Lieke: fijn dat je weer wat opgeknapt bent
West: had je al gemist
Hoe gaat het met je?
Zijn jullie een beetje van de eerste schrik bekomen?
Dus jullie willen toch voor IVF gaan, weet je al wat meer van hoe en wanneer nu verder?
Ze laten je idd wel al vroeg prikken zeg, ik moest op dag 18 pas en dan gingen ze uit van een “standaard” cyclus van 28 dagen.
Ben benieuwd wat er uit komt
Hier weinig nieuws, maar begin wel erg zenuwachtig te worden voor vrijdag merk dat ook mijn vriend wel nerveus is hoor al geeft hij het niet toe, hij slaapt al een poosje slecht eet weinig en is erg stil :?
Hoop dat we een beetje positief gevoel krijgen vrijdag zodat we ook met een beter gevoel op vakantie kunnen gaan
@anoniempje wrote:
Lieke: fijn dat je weer wat opgeknapt bent
West: had je al gemist
Hoe gaat het met je?
Zijn jullie een beetje van de eerste schrik bekomen?
Dus jullie willen toch voor IVF gaan, weet je al wat meer van hoe en wanneer nu verder?
Ze laten je idd wel al vroeg prikken zeg, ik moest op dag 18 pas en dan gingen ze uit van een “standaard” cyclus van 28 dagen.
Ben benieuwd wat er uit komt
Hier weinig nieuws, maar begin wel erg zenuwachtig te worden voor vrijdag merk dat ook mijn vriend wel nerveus is hoor al geeft hij het niet toe, hij slaapt al een poosje slecht eet weinig en is erg stil :?
Hoop dat we een beetje positief gevoel krijgen vrijdag zodat we ook met een beter gevoel op vakantie kunnen gaan
We moeten 11 juni terug komen en dan weten we de uitslag van hubbie zijn zaadjes of die het zelfde zijn of slechter. En dan ook mijn uitslag en dan horen we meer.Of iui of ivf. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent dat ben ik nu eerlijk gezegt ook hoor voor de 11 ook van wat er uit gaat komen enzo. Maar we zullen het wel zien.
:-* West
Meiden :hug:
oh wat is het hier spannend momenteel…
ik zo voor jullie dat het allemaal zal gaan lukken op 1 of andere manier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hier gaat alles prima, alleen superdruk en ik ben vandaag erg moe, dus ik ga weer
:-*
Meiden :hug:
Meiden wat mijn gisteren toch overkwam: wij wonen aan een sloot en had ze in de tuin gezet en ging de bovenverdieping soppen toen belde mijn schoonmoeder (de reden dat ze ons vorige week vergeten waren was omdat schoonzus op dinsdag bij vriendje wegwilde hoop drama, maar vrijdag waren ze weer gezellig samen winkelen, dus ik zie het nog steeds als smoes dat heb ik ook een beetje laten doorschemeren, maar dat zeg ik ze liever in het gezicht). Iig ik kom beneden dan ga ik altijd effe checken hoe het is (de kleine, Mickey, is dus wel eens via de tuin van de buren ontsnapt) en ik ben dus Mickey kwijt, Dandy lag lekker naast de deur te slapen. Ikke roepen en zoeken onder het zeil van de tuinset gekeken achterin de tuin, niks. Dus nog even goed bij de waterkant gekeken en daar lag hij met zijn pootjes op een plank van de betimmering aan de waterkant de dobberen ben me rotgeschrokken! In totaal was ik een uur boven en ik heb hem niet horen blaffen of piepen of wat dan ook… voel me best een beetje schuldig nu. En dan te bedenken dat ik daarvoor heel chaggie tegen hem was geweest toen hij een uitgegraven plantje lag op te kauwen, ik had hem beloofd zijn nek om te draaien als ie dat nog een keertje deed. Ik denk dat ie maar weg wilde lopen, is dus mislukt :mrgreen:
Net nog iets geks en eigenlijk ook weer gek om hier neer te zetten: net vroeg er iemand op het hondenveld of ik zwanger was die vond mijn buikje iets boller dan anders (had al weer een hele platte buik) maar ik heb maar gezegd dat ik veel gegeten heb vandaag (en dat heb ik ook en nu heb ik weer honger :? )…
Dat is inderdaad wel even schrikken ja
Gelukkig is alles goed :thumbup:
Nou ik heb er maar een testje tegenaan gegooid vooral omdat ik heel erg last heb van mijn allergie (mijn hele rug zit onder) en mocht ik zwanger zijn mag ik mijn medicijnen niet innemen. Test was - dus of ik heb toch te vroeg getest (toch mijn NOD maandag?) of ik word het weekend of maandag ongi (ik gok op het laatste). We zien het wel, ik denk dat ik toch maar een pilletje ga nemen, eentje is ook niet echt een ramp meteen, maar ik doe het liever niet. Gebruik ze ook echt alleen maar als ik last heb.
ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:hug: :hug:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hallo allemaal
Wij zij vandaag in Leiderdorp geweest dus kom jullie even verslag uitbrengen.
Moesten eerst even doornemen wat er inmiddels allemaal al aan onderzoeken gedaan was en de bekende vragenlijstjes doorgaan.
We vertelde dus dat we hoopten dat hun met een Pesa behandeling nog iets kunnen doen.
Daar was ze niet echt positief over, omdat zijn fsh waarde in zijn bloed iets verhoogd is geeft dat weinig kans op een goed resultaat.
Meestal is Pesa wel effectief na bijv een eerder gedane sterilisatie ofzo maar als de testes niet ingedaald waren is de kans groot dat er een beschadiging is aan het weefsel van de bal en er dus ook daar niks gevonden wordt.
Ze wilde wel gaan overleggen met de uroloog of die het evt. zag zitten maar ze gaf ons weinig kans dus daar ging onze laatste hoop
Ook heeft ze alle uitslagen bekeken en ze vond dat de uitslag van het laatse sperma onderzoek niet precies genoeg was en vond dat er nog een keer beter naar gekeken moest worden.
Wilde dus dat hij volgende week nog een keer een potje kwam vullen maar het was dus ong. 50 min. rijden dus we hadden er al op gerekend dat het vandaag mocht gebeuren dus dat stelde we voor maar het was inmiddels al 14.45 dus ze ging overleggen met het lab of het kon dus hij kon het bewuste kamertje in :oops:
Wij mochten om 16.15 terug komen voor de uitslag dus hoefde niet lang te wachten, ze zouden dan heel precies gaan kijken en allelei extra testjes doen om de kwaliteit te bevorderen enz… :?
Nou wij maar even een ijsje gaan eten bij de mac als tijdverdrijf en met lood in onze schoenen weer terug omdat dus de Pesa waarschijnlijk ook niks zou worden en het sperma was de vorige keer al niks dus…
Nou toen we zaten zei ze ik val meteen maar met de deur in huis…WE HEBBEN EEN ZWEMMER GEVONDEN!!!
We wisten echt niet wat we hoorden joh, blijkt dus dat ze vrij makkelijk wat hebben kunnen vinden zonder allerlei moelijke dingen te hoeven doen en ze zegt als er 1 is zijn er meer :dance:
Nu wilden we het graag gelijk invriezen voor de evt. verder dingen maar dat kon helaas niet want daar was het wel te weinig voor dan blijft er niks over bij het ontdooien zeg maar.
Maar ze zegt dus heel positief van nu ging het erg makkelijk dus volgende keer moet het ook wel lukken en misschien dat het dan hooguit wat meer moeite kost maar moet goed komen dus als jullie willen kunnen we voor Icsi gaan :shock:
Tuurlijk willen we dat!!!
