Sept/Okt 2005 allemaal in de MMM

Angel: dat is niet niks waar je mee zit.

Het is juist soms goed om tegen toch wel vreemde je gal even te spuien. Soms praat dat makkelijker dan tegen bekende. Als je eens wilt kletsen…

Ik denk aan je en een hele dikke knuffel :hug:

@lenie wrote:

Angel: dat is niet niks waar je mee zit.

Het is juist soms goed om tegen toch wel vreemde je gal even te spuien. Soms praat dat makkelijker dan tegen bekende. Als je eens wilt kletsen…

Ik denk aan je en een hele dikke knuffel :hug:

Dank je wel!!

Dikke :-*

Angel, vreselijk dat je zoveel pijn moet hebben. Zowel lichaamelijk als nu geestelijk door alle tegenslagen. Ik kan het me goed voorstellen dat je niet meer wilt (altans dat het som zo voelt)

Angel :hug: Kan me voorstellen dat je soms de moed op wilt geven! Ik weet niet of ik het zou kunnen/willen op die manier! Maar ja, als je iets echt heel graag wilt. Kom hier maar lekker spuien en mokken, misschien ook wat beter voor de sfeer thuis :wink: Ik hoop dat je je snel beter voelt! :-*

Hier ligt hubbie voor de tweede keer deze maand met een zware keelontsteking op bed :roll: Hij is gisteren naar de hap geweest en heeft een hele zware antibioticakuur gehad. Ze begon al over amandelen knippen maar daar wilde hij niks van weten. Ik hoop dat het deze keer over gaat want over een week of 3 gaan we op vakantie… Met een beetje pech heb ik dit jaar twee mannen met geknipte amandelen, Jim moet waarschijnlijk zijn neusamandelen laten verwijderen in het najaar… Geen gezellig weekend dus hier!

Oh jee, een nieuw deeltje :oops: Nou ja, ik heb jullie gevonden. Er was gelukkig nog niet zo veel bij te lezen…

Angel een hele dikke :hug: voor jou. Jeetje wat zit je op dit moment in een vervelende situatie zeg… Ik hoop dat ze snel actie kunnen ondernemen, want ik kan me voorstellen dat je het op dit moment allemaal even niet ziet zitten. Sterkte :hug:

Voor alle andere meiden :pray: ik nog steeds bijna dagelijks dat het snel zal lukken. Iedereen is nu in de MM en ik hoop dat er voor iedereen een geschikte manier gevonden zal worden waarop het jullie ook gaat lukken :pray:

Voor ons nog even geen nieuwe banner hoor. Eerst nog even lekker genieten van dit kleine frummeltje :inlove: (nou ja, klein?) en er staat eerst nog een verbouwing van de bovenverdieping op het programma en daarna zien we wel weer.

Met Jesse gaat het verder prima. Het is alweer een hele beer van bijna 11 kilo en 75 cm. Hij kruipt, gaat zitten, loopt aan je vingers etc, dus hij wordt al een heel mannetje.

Zo dat was weer even een update van mijn kant. Ik houd jullie in de gaten :wink:

:-*

@Bibi-Jane wrote:

Angel, vreselijk dat je zoveel pijn moet hebben. Zowel lichaamelijk als nu geestelijk door alle tegenslagen. Ik kan het me goed voorstellen dat je niet meer wilt (altans dat het som zo voelt)

@Tante Soesa wrote:
Angel :hug: Kan me voorstellen dat je soms de moed op wilt geven! Ik weet niet of ik het zou kunnen/willen op die manier! Maar ja, als je iets echt heel graag wilt. Kom hier maar lekker spuien en mokken, misschien ook wat beter voor de sfeer thuis :wink: Ik hoop dat je je snel beter voelt! :-*

@Tante Soesa wrote:

Hier ligt hubbie voor de tweede keer deze maand met een zware keelontsteking op bed :roll: Hij is gisteren naar de hap geweest en heeft een hele zware antibioticakuur gehad. Ze begon al over amandelen knippen maar daar wilde hij niks van weten. Ik hoop dat het deze keer over gaat want over een week of 3 gaan we op vakantie… Met een beetje pech heb ik dit jaar twee mannen met geknipte amandelen, Jim moet waarschijnlijk zijn neusamandelen laten verwijderen in het najaar… Geen gezellig weekend dus hier!

voor je mannetje. Ik hoop met je mee en dat je lekker fijn op vakantie kan

@Mees wrote:

Angel een hele dikke :hug: voor jou. Jeetje wat zit je op dit moment in een vervelende situatie zeg… Ik hoop dat ze snel actie kunnen ondernemen, want ik kan me voorstellen dat je het op dit moment allemaal even niet ziet zitten. Sterkte :hug:

@Mees wrote:
Voor ons nog even geen nieuwe banner hoor. Eerst nog even lekker genieten van dit kleine frummeltje :inlove: (nou ja, klein?) en er staat eerst nog een verbouwing van de bovenverdieping op het programma en daarna zien we wel weer.

Met Jesse gaat het verder prima. Het is alweer een hele beer van bijna 11 kilo en 75 cm. Hij kruipt, gaat zitten, loopt aan je vingers etc, dus hij wordt al een heel mannetje.

Zo dat was weer even een update van mijn kant. Ik houd jullie in de gaten :wink:

:-

Fijn dat alles goed gaat :thumbup: :smiley:

Dat horen we graag :wink:

Hier verder weinig nieuws…vanaf gister weer een ronde verder. :wink:

:- Angèl

Meiden vanmorgen hebben wij de 20 weken echo gehad, we hebben een superbeweeglijke ZOON :inlove: :inlove:

Mees, fijn dat allesgoed gaat :dance:

Lieke nogmaals van harte! Nog maar de helft en dan hebben jullie je zoon vast! Time flies! Geniet er van!

@lieke1 wrote:

Meiden vanmorgen hebben wij de 20 weken echo gehad, we hebben een superbeweeglijke ZOON :inlove: :inlove:

GEFELICITEERD :dance:

Lieke GEFELICITEERD met jullie ZOON !!

Hier ben ik stik zenuwachtig voor woensdag kan er niks aan doen maar ben zo zenuwachtig als wat zeg pffffff.

Chelleke Balen weer zeg hier nog geen ongie te zien die zal ook snel wel weer komen vrees ik. Enne succes morgen in het ziekenhuis :-

West

@west wrote:

Chelleke Balen weer zeg hier nog geen ongie te zien die zal ook snel wel weer komen vrees ik. Enne succes morgen in het ziekenhuis :-

West

Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent :hug:

Ik ook wel hoor, maar niet zo erg omdat ik me meer druk maak om donderdag :shifty:

Ik laat iig morgen weten hoe het is gegaan en dan ben ik een tijdje afwezig ivm vader,

misschien dat ik vrijdags nog even laat weten hoe het is gegaan met mijn papsie.

Als ik het morgen vergeet:

Meiden suc6 allemaal in het ziekenhuis :wink:

:-* :-* :-*

Meiden ik zal er waarschijnlijk donderdag pas weer zijn dus ik duim voor jullie! Succes in het zkh allemaal!

Net even mijn haar geverfd, had voor de verandering eens zo’n setje van L’oreal gekocht waarbij je ook highlights kan maken zeg maar. De kleur zou chocomousse donker mahonie moeten zijn maar ik vind het erg rood uitvallen. Nou ja we zien wel anders gooi ik er over een paar weken gewoon echt donker overheen…

Lieke, hoera een zoon. geweldig proficiat

Hey hey

We zijn vanmorgen dus naar de Gynaecoloog geweest.

Blijkt dat zij het er niet mee eens is dat mijn mannetjes zaad niet goed is.

Zij vind het zaad prima in orde. De bewegelijkheid was gewoon goed en het aantal ook, 60 mlj. of zoiets. Alleen de vorm was wat afwijkend, maar niet zo dat ze niet kunnen zwemmen.

