Ben ik ook effe snel weer een vol weekend achter de rug…
Jim is weer langzaam uit zijn sprongetje aan het komen. Hij drinkt overdag weer netjes rond de 4 uur en sinds een paar dagen dan ook 165 cc! De laatste fles krijgt hij dan niet helemaal op, maar hij gaat wel een stuk voller de nacht in en vanochtend kwam hij om 5.45 uur!
Janine fijn dat je je zo goed voelt! En dat hele erge vloeien heb ik ook niet gehad hoor. Ik heb wel gehad dat het opeens weer een beetje terug was, dus wel zorgen dat je voorlopig een inlegkruisje in hebt… ik moest namelijk op mijn werk even gauw een nieuwe onderbroek gaan kopen…
Jullie zijn weer even op de hoogte! Morgen ben ik er weer. Ik heb dan nacontrole bij de gyn, dus ik ben benieuwd wat die over het nog steeds vloeien te zeggen heeft.
Lieke, waarschijnlijk ben je net bij de gyn geweest?! Hoe was het??
Liefs, Janine
Meiden viel mee zeg wat ik moest lezen :roll: jullie hebben rustig aan gedaan.
Janine: fijn dat het je toch allemaal meegevallen is hoor, hopen dat je snel weer een beetje opknapt :thumbup:
Antoinet: GEFELICITEERD meid wat leuk, was helemaal verbaasd dacht dat het nog even duurde voordat er weer iemand zijn Nod had maar nee …
Hardstikke fijn we zien dat het weer kan bij ons :lol:
Hoop dat de misselijkheid snel een beetje minder wordt.
Lenie: balen dat ze jou weer gevonden hebben die :twisted: wel gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis.
Kes: Gaat opschieten he, kamertje ziet er erg leuk uit hoor.
Doe maar lekker rustig aan en geniet van de laatste dagen/weken
Suus: nacontrole alles gelukkig goed
Fijn dat de fysio het ook mee vond vallen bij Jim, hopelijk komt hij er zonder helmpje vanaf.
Hier alles prima, weer een beetje wennen hoor dat koude weer
Wij hebben een heerlijke week gehad, constant strakblauwe lucht en tussen de 25 en 30 gr.
Hadden een mooi appartement, met een gezellige bar erbij waar het s’avonds altijd wel wat later werd :lol:
We hebben niet echt veel gedaan qua excursies ofzo omdat ik de meeste standaard excursies daar allemaal al wel een keertje gedaan had dus we hebben vooral geluierd op het strand.
Elke avond heerlijk wezen eten zaten vrij hoog op een berg dus hebben onze kuiten goed getraind.
Zijn vannacht rond hal 1 geland dus lagen om 3 uur in bed nu allebei nog lekker vrij vandaag.
Probeer straks nog even mijn werk te bellen of ik morgenochtend in de wacht kan ipv vannacht dan kan ik vannacht even lekker slapen
hai hai
Anoniempje, fijn dat je een lekkere vakantie heb gehad!
Joehoeeeeeeeeee!!
Waar is iedereen???
Stilte voor de storm ofzo?? :mrgreen:
Ik ben maar aan het soppen geslagen…
Groetjes Janine
Goede morgen, het is inderdaad erg rustig op dit forum
@Bibi-Jane wrote:
Goede morgen, het is inderdaad erg rustig op dit forum
Inderdaad rustig ja hier een druk weekend gehad met verwarmingen enzo alle verwarmingen moesten hier vervangen worden want ze lekte en nu lekken er nog 3 dus ga zo even de makelaar bellen kijken of we dat nog terug kunnen verhalen bij wie wij het huis hebben gekocht…Ben benieuwd hier verder weer in de wacht weken…En weinig te melden eigenlijk…
:-* :-* West
Hoi Meiden,
Inderdaad stil hier, maar veel van ons hebben ook een beeb en zijn daar natuurlijk heerlijk van aan het genieten.
Ik ben vandaag lekker naar de kapper geweest en het is nu echt superkort. Nog korter kan niet.(ja met de tondeuse van hubbie wel)
Daarna naar de verjaardag van Saskia geweest.
Was weer gezellie en Max wilde dit keer toch vaker bij mij zitten. (normaal kan hij echt niet stilzitten)
Ik trots natuulijk :inlove: :inlove:
Gister met hubbie bij de gyn. geweest en over ca. 4 weken moet ik weer een afspraak maken en gaan we verder kijken.
Natuurlijk hoop ik dat ik dan zwanger ben en dat we het ergens anders over kunnen hebben, maar ik weet ook dat ik realistisch moet zijn.
Idd weinig gekletst hier vandaag.
Ik ben inmiddels weer aan het werk gelukkig vannacht niet op wacht gezeten, ze belde gistermiddag al een aflos door voor 4 dagen.
Is wel weer even wennen hoor na een week heerlijk niks doen
Verder niet veel bijzonders hier, nog een weekje en dan weten we weer of we weer een ronde verder moeten.
Heb alleen nu sinds vrijdag heel veel puistjes, lijkt wel of ik weer in de puberteit zit :lol: heb ik eigenlijk nooit.
Dacht ook dat van het zonnetje puistjes weg gingen maar nee.
