Balen meiden
Het is hier rustig zeg de laatste tijd, iedereen kok/moe?
Moet heel eerlijk toegeven dat ik gister niet zo’n best humeur had :oops: en vooral mijn vriend moest het ontgelden.
Had er wel weer op gerekend dat ik :twisted: zou worden maar toch wordt de teleurstelling steeds groter vooral omdat we nu echt het jaar voorbij zijn.
En juist gister natuurlijk constant geconfronteerd met zwangeren om me heen, echo foto’s die geshowd worden, hardstikke leuk natuurlijk maar op dat moment ook zo’n dubbel gevoel :?
Nu vandaag weer wat beter in mijn vel en kan alles weer wat realistischer zien gelukkig dus gaan weer vol goede moed verder :thumbup:
Alleen wel al besloten dat we toch volgende keer maar eens gaan vragen om een verwijsbriefje voor de gyn, mocht tenslotte eind van het jaar terug komen en november is ook al een eind die kant op toch :lol:
Al is het maar om evt. uit te sluiten dat er iets bijzonders is, niet dat ik gelijk aan allerlei medische dingen wil beginnen ofzo.
Verder alles goed met iedereen?
Hey meis kan me voorstellen dat je het een keer gehad hebt.
Moest net een kaartje maken voor een collega van Rob, die is vader geworden van een meisje.
Op het feest van mijn broer van het weekend zaten we met 3 reumapatientjes. Ikke en nog 2 meiden.
Alleen hun zijn allebei zwanger. De 1 bijna uitgeteld en de andere is nu 3 maanden en ik… 0 maanden
Dus dat was wel even van waarom hun wel en ikke niet. Maarja er zijn mensen die ook willen en helemaal niet zwanger kunnen worden dus mag ik niet klagen :think:
Kok moe? Nee maar heb eigenlijk nooit wat te babbelen. Doe veel pspen de laatste tijd.
Ik vraag me trouwens af:
Ik ging net naar de wc en veegte mijn muts af, huh wat voelde dat gek. Ik kijken, zat er roze aan mijn papiertje :oops:
Van de week ook steeds misselijk met eten enzo :think:
Mams roept volgens mij ben je zwanger. Ik durf het eigenlijk niet te hopen :oops: :roll: :shifty:
Ik voel me niet zwanger dus denk niet dat er wat is
Misschien word ik wel eerder ongi. Ik kan me niet voorstellen dat het nu raak is
Hier mijn creatie van het kaartje
Hey lieve meiden, ben ongi geworden
Helaas pindakaas, klussen maar weer verder
O jij ook al, ach we zijn tenminste niet alleen zo he!
Wat is pspen? :oops:
Balen hoor…op naar de nieuwe maand
@anoniempje wrote:
O jij ook al, ach we zijn tenminste niet alleen zo he!
Wat is pspen? :oops:
Nee precies

Psp-en = paint shop pro…leuke dingen maken
zie anders http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=209153&c=155beec4
staan wat creaties van mij

Leuk zeg ziet er echt mooi uit.
Leuk dat je zo creatief bent, ik ben dat helemaal niet, vind het allemaal wel hardstikke leuk maar vooral met de computer snap ik er helemaal niks van :oops:
Ik ben ook niet zo goed hoor :oops:
Ik maak ze dmv lesjes
Mijn nieuwe nod is op mijn verjaardag, 17 nov :?
@Chelleke wrote:
Mijn nieuwe nod is op mijn verjaardag, 17 nov :?
He meis balen zeg maar we gaan allemaal weer door naar een nieuwe maand…Hopen op volgende maand beter is.
:-* :- West
Ja we gaan met zijn allen ons best doen :mrgreen:
Nou meiden allemaal weer een rondje verder inmiddels jullie zitten nu wel dicht op elkaar geloof ik hè met jullie NOD’s? Maakt het wel spannend dan! Het jaar is wel snel om gegaan vinden jullie niet? Of zou het bij mij zo komen omdat ik sinds mei vorig jaar heel veel dingen heb meegemaakt? Jammer genoeg voor jullie nog zonder resultaat ik gun het jullie allemaal echt van harte. En het is een schrale troost maar de meeste stellen die niet binnen het jaar zwanger raken worden dat meestal wel voor het tweede jaar om is op de natuurlijke manier. Hoe vaak hoor je niet dat iemand net in de mmm zit en dan toch zwanger raakt? Ik heb het in mijn omgeving al best vaak gehoord, dus ik houd voor jullie allemaal hoop!
Hier komt er een aardig ritme in de dagen, maar het lijkt wel of ik nergens aan toe kom… Gisteren is mijn schoonmoeder lekker de bovenverdieping komen schoonmaken (had hubbie haar gevraagd want ik doe dat niet Ik ben zelf 's ochtends naar het winkelcentrum geweest en 's middags nog een keertje. In totaal 2 uurtjes gelopen maar dat mocht ik 's avonds weer bekopen met pijn. Ga dus volgende week maar eens met de fysio bellen (ze is er niet alle dagen van de week).