Dus ze kunnen gewoon naar mijn eitjes zwemmen hoor, hihi

Lekker is dat dan hè als je huisarts gewoon wat anders zegt. :roll:

Nouja in ieder geval zijn we daar natuurlijk helemaal blij mee.

Nu gaan we mij onderzoeken, volgende week woensdag krijg ik een echo van mijn baarmoeder en eileiders. Ze kijken gelijk of er een eitje aan het rijpen is en daarna of ie goed rijpt.

Daarna moet ik bloedprikken om te kijken of ik na de sprong voldoende hormonen aan maak voor een eventuele innesteling, als dat niet zo is kan het bevruchte eitje zich niet nestelen en dan is zwanger worden erg lastig.

Als dat allemaal is gebeurt zien we weer verder wat er gaat gebeuren.

Dus is het allemaal weer even afwachten :wink:

:-*

Lieke: gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Angel: ik heb die onderzoeken ook gehad en het valt allemaal reuze mee hoor.

Angel dat ziet er meteen weer een stuk rooskleuriger uit! Nou maar hopen dat de zwemmertjes toch hun werk gaan doen!

Morgenochtend heb ik een gesprek met de leidinggevende van het secretariaat om nog eens na te praten over mijn functioneringsgesprek. Ik ben benieuwd wat zij me nog kan vertellen. Ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in, heb het naast me neergelegd en voor mezelf gekozen. Voor mezelf weet ik dat ik daar toch binnen nu en een jaar of 2 zeker weg ben.

Hoi meiden,

Wij komen net terug van het ziekenhuis en nu moet hubbie nog 1 potje vullen en ik mag bloed prikken 4 juni en hij vreest er voor als deze test het zelfde geeft we door moeten voor ivf als we dat zouden willen dus het is wel even een domper qwa nieuws.

:-* West

West: jullie dus nu ook echt definitief de molen in.

Willen jullie wel verder gaan met evt. ivf?

Angel: wat een raar verhaal zeg bij jullie.

Wat vind de ha slecht dan?

Gelukkig maar dat het zo is en niet andersom en toch wel positiever vooruitzicht.

Hoop dat alle onderzoeken bij jou verder goed zijn.

Hebben ze al verteld wat ze nu verder gaan doen als bij jou ook alles goed blijkt te zijn?

@west wrote:

Hoi meiden,

Wij komen net terug van het ziekenhuis en nu moet hubbie nog 1 potje vullen en ik mag bloed prikken 4 juni en hij vreest er voor als deze test het zelfde geeft we door moeten voor ivf als we dat zouden willen dus het is wel even een domper qwa nieuws.

:-* West

:hug: :hug:

@anoniempje wrote:

Angel: wat een raar verhaal zeg bij jullie.

Wat vind de ha slecht dan?

Gelukkig maar dat het zo is en niet andersom en toch wel positiever vooruitzicht.

Hoop dat alle onderzoeken bij jou verder goed zijn.

Hebben ze al verteld wat ze nu verder gaan doen als bij jou ook alles goed blijkt te zijn?

Geen flauw idee wat de HA slecht vond, ze deed ook erg vaag en had niet eens de uitslag meer bij de hand.

Ze hebben niet verteld wat we verder gaan doen als het bij mij ook goed blijkt te zijn, ik hoop wel dat ze ons toch een handje willen helpen want de reuma wil niet echt mee onder controle komen, de ene ontsteking naar de andere steekt op.

Ik zit nu een beetje de tijd te doden in het internet cafe van het ziekenhuis.

Mijn papsie ligt van 8u ong onder het mes.

Ik hoop zo dat alles goed gaat :pray:

De zenuwen vielen op zich wel mee zolang ik bezig was.

Maar nu ik hem gister voor het laatst weg zag lopen naar zijn kamer had/heb ik het toch wel erg moeilijk.

En wat duurt wachten dan lang hè. :shifty:

Maarja jullie horen nog van me, waarschijnlijk morgen :-*

Ik :pray: met je mee hoor.

Heel veel sterkte Angel voor jullie allemaal vandaag!