Hoi meiden,
Ik reageer niet veel, maar lees nog wel altijd mee hoor.
Bibi-Jane: Heel veel succes morgen en veel geluk met je dochter. Ben erg benieuwd… Ik kom dan ook zeker snel weer kijken hier.
Lieke: Balen zeg dat de :twisted: weer gekomen zijn. Ik hoop zo voor je (en voor de rest ook) dat het snel raak mag zijn.
Ik vind het wel een heel raar idee trouwens dat we hier vorig jaar met zijn allen gestart zijn en dat er een heleboel nu al mama zijn en een aantal nog steeds bezig. Waar ik vorig jaar alleen nog maar van droomde is werkelijkheid geworden en jullie moeten nog steeds blij zijn met alleen maar dromen. Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk frustrerend is.
West en Anoniempje: :: hormoontjes :: heb ik niet zoveel meer, maar en :thumbup: blijf ik voor jullie ook doen hoor!
@ntoinet: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik geloof dat je wel een dikke :hug: en :-* kunt gebruiken…
Hier gaat alles verder prima. Ik begin eindelijk een beetje een ritme te vinden en Jesse doet het ook heel goed. Hij groeit als kool. Hij is nu 3,5 maand en weegt al 7100 gram en is 64,5 cm lang. Hij ligt dan ook op de lijn van de lange kinderen. 's Nachts gaat het ook prima. Hij krijgt om 23 uur de fles (die gaan we nu vervroegen) en wordt rond 7 - 8 uur weer wakker. Dan moeten we er meestal wel 1 of 2 keer uit voor de speen, maar verder slaapt hij prima door. Enige wat een beetje sneu is, is dat hij af en toe veel huilt. We hadden eerst geen idee waardoor dat zou kunnen komen, maar nu hebben we ontdekt dat hij waarschijnlijk al tandjes krijgt en ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is. Ik vind het ook helemaal niet leuk, want als ze tandjes krijgen worden ze in ene zo groot… Als jullie meer willen weten of foto’s willen zien, kijk dan eens op de site, die probeer ik zo goed mogelijk bij te houden:
http://jesseschilder.toddler.nl
Nou, ik ga even een wasje draaien. Succes allemaal en ik kom binnenkort wel weer eens buurten!
:-* Mees
Zodra ik meer weet SMS is iemand van het November mama forum die zou het op het forum zetten.
Heyyy,
Leuk dat je nog even iets van je laat horen leuk om te lezen dat alles goed gaat. Wilde ik op je site gaan kijken doet hij het niet…
Vangt nog wat hormoontjes van bibi-jane en van mees hopelijk helpt het !!!
Ja dat zou leuk zijn bibi-jane dat we meer weten morgen leuk !!!
http://jesseschilder.todller.nl
:-* West
oeps, adres verkeerd getypt
nogmaals:
ook te vinden onder het www-knopje
:-*
Bibi-Jane: heel veel succes morgen!!!
Nog even en je hebt jullie kleine meid in je armen.
Lieke: Balen zeg die :twisted: weer, blijft toch elke keer weer een teleurstelling he!
Mees: leuk dat je toch nog meeleest hoor, fijn om te horen dat het goed gaat bij jullie.
En want groeit hij snel zeg, al een hele knul.
Wilde ook gelijk gaan kijken op je site maar hij deed het bij mij ook niet :?
West: ben je ook weer zenuwachtig???
Het wordt weer spannend,
Denk wel weer van alles te voelen maar ga er maar vanuit dat het weer tussen mijn oren zit :lol:
Suus: we hebben de moed ook nog lang niet opgegeven hoor
En alweer ongi geworden of niet?
Janine: Hoe is het met jou, alles goed?
Ga zo eerst eens even flink aan de schoonmaak, even de badkamer en de keuken soppen, is hard nodig.
Mees: hij doet het hoor!
Wat een kanjer :inlove:
En hardstikke mooi gedaan zeg de site :thumbup:
West: ben je ook weer zenuwachtig???
Het wordt weer spannend,
Denk wel weer van alles te voelen maar ga er maar vanuit dat het weer tussen mijn oren zit :lol:
Ja dat is hier ook zo maar zo lang er nog geen ongie is is er hoop he !!!
Vorige keer had ik een cuclus van 26 en die dag ben ik nu al voor bij dus hoop is er nog wel…
Ik ben vandaag aan het wassen en heb nog al wat strijk liggen maar dat doe ik straks even.
Zat net te bedenken West:
Morgen gaat de laatste zwangere onder ons bevallen :lol:
Het kan toch niet zo zijn dat we dan een leeg lijstje van zwangeren hebben na ruim een jaar?
Wat Mees al zei, er zijn er al veel die al een kleintje hebben en wij nog niet eens zwanger.
Ik geloof dat wij nu even de enige 2 zijn die daar de komende dagen verandering in kunnen brengen :lol:
Zit te twijfelen of ik een test doen vandaag, kan 4 dagen van tevoren :think:
Maar wil geen negatieve test zien
Maar ik heb er toch nog 2 liggen en anders als de :twisted: komen ga ik weer ovulatietesten bestellen dus kan ik er nieuwe zwangerschapstesten bij doen ook
Bibi-Jane: heel veel succes hoor en ik ben benieuwd naar de foto’s!!!
Hier verder alles rustig.
Nog veel last van mijn rug rond SI gewricht en heb 2 keer per week fysio.
Verder nog druk op zoek naar een andere baan en verder bezig metb planning verhuizing enzo…
Jullie horen mij wat minder maar ik lees gewoon mee hoor!!!
