Sept/Okt 2005! Antoinet heel veel sterkte

Trouwens, Janine, mooi verhaaltje staat er onder je naam…

Is het refrein van een liedje van Nick en Simon: vaarwel verleden.

Ben ineens helemaal van de Nederlandstalige muziek. (tot dat ik het zat ben) Netzoals Jan Smit enzo :oops:

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes en pb-tjes :-*

Het is fijn om te weten dat er mensen aan je denken op zulke momenten.

Het gaat redelijk met me. Het ene moment denk ik ‘het heeft gewoon niet zo mogen zijn’ en kan ik het naast me neer leggen. En het andere moment rollen de tranen weer over mijn wangen, omdat het allemaal zo oneerlijk is :cry:

Het heeft tijd nodig, maar we slaan ons er wel doorheen.

Ik kan het niet laten om hier toch elke keer nog even te komen kijken en dat zal ik ook gewoon blijven doen, ondanks dat wij nu even stoppen met proberen zwanger te worden. Ik klets nu al bijna een jaar met jullie en ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat…

@@ntoinet wrote:

Ik kan het niet laten om hier toch elke keer nog even te komen kijken en dat zal ik ook gewoon blijven doen, ondanks dat wij nu even stoppen met proberen zwanger te worden. Ik klets nu al bijna een jaar met jullie en ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat…

Waar ken ik dat van :wink:

:shock: wat is het hier rustig zeg.

Iedereen lekker weekend aan het houden :wink: ?

Antoinet:kan me goed voorstellen dat je het niet kan laten hoor om nog even mee te lezen.

Ik zou ook steeds nieuwsgierig zijn hoe het met iedereen gaat, maar kom gewoon wanneer je zin hebt hoor!

Hier weer druk, druk druk.

Ik kom deze week sinds hele lange tijd weer eens aan de 64 uur werken in 8 dagen :zzz:

Eerst 4 dagen van 8 uur bij iemand met een keizersnede en nu ook weer tot en met dinsdag volledige dagen tot 4 uur omdat het kindje een hele slechte start had en pas laat thuis gekomen is dus wel even wat meer tijd nodig om te oefenen in de thuissituatie.

Maar nog 2 dagen en dan lekker vrij, dinsdagavond naar het warchild concert :dance:

Verder wordt het weer spannend hier, puistjes beginnen gelukkig weer weg te trekken verder niet echt iets bijzonders, ja moe maar goed dat is denk ik gewoon weer even wennen na de vakantie.

Af en toe een beetje last van mijn buik maar verder :think: niks bijzonders dus verwacht er maar weer niks van deze maand.

Lieke: ik zie opeens dat we nog iemand missen in het lijstje op blz. 1

Moonfire met Bryan!!!

Is wel een poosje geleden maar hoort er wel bij toch?

@anoniempje wrote:

Lieke: ik zie opeens dat we nog iemand missen in het lijstje op blz. 1

Moonfire met Bryan!!!

Is wel een poosje geleden maar hoort er wel bij toch?

Ik zal het doorgeven aan Saskia.

Spannende dagen voor jou anoniempje, ik zal voor je duimen :thumbup: :pray:

Hier net een beetje bloed verloren een paar druppels meer niet maar zet nog niet door :wall: :wall:

:-* West

jeetje west, jij ook al… we gaan gewoon door met z’n allen!!!

Hai hai

Oohhh West, balen weer zeg!!!

Hier een weer lekker weekend achter de rug, maar niet heus.

Ik kreeg vrijdagavond kiespijn, ik kon wel janken. Zaterdagmiddag naar de tandarts. Ja hoor, verstandskies nummer 2 was aan het rotten aan de binnenkant. Die moest er dus uit. Brak die halverwege af en ik zag me dus al helemaal in het ziekenhuis zitten. Gelukkig kregen ze de kies er toch uit. Heb nu wel al 2 dagen een zere mond. Lach dus als een boer met kiespijn. Heb ik altijd in het weekend dat soort dingen. Mijn eerste verstandskies is ook in een keer in een weekend getrokken. Geintje koste 85 euries. Dus weer declareren bij de zorgverzekeraar.

Liefs, Janine

@JanineB wrote:

Hai hai

Oohhh West, balen weer zeg!!!

Hier een weer lekker weekend achter de rug, maar niet heus.

Ik kreeg vrijdagavond kiespijn, ik kon wel janken. Zaterdagmiddag naar de tandarts. Ja hoor, verstandskies nummer 2 was aan het rotten aan de binnenkant. Die moest er dus uit. Brak die halverwege af en ik zag me dus al helemaal in het ziekenhuis zitten. Gelukkig kregen ze de kies er toch uit. Heb nu wel al 2 dagen een zere mond. Lach dus als een boer met kiespijn. Heb ik altijd in het weekend dat soort dingen. Mijn eerste verstandskies is ook in een keer in een weekend getrokken. Geintje koste 85 euries. Dus weer declareren bij de zorgverzekeraar.

