Sept/Okt 2005 allemaal in de MMM

:pray: :pray: :pray:

Laatste klusdames…allemaal in de MMM:

Lenie bezig met IUI

JanineB

Chelleke/Angèl nog bezig op de natuurlijke manier

West/Danielle bezig met IVF en ICSI

Zwanger:

Lieke uitgerekend 6 okt

Tante Soesa/Suus opnieuw zwanger

Anoniempje/Cynthia uitgerekend 6 mei

:-* :-* :-*

Nieuw deeltje, hoop met veel goed nieuws.

Tja hier gaat het redelijk goed.

Rein heeft een tijdje terug zijn rug gebroken, dus hij zit nu thuis en het vooruitzicht met zijn werk is negatief maar we overleven het wel

Met Chavelly gaat het geweldig, alweer 6 maanden

Wat een leuke en lieve foto :inlove:

Eeeh maar dat is niet mis, je rug breken.

Wat rot dat vooruitzicht ivm zijn werk negatief is :thumbdown:

Dikke :hug: en beterschap aan die kant!!!

:-*

Ook maar weer even aanmelden in het nieuwe deeltje.

Goed gedaan Angel :thumbup:

Jeetje Bibi-Jane zijn rug gebroken dat is wel heftig zeg, hoe is dat gebeurd?

even voor het lijstje:

eind mei begin augustus 2e zaadonderzoek en capiciteitstest.

Verder hier gaat alles goed.

Druk druk druk en wil mij niet te veel focussen op zwanger worden en gewoon kijken hoe en wat. Zwembandjes, flippers springzaad, het heeft allemaal niet geholpen deze maand dus even onderzoeken afwachten…

@lenie wrote:

even voor het lijstje:

eind mei begin augustus 2e zaadonderzoek en capiciteitstest.

:thumbup:

@lenie wrote:

Verder hier gaat alles goed.

:thumbup:

@lenie wrote:
Zwembandjes, flippers springzaad

:lol: :lol: :oops:

Ik meld me hier ook weer even…

Enne wie komt mijn gezelschap houden op het zwanger lijstje… :pray: :pray:

Ik meld me ook even!

Anoniempje ik vergeet jullie niet hoor, maar idd komt er dan weer een kletsclubje bij… en daarna als ik weer zwanger mag worden nog een clubje… :think: mag wel stoppen met werken om dat allemaal bij te gaan houden! Ben met de babbelaars vaak 1,5 uur bezig om alles te lezen en te reageren… dus misschien dat ik dan iets minder actief ergens anders meepraat en het gewoon bij de huidige clubjes houd…

Lieke ik hoop dat je gauw gezelschap hebt op het zwangerenlijstje! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bibi-Jane dat is heftig een gebroken rug! En dat schrijf je hier even op alsof ie zijn teen gestoten heeft…

Nou het is niet niks maar hij is er redelijk goed vanaf gekomen hoor het had veel veel erger gekunt. Dus we klagen echt niet.

Hij loopt nog, en kan nog alles doen. Alleen tillen is er niet meer bij de eerste 2 jaar niet meer dan 10 kg

Jeetje zeg dat is lastig niet tillen zo zwaar…

Wel goed dat jullie zo positief blijven!!!

Vandaag bij de ha geweest omdat ik toch eens wilde vragen of het normaal is dat mijn ongi zo heftig is opeens. Ik heb echt gewoon krampen net als tijdens het begin van de bevalling, mini-weetjes dus, ontzettend last van mijn bekken als ik sta en ik verlies kleine stolseltjes en dat had ik voor mijn zwangerschap nooit. Er is toch flink aan mijn placenta getrokken omdat die niet losliet en daardoor heb ik de 3 weken na de bevalling ook flinke stolsels verloren. Ik heb het idee dat het met elkaar in verband staat maar de ha kon er niet zo veel mee. Zij raadde me een Mirena aan een andere pil (als ik weer aan de pil begin over een tijdje vond ze niet nodig. Jim heeft al een week of 2 een soort van zweertje op zijn duim dat maar niet overgaat maar ook daar valt niet veel aan te doen beetje weken in de biotex als ie daar zin in heeft…

Ik ben niet van plan om nog aan een nieuwe pilstrip te beginnen dus ik heb maar een bannertje gemaakt, de ha gaf me ook wel gelijk, misschien dat dat ook weer wat verandering in mijn ongi geeft dus Ramon houdt zich anders maar 3 maanden in :wink:

Suus wat staat dat leuk zo’n 2de banner, ik ben benieuwd of het lukt die 3 maanden, wie weet ben je eerder zwanger :wink: :mrgreen:

Hier verder eigenlijk weinig nieuws, ik heb nu lekker een weekje vrij en vanaf morgen is hub ook lekker vrij tot maandag.

Zaterdag gaan we naar Ameland.

Ik moet alleen op mijn werk en priv een stap terug doen omdat ik nu als ik me druk maak harde buiken heb.

Dus 's avonds na werk spreek ik zo en zo niks meer af en voor de rest kijk ik wel of het gaat op de dag zelf…is eigenlijk niks voor mij omdat ik altijd bezig ben…maar ja het is voor een goed doel.

Oja, ik had maanag nog onverwachts een echo bij de controle omdat ze het hartje niet kon vinden, ik zal ff een fotootje bijvoegen.

@lieke1 wrote:

Suus wat staat dat leuk zo’n 2de banner, ik ben benieuwd of het lukt die 3 maanden, wie weet ben je eerder zwanger :wink: :mrgreen:

Hier verder eigenlijk weinig nieuws, ik heb nu lekker een weekje vrij en vanaf morgen is hub ook lekker vrij tot maandag.