Ja dat mag eigenlijk niet gebeuren een lege zwanger lijst…dus dames we duimen heel hard dat iemand mij gaat opvolgen hier.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
@anoniempje wrote:
Zat net te bedenken West:
Morgen gaat de laatste zwangere onder ons bevallen :lol:
Het kan toch niet zo zijn dat we dan een leeg lijstje van zwangeren hebben na ruim een jaar?
Wat Mees al zei, er zijn er al veel die al een kleintje hebben en wij nog niet eens zwanger.
Ik geloof dat wij nu even de enige 2 zijn die daar de komende dagen verandering in kunnen brengen :lol:
Zit te twijfelen of ik een test doen vandaag, kan 4 dagen van tevoren :think:
Maar wil geen negatieve test zien
Maar ik heb er toch nog 2 liggen en anders als de :twisted: komen ga ik weer ovulatietesten bestellen dus kan ik er nieuwe zwangerschapstesten bij doen ook![]()
Inderdaad ja morgen de laatste zwangeren onder ons die gaat bevallen wat gaat de tijd ook snel he! Ik test nog niet in ieders geval ik wacht rustig af en als er nog geen :twisted: te zien is test ik woensdag dan zit ik op dag 28 maar de zenuwen zijn er hier wel weer hoor van ja of nee erg he 8)
En ik ga iedere keer al kijken op wc van of er al iets te zien is maar eigenlijk moet ik dat niet doen maar ja gaat automatisch hahaha… Ik hoop dan toch dat 1 van ons lekker zwanger is of allebei zou nog mooier zijn maar we wachten het maar af he !!
Ik kon me niet meer inhouden hoor, :oops: heb getest
Maar waar ik al bang voor was, maar weer 1 streepje :x
Heb nog even naar mijn temp gekeken en die steeg pas vanaf dag 19 dus waarschijnlijk een wat langere cyclus dan de afgelopen 2 maanden en dan zou het nog te vroeg kunnen zijn om te testen.
Hier hoop ik tenminste dan maar op om niet weer gelijk alle moed op te geven :?
@anoniempje wrote:
Ik kon me niet meer inhouden hoor, :oops: heb getest
Maar waar ik al bang voor was, maar weer 1 streepje :x
Heb nog even naar mijn temp gekeken en die steeg pas vanaf dag 19 dus waarschijnlijk een wat langere cyclus dan de afgelopen 2 maanden en dan zou het nog te vroeg kunnen zijn om te testen.
Hier hoop ik tenminste dan maar op om niet weer gelijk alle moed op te geven :?
He meis balen dat hij negatief was maar zolang er nog geen :twisted: te bekennen is is er hoop hoor…

@Mees wrote:
Hier gaat alles verder prima. Ik begin eindelijk een beetje een ritme te vinden en Jesse doet het ook heel goed. Hij groeit als kool. Hij is nu 3,5 maand en weegt al 7100 gram en is 64,5 cm lang. Hij ligt dan ook op de lijn van de lange kinderen. 's Nachts gaat het ook prima. Hij krijgt om 23 uur de fles (die gaan we nu vervroegen) en wordt rond 7 - 8 uur weer wakker. Dan moeten we er meestal wel 1 of 2 keer uit voor de speen, maar verder slaapt hij prima door. Enige wat een beetje sneu is, is dat hij af en toe veel huilt. We hadden eerst geen idee waardoor dat zou kunnen komen, maar nu hebben we ontdekt dat hij waarschijnlijk al tandjes krijgt en ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is. Ik vind het ook helemaal niet leuk, want als ze tandjes krijgen worden ze in ene zo groot… Als jullie meer willen weten of foto’s willen zien, kijk dan eens op de site, die probeer ik zo goed mogelijk bij te houden:
Nou, ik ga even een wasje draaien. Succes allemaal en ik kom binnenkort wel weer eens buurten!
:-* Mees
Fijn dat alles goed gaat :dance:
Hey ladies!
Bibi-Jane zet hem op morgen meis! Ik hoop dat alles helemaal goed gaat! Ik ga de november mama’s in de gaten houden!
Anoniempje lesje weer geleerd niet te vroeg testen :naughty: en wie weet is je cyclus wat langer, is je temp nog steeds hoger? En idd ik ben weer echt ongi en hoe… vandaag dus ook niet veel gedaan voel me niet echt super happy.
West ook voor jou weer spannend!
Hier een rustig weekend gehad, hubbie is druk aan de klus geweest met het autootje waren wat kleine dingen mee. Jim heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen, hij lag op een kussentje tussen twee rolletjes en de fysio vond het fijner als dat in de kinderwagenbak was, maar dat past gewoon niet. De bak van de Quinny loopt in zandlopervorm en hij ligt er als een worstje tussen. Hubbie is wel 30x wezen kijken geloof ik, maar natuurlijk is het gewoon allemaal hartstikke goed gegaan. Hij heeft inmiddels zijn handjes ontdekt en probeert ze af en toe helemaal in zijn mondje te stoppen en vanochtend vond ik hem zo in zijn wipstoeltje:
:inlove: :inlove: :inlove:
Ja Suus: ik heb mijn lesje weer geleerd hoor :oops:
Ga nooit meer testen voor dag 35 ofzo, tenminste dat probeer ik
Temp is voorlopig nog 36,8
Wat een schatje :inlove:
Als ik morgen nog niet ongie ben ga ik morgen testen moet namelijk morgenmiddag om een griepprik en als ik zwanger zou zijn mag ik die niet gaan halen dus morgen meer nieuws van deze kant !!!
voor je West