Sept/Okt 2005! Antoinet heel veel sterkte

@lenie wrote:

angel, jeetje dat is vervelend nieuws ja!!!

Die psp lessen… is dat gratis??? kost dat veel tijd???

Hey hey

Ze zijn gratis en de tijd valt best mee. Ik maak er als ik wil 3 op 1 avond.

Best leuk :smiley:

@lieke1 wrote:

Angel, ik sluit me helemaal bij Suus aan.

Dikke :hug: en :-* van mij.

Dank je wel :-*

@Kes wrote:

Hoi meiden,

Tijd om hier nog even wat van me te laten horen, nu heb ik er nog tijd voor :wink:

Hier al een week wat aan het rommelen, maar nog niks wat ik echt weeën kan noemen helaas. Zelf ben ik 2 november jarig, dus zou nog een verjaardagscadeau kunnen worden als het zo door gaat.

Vorig jaar hebben we op 29 oktober het besluit genomen en de pil aan de kant gegooid, zou ook wel speciaal zijn als het dus op die datum word geboren. Maar ik wil liever eerder, maar ja daar heb je niks over te zeggen he :mrgreen:

Angèl, jeetje meis wat een nieuws weer :? Hopelijk valt het straks allemaal mee met je paps :hug: Sterkte in deze onzekere en spannende tijd :-

Groetjes Natascha :-

Spannende tijd Natascha

Ik ben benieuwd en denk aan je :smiley:

@anoniempje wrote:

Jeetje Angel kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent met je vader.

Probeer er op te vertrouwen dat ze geen risico nemen met iemand hoor met zoiets dus als de dokter zegt dat het kan wachten tot de 16e zal dat wel kunnen, hopelijk valt het dan toch mee.

Ja daar gaan we gewoon voor :-*

Natascha zat net van de week aan je te denken! Leuk dat je even post! Nog effe volhouden!

Anoniempje met Jim gaat het nog hetzelfde blijft constant terug naar links draaien… we doen ons best hier! De 31 ste komt de fysio weer!

Ik ga gauw eten maken!

Hallo, daar is ikke ook weer.

Hier lekker rustig dagje achter de rug.

Net naar een de eerste kerstshow geweest van dit jaar en heb besloten om wit met rood dit jaar te doen. Ik had ieder jaar goud met rood.

En de stof van de bank opnieuw uitgezocht en nu krijgen we een rode bank.

Verder weinig nieuws eigenlijk.

Hoi Meiden,

Heb net gelezen bij de oktober mama’s dat Natascha een beetje begonnen is.

Ze had het over rugweeën…al hoop ik dat niet voor haar. ( weet er alles van ).

Dus :thumbup: maar voor haar.

Groetjes Vanessa.

Spannend :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Spannend :pray: :thumbup:

He Angel,

Hoe is het nu met je pa???

@lieke1 wrote:

He Angel,

Hoe is het nu met je pa???

Hai hai,

Goed. Afwachten op 16 nov. Eerder weten we niks :pray:

Mijn moeder had vandaag uitslag over de longen. Die waren niet goed.

Ze heeft inspanningsastma. Erg vervelend. Heb het zelf ook gehad maar ben er overheen gegroeid.

Nu krijgt ze ventolin. Dus dat komt wel weer goed

Lief dat je het vraagt :-*

@Nes wrote:

Hoi Meiden,

Heb net gelezen bij de oktober mama’s dat Natascha een beetje begonnen is.

Ze had het over rugweeën…al hoop ik dat niet voor haar. ( weet er alles van ).

Dus :thumbup: maar voor haar.

Groetjes Vanessa.

ik ben een vriendin van natascha maar naar mijn weten is het weer gestopt dus helaas nog niks te bekennen. Anders had ik het al wel gehoord…

:-* West

Goedemorgen,

Hier lekker een dagje vrij. :liar: heel het huis moe gesopt worden…

Dus ik ga maar snel beginnen.

Enne Suus de msn staat aan :wink:

Hier eigenlijk niks bijzonders te melden.

