hij nogal eens spijkers, schroefjes en boutjes ed uit zijn zakken te halen, dus die kom ik dan in de zeef van de droger tegen :wall: Tot dusver geluk gehad dat ze niet bij de motor ed terecht zijn gekomen :silenced:
Suus, wat een flinke jongen is Jim :thumbup: Fijn dat hij er niet al teveel last van lijkt te hebben. Dikke :-* voor hem.
Mees, wat word hij al groot :shock: :inlove:
Nes :inlove: bij het zien van al die mooie beeps word ik nog ongeduldiger :shifty:
Lenie, wat vervelend zeg een hernia :? Hopelijk gaat het snel wat beter met je :hug:
Hier dus nog steeds geen actie, ben het nu echt zat Je zit er zo op te wachten, ook al moet je dat natuurlijk niet doen, maar ja makkelijker gezegt dan gedaan :roll: Wil ook ontzettend graag thuisbevallen, maar ja moet dan wel binnen een week beginnen.
Gister echo en ctg gehad, en met de kleine was alles goed gelukkig. Maandag weer naar de VK, dan gaat ze weer strippen, en dan dinsdag weer voor controle naar de gyn, met ctg en echo.
Ga maandag ook aan de VK vragen of ze evt een dag voor ik volledig word overgedragen aan de gyn mijn vliezen wil breken :shifty: Misschien beginnen dan de weeën, en mocht dat niet zo zijn dan moet ik sowiezo al naar het zh omdat ik dan 42+ ben.
Fijn weekend dames!
Groetjes Natascha. :-*
Nee overtijd zou ik toch niet gaan dat wist ik al, het wordt nl een Keizersnee en die voeren ze meestal hier in week 39 uit.
jeetje Kes, ik denk aan je!!! :hug:
Hoi hoi
Ja hoor ik lees nog wel mee, maar even geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren!
Ben weer druk aan het werk, sporten en daarnaas ook nog andere bezigheden, dus het kokken wordt weer minder.
Van het weekend werken en daarna 3 dagen vrij! Dus dan genoeg tijd om te tikken!
Fijn weekend!
Liefs, Janine
bibi dat is wel erg laat voor een keizersnee, of niet dan? en wat als het nou eerder begint? als je net zo’n bevalling hebt als ik, dan red je het ziekenhuis niet eens meer… lijkt mij een beetje erg spannend. maar wel fijn dat je weet dat je niet overtijd hoeft te lopen.
Kes wat vervelend dat er nog steeds niks aan de hand is. Ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren en je lekker mag gan genieten van je beebje.
Hier doen ze altijd pas in week 39 een KS, mocht het eerder beginnen dan wordt de KS eerder uitgevoerd
Spannend Bibi-Jane maar dan vooral omdat je nog best lang moet wachten en dan lijkt me die twee weken erg lang duren!
Natascha ik hoop echt dat het gaat doorzetten voor je! Ik had er zelf helemaal op gerekend over tijd te gaan lopen en ik was gewoon een week eerder! Ik kan me dus ook niet eens voorstellen hoe je je voelt maar het lijkt me gewoon vervelend dat je iedere dag met het idee rondloopt dat het vandaag wel eens kan gebeuren…
Janine fijn dat bij jou alles weer zijn gangetje gaat en dat je leventje weer lekker druk is!
Wij zijn op zoek naar een tweede autootje hebben het er veel over gehad maar met zo’n kleintje is het toch wel handig, zeker nu het slechte weer er weer aan komt, naar het CB of de dokter moet ik al een kwartier lopen en als het dan waait en regent… Ik ben wel bang dat we het straks financieel niet trekken, maar dat komt omdat we nu vrij losjes geleefd hebben en alles lekker opmaakten aan onzin nu moeten we flink gaan oppassen met een dag minder werken en het kdv maar het moet kunnen. Anders zetten we hem gewoon weer te koop… toch?
Bibi-Jane: spannend zeg ook voor jou gaat het opschieten.
Kes: nog even volhouden meid, lang kan het niet meer duren, hoop dat je gewoon thuis kunt gaan bevallen.
Wat een leuke foto’s allemaal zeg van die kleintjes :inlove: en wat worden ze al groot, gaat echt zo snel
Janine: leuk dat je er ook weer even was hoor, gaat het goed met je?
Dus jullie mannen kunnen niet zo goed wassen, moet eerlijk toegeven dat die van mij het best goed doet, als ik in het weekend aan het werk ben dan regelt hij het allemaal wel, alleen strijken blijft voor mij en opvouwen van shirtjes schijnt hij moeilijk te vinden :lol:
Vandaag even een rood shirt gekocht want ik ga morgen natuurlijk naar Marco Borsato en kledingadvies was rood dus daar luisteren we dan maar naar he, moest even iets simpels kopen want draag dus echt nooit rood :?
Suus: herken het dilemma van een 2 auto wel wij zitten nu ook te puzzelen, als ik nu werk en ik ga met de auto dan gaat mijn vriend op de fiets, is 15 min. dus goed te doen maar woensdag gaat hij met zijn nieuwe baan beginnen en is het dus niet meer aan te fietsen is 20 km. ofzo dus wort lastig.
Als ik vrij ben is het natuurlijk geen probleem of als ik in de buurt aan het werk ben maar ja als ik verder weg gestuurd wordt weet ik ook nog niet hoe we dat moeten gaan regelen maar ja een 2e auto is ook weer zoveel geld.
Nog even een vraagje ben deze ronde eens aan het tempen maar wat is nu een beetje een normale temp. verloop.
Ik heb nu al best veel verschil, begon met 36.6, toen 36.4 toen weer 36.2 en nu vanochtend weer 36.7 na je eisprong gaat het omhoog toch maar met hoeveel???
Dacht wel eens ergens gelezen te hebben met 0,5 graad maar dat verschil had ik dus vandaag al ten opzichte van gister maar nog te vroeg voor de eisprong