Konden het echt niet geloven hoor, vraag me ook niet hoe het kan dat er nu dan wel wat gevonden is want ik snap er niks meer van , misschien toch weer betere technieken ofzo maar doet er niet toe gaat om het resultaat.
Nu gaan we natuurlijk volgende week op vakantie en we kunnen al gelijk na onze vakantie op 9 juli terrecht voor het startgesprek waarin alles doorgenomen wordt wat er gaat gebeuren en wanneer en hoe het zit met medicijnen spuiten enz…
Dan leren spuiten en dan even de 1e dag van mijn dan eerst volgende cyclus afwachten en dan gaan we ervoor!!!
Kan jullie echt niet vertellen hoe blij we hiermee zijn hoor.
Dringt nog niet echt helemaal door geloof ik.
Gelijk ook mijn moeder en zus verteld en schoonouders die hadden ook allemaal zoiest van: he echt waar???
Even ego bericht dus en beetje lang maar wilde jullie ven min goede nieuws vertellen :-*
@anoniempje wrote:
Hallo allemaal
Wij zij vandaag in Leiderdorp geweest dus kom jullie even verslag uitbrengen.
Moesten eerst even doornemen wat er inmiddels allemaal al aan onderzoeken gedaan was en de bekende vragenlijstjes doorgaan.
We vertelde dus dat we hoopten dat hun met een Pesa behandeling nog iets kunnen doen.
Daar was ze niet echt positief over, omdat zijn fsh waarde in zijn bloed iets verhoogd is geeft dat weinig kans op een goed resultaat.
Meestal is Pesa wel effectief na bijv een eerder gedane sterilisatie ofzo maar als de testes niet ingedaald waren is de kans groot dat er een beschadiging is aan het weefsel van de bal en er dus ook daar niks gevonden wordt.
Ze wilde wel gaan overleggen met de uroloog of die het evt. zag zitten maar ze gaf ons weinig kans dus daar ging onze laatste hoop
Ook heeft ze alle uitslagen bekeken en ze vond dat de uitslag van het laatse sperma onderzoek niet precies genoeg was en vond dat er nog een keer beter naar gekeken moest worden.
Wilde dus dat hij volgende week nog een keer een potje kwam vullenmaar het was dus ong. 50 min. rijden dus we hadden er al op gerekend dat het vandaag mocht gebeuren dus dat stelde we voor maar het was inmiddels al 14.45 dus ze ging overleggen met het lab of het kon dus hij kon het bewuste kamertje in :oops:
Wij mochten om 16.15 terug komen voor de uitslag dus hoefde niet lang te wachten, ze zouden dan heel precies gaan kijken en allelei extra testjes doen om de kwaliteit te bevorderen enz… :?
Nou wij maar even een ijsje gaan eten bij de mac als tijdverdrijf en met lood in onze schoenen weer terug omdat dus de Pesa waarschijnlijk ook niks zou worden en het sperma was de vorige keer al niks dus…
Nou toen we zaten zei ze ik val meteen maar met de deur in huis…WE HEBBEN EEN ZWEMMER GEVONDEN!!!
We wisten echt niet wat we hoorden joh, blijkt dus dat ze vrij makkelijk wat hebben kunnen vinden zonder allerlei moelijke dingen te hoeven doen en ze zegt als er 1 is zijn er meer :dance:
Nu wilden we het graag gelijk invriezen voor de evt. verder dingen maar dat kon helaas niet want daar was het wel te weinig voor dan blijft er niks over bij het ontdooien zeg maar.
Maar ze zegt dus heel positief van nu ging het erg makkelijk dus volgende keer moet het ook wel lukken en misschien dat het dan hooguit wat meer moeite kost maar moet goed komen dus als jullie willen kunnen we voor Icsi gaan :shock:
Tuurlijk willen we dat!!!
Konden het echt niet geloven hoor, vraag me ook niet hoe het kan dat er nu dan wel wat gevonden is want ik snap er niks meer van , misschien toch weer betere technieken ofzo maar doet er niet toe gaat om het resultaat.
Nu gaan we natuurlijk volgende week op vakantie en we kunnen al gelijk na onze vakantie op 9 juli terrecht voor het startgesprek waarin alles doorgenomen wordt wat er gaat gebeuren en wanneer en hoe het zit met medicijnen spuiten enz…
Dan leren spuiten en dan even de 1e dag van mijn dan eerst volgende cyclus afwachten en dan gaan we ervoor!!!
Kan jullie echt niet vertellen hoe blij we hiermee zijn hoor.
Dringt nog niet echt helemaal door geloof ik.
Gelijk ook mijn moeder en zus verteld en schoonouders die hadden ook allemaal zoiest van: he echt waar???
Even ego bericht dus en beetje lang maar wilde jullie ven min goede nieuws vertellen :-
Heee Toppie zeg ben echt blij voor jullie nu hopen snel op goed nieuws !!!
:- West
Super meis dat er nog hoop is :dance: :-*
Ik heb een bericht geplaatst in de huiskamer zouden jullie even willen kijken en zeggen wat jullie er van vinden.
Ik vind het echt super voor jullie!!! Hou ons op de hoogte!!!
Anoniempje eindelijk goed nieuws! Super meid, nou de rest nog even wat beter nieuws en dan maar hopen dat de rest van dit jaar nog wat moois mee brengt en dat het lijstje snel gevuld is!
Hier nog steeds de hele dag ongi krampen, ik weet het even niet meer, misschien te vroeg getest, misschien komt het het weekend misschien maandag ik zie het wel.
@west wrote:
Ik heb een bericht geplaatst in de huiskamer zouden jullie even willen kijken en zeggen wat jullie er van vinden.
Wat een situatie :silenced:
Meis ik zou als ik jou was er buiten houden zoals iedereen dat al zegt.
Anders krijg jij het dadelijk allemaal op je boterham en dat is niet de bedoeling, je hebt je eigen zorgen e.d.
@Chelleke wrote:
@west wrote:Ik heb een bericht geplaatst in de huiskamer zouden jullie even willen kijken en zeggen wat jullie er van vinden.
Wat een situatie :silenced:
Meis ik zou als ik jou was er buiten houden zoals iedereen dat al zegt.
Anders krijg jij het dadelijk allemaal op je boterham en dat is niet de bedoeling, je hebt je eigen zorgen e.d.
Ja ik weet het en daarom ben ik ook klaar met haar nu. Maar heb wel een naar gevoel van binnen nu heel raar.
West dat komt waarschijnlijk omdat je nu tegen haar in bent gegaan? Misschien voel je je een beetje schuldig omdat je haar voor je gevoel niet helpt. Maar dit is niet de manier om haar te helpen haar kinderen terug te krijgen. Door te liegen breng je alleen jezelf in de problemen, zeker als je daarover een verklaring zou afleggen, dat is naar mijn mening toch echt valsheid in geschrifte en daar bestaan dan ook weer straffen voor! Als je vriendin vindt dat jij dat risico moet nemen is het geen vriendin!
@Tante Soesa wrote:
West dat komt waarschijnlijk omdat je nu tegen haar in bent gegaan? Misschien voel je je een beetje schuldig omdat je haar voor je gevoel niet helpt. Maar dit is niet de manier om haar te helpen haar kinderen terug te krijgen. Door te liegen breng je alleen jezelf in de problemen, zeker als je daarover een verklaring zou afleggen, dat is naar mijn mening toch echt valsheid in geschrifte en daar bestaan dan ook weer straffen voor! Als je vriendin vindt dat jij dat risico moet nemen is het geen vriendin!
Dat risico neem ik toch echt niet hoor. Ik ga morgen ook niet naar de verjaardag van haar zoontje ga daar dan echt niet ff gezellig zitten doen.