Vandaag laatste vrije dag, maar lekker maar 3 dagen werken deze keer dus het weekend lekker vrij.

Lieke: had me ook steeds voorgenomen dat ik in mijn vrije dagen mijn hele huis ging doen maar heb echt geen zin :lol: dus alleen even de badkamer gedaan.

Angel: zit niet echt mee he bij jouw thuis, nu ook je moeder alweer maar gelukkig is dat met medicijnen wel weer snel aan te pakken, ik heb het vroeger ook heel erg gehad nu af en toe bij een zware verkoudheid ook wel weer eens aan de ventolin.

Wordt wel spannend he met Kes!

@anoniempje wrote:

Lieke: had me ook steeds voorgenomen dat ik in mijn vrije dagen mijn hele huis ging doen maar heb echt geen zin :lol: dus alleen even de badkamer gedaan.

!

Ik heb nu de keuken, woonkamer en gang gesopt. Nu nog stofzuigen en dweilen en dan wil ik eigenlijk nog f boven onze slaapkamer soppen.

De andere kamers staat egenlijk nog niks dus hoeft alleen maar ff gedweild te worden.

Maar ben al blij als beneden klaar is.

O ja de wc moet ook nog :x :x

Hey meiden,

Wat een somber dagje hier zeg, alles zo grauw :roll:

Vannacht bij mijn ouders geslapen. Vriendlief sliep op het werk.

Hij had avonddienst en moest vandaag al weer op tijd beginnen en dan is het niet de moeite op en neer te rijden.

En ik slaap niet graag alleen met mijn hyperventilatie. :shifty:

Dadelijk gauw naar huis, vriendinnetje komt langs uit Drunen.

Gezellie :smiley:

Fijne dag meiden :-*

Hoi meiden, kom jullie effe op de hoogte brengen hoe het hier is.

Helaas idd al wel wat gerommeld, maar niet doorgezet. :?

Vanmiddag ben ik weer bij de VK geweest.

Nooit geweten dat ik zo blij zou zijn met een inwendig onderzoek maar de verloskundige heeft me gestript! :dance: En ze stelde het zelf al voor, dus hoefde het niet eens te vragen.

Mijn baarmoedermond was al voor de helft verstreken en had een vingertopje ontsluiting, de kleine lag ook erg diep, ze kon het hoofdje goed voelen. Zag er wel tegen op, maar het is me reuze meegevallen, het was uiteraard een vervelend gevoel, maar echt pijn deed het niet.

Omdat ik dus al matig vruchtwater had beginnen ze bij mij ook eerder met de extra controles als je over tijd loopt. Dus als ik niet ga bevallen voor die tijd, moet ik nu vrijdag al voor een echo+ctg, en daarna om de dag. Mocht alles goed zijn en er is maandag nog niks dan probeert ze me dan weer te strippen. Maar ze dacht zelf dat het niet zolang meer zou duren :pray:

Dus hopen dat dit ea in gang gaat zetten :wink: Heb wel wat gemene steekjes onderin nu, dus wie weet.

Chelleke, kan me voorstellen dat je dan liever niet alleen thuis bent s’nachts, lijkt me erg vervelend.

Lieke, leuk he dat huishouden :liar:

Nes, lief dat je ze hier op de hoogte houd :mrgreen: Schrijf hier tussendoor wel even, maar dagelijks alleen bij de oktobermam’s.

Nou dames, tot later! :-*

Natascha

Nog even een spannende tijd voor je Natascha

Ik duim voor je hoor :thumbup: :wink:

natascha: ik duim voor je !!! Heel veel succes de komende dagen!!!

Ik heb minder nieuws want gistere ging ik door mijn rug :cry: en de arts meldde vanmiddag dat ik een hernia :cry: :cry: heb en 2 weken rustig aan moet doen en daarna fysio.

Ik moet zitten, liggen en lopen afwisselen.

Ik zal af en toe wel wat van mij laten horen!!!

Lenie :frowning: