FF voor Antoinet :hug: meis ik denk aan je :-*
Enne Janine stuur maar ff een pbtje dan leg je je (morgenavond uit hoe het was bij de gyn)
Geldt trouwens voor iedereen die vragen heeft. Zeg het liever niet open en bloot :oops:
Antoinet
Mijn duimen draaien ook heel hard :hug: :kaars:
Antoinet, heel veel sterkte meissie ik denk aan je. Ik ga vanmiddag voor jou een :kaars: branden…Sterkte in elk geval.
:-* :-* West
Ooo nee hé antoinet, ik duim voor je.
Ik had dit met 9 weken inderdaad ook, dus hopelijk is het vals alarm zoals bij mij…krijg je een echo?
Hier wordt ook aan Antoinet gedacht. Kwam uit mijn werk en gelijk kijken. Hopelijk komt ze snel met goed nieuws!
Antoinet, weet je al meer ben je al bij de VK geweest
Jeetje nog geen nieuws van Antoinet???
Hoop zo dat het toch nog goed zit
Ik ook mee, maar al krijgt ze een echo, daar is nu toch nog weinig over te zeggen denk ik? Toch hoop ik heel hard mee op goed nieuws
Hier ben ik meiden.
Bedankt voor jullie :kaars: en , maar het heeft niet mogen baten.
Ik heb een echo gehad. Ik was waarschijnlijk al wat verder als ik dacht. Er was een leeg vruchtzakje te zien Het is hier dus toch einde verhaal…
Mijn vriend en ik hebben vanmiddag nog veel gepraat en we hebben besloten het zwanger worden voor nu even te laten rusten. We merkten dat het zwanger worden ons het afgelopen jaar behoorlijk in beslag heeft genomen. We hebben echt onze ups en downs gehad en vergaten nog wel eens dat er nog andere mooie dingen in het leven zijn. Dan is het eindelijk raak en gaat het mis…
We willen het nu dus even laten voor wat het is en over een paar maandjes misschien weer eens voorzichtig gaan proberen.
Ik blijf jullie nog wel gewoon volgen en hoop dat degenen die nog niet zwanger zijn snel met goed nieuws mogen komen :-*
Wat een vreselijk nieuws, fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten.
Dat is toch zeer belangrijk, ook jullie geluk op een gezin komt vast wel weer op jullie pad samen
Antoinet: vreselijk zeg.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Baal er zo van dat dit jou ook al moet gebeuren, had het jullie zo gegund.
Snap wel dat je voorlopig even met andere dingen bezig wil zijn.
Merk ook wel dat het na zo’n poos best veel invloed gaat krijgen op alles.
Hoop dat je toch nog regelmatig komt kletsen maar snap het heel goed als je daar voorlopig geen zin in hebt, ik denk dat iedereen daar begrip voor heeft.
Heel veel sterkte :hug:
@@ntoinet wrote:
Hier ben ik meiden.
Bedankt voor jullie :kaars: en, maar het heeft niet mogen baten.
Ik heb een echo gehad. Ik was waarschijnlijk al wat verder als ik dacht. Er was een leeg vruchtzakje te zienHet is hier dus toch einde verhaal…
Mijn vriend en ik hebben vanmiddag nog veel gepraat en we hebben besloten het zwanger worden voor nu even te laten rusten. We merkten dat het zwanger worden ons het afgelopen jaar behoorlijk in beslag heeft genomen. We hebben echt onze ups en downs gehad en vergaten nog wel eens dat er nog andere mooie dingen in het leven zijn. Dan is het eindelijk raak en gaat het mis…
We willen het nu dus even laten voor wat het is en over een paar maandjes misschien weer eens voorzichtig gaan proberen.
Ik blijf jullie nog wel gewoon volgen en hoop dat degenen die nog niet zwanger zijn snel met goed nieuws mogen komen :-
Heel erg veel sterkte meissie :-
:-* :-* West
Antoinet
Heel veel sterkte meis, en als jullie er behoefte aan hebben dan moet je gewoon even wat afstand nemen. Iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier, fijn dat jullie samen goed kunnen praten.
Meis ik denk aan jullie en hoop dat je af toe even laat horen hoe het gaat :hug:
:-* Natascha.
Antoinet, ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies en hoop dat ook voor jullie de zon weer gaat schijnen :-*
Ik wilde ook afstand nemen, maar kijk toch iedere dag en merk dat ik toch verslaafd ben :oops:
@@ntoinet wrote:
Hier ben ik meiden.
Bedankt voor jullie :kaars: en, maar het heeft niet mogen baten.
Ik heb een echo gehad. Ik was waarschijnlijk al wat verder als ik dacht. Er was een leeg vruchtzakje te zienHet is hier dus toch einde verhaal…
Ik blijf jullie nog wel gewoon volgen en hoop dat degenen die nog niet zwanger zijn snel met goed nieuws mogen komen :-*

Lieve Antoinet,
Heb je net een PB’tje gestuurd.
Heel veel sterkte meis :hug:
Antoinet jakkes meid wat een ellende ook voor jou
ook ik heb je een pb gestuurd!
Verder even weinig te vertellen, mond vol tanden en we moeten straks nog weg ik hoop morgen nog even langs te kunnen komen!
Mooi nummer is dat he Janine, van Nick en Simon.
Ik draai het ook vaak, denk dan vaak aam mijn moeder. :kaars:
Heel veel sterkte antoinet!!! :hug: :hug: :hug: Ik denk aan je!!!
@ntoinet heel veel sterkte ook van mij :hug:
Het zit jullie even niet mee meiden
Houd moed en hoop, eens komt voor jullie ook de dag…
Ik kan me heel goed voorstellen dan je even niet zoveel behoefte meer hebt om hier te lezen en te schrijven als het fout is gegaan of om een of andere reden niet wil lukken. Neem lekker de tijd, praat veel met elkaar en als de tijd weer rijp is kom je hier weer kletsen…
Veel liefs van Mees :-*