Sept/Okt 2005 allemaal in de MMM

Angèl gefeliciteerd meid! Wanneer kan je er in?

Ik kreeg helemaal geen bericht meer dat er weer geketst was hier dus vandaar dat ik even niet reageerde :x

Angel: fijn dat alles er goed uitzag bij de gyn, alweer een goed teken.

En natuurlijk gefeliciteerd met jullie huis :-* , ziet er erg leuk uit.

In welke plaats is het?

Suus: raar die buikklachten, zal nu toch niet al… :wink: lijkt me nog vroeg om al iets te voelen.

Lieke: wat een super foto :inlove: mooi buikje hoor ben jaloers :wink:

Hier alles rustig aan het aftellen naar de vakantie want dat gaat gelukkig al opschieten even heerlijk 3 weken ontspannen samen.

Gaan zaterdag over 2 weken weg :dance:

Verder vandaag even het ziekenhuis gebeld of we de uitslagen mee kunnen krijgen van alle onderzoeken die er tot nog toe gedaan zijn want dat is natuurlijk wel zo makkelijk als we naar Leiderdorp gaan volgende week.

Ook gelijk gevraagd of het dna onderzoek al bekend was, het dna gedeelte was al binnen, was allemaal goed, niks bijzonders te zijn gelukkig dus houdt in dat het niks erfelijks is wat evt. doorgegeven kan worden en bij het dna kunnen ze dus ook zien of je evt. drager zou zijn van bijv. taaislijmziekte, schijnt iets te zijn wat samen kan gaan met vruchtbaarheidsproblemen maar dat is dus eindelijk weer eens iets positiefs voor ons :lol:

Het chromosoomgedeelte was nog niet binnen dus we moeten nog even geduld hebben daar kan natuurlijk ook nog van alles mee mis zijn maar ik heb er wel een goed gevoel over nu het dna ook goed is.

Verder ga ik me steeds meer afvragen hoe het nou zit met die uitslagen van de sperma onderzoeken.

Dit ga ik volgende week eens goed navragen want snap het eigenlijk niet.

De 2 eersten werd er gezegd: weinig zaadcellen: minder dan 0.5 milj. en slecht bewegend ( dus dan beweegt het toch???)

Nu de laatse was: weer weinig minder dan 1 milj. en niet bewegend???

Maar Icsi kan dus alleen met bewegende maar de eerste 2x zat er dan toch iets bewegends tussen zou dat dan kunnen verschillen per test???

Het zit allemaal zo ingewikkeld in elkaar snap er af en toe niks meer van hoor :?

@Tante Soesa wrote:

Angèl gefeliciteerd meid! Wanneer kan je er in?

Vandaag al als we wouden :lol:

Maar het word 14 juni, al heel snel dus :dance:

Heb vanaaf al kaartje gemaakt :shifty: :oops:

Dit is ons verhuis kaartje

@anoniempje wrote:

Ik kreeg helemaal geen bericht meer dat er weer geketst was hier dus vandaar dat ik even niet reageerde :x

Ik miste je al meis, gelukkig ben je er weer :wink:

@anoniempje wrote:

Angel: fijn dat alles er goed uitzag bij de gyn, alweer een goed teken.

En natuurlijk gefeliciteerd met jullie huis :-* , ziet er erg leuk uit.

In welke plaats is het

Dank je wel :smiley:

Het is in Uden.

Daar wonen mijn ouders ook en dat is wel fijn, want mijn moeder moet me nogal eens helpen met de reuma en dan is het fijn als ze niet steeds naar Veghel hoeft te rijden.

Ik kan hier ook echt niet aarden, bleeh.

Dus eindelijk weer terug, al heb ik hier maar 1.5 jr gewoond hoor, maar dat is 1.5 jr te lang, hihi :shifty:

Laat vriendlief het maar niet horen. haha

Is trouwen wel grappig want wij zijn allemaal tukkers, geboren in Enschede, behalve 1 broer van mij.

Die is hier in Veghel geboren. Mijn vader was toen overgeplaatst van vliegbasis Twente naar Eindhoven. Toen is mijn broer geboren hier in Veghel.

Maar mijn moeder had hele zware heimwee en werd er erg ziek van waardoor ze weer naar Enschede moesten. Je had toen nog niet zo veel contact mogelijkheden (32 jr geleden) met je naasten die ver weg woonde.

En 7 jr na mijn broer kwam ik, weer een ras echte tukker, hihi. (heb ook nog een broer van 35)

Maar na dik 11 jaar toen ik geboren was werd mijn vader weer overgeplaatst en kwamen we in Uden te wonen.

Zo heel onzin verhaal waar je eigenlijk niks aan hebt, hihi :oops:

@anoniempje wrote:

Hier alles rustig aan het aftellen naar de vakantie want dat gaat gelukkig al opschieten even heerlijk 3 weken ontspannen samen.

