West: nee ik heb niet echt iets bijzonders gevoeld hoor.
Had af en toe wat lichte krampjes in mijn buik en verder niet echt wat.
Merkte de laatste dagen dat mijn borsten wat voller werden en af en toe misselijk gevoel met autorijden maar was niet heel duidelijk voelde me eignelijk gewoon goed en verwachtte niet veel omdat ik niet echt hele duidelijke veranderingen had.
Jammer dat je geen fijne vakantie gehad hebt, mag ik vragen hoe het kwam?
Waar ben je ook alweer geweest?
Suus: beterschap voor de ziekenboeg daar :hug:
Lieke: bij jou alles nog rustig?
Wij zijn naar de belgische ardennen geweest,en het zwembad viel tegen je kon er niks drinken of eten als je gezwommen had moest je gelijk weer weg jekon niet even rustig zitten ofzo. En toen wilde we dingen gaan doen we hadden een boekje bij de receptie gehaald en toen wilde we wat museums gaan bezoeken omdat het weer wat slecht was. En in het boekje stond dus dat het open was en we kwamen aan en was alles dicht. We moesten er wel 3 kwartier voor rijden en zo hebben we er 5 gehad 4 dicht en de laatste was open en dat was dan weer wel leuk. En in het huisje was alles wankel we hadden een chaletje en de railing daar kon je niet op leunen want dat was zo wankel als maar zijn kon en binnen in ook kasten zo wankel als wat keuken ook je was bang om iets te moeten pakken zodat het niet kapot zou vallen. En ook 1 avondje toen was het weer slecht dus de kachel aan en toen ook het licht en we waren aan het koken toen sprong de stop ook nog eens en de receptie was al dicht toen hadden hubbie en ik zo iets van naar huissssssss dus we zijn ook eerder terug gekomen. En verders ben ik verkouden pffff.
Hier gisteren toch maar even met Jim naar de HAP geweest (weer hopeloos verdwaald in dat kl*te Leidsche Rijn :twisted: ) omdat ik toch vond dat hij benauwd klonk. De arts vond dat gelukkig ook dus we zijn weer met een ab-kuurtje aan de slag gestuurd. Hij vindt het echt super vies, zit een pepermunt smaak aan dus het valt ook met niks te mengen. Het is gelukkig maar een kuurtje van 3 dagen en maar 1x per dag dus niet de ellende die we de laatste keer 3x per dag hadden das weer een pluspuntje toch?
Huh, nu snap ik het ff niet, ik kijk net bij de het andere forum waar je ook mee kletst om te kijken of je nog een keer getest had na gisterochtend en daar staat dat je vanmorgen een heel licht positieve test had :think:
Huh, nu snap ik het ff niet, ik kijk net bij de het andere forum waar je ook mee kletst om te kijken of je nog een keer getest had na gisterochtend en daar staat dat je vanmorgen een heel licht positieve test had :think:
Heb je nu al 2 keer getest?
Wanneer ga je nu weer :thumbup:
Nee ik heb vandaag voor het eerst getest !!! Gisteravond had ik gevraagt of je al kon testen en dat kon al volgens 1 van hun dus vanochtend getest!! Ik doe een foto als het het bloed onderzoek ook goed is en dat weet ik vrijdag oke?
West, vanuit hier ook alvast een voorzichtige felicitatie!!
Net naar de gyn geweest.
Eindelijk de uitslag van de chromosomen test en deze was GOED!!! Gelukkig maar.
Verder toch nog gevraagd waarom in nou het spiraaltje heb. Mijn verhaal van de vorige keer klopte redelijk. Al zouden ze na de ingreep de baarmouder niet openhouden, is de kans heel groot dat de verkleving weer terug groeit. En door het slikken van de pil groeit het slijmvlies weer keurig!
Goed Nieuws:… Als ik na het slikken van de laatste pil ongesteld wordt, mag ik weer aan de clomid en 25 oktober wordt het spiraaltje weer verwijdert!! Jihaaaa… me is happy
De gyn hoopt ook zo dat het door de verkleving kwam dat ik de miskramen kreeg!! De tijd zal het leren!
Helaas heb ik elke dat nog wel ongi krampen, de ene keer heftiger dan de andere keer, maar ja tot 25 oktober kan ik daar wel mee leven
Liefs, Janine… de bijna feestvarken wat ik ben morgen jarig!!
West, vanuit hier ook alvast een voorzichtige felicitatie!!
Net naar de gyn geweest.
Eindelijk de uitslag van de chromosomen test en deze was GOED!!! Gelukkig maar.
Verder toch nog gevraagd waarom in nou het spiraaltje heb. Mijn verhaal van de vorige keer klopte redelijk. Al zouden ze na de ingreep de baarmouder niet openhouden, is de kans heel groot dat de verkleving weer terug groeit. En door het slikken van de pil groeit het slijmvlies weer keurig!
Goed Nieuws:… Als ik na het slikken van de laatste pil ongesteld wordt, mag ik weer aan de clomid en 25 oktober wordt het spiraaltje weer verwijdert!! Jihaaaa… me is happy
De gyn hoopt ook zo dat het door de verkleving kwam dat ik de miskramen kreeg!! De tijd zal het leren!
Helaas heb ik elke dat nog wel ongi krampen, de ene keer heftiger dan de andere keer, maar ja tot 25 oktober kan ik daar wel mee leven
Liefs, Janine… de bijna feestvarken wat ik ben morgen jarig!!
Dankje wel en jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!!