Lieke: wat mooi zeg, ik vind nijntje toch altijd al zo leuk :inlove:
Alles helemaal klaar nu zo te zien
Lieke, mooie kamer zo joh met Nijntje.
Zag dat je ook de Nijntje trekpop hebt…deze is dit weekend bij ons kapot gegaan, dus morgen gelijk voor 'n nieuwe :mrgreen: , want Lucas mist 'm echt( 't deuntje dan hè).
Hier gaat 't iets minder met Lucas…sinds vrijdagmiddag wéér hoge koorts :shock: vanavond was 't 39.9 en we weten neit waaraan 't ligt, want hij is niet snotterig en ook heeft hij geen vervelnd hoestje.
Dan maar hopen dat 't zin kiezen zijn die doorkomen.
Janine: Vervelend dat het zo’n pijn deed, maar je bent nu misschien toch weer een stapje dichterbij :hug:
Hier is hub foto’s van Lucas aan 't bestellen…wat een boel veel :shock: :mrgreen: , ze zijn namelijk allemaal heel mooi :inlove:
groetjes…
Mooi kamertje :inlove:
hallo allemaal
Bedankt voor al julie lieve reacties.
Ik ben ondertussen weer ongie :evil: :evil: geworden dus op naar ronde 25
Heel veel succes allemaal
:kaars: :vlinder:
groetjes sjolie
Balen Sjolie
Vanmorgen weer bij de gyn geweest en alles was goed.
Beeb wordt rond de 7 pond geschat en was al ingedaald :inlove:
De zenuwen beginnen nu wel te komen hier :shifty:
@ Sjolie
:hug:
@ Lieke
Toppie dat alles goed was :dance:
Hoi
Wij hebben vanochtend onze 1e echo gehad.
En er was een mooi hartje aan het kloppen :inlove:
Zag er allemaal heel goed uit.
Ben 2 dagen korter dus nu 7 weken en 5 dagen en de kleine was qua groote helemaal op schema 13 mm klein he. :shock:
Moet zo gaan werken, zal straks even proberen of het lukt om een foto te showen.
Mogen nu 24 oktober nog een keertje terug komen voor een echo en dan neemt de verloskundige het over.
Die mag ik wel al bellen om een afspraak te maken dus dat ga ik binnekort even doen
@anoniempje wrote:
Hoi
Wij hebben vanochtend onze 1e echo gehad.
En er was een mooi hartje aan het kloppen :inlove:
Zag er allemaal heel goed uit.
Ben 2 dagen korter dus nu 7 weken en 5 dagen en de kleine was qua groote helemaal op schema 13 mm klein he. :shock:
Moet zo gaan werken, zal straks even proberen of het lukt om een foto te showen.
Mogen nu 24 oktober nog een keertje terug komen voor een echo en dan neemt de verloskundige het over.
Die mag ik wel al bellen om een afspraak te maken dus dat ga ik binnekort even doen
:dance: :inlove:
Hey meiden, ben echt al veeeel te lang niet geweest, maar we zitten hier voor de verandering weer eens allemaal in de lappenmand ik houd het dus even ego. Allemaal echt snotverkouden met hoofdpijn en Jim ook koorts erbij, dus we zijn alledrie ziek thuis. Ik heb vanochtend wel gewerkt maar omdat ik morgen echt moet omdat er verder niemand is heb ik me voor vanmiddag afgemeld. Ik vind het wel goed!
Net nog een leuke brief van het kdv voor de beeb ze hebben op de dinsdag pas in januari 2009 plaats! Dan moeten we dus van juli t/m december iets anders gaan regelen en ik zou echt niet weten wat. Een ander kdv is echt geen optie, Jim heeft hier zo naar zijn zin en iedereen is ook echt heel lief en twee kids op een ander kdv vind ik ook niks. Schoonmoeder heeft dan al twee kids om op te passen en moet 's avonds ook nog eens werken op dinsdag dus dat is geen optie, mijn vader stiefje en zusje hebben allemaal een bijna volledige baan dus ook daar kunnen we weinig van verwachten, afgezien nog van de afstand die ze dan moeten gaan rijden hiernaartoe, want beeb daar brengen is al helemaal geen optie. We hebben nog wel even om er over na te denken, maar handig is het niet. Al helemaal niet omdat ze er op mijn werk al vanuit gaan dat ik er in juli (direct na mijn verlof) weer ben en dat valt in de vakanties ik zou dus eigenlijk gewoon eerst vakantie willen nemen en dan in augustus weer 2 dagen willen beginnen te werken om even in te komen, maar afhankelijk hoe ze mijn afwezigheid gaan oplossen kunnen we daar naar gaan kijken en daar gaan ze voorlopig natuurlijk nog niet over nadenken
Beterschap aan die kant :hug:
Ik heb even een foto geplaatst bij showforum maandtopics.
Bij Echo´s en buiken mei mama´s 2008
Dus als jullie ons wondertje willen bewonderen … :inlove:
Mooooooooooooi zo’n echo!!!
Suus: jeetje zeg die wachttijden zijn zo belachelijk lang zeg.
Ik hoop dat je eruit gaat komen.
ik meld me weer even aan, want ik kreeg voor de verandering weer eens geen berichten meer. dat was het ook meteen, morgen of van het weekend kom ik weer even goed meelezen, maar ben nu moe
Cynthia wat een mooi en duidelijke echo :inlove:
Wat een nacht… :x :x
Ik sliep pas m 02.00 en was om 05.00 weer klaarwakker.
Ik heb te veel liggen piekeren enzo
Gister belde de broer van hub op.
Op zich hebben hun weinig tot geen contact en belt hij alleen op bij problemen ofzo.
En ja hoor, hij en mijn schoonzusje gaan scheiden.
Vind het toch wel sneu voor hem, ze zijn al 15 jaar bij elkaar waarvan 5 jaar getrouwd.
Nu komt ie vanavond met hub praten.
Wel zielig, want verder heeft ie geen vrienden ofzo en hub heeft ook niet heel veel tijd.
Daarna ook nog een flinke discussie met de vriendin van mijn pa gehad :roll:
Ze heeft dus in die 8 maanden dat ik nu zwanger ben niks van zich laten horen en of zien.
Nou maakt dat mij weinig uit, maar ik zei al tegen hub dat ze dalijk wel zou komen als de kleine er is.
En ja hoor, gister komt ze dat ze me zooo mist en dat ze zich schuldig voelt :roll:
Jaja, nu ik op het punt van bevallen sta…
Ik vraag me af, doe je het nu voor de kleine of voor mij?
Ze had het de laatste weken zo druk gehad zei ze, maar toen ik zei dat ik al 8 maanden zwanger was en dat we al 4 jaar geen goed contact hebben wist ze niet meer veel te zeggen.
Nou ja, genoeg weer om niet niet slapen :x
lieke wat vervelend zeg dat je allemaal van dat soort dingen nu op je dak krijgt. daar zit je in je laatste zwangerschapsweken echt niet op te wachten. :hug:
Ik sluit me bij mees aan, sterkte en een dikke :hug:
Rustig hier meiden!
Lieke :hug: lekkere stief hoor!
Hier even nieuws uit de ziekenboeg, we zijn nog steeds allemaal ziek. Vandaag maar thuisgebleven van het werk en Jim en hub zijn ook thuis. Jim heeft echt een hele naar zeehondenhoest, dus toch maar even naar laten luisteren gisteren (vooral omdat hub daar heel erg over liep te zeuren). Natuurlijk weer met niks naar huis gestuurd, als hij benauwd wordt of koorts krijgt meteen bellen, maar wij hadden dus al het idee dat hij een beetje benauwd was (zaagt nogal met ademen) maar dat is hij volgens de ha niet… We gaan het dit weekend dus maar lekker rustig aan doen beetje cocoonen thuis. Maandag kom ik echt weer heel erg meekletsen hoor!
Ziek lekker goed uit :hug:
Hoi lieve meiden,
ik ben ook weer terug en wij hebben niet echt een geweldige vakantie gehad. Verder merk ik erg weinig wel een opgezette buik en soms last van een opgeblazen gevoel. Ik heb ook de innesteling niet gevoeld. Chyntia heb jij jou innesteling gevoeld?
:-* Danielle
West: nee ik heb niet echt iets bijzonders gevoeld hoor.
Had af en toe wat lichte krampjes in mijn buik en verder niet echt wat.
Merkte de laatste dagen dat mijn borsten wat voller werden en af en toe misselijk gevoel met autorijden maar was niet heel duidelijk voelde me eignelijk gewoon goed en verwachtte niet veel omdat ik niet echt hele duidelijke veranderingen had.
Jammer dat je geen fijne vakantie gehad hebt, mag ik vragen hoe het kwam?
Waar ben je ook alweer geweest?
Suus: beterschap voor de ziekenboeg daar :hug:
Lieke: bij jou alles nog rustig?