Liefs, Janine

Tjee dat is minder janine ik heb het 1 keer gehad en moest naar het ziekenhuis voor mijn verstandskies moest weg gesneden worden maar heb dat liever als trekken hoor van dat snijden heb ik helemaal geen last gehad ja naderhand maar dat is met trekken ook. sterkte en doe rustig aan meissie.

Hier is het bloeden weer gestopt zal mij benuwen waneer het door zet maar dan zou ik nu weer een kortere cyclus hebben. Als het gisteren had door gezet 24 dagen :wall: :wall: maar goed we wachten weer maar rustig af…

Anoniempje voor jou is het ook weer spannend meis ik :thumbup: :pray: :pray: voor je

:-* :-* West

He balen west :twisted: maar helaas doe ik met je mee :cry: :cry:

JanineB ik hoop dat je snel minder last hebt van je gebit.

Hier ook een druk weekend achter de rug.

Zaterdag gewerkt en zondag moesten we naar Amsterdam.

Gister had ik een gesprek voor een andere baan in Arhem en moest ik naar de tandarts. Oh ja, tussen door moesten we ook nog een stof voor de bank uitzoeken. De stof die we net nieuw hebben zit een fabrieksfout in, maar we kunnen nog niks vinden :? :?

Vandaag moet heel het huis ff gesopt worden. (en dat met megabuikpijn)

Nou ja, eerst maar ff eten en dan aankleden.

@lieke1 wrote:

He balen west :twisted: maar helaas doe ik met je mee :cry: :cry:

JanineB ik hoop dat je snel minder last hebt van je gebit.

Hier ook een druk weekend achter de rug.

Zaterdag gewerkt en zondag moesten we naar Amsterdam.

Gister had ik een gesprek voor een andere baan in Arhem en moest ik naar de tandarts. Oh ja, tussen door moesten we ook nog een stof voor de bank uitzoeken. De stof die we net nieuw hebben zit een fabrieksfout in, maar we kunnen nog niks vinden :? :?

Vandaag moet heel het huis ff gesopt worden. (en dat met megabuikpijn)

Nou ja, eerst maar ff eten en dan aankleden.

He balen lieke hier is het weer verdwenen vreemd zeg. Maar ja we wachten maar rustig af weer vanochtend gewerkt en vanmiddag ga ik de benedenboel schoonmaken gisteren de boven boel gedaan en de ramen zemen als ik daar nog zin in heb hahaha en vanavond gaan we voor de badkamer kijken komen ze nu eindelijk doen na 2 maanden nieuwe douche bak en een nieuw vloertje erin ligt nu schots en scheef er in en een nieuw deurtje we zitten te denken aan klap deurtjes en de rand van de douche bak word iets groter zodat je echt een opstapje hebt hebben we nu niet en als we gaan douchen word heel de vloer nat dus schiet niet op dus eindelijk gaan ze actie ondernemen hier en dan hoop ik dat het voor het winter word we helemaal klaar zijn !!!

Balen meiden :frowning:

Hier helaas toch door gezet. Mijn nieuwe nod is 13 november.

Zo daar ben ik weer eens, zo druk gehad de afgelopen dagen.

West, Lieke: Balen zeg dat jullie weer :twisted: zijn.

Weer een ronde verder dus.

Janine:Kiespijn al weer wat minder?

Gisteren dus naar het warchild concert geweest, was hardstikke gezellig.

Je merkte goed dat Marco Borsato het populairste was want die kreeg gelijk heel de zaal op z’n kop.

Ook Ali B lukte dat wel :lol:

Waren allemaal goed hoor, Acda en de Munnik, Blof, Direct was echt de moeite waard.

Hadden staanplaatsen maar er was gelukkig ook een tribune geplaatst achterin dus we zijn lekker gaan zitten achteraf wel blij om want het zag er erg druk uit op het stagedeelte houd er niet van om helemaal platgedrukt te worden.

En Ahoy is natuurlijk niet zo heel groot dus we zagen het prima.

Nou volgende week zondag naar het gelderdome voor het concert van Marco Borsato.

Nu weer lekker mijn 1e vrije dag, was er wel weer even aan toe na 64 uur werken.

Hier weer spannend, voorlopig nog niks :pray:

Klinkt wel goed ide muziek!!!

Balen hoor west… elke keer weer jammer.

Ik probeer er niet meer teveel bij stil te staan… anders ben ik elke keer verdrietig. KNUFFEL.

Nou hier helaas ook weer gevonden door de :twisted:

Dus ook weer een ronde verder :cry:

Balen meiden, het zit hier niet mee de laatste tijd.

Ik hoop dat er heel snel goed nieuws komt voor jullie allemaal. Hier nog wat “zwakke” hormoontjes want ook hier nemen ze alweer af. Nog 4,5 week ongeveer en gaan ze nog sneller omlaag

:: :: :: :: :: :: :**: