West dat komt waarschijnlijk omdat je nu tegen haar in bent gegaan? Misschien voel je je een beetje schuldig omdat je haar voor je gevoel niet helpt. Maar dit is niet de manier om haar te helpen haar kinderen terug te krijgen. Door te liegen breng je alleen jezelf in de problemen, zeker als je daarover een verklaring zou afleggen, dat is naar mijn mening toch echt valsheid in geschrifte en daar bestaan dan ook weer straffen voor! Als je vriendin vindt dat jij dat risico moet nemen is het geen vriendin!
Dat risico neem ik toch echt niet hoor. Ik ga morgen ook niet naar de verjaardag van haar zoontje ga daar dan echt niet ff gezellig zitten doen.
west ik zou me er ook niet mee bemoeien hoor. straks is zij helemaal happy omdat ze haar kindje heeft toegewezen gekregen en laat ze jou vallen en blijf jij met een naar gevoel achter, omdat je de boel voor de gek gehouden hebt. ik zou zelf ook geen partij willen kiezen als zoiets zou gebeuren… sterkte ermee in ieder geval :hug:
Lenie ook namens mij! Hoop dat je een leuke dag hebt!
Janine hoe is het met jou?
West heb je nog iets van je vriendin gehoord eigenlijk?
Hier net een beetje donkere afscheiding dus misschien is mijn ongi toch onderweg. Dan is er toch verschil met het toen ik nog de pil slikte, toen voelde ik daags van te voren mijn bekken al en had ik buikkrampen nu behalve de ongi-achtige krampen die ik al meer dan een week heb eigenlijk geen voortekens…
Lenie ook namens mij! Hoop dat je een leuke dag hebt!
Janine hoe is het met jou?
West heb je nog iets van je vriendin gehoord eigenlijk?
Hier net een beetje donkere afscheiding dus misschien is mijn ongi toch onderweg. Dan is er toch verschil met het toen ik nog de pil slikte, toen voelde ik daags van te voren mijn bekken al en had ik buikkrampen nu behalve de ongi-achtige krampen die ik al meer dan een week heb eigenlijk geen voortekens…
Lenie Gefeliciteerd met je verjaardag !
Suus balen dat de ongie is door gezet. :hug: :hug:
Ik heb haar gisterenochtend gebeld en ze was wel boos maar ik was ook welkom dus ben wel gegaan naar de verjaardag van haar zoontje. En het was wel leuk maar ik voelde ook weer dat ik niet welkom was echt raar net of ze het al tegen de anderen had gezegt enzo. Haar zus was er ook en nog een andere vriendin van haar en die gingen naar guus meeuwus en nog naar robbie williams maar ze zaten daar lekker af te spreken en aan mij werd niks gevraagt of ik me wilde dus ik wist gelijk ook waar ik stond. En ben toen dus ook naar huis gegaan.
Lenie sorry maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag :-*
Fijn dat je een leuke dag gehad hebt.
West: wat een gedoe allemaal zeg met die vriendin, zou me er idd maar niet teveel mee bemoeien.
Succes ermee
Suus: balen toch :twisted: had wel leuk geweest als het zo snel raak geweest was.
Maar ook leuk dat je nog even op ons wacht , he meiden dan zijn we straks nog allemaal tegelijk :lol:
Hier alles heerlijk, er is zo’n enorme last van me afgevallen dat kan ik jullie niet eens echt goed uitleggen.
Dacht dat ik er best wel rustig onder was, alleen de laatste week was ik erg zenuwachtig maar nu voelt het als zo’n enorme opluchting dat er toch weer kansen zijn.
Heb al zitten rekenen dat stel dat we 3 optie nodig hebben ( 1 ervan moet toch wel lukken zeker ) dan moet het wel lukken om in 2008 eindelijk een kleintje hier te verwelkomen
Maar we gaan maar proberen rustig af te wachten :shifty:
Ben wel nog heel bang voor de dag van de punctie, stel dat er op dat moment dat het moet nou weer niks gevonden wordt???
Maar ja als ze dat verwachten zouden ze er wel niet aan beginnen denk ik dan maar.
Verder nu heerlijk mijn 1e vrije dag van de 29!!!
Eerst mijn gewone vrije dagen en dan precies mijn vakantie er achter aan.
We zijn geweest bij de gyn en de 2 de uitslag was ietsje beter als de 1 ste en nu moet hij nog een keer een potje vullen en dan gaan ze het opwekken en dan kijken ze of er genoeg over blijven voor iui is het niet genoeg dan krijgen we ivf en moeten we naar tilburg of rotterdam. Ik heb genoeg antistoffen voor de rode hond dus daar hoef ik geen spuit voor te gaan halen. Me eisprong was nog niet zo goed omdat ik op dag 14 pas heb geprikt en moest nu nog een keer bloedprikken is gelijk gebeurd en dan moeten we 26 juni alweer terug komen voor de uitslag.
Weet je al of er wachtlijsten zijn want volgens mij zijn Rotterdam en Tilburg erg druk.
Je mag zelf kiezen waar je heen gaat dus kijk anders gerust eens verder.
Weet niet meer waar je precies woont maar wij hebben een heel goed gevoel bij Leiderdorp, je wordt er door 1 arts behandeld en ze nemen alle tijd voor je en leggen alles rustig uit.
Weet je al of er wachtlijsten zijn want volgens mij zijn Rotterdam en Tilburg erg druk.
Je mag zelf kiezen waar je heen gaat dus kijk anders gerust eens verder.
Weet niet meer waar je precies woont maar wij hebben een heel goed gevoel bij Leiderdorp, je wordt er door 1 arts behandeld en ze nemen alle tijd voor je en leggen alles rustig uit.
Daar is ook geen wachtlijst.
Weet je hoeveel zaadcellen er waren?
Weet niet hoe veel zaad cellen er waren maar het was in ieder geval beter als de vorige keer. Ik woon in roosendaal.
West: Roosendaal is hier een half uurtje vandaan dus dan zou Leiderdorp voor jullie 1 uur en 15 min. rijden zijn is wel ver maar ja als het evt. een poos qua wachttijd scheelt maar goed dat moet je natuurlijk zelf weten maar was een tip omdat wij er een heel goed gevoel bij hebben
Was bij jou de bloeduitslag ook nog laag, bij mij 15.1 was wel genoeg om te zien dat er iets gebeurd was zei de arts vrijdag en misschien ook iets te vroeg geprikt maar maakt toch niet uit omdat straks heel je cyclus over genomen wordt door hormonen.
Verder krijgen we dus dezelfde behandeling, bij Icsi is nl alleen het lab gedeelte qua bevruchting anders, ik hoop dat je ook snel kan beginnen dan lopen we gelijk op en kunnen we ervaringen uitwisselen en klagen over de hormoonbijwerkingen