Vanochtend heeft Jim tot 7.30 uur uitgeslapen! Ik schrok wakker om 7.00 uur toen hubbie naar zijn werk ging en me gedag kuste! De nachten worden dus steeds ietsje langer, al ben ik de afgelopen week echt doodmoe. Dus kruip ik nog effe lekker terug. Wil eigenlijk wel wat eerder op gaan staan, zijn de dagen wat langer, maar kan het nog niet echt opbrengen :oops:
Hey meiden
Houd het nou nooit eens op in ons gezin?
Mijn mams belde net op met nieuws waar ik erg van ben geschrokken.
Mijn paps moest vandaag naar de anesthesist. Hij moest een operatie ondergaan om een ader in zijn been weg te laten halen. Maar dat gaat voorlopig niet meer door.
Toen ze zijn hart nakeken was het niet goed. Ze ging met de scan naar een cardioloog en het bleek niet goed te zijn.
Hij heeft 3 of 4 weken geleden een kleine hartinfarct gehad. Ze gingen gelijk verder kijken of hij meteen opgenomen moest worden. Dat was niet het geval. Hij moet nu 16 november naar de cardioloog.
Wat na mijn mening veel te lang duurt natuurlijk. Ik ben super bang. Ze gaan onderzoeken wat er precies aan de hand is.
Ik hoop zo dat het niks te ernstigs is. Ik kan en wil helemaal nog niet zonder mijn paps.
Helaas kunnen we nu alleen maar afwachten.
Liefs Angèl
Angèl wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik denk dat je maar moet proberen er van uit te gaan dat de artsen weten wat ze doen. Als je vader ook maar enig risico zou lopen had ie zich echt wel meteen moeten melden hoor. Ik denk dat ze nu niks doen omdat het een klein infarct geweest is en dat het al enige tijd geleden is, dus het is niet accuut. Ze willen nu gaan uitzoeken waar het infarct was en wat ze er aan moeten doen om het weer te voorkomen qua medicatie.
In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
angel, jeetje dat is vervelend nieuws ja!!!
Die psp lessen… is dat gratis??? kost dat veel tijd???
Angel, ik sluit me helemaal bij Suus aan.
Dikke :hug: en :-* van mij.
Hoi meiden,
Tijd om hier nog even wat van me te laten horen, nu heb ik er nog tijd voor
Hier al een week wat aan het rommelen, maar nog niks wat ik echt weeën kan noemen helaas. Zelf ben ik 2 november jarig, dus zou nog een verjaardagscadeau kunnen worden als het zo door gaat.
Vorig jaar hebben we op 29 oktober het besluit genomen en de pil aan de kant gegooid, zou ook wel speciaal zijn als het dus op die datum word geboren. Maar ik wil liever eerder, maar ja daar heb je niks over te zeggen he :mrgreen:
Angèl, jeetje meis wat een nieuws weer :? Hopelijk valt het straks allemaal mee met je paps :hug: Sterkte in deze onzekere en spannende tijd :-
Suus, vervelend dat je nog steeds last krijgt als je wat meer loopt, ik weet hoe het voelt :? En lekker dat Jim s’nachts al wat langer slaapt, lekker van profiteren hoor, je hebt niet voor niks verlof
Jammer dat iedereen weer ongi is geworden Ik gun het jullie zo en hoop echt dat het lijstje zwangeren snel weer word aangevuld en alles dan goed gaat
Ik :thumbup: in elk geval voor jullie in deze nieuwe ronde.
Groetjes Natascha :-
Jeetje Angel kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent met je vader.
Probeer er op te vertrouwen dat ze geen risico nemen met iemand hoor met zoiets dus als de dokter zegt dat het kan wachten tot de 16e zal dat wel kunnen, hopelijk valt het dan toch mee.
Suus vervelend dat je nog steeds last hebt hopelijk helpt de fysio je een beetje verder.
Fijn dat er met je kleine mannetje een ritme in komt.
Hoe is het met zijn hoofdje?
Je hebt absoluut gelijk hoor dat het afgelopen jaar omgevlogen is, vind ik ook.
Kes: spannend, hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op jullie kleintje, heel veel succes met de bevalling en probeer nog even te genieten van de laatste dagen/weken.
Doe rustig aan!
@Tante Soesa wrote:
Angèl wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik denk dat je maar moet proberen er van uit te gaan dat de artsen weten wat ze doen. Als je vader ook maar enig risico zou lopen had ie zich echt wel meteen moeten melden hoor. Ik denk dat ze nu niks doen omdat het een klein infarct geweest is en dat het al enige tijd geleden is, dus het is niet accuut. Ze willen nu gaan uitzoeken waar het infarct was en wat ze er aan moeten doen om het weer te voorkomen qua medicatie.
In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
Dank je wel meis
Ik weet het, was gewoon ff de schrik denk ik.
Ik heb een vriendin verloren aan een hartaanval.
Ze had pijn op de borst enzo. 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ze konden niks vinden. De volgende dag was ze dood.
Maar we wachten af en hopen dat het niet te erstig is :naughty:
Liefs Angèl