Zaterdag gaan we naar Ameland.

Ik moet alleen op mijn werk en priv een stap terug doen omdat ik nu als ik me druk maak harde buiken heb.

Dus 's avonds na werk spreek ik zo en zo niks meer af en voor de rest kijk ik wel of het gaat op de dag zelf…is eigenlijk niks voor mij omdat ik altijd bezig ben…maar ja het is voor een goed doel.

Oja, ik had maanag nog onverwachts een echo bij de controle omdat ze het hartje niet kon vinden, ik zal ff een fotootje bijvoegen.

Hier gaat alles zijn gangetje afwachten tot de 23 ste en klussen nog gewoon lekker verder !!!

Lieke :inlove: :inlove: mooi echo!!!

Suus mooi banner hoor !! hopelijk kunje snel een andere banner laten zien!!

:-* West

Op naar de volgende banner suus :wink:

Lieke beetje aan jezelf en je beebje denken hoor,

lekker genieten op Ameland :thumbup:

Hier gaat het niet zo goed, maarja het is niet anders. :wink:

Maar daarom reageer ik niet zo heel veel :oops:

:-* Angèl

@Chelleke wrote:

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en neem rusig de tijd meis :hug:

@lieke1 wrote:

@Chelleke wrote:

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en neem rusig de tijd meis :hug:

:-* :-*

Angel, Hopelijk gaat het snel wat beter om weer vollop mee te kletsen :hug:

Wat een mooie echo!!! Hartje wel gevonden dus…

Lieke heb je die harde buiken nog met de gyn besproken? Idd goed dat je een stapje terug doet, better safe than sorry!

Chelleke :hug:

Verder voor jullie allemaal :-* dat jullie zo lief blijven terwijl ik al weer aan beeb 2 denk en jullie nog op jullie eerste wondertje wachten! Ik hoop gauw een andere banner te mogen neerzetten, maar ik hoop echt dat jullie me allemaal voor zijn (of gezellig met zijn allen!)!

Lieke: leuke echo :inlove:

Doe maar lekker wat rustiger aan hoor, luister naar je lichaam.

Ja staat idd wel erg alleen op het zwangeren lijstje, hoop dat we je in ieder geval nog een poosje gezelschap kunnen houden.

Suus: leuke banner hoor :wink:

Angel: :hug: hoop dat het snel weer beter gaat met je, weer veel last van de reuma?

Hier weinig nieuws eigenlijk saai he :lol:

@lenie wrote:

Angel, Hopelijk gaat het snel wat beter om weer volop mee te kletsen :hug:

@Tante Soesa wrote:

Chelleke :hug:

Verder voor jullie allemaal :-* dat jullie zo lief blijven terwijl ik al weer aan beeb 2 denk en jullie nog op jullie eerste wondertje wachten! Ik hoop gauw een andere banner te mogen neerzetten, maar ik hoop echt dat jullie me allemaal voor zijn (of gezellig met zijn allen!)!

@anoniempje wrote:

Angel: :hug: hoop dat het snel weer beter gaat met je, weer veel last van de reuma?

Ja het is de reuma, het is echt niet meer vol te houden :cry:

Je hoort me er zelden over en ben er altijd heel sterk in geweest, maar op het moment…nouja al een aantal maanden gaat het zo slecht.

Mijn vingers zijn dikke knakworsten door de ontstekingen, mijn knieën doen er pijn, mijn voet doet erg pijn en ademhalen doet erg pijn omdat er steeds een ontsteking zit bij mijn rib/borstbeen. Ik ben steeds 1 en al ontsteking. De prednison is bij lange na niet genoeg.

Ik kan niet eens meer normaal even winkelen zonder mijn rolstoel.

Kortom het is op het moment erg bagger.

En nu ben ik nog goed verkouden en keelpijn ook. :x

Dus ben ik de laatste tijd niet te genieten en komt het ook niet echt ten goede van onze relatie want hij moet het natuurlijk ontgelden.

Maar gelukkig houden we veel van elkaar en weten we allebei heel goed dat het door de spanning komt.

Ik ben ook super pissig hoe het allemaal gelopen is.

Ik bedoel, voordat wij met echt gingen klussen voor kinderen zijn we bij de huisarts, reumatoloog (nouja dat is standaard om de 3 mnd) en consulente geweest.

En hun hebben geen van allen gezegd dat we beter gelijk ons konden laten onderzoeken zodat ik niet misschien voor jan doedel stop met alle medicatie.

Nee we moesten maar een jaar aanmodderen, als het aan de HA ligt 2 jaar.

En nu zie je maar weer, 1 1/2 jaar van de medicijnen af, reuma ontzettend actief (en alles wat gesloopt word is blijvend) en waarvoor??? voor niks want het zaad is niet goed…nu gaan we de molen in…nog een langer zonder medicijnen. Het had niet gehoeven.

Ik snap best dat je niet iedereen van te voren kan testen.

Maar ik vind ook niet dat je iemand dit aan kan doen.

Op deze manier word je ook niet zwanger. Vrijen doe ik echt niet meer voor me lol, ik heb alleen maar pijn.

Ik had vorige week al gezegd tegen Rob dat ik het niet meer wou, ik kan het niet meer volhouden. Het kon me allemaal gestolen worden. :cry:

Ik kan helemaal niks meer.

Maar als je dan er over na denkt dan heb ik helemaal voor niks alles gestopt en als ik dan weer wel kindjes wil moet ik helemaal opnieuw beginnen. :roll:

Maarja ik heb nu weer even genoeg gal gespuugd…:shifty:

Nu kunnen we er weer even tegen :lol:

Sorry meiden :-* :-* :-*