Effe melden ben al twee dagen niet geweest. Ik heb alles gelezen maar ik houd het even ego…
Het bezoekje aan de gyn stelde echt niks voor, er was niemand voor me en ze zat op haar kamer maar was toch nog een kwartier te laat aan de beurt :roll: ze vroeg hoe het ging, of het litteken goed genezen was. Toen ik zei dat de vk er naar gekeken had en het netjes vond vond ze het wel goed en mochten we weer gaan. Ze gaat er vanuit dat na mijn ongi komende week mijn baarmoeder wel schoon zal zijn en anders moeten we maar eens een echootje maken. Ik hoop echt dat het daarna over is, want ik verlies nog steeds bloed de ene keer helder de andere keer bruin, maar ik zie ook bijna elke keer nog vlekjes in de wc pot als ik heb geplast (ja daar ben ik op gaan letten de laatste tijd :oops: ). We zien het wel!
Verder had hubbie gisteren vrij om even mee naar het zkh te rijden (zonde van een dag als je binnen 3 minuten weer buiten staat, maar vorig jaar bij de nacontrole na de curettage was het precies zo…) daarna zijn we maar doorgereden naar de meubelboulevard hier en daar hebben we een supermooie bank gekocht. Ik wilde eigenlijk graag een leren bank, maar daar konden we niks leuks in vinden (en sjees wat belachelijk duur) nu hebben we een soort van suede stof die makkelijk afneembaar zou zijn (dat moeten we nog zien) het is een hoop geld maar de bank die we nu hebben is een paar jaar geleden door het hondje onder handen genomen (lees een stuk uit de rugleuning gesloopt) en daar hangen grand foulards over die telkens afzakken als er bijv. visite is of als je een beetje gaat hangen. Ik blijf er telkens met mijn voeten in hangen en dat is gewoon niet zo handig nu met een kleintje… Nou maar hopen dat hondje van deze bank wel af wil blijven, want anders dumpt het baasje hem in het assiel ben ik bang deze bank is echt wel heel duur…
Het is hier erg rustig, het groepje wordt dan wel steeds kleiner maar veel lezen nog wel lekker mee.
Kes is al bijna aan de buurt om te bevallen, daarna kom ik…het schiet al aardig op.
Ik hoop dat we weer wat plaatsen kunnen invullen door een zwangere hier op het forum, het is jullie zo gegunt.
Hier een buik foto van vandaag. Als jullie het niet leuk vinden laat het dan even weten dan haal ik het eraf
wow wat een mooie buik bibi jane.
Ik ben ook wat rustiger omdat ik druk bezig ben in huis en natuurlijk over 2 maandjes verhuizen. Ik houdt jullie op de hoogte…
Mooie buik
Hai hai
Lieke, wat heeft de gyn nog meer gezegd? Heb je nog onderzoeken gehad?
Anoniempje, vreemd die puistjes. Misschien zegt het wel iets? Toen ik zwanger was had ik gelijk een koortslip (nog niet wetend dat ik toen zwanger was)
Suus, balen is dat altijd als je naar het zh moet. Je bent dan zoveel tijd kwijt! Gaaf hoor een nieuwe bank! Wij hebben 5 jaar onze bank maar ik zou graag een hoekbank willen. Maar voorlopig zit dat er nog niet in.
Bibi-Jane, mooie buik hoor! En van mij mag je die foto laten staan!
Lenie, succes met de voorbereidingen.
Hier weer een druk vooruitzicht. Donderdag ga ik weer werken, moet dan alleen donderdag en vrijdag, beide een vroege dienst. Donderdagavond gaan we naar Jan Smit in een discotheek in de buurt. Zaterdagavond komen de neven en nichten op bezoek en zondag heb ik een KOK meeting van meiden met een lange cyclus. Druk druk druk dus weer!
Donderdag de 19e moet ik weer naar de gyn.
Liefs, Janine
Bibi-Jane, mooie buik! :thumbup:
Ook ik lees idd nog steeds mee, hopend op goed nieuws hier :hug:
:-* Natascha.
Bibi-Jane: mooie buik hoor, niet weghalen :naughty: zou niet weten waarom, iedereen mag zo’n buik zien toch.
Kunnen wij alvast zien hoe wij er over een poosje uitzien
Kes: wordt spannend nu bij jou zeg, las bij de okt. mama’s dat je suiker steeds goed bleef nu, gelukkig zeg.
Suus: Balen zeg dat je naar het ziekenhuis moet en eigenlijk niet veel wijzer wordt daar.
Idd vreemd dat je nog steeds bloedverlies hebt.
Hoop dat je er snel vanaf bent.
Janine: Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht deze week, leuk hoor.
Ja die puistjes, dacht ook al wie weet hormonen maar goed we wachten rustig :liar: af :lol:
Meiden even snel een berichtje.
Ik vrees dat het hier niet goed is.
Ik verlies sinds vanochtend bloed en de krampen die ik daarbij heb, doen mij voor het ergste vrezen…
Morgenmiddag kan ik bij de vk langskomen.
Als ik meer weet, horen jullie het.
Antoinet: Nee He!!!
Ik hoop voor je dat het toch mee valt.
Volgens mij had bibi- jane het ook, toch?
Kan natuurlijk zo zijn maar probeer nog wel hoop te houden want het hoeft niks bijzonders te zijn.
Kan me heel goed voorstellen dat je heel erg geschrokken bent.
Heb je veel bloedverlies?
Heel veel succes morgen, ik voor je dat het toch goed blijft gaan
Antoinet, ook hier draaien mijn duimen op volle toeren!
Hier wordt aan je gedacht. Ik hoop dat de ellende die ik heb meegemaakt je bespaard mag blijven!!
Hele dikke knuffel :hug:
Liefs, Janine
antoinet: ik duim voor je en stuur je alle kracht :hug:
Antoinet, ook duim heel hard mee meis
Sterkte in elk geval en hopelijk is alles gewoon goed :hug: