Sept/Okt 2005 allemaal in de MMM

Hey hey

Even gauw een update, we gaan zo weer even naar hem toe

Alles is helemaal goed gegaan.

Ze hebben zelfs niet eens een hele grote snee hoeven te maken,

maar een snee van ong 15 cm.

Dat was omdat hij een nieuwe aorta klep moest hebben en dat kan dan met zo’n kleinere snee.

En dus geneest hij sneller.

Dat was eerst nog afwachten omdat hij met de kanker bestraald was geweest en dat zorgt ervoor dat het vergroeid net onder je keel en op je borst. Maar gelukkig viel dat mee en konden ze het met een kleinere snee doen. :smiley:

Ze houden hem nog wel in slaap ivm de beademing, maar het zag er allemaal goed uit. De verplegers zijn tevreden iig om 15u nog wel. Maar ze hebben niet gebeld dus zal het nog steeds wel goed zijn, en misschien is ie al wel van de beademing en dan mag hij ook wakker worden :smiley:

Tot snel

-xxx-

Angel: fijn dat alles goed gegaan is.

Wat zal dat wachten lang geduurd hebben zeg.

Blij te horen dat alles goed gegaan is. Een hele dikke knuffel vanaf hier. :hug:

Thanks

Met paps gaat het allemaal redelijk oke,

hij was gister rond 19u alweer wakker.

Hij was gisteravond wel heel erg onrustig en omdat hij nog vast zat aan van alles was hij een beetje bang. Hij moest daardoor veel denken aan de kanker die hij heeft gehad. Met bestraling lag hij vastgeklikt aan een stoel en daar heeft hij een trauma aan over gehouden.

Vanmorgen waren al heel wat slangetjes weg.

Hij heeft wel een rot nacht gehad, want zijn buurvrouw was heel erg aan het spoken.

Maar hij zat alweer rechtop en word dadelijk naar de Mediumcare gebracht.

Dus ja we zijn eigenlijk tot nu toe erg blij :dance:

:-*

Angel mooi dat het allemaal goed gaat met je vader! Fijn dat hij nu ook naar een minder zware afdeling mag, zie je ook wat minder ellende denk ik :-*

Het zat er al in maar Jim heeft het staan dan eindelijk ontdekt! Hij was steeds gefrustreerd dat het niet lukte. Zijn bedje staat op de tweede stand dus die gaat zo eerst maar eens naar de bodem. Lekker handig als je zo groot bent als ik krijg hem al met veel moeite uit de box…

Vanavond gaan we gezellie bij Nannietje op visite en dan krijg ik alle vakantiefoto’s die zij gemaakt heeft. Ben erg benieuwd hoe die geworden zijn!

Morgen zijn we twee jaar getrouwd, ik ga lekker koken en we gaan lekker een dagje niksen (denk ik )

Het zat er al in maar Jim heeft het staan dan eindelijk ontdekt! Hij was steeds gefrustreerd dat het niet lukte.

:inlove: :inlove:

Even weer een papsie update
Als jullie het vervelend vinden moeten jullie het gewoon zeggen hoor :wink:

Paps is rond 11u naar de afdeling gebracht, morgen mag het infuus en de catheter eruit en dan kan ie weer een beetje uit zijn bed :)
Hij heeft al veel ste veel praatjes, maarja hij word vanzelf weer terug gefloten door zijn lichaam

Tot nu toe allemaal nog steeds positief.
Mams en ik gaan vanaf vanaaf weer lekker thuis slapen want het bezoekuur op deze afdeling is van 17u tot 20u en dan hebben wij hier de rest van de dag niks te zoeken.
Maar dat is ook wel lekker want we zijn zelf ook lichamelijk en geestelijk helemaal op :shifty:

Liefs Angèl :-*

Angèl fijn dat het zo goed gaat met je vader! En ook wel lekker dat jullie weer een beetje een normaal ritme kunnen hebben doordat het zo goed gaat!

Hier eigenlijk verder weinig te melden. Gisteren even bij mijn schoonouders op de koffie geweest, ze hebben me niet eens gefeliciteerd met onze trouwdag bedacht ik toen ik thuis was :think: . Mijn schoonmoeder begon te zeuren over het feit dat ik niet al vroeg naar CP wil vertrekken omdat je met de honden nergens terecht kan en de huisjes meestal pas vanaf 15.00 uur toegankelijk zijn. Zij wil niet pas om 16.00 uur in het huisje zijn omdat je dan niks meer aan je dag hebt :roll: Ik weet niet wat ze in gedachten heeft, maar voordat je alles aan kant hebt heb je ook idd niks meer aan je dag dan gaan zij maar lekker vooruit ik ga niet met honden en kind over dat park sjouwen totdat we het huisje in mogen, dat is toch niet raar?

Nee hoor vind ik niet raar.

Met de kinders kun je nog eventueel zwemmen enzo, maar de honden mogen verder nergens komen en dan zou ik ook lekker wat later gaan en niet met de honden heel de dag op het park hobbelen.

Ik zou het zelfde doen als jou :thumbup:

Meiden ik reageer later verder, maar er staat weer een buikfoto van mij op.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1624805#1624805

@lieke1 wrote:

Meiden ik reageer later verder, maar er staat weer een buikfoto van mij op.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1624805#1624805

Wat een mooie buik :inlove:

Lieke mooie buik hoor! En gaaf shirtje ook!

Daar ben ik weer eens.

Vandaag lekker weer eens thuis.

Afgelopen dagen veel op pad geweest en gister de eerste beebspullen gekocht bij de prenatal in Amsterdam Arena.

En op MP voor 25 euro een badje, waskom, emmer en 2 kruiken.

Zag er prima uit en in de winkel betaal je al snel voor een set incl. standaard 90 euro.

Bij Prenatal hebben we een luieremmer gekocht zonder navullingen, had ik bij mijn dinnetje gezien en leek ons super makkelijk.

We hebben de kleinste waar 30 luiers in kunnen, leek mij voldoende.

Verder de eerst hydrofiele luiers en monddoekjes.

Zo doen we nu iedere maand een beetje, hoef ik lekker niet aan de spaarrekening te komen…(echt hollanders he)

Ik heb gister de schrik van mijn leven gehad.

We waren in Amsterdam en toen we bij de arena klaar waren met shoppen zijn we nog ff de stad in gegaan.

Bij de prenatal had ik vrij harde poep :oops: (sorry voor het vieze verhaal)

Daarna de hale tijd jeuk van onder bij de anus :oops: Ga ik bij de v&d naar de wc, zit er bloed in mijn inlegkruisje :shock:

Ik meteen heel goed kijken waar het vandaan kwam en kwam idd uit de anus.

Gelukkig daarna geen last meer gehad en geen bloed meer veloren.

Ik heb net de ha gebeld en hoefde me geen zorgen te maken, ws is het een gesprongen ader of een aambei :oops:

Angel fijn dat alles goed is gegaan met je pa :dance:

Enne Suus, gewoon 's middags naar cp gaan, wat moet je daar al om 10.00 uur met 2 honden :think:

Flink geshopt dus, hihi

En ach je verhaal, qua viesheid valt het mee hoor :wink:

Maar kan me voorstellen dat je even schrikt.

Gelukkig was het niks ernstigs :thumbup:

Vandaag weer bij de gyn geweest en heb een inwendige echo gehad van mijn baarmoeder en eierstokken.

Alles zag er goed uit, zoals het hoort.

Ik zit op dag 11 vandaag en zo zag mijn folikkel er ook uit.

Woensdag moet ik bloedprikken ivm mijn hormonen.

Dat zou nog het 1nigste zijn wat niet goed kan zijn.

Zonder die hormonen blijft je bevruchte eicel niet zitten.

Nu over een maand moet ik weer terug komen en dan zien we weer verder :wink:

Dus weer even afwachten.

:-*

Owja

Eindelijk hebben we weer een huisje toegewezen gekregen. :dance:

Maar nu heb ik er een goed gevoel over.

Ik ken de wijk en buurt en de huizen en dat is allemaal prima :smiley:

Eindelijk weg uit dit kleine appartement en eindelijk weer weg uit Veghel :dance:

Ik ben echt wel blij, zit het mooi eens een keer mee :smiley:

Morgen gaan we kijken en dan moeten we zeggen of we het willen of niet, maar ik ga er vanuit van wel want het is verder allemaal goed :smiley:

Het is een woning met 4 slaapkamers.

Eigenlijk was het voor 3 of meer personen maar omdat het een aangepaste woning is en ik dat nodig heb, kreeg ik voorrang.

Ik ben zo benieuwd morgen, maar dat laat ik uiteraard weten hoor :thumbup:

Angèl leuk huisje hoor! En fijn dat het er met de inwendige echo goed uitzag!

Hier een supersaaie dag gehad op het werk, echt geen bal te doen en dan op het einde van de middag ineens druk, daar heb ik nou echt zo’n hekel aan, maar het hoort een beetje bij de advocatuur. Jim had ook zijn dagje niet, had heel slecht gegeten en gedronken op het kdv, maar thuis lag hij 10 minuten na zijn groenten in zijn stoel te slapen. Ik heb hem maar even laten tukken en daarna wakker gemaakt om vast zijn pyama aan te doen. Nog even laten spelen en nu ligt hij weer in bed te ummelen omdat hij niet kan slapen…

Ik heb ook al een paar dagen last van mijn buik een soort steken in de buurt van mijn liezen ik dacht eigenlijk mijn darmen, maar volgens mij is dat het ook niet. Het doet pijn als ik opsta uit mijn stoel of hard loop… het zal ook wel weer overgaan, maar het is een vervelend gevoel.

Angel: gaaf huis om te zien , ik ben benieuwd hoor!!!

Suus: ik hoop dat je je morgen wat beter voelt. Ik heb meerdere gehoord met rare buikklachten.

Nou hier inmiddels terug van de KNO-arts en eerst even een broodje gegeten. Jim moet geopereerd gaan worden. Ik heb aangegeven dat ik dat pas na zijn eerste verjaardag wil dus dat wordt na augustus. De KNO-arts was het met me eens omdat we dan de winter in gaan en hij heeft me ook verteld dat het niet altijd een oplossing hoeft te betekenen van het probleem maar goed, dat zien we dan wel weer.

Over mijn buikklachten heb ik een topicje geopend bij zwanger worden, het komt me namelijk heel bekend voor van toen ik zwanger was van Jim, maar kan me niet voorstellen dat het zo is en dat je het dan al zo vroeg zou kunnen voelen.

@Tante Soesa wrote:

Nou hier inmiddels terug van de KNO-arts en eerst even een broodje gegeten. Jim moet geopereerd gaan worden. Ik heb aangegeven dat ik dat pas na zijn eerste verjaardag wil dus dat wordt na augustus. De KNO-arts was het met me eens omdat we dan de winter in gaan en hij heeft me ook verteld dat het niet altijd een oplossing hoeft te betekenen van het probleem maar goed, dat zien we dan wel weer.

Over mijn buikklachten heb ik een topicje geopend bij zwanger worden, het komt me namelijk heel bekend voor van toen ik zwanger was van Jim, maar kan me niet voorstellen dat het zo is en dat je het dan al zo vroeg zou kunnen voelen.

Fijn dat het na zijn 1e verjaardag kan, toch vervelend dat het moet.

Zal iig :thumbup: :thumbdown: dat het wel helpt!!!

Ik hoop dat je snel van je buikklachten af bent, erg vervelend zoiets :frowning: :hug:

@Chelleke wrote:

Owja

Eindelijk hebben we weer een huisje toegewezen gekregen. :dance:

Maar nu heb ik er een goed gevoel over.

Ik ken de wijk en buurt en de huizen en dat is allemaal prima :smiley:

Eindelijk weg uit dit kleine appartement en eindelijk weer weg uit Veghel :dance:

Ik ben echt wel blij, zit het mooi eens een keer mee :smiley:

Morgen gaan we kijken en dan moeten we zeggen of we het willen of niet, maar ik ga er vanuit van wel want het is verder allemaal goed :smiley:

http://i123.photobucket.com/albums/o285/chelleke_album/Woning.jpg

Het is een woning met 4 slaapkamers.

Eigenlijk was het voor 3 of meer personen maar omdat het een aangepaste woning is en ik dat nodig heb, kreeg ik voorrang.

Ik ben zo benieuwd morgen, maar dat laat ik uiteraard weten hoor :thumbup:

Jaaaa en ik kan zeggen dat het ONS huis is…

Ik ben zoooooo blij joepie :dance: :oops:

Kuzzz