Gaan zaterdag over 2 weken weg :dance:

Lekker hoor, goed van genieten hoor :thumbup:

@anoniempje wrote:

Verder vandaag even het ziekenhuis gebeld of we de uitslagen mee kunnen krijgen van alle onderzoeken die er tot nog toe gedaan zijn want dat is natuurlijk wel zo makkelijk als we naar Leiderdorp gaan volgende week.

Ook gelijk gevraagd of het dna onderzoek al bekend was, het dna gedeelte was al binnen, was allemaal goed, niks bijzonders te zijn gelukkig dus houdt in dat het niks erfelijks is wat evt. doorgegeven kan worden en bij het dna kunnen ze dus ook zien of je evt. drager zou zijn van bijv. taaislijmziekte, schijnt iets te zijn wat samen kan gaan met vruchtbaarheidsproblemen maar dat is dus eindelijk weer eens iets positiefs voor ons :lol:

Fijn :thumbup:

@anoniempje wrote:

Het chromosoomgedeelte was nog niet binnen dus we moeten nog even geduld hebben daar kan natuurlijk ook nog van alles mee mis zijn maar ik heb er wel een goed gevoel over nu het dna ook goed is.
Verder ga ik me steeds meer afvragen hoe het nou zit met die uitslagen van de sperma onderzoeken.

Dit ga ik volgende week eens goed navragen want snap het eigenlijk niet.
De 2 eersten werd er gezegd: weinig zaadcellen: minder dan 0.5 milj. en slecht bewegend ( dus dan beweegt het toch?????)
Nu de laatse was: weer weinig minder dan 1 milj. en niet bewegend?????
Maar Icsi kan dus alleen met bewegende maar de eerste 2x zat er dan toch iets bewegends tussen zou dat dan kunnen verschillen per test?????
Het zit allemaal zo ingewikkeld in elkaar snap er af en toe niks meer van hoor :?

Jeetje dat is inderdaad wel frustrerend :(
Je weet dan eigenlijk nog niet goed waar je aan toe bent
Ik kan je niet helpen, heb er geen verstand van, maar ik kan je wel een hele dikke :hug: geven :wink:
En dat het allemaal maar snel echt duidelijk mag worden :pray:

:-* :-* :-*
Voor alle dames

Angel gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje :dance:

(kijk niet naar de tijd dat ik dit typ :shock: zit nu een ijsje te eten op de bank…keelonsteking en een dichte neus :frowning: kan dus echt niet :zzz: )

@lieke1 wrote:

Angel gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje :dance:

(kijk niet naar de tijd dat ik dit typ :shock: zit nu een ijsje te eten op de bank…keelonsteking en een dichte neus :frowning: kan dus echt niet :zzz: )

:shock: :wink:

Dat is erg vervelend ja :frowning: :hug:

Maar dank je wel :-*

Vandaag alle uitslagen opgehaald.

Heb nu 2 uitslagen van dna onderzoek.

1 dna gedeelte idd voor erfelijke dingen die je door kan geven en wat de oorzaak kan zijn.

Maar er zat ook al een chromosoomgedeelte bij met een hele rij met allerlei termen die voor allerlei dingen staan en alles negatief :dance:

dus goed nieuws nu komt er waarschijnlijk nog wel een gedeelte want was nog niet compleet zei ze maar ik heb er wel een goed gevoel over omdat dit ook allemaal goed was.

Heb nu ook echt het gevoel dat het door de operatie gekomen is en dat er misschien nu dit allemaal goed is wel meer kans is dat er met een Pesa of Tese wel iets gevonden wordt.

Verder nagevraagd van die uitslagen over de beweeglijkheid.

De eerste 2 zijn ergens anders gedaan en niet zo uitgebreid, kan zijn dat er toen wel wat beweging in zat, zou betekenen dat het van wisselende kwaliteit is en er de volgende keer misschien wel wat gevonden wordt maar kan ook betekenen dat hun het gewoon zo opgeschreven hebben terwijl er niks bewoog zeg maar dat hun het dan gewoon slecht noemen en niet zeggen niet bewegend ( snappen jullie het nog) :oops:

De laatste keer dat hun het gedaan hadden is het dus ook “opgewerkt” en daarna bleef er niks bewegend over.

Ze vond het goed dat we verder gingen met proberen en zei dat we het nog niet op moeten geven en dat we door moeten gaan, dus dan doen we dat maar he :wink:

Haar ook verteld dat we in ieder geval voor ons gevoel alles geprobeerd willen hebben

Nou meis ik hoop dat het allemaal duidelijk word en goed gaat aflopen :hug: :-*

Angèl met wat voor programma maak jij toch altijd die leuke foto’s? Het is een soort van scrap maar dan zonder plakken…

Anoniempje wat een hoop abracadabra! Maar fijn dat het eerste stukje over de chromosonen goed was! Ik hoop echt dat alles voor jullie snel wat duidelijker gaat worden!

Hier weinig te melden eigenlijk verder… Oh ja, werd vanmiddag gebeld door mijn zwager die hadden een brief gehad dat we voor 200 euro een midweekje extra in het huisje in CP kunnen. Of ik geen vrij zou kunnen nemen. Nou ik vind twee weken al meer dan genoeg eigenlijk en vrij nemen gaat ook niet. We hadden al gezegd dat zij dan maar met zijn allen moeten gaan maar dat doen ze ook niet. Meteen even gezegd dat ik zo onder de indruk was van de hartverwarmende interesse gisteren :liar: . Zegt schoonzus dat ze dat helemaal vergeten was omdat zei en haar vriend dus hele erge ruzie hebben gehad, zo erg dat zij niet meer is gaan werken afgelopen week (maar vast wel wezen winkelen…) dat ze het helemaal vergeten was, en toen ik zei dat schoonmoeder ook niet even had gebeld zou dat zijn omdat die de hele week bij haar jankende kind (schoonzus dus) had gezeten. Nou we weten weer waar we staan…

@Tante Soesa wrote:

Angèl met wat voor programma maak jij toch altijd die leuke foto’s? Het is een soort van scrap maar dan zonder plakken…

Hey hey, ik maak die uitwerksels in PSP :wink:

Angek wat een tijdstip ook al, waarop jij hebt getypt :wink:

Ik heb echt de hele nacht geen oog dicht gedaan, hubbie en ik zitten nu klaarwakker beneden :shock:

Ik zit nog ziek thuis en hub gaat zo boodschappen doen :inlove:

@lieke1 wrote:

Angèl wat een tijdstip ook al, waarop jij hebt getypt :wink:

Ik heb echt de hele nacht geen oog dicht gedaan, hubbie en ik zitten nu klaarwakker beneden :shock:

Hihi ja erg hè, kon vannacht ook niet slapen, spookt zoveel door mijn hoofd ivm huisje enzo…allemaal ideeen e.d. :shifty: :mrgreen:

Ik ben er om half 5 weer ingedoken en heb geslapen tot 10u :oops:

Vervelend dat je nog ziek ben :thumbdown:

Iemand nog ideeen wat ik voor een 6 jarige meiske kan kopen??

@Chelleke wrote:

@lieke1 wrote:

Hihi ja erg hè, kon vannacht ook niet slapen, spookt zoveel door mijn hoofd ivm huisje enzo…allemaal ideeen e.d. :shifty: :mrgreen:

Nee, helaas.

Ik zit zelf al te vechten met een kado voor een manneke wat donderdag 2 wordt :think:

@lieke1 wrote:

@Chelleke wrote:
@lieke1 wrote:

Nee, helaas.

Ik zit zelf al te vechten met een kado voor een manneke wat donderdag 2 wordt :think:

Lastig is dat toch altijd hè :shifty:

Lieke al een beetje aan het opknappen meid? Je moet wel een beetje proberen te slapen hoor, dat heb je wel nodig!

Geen tips voor jullie wat betreft kado’s…

Ik ben net gebeld door schoonmoeders en toen ik zei dat ze ons vergeten was zei ze dat dat kwam omdat ze zo’n rare week had gehad. Sorry sorry sorry, ik heb het een beetje kort gehouden maar ja, wat moet je er mee, ruzie maken zie ik niet zitten, over twee weken gaan we op vakantie…

Nou hier voorzichtig aan het opknappen, vandaag voor de eerste keer met hubbie een stukkie wezen lopen hier in de polder.

Morgen moet ik naar de tandarts dus ik hoop dat mijn neus dan weer open is en mijn keel weer iets minder dik.

Suus, ik hoop echt dat je nog wel een leuke vakantie hebt.

Maar dat zal wel lukken denk ik.

Lieke fijn dat je je weer wat beter voelt! Ook wel belangrijk nu hè? :-*

Inderdaad fijn dat je weer aan het opknappen bent :thumbup: :-*

Lieke fijn dat je weer aan het opknappen bent !!!

Anoniempje Wij hebben wel even zitten dubben of we dan voor ivf gaan maar we gaan het toch doen.

Chelleke mooi huisje!!

Sorry dat ik dames vergeet maar ik had even een stop momentje nodig even andere dingen doen enzo maar ik ben jullie niet vergeten hoor!

Vandaag bloed prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb en genoeg antistoffen heb. Ik zal er wel bij zeggen dat ik vandaag op dag 14 zit met bloed prokken dat het misschien nog een keer moet maar moest deze datum van de gyn pakken omdat ik een korte cyclus heb iedere keer.Verder weinig nieuws.

:-* West

Succes west :hug: