Meiden ik had niks te doen en we zaten alweer op 32 pagina’s!
De laatste klussers:
JanineB
West
Zwanger:
Lenie Uitgerekend in aug. 2008
Anoniempje uitgerekend 06-05-2008 1ste
Angel uitgerekend mei 2008 1ste
Opnieuw zwanger:
Suus uitgerekend 12-04-2008
Misschien zet ik er binnenkort ook alle beebs bij, maar nu ga ik pitten
Nou west en ik stan een beetje eenzaam maar met z’n tweeen.
Maar onze tijd komt ook nog wel.
Chelleke van harte en wat een duidelijke plus zeg!!!
Hier alles goed.
Vorige keer een week last gehad van mijn buik na de inseminatie. Nu voel ik niets behalve rust. RAAAAAAr en afwachten maar. Nog 14 dagen,.
@Tante Soesa wrote:
:dance: :dance: :dance: Angèl :dance: :dance: super meid! Toch nog zelf gedaan zeg maar! Heel erg gefeliciteerd hoor! Zou het dan toch door de reuma en de medicijnen komen dat jullie er wat langer over hebben gedaan? Geniet ervan meis!
Enneh als ik het vragen mag, hoe gaat dat nu verder met je reuma als je klachten of zo krijgt?
Dank je wel.
Let niet op de tijd…kan niet slapen :shifty:
Geen idee hoe en wat qua reuma als het slecht gaat.
Voorlopig hou ik de prednisolon want dat kan geen kwaad voor het kindje.
9 van de 10 reuma patienten zijn in die 9 mnd reuma vrij…ik hoop dat ik daar ook bij zit
@lenie wrote:
Nou west en ik stan een beetje eenzaam maar met z’n tweeen.
Maar onze tijd komt ook nog wel.
Chelleke van harte en wat een duidelijke plus zeg!!!
Hier alles goed.
Vorige keer een week last gehad van mijn buik na de inseminatie. Nu voel ik niets behalve rust. RAAAAAAr en afwachten maar. Nog 14 dagen,.
Dank je wel
Ik duim voor jullie uiteraard nog heel hard door :thumbup: :thumbdown:
Meiden, ik ben hier al heel lang niet meer komen schrijven, maar lees nog wel trouw mee! Ik zit hier echt te stralen achter de computer en riep zelfs hard ‘Wat onwijs leuk en fijn voor ze’. Manlief wist niet waar ik het over had en keek me een beetje vreemd aan :oops: Maar meiden, Chelleke en Anoniempje, wat onwijs gaaf. Super, super, supergefeliciteerd met dit hele mooie nieuws!!! Ik vind het echt zoooo fijn voor jullie. Ik hoop dat jullie een geweldige zwangerschap en een superbevalling zullen hebben. Dat hebben jullie op z’n minst wel verdiend.
Lenie, West en JanineB ik hoop dat jullie heeeeeel snel mogen volgen. Lenie, voor jou breekt een extra spannende tijd aan. Succes!! Ik hoop hier heeeel snel nog meer goed nieuws te lezen!!!
Het gaat voor jullie allemaal vast lukken dames
Dan je wel diddle :-*
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Lenie, West en Janine: vangen!
:x dacht ik komend weekend twee verjaardagen over twee dagen te hebben blijken het twee verjaardagen op 1 dag te zijn: 1x Amsterdam 1x Arnhem. Mijn neefje wordt 2 op de 17e en mijn zusje 30 op de 12e en ze vieren het allebei op zaterdagavond Nou had ik schoonzus maanden geleden al eens gevraagd of zij de verjaardag van neefje op zondag ging vieren (kinderverjaardag doe je toch overdag en pa werkt op zaterdag en zegt dat niet af) toen zei ze waarschijnlijk wel. Verder nooit meer iets van gehoord en nou had ik het er gisteren met mijn schoonmoeder over en die vertelde dat het dus a.s. zaterdagavond is! Had ze me helemaal niet meer gezegd, als het dus niet ter sprake was gekomen hadden wij daar dus gewoon zondag aan de deur gestaan. Ze doet het niet op zondag omdat iedereen (lees haar ouders en haar vriend) zondag een rotdag vinden. Dus dan maar op zaterdagavond. Mijn zusje geeft een groot feest omdat ze 30 wordt. En ik kan het echt niet maken één van beiden over te slaan. Dat betekent dus zaterdagmiddag een paar uurtjes naar Amsterdam, naar huis honden uitlaten Jim eten en dan op naar Arnhem, zal wel gezellig worden, grote kans dat slapen een drama gaat worden ben ik bang maar goed dan stappen we in de auto en gaan naar huis. Dat wordt dus een dagje touren door NL blij dat we een diesel hebben
:mrgreen:
Suus, dat wordt een fijn weekend voor jullie :roll:
Maar een kinderverjaardag op zaterdagavond :shock:
Ik wens jullie veel succes…
Diddle en Bibi-jane leukd dat jullie af en toe komen kijken.
ik ben er ook weer hoor!!
nog 3 meiden te gaan… al bijna 2 jaar bezig… ik hoop dat het voor jullie snel mag lukken
Oooooooooh helemaal geweldig wat ik hier lees.
Angèl en Cynthia van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Het is jullie echt zo gegund :dance: :dance:
Ik lees zo afentoe hier mee zonder te antwoorden en nu was het weer ff geleden, dus ik wist van deze ontwikkelingen niets af…krijg gewoon kippevel.
Lenie en west voor jullie ga ik extra hard duimen :thumbup:
Lieke, zohe nog maar een weekje of 4…wat gaat 't snel hè.
Voel je jezelf nog fijn of is de moeheid en het beuzijn al toegeslagen?
Hier gaat alles zijn gangetje…Lucas wordt donderdag 1 jaar…dus groot feest. Moet nog achter een kaarsje aan( wil er 1 hebben met 't cijfer 1), ze zijn er, maar ik moet flink zoeken.
Hey Nes
Hier gaat alles nog z’n gangetje, al moet ik zeggen dat ik het af en toe wel een klein beetje bue ben :oops:
Maar heb er reuze zin in!
Nes, Suus had ook zo’n leuke 1 op de taart van Jim, misschien kan ze je helpen.
Op het moment is frummie erg beweeglijk :inlove: doet soms gewoon zeer…
Ik ga ff een paar boodschapjes doen en de rest van de dag een beetje in huis aan modderen…
@Nes wrote:
Oooooooooh helemaal geweldig wat ik hier lees.
Angèl en Cynthia van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Het is jullie echt zo gegund :dance: :dance:
Dank je wel :-*
Fijn dat daar alles goed gaat :thumbup:
Hier ben ik weer geweest en ze waren niet hard genoeg gegroeit. er zitten recht 3 grote die moeten nu nog even door groeien en dan krijg ik woensdag weer een echo. En dan word er bepaald war er gaat gebeuren of ivf of icsi of als de kwaliteit van hubbie zijn zaad beter is geworden voor insemenatie te doen maar dat is in afwachting van het zaad van hubbie anders word het toch ivf of icsi. Links waren ze veel te klein gebleven ze zeiden van dan hadden we je gelijk 225 gonal f moeten laten spuiten maar dat weten ze nooit van te voren hoe iemand daar op reageerd dus nu maar weer afwachten verders.
:-* Danielle
Jeetje wat een gedoe hè…hoop dat het snel lukt :-*
En Angel? Heb je al de gyn of vk gebeld?
@lieke1 wrote:
En Angel? Heb je al de gyn of vk gebeld?
Nee doe ik morgen, wou het doen maar toen kwam er visite, daarna was het pauze bij hun en daarna was ik weg. Nu ben ik net te laat kon tot 16 uur bellen :shifty:
Maarja kan morgen ook nog wel.
He Meiden.
Dacht al krijg geen mailtjes meer van hier dat er gereageerd is maar zie dat ik me nog helemaal niet gemeld had in het nieuwe deeltje :oops:
Wat leuk dat de meiden die altijd veel meekletsten toch ook nog af en toe even komen buurten hier, blijven doen hoor meiden
Suus:wordt een druk weekend dan voor jullie, succes
West: balen dat ze niet beter gegroeid zijn, raar he dat je zo verschillend kan reageren op die medicijnen.
Spannend nu dus even afwachten wat het gaat worden.
Lieke: laatste loodjes meid, gaat het nog een beetje?
Angel: al een beetje gewend aan het idee?
Druk bezocht forum ook he bij de mei mama’s echt leuk allemaal.
Lenie: hoe is het met jou?
Hier alles z’n gangetje.
Morgen nog 1 dagje werken en dan weer lekker vrij.
Voel me prima, merk nog erg weinig moet ik zeggen.
Dat maakt het ook wel een beetje eng hoor want je voelt niet echt wat gebeuren ofzo.
Zometeen komt er iemand van Moeders voor Moeders langs, ben benieuwd, zou wat wezen als de test opeens negatief is :eh: ga eens vragen of dat wel eens gebeurd :lol:
@anoniempje wrote:
Angel: al een beetje gewend aan het idee?
Druk bezocht forum ook he bij de mei mama’s echt leuk allemaal.
Ja een klein beetje gewend.
Inderdaad en drukke topic daar Gezellie
@anoniempje wrote:
Hier alles z’n gangetje.
Morgen nog 1 dagje werken en dan weer lekker vrij.
Voel me prima, merk nog erg weinig moet ik zeggen.
Dat maakt het ook wel een beetje eng hoor want je voelt niet echt wat gebeuren ofzo.
Zometeen komt er iemand van Moeders voor Moeders langs, ben benieuwd, zou wat wezen als de test opeens negatief is :eh: ga eens vragen of dat wel eens gebeurd :lol:
Kan me voor stellen dat het eng is als je niks voeld.
Ik heb heel de tijd buikpijn dat is ook best eng. Denk steeds dat ik het ga verliezen. Gisteren voelde ik wat vloeien…ik gelijk kijken :oops:
Was gewoon wat witsel :oops:
Nou mvm is geweest, was zo gebeurd.
Heeft getest en was overduidelijk positief :lol:
Heeft hem in zo´n kaart gedaan om te bewaren wel leuk.
Hebben ook gelijk kadotjes uit mogen zoeken en ik mag gelijk gaan beginnen.