Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

Fijne vakantie en geniet er van :thumbup:

@Chelleke wrote:

Fijne vakantie en geniet er van :thumbup:

Dank je wel dat zal ik zekergaan doen en dan hopende op een positieve test als we terug komen!!

:-*

Dat zeker :pray: :wink:

Hier is de ongi doorgezet.

Ik dacht het gisteren al en na een flinke rotdag gaat het nu weer wat…

hoi allemaal

Ik ben hier nieuw op deze site, ik ben ook gestopt in september 2005, en nog steeds geen zwangerschap.

Ik ben nu nog bezig met hormoon behandelingen, volgende maand proberen we dat nog 1 keer en daarna gaan wij door naar de IUI.

Ik hoop dat het voor die tijd nog raak is maar heb daar niet veel hoop op.

Afgelopen maan hebben ze een samenlevingstest gedaan en deze was negatief verder waren alle onderzoeken goed. :thumbup:

groetjes sjolie

Ohh Lenie wat klote :evil: :hug:

Kan me voorstellen dat je ff en een dipje zit :hug:

Sjolie welkom hier. Ons clubie is wel wat kleiner als 2 jaar geleden, maar nog wel gezellie om te kletsen.

Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is :pray:

Dat het clubje wat kleiner is, is alleen maar een goed teken.

Ik zie hier nu veel zwangeren en dat geeft mij ook weer wat hoop

groetjes sjolie

Lenie: :hug: wat een tegenvaller toch weer zeg.

Had het zo gehoopt.

Lieke: spanennd kan nu elke dag gaan gebeuren bij jou. :thumbup:

Sjolie: welkom hier

Ik voel me wel wat beter vandaag

Niet meer overgegeven nog wel af en toe misselijk maar gaat beter dus hoop dat het toch door de griep komt.

Nog weinig eetlust maar dat komt wel weer denk ik.

Doe nog lekker rustig aan blijf lekker op bed en hoop dat het snel over is

Lenie !@#$%^&*( zooi! :hug: Echt superbalen meid! Kan me echt voorstellen dat je een rotdag hebt gehad!

Sjolie welkom hier!

West fijne vakantie!

Anoniempje ik heb nog geen tijd gehad om de echo in te scannen, wil ik het weekend of morgenavond even gaan doen… kindje was 25.7 mm Jim was met 10 wk + 1 dag 40 mm, dacht 10 + 2 te zijn dus ik schrok even toen ze zei hoe groot het is, maar dat betekent natuurlijk gewoon dat ik een weekje minder ver ben, zij dacht dat het kwam omdat ik eigenlijk maar 2x echt ongi ben geweest na het stoppen met de pil. Ik vind het ergens weer beetje gek omdat ik altijd een hele nette cyclus heb gehad, bij de eerste mk en daarna bij Jim ook. Deze maanden waren ook precies 28 dagen :think: Ga er maar niet te veel over nadenken dat haalt toch niks uit!

Nou we hebben het maar weer achter de rug pfff wat een dag ook. Vanochtend naar het CB (eindelijk sinds een half jaar volgens mij!). Jim is 75 cm en weegt 9850 gram. Hij is niet heel zwaar, maar de ka vond hem er verder gewoon goed uit zien, hij is ook niet heel dun of zo. Ook even de nachtelijke avonturen besproken en zij vond het eigenlijk best kunnen om hem als hij 's nachts honger heeft een flesje te gevern, tenzij het natuurlijk een vast patroon wordt, maar dat is het niet tot nu toe. Toen naar huis, thuis nog wat dingetjes gedaan en met Jim bezig geweest. Jim naar bed gedaan en me om gaan kleden en om 13.10 uur zat ik in de auto richting Brabant. Net voorbij Zaltbommel een gigantische file en er zat echt geen beweging in, ik kon ook maar niet opzij om een afslag op te schieten! Gelukkig bedacht de vrachtwagen naast mij dat hij liever binnendoor wilde precies op de afslag dus zo kon ik toch nog binnendoor! Maar dat was ook geen succes, ze waren met de weg bezig en er waren natuurlijk meer mensen die dat bedacht hadden dus ook daar was het druk en natuurlijk alle stoplichten tegen :roll: . Uiteindelijk was ik er om 14.25 en het zou om 14.30 uur beginnen! Nog net tijd om te plassen :lol: De crematie voor ons liep uit dus tegen 15.00 uur konden we pas naar binnen en om 16.00 uur vertrok ik weer naar huis om weer in de file terecht te komen natuurlijk de A2 stond richting Den Bosch compleet vast inmiddels (dankzij een gekantelde vrachtwagen bij Rosmalen) dus de file waar ik eerst in stond was ietsje langer geworden. Gelukkig ging ik de andere kant op, en was ik om 17.15 uur thuis, normaal is het een stuk van 30-45 minuten! Nu ben ik moe dus doe ik even ego en ga ik zo lekker onder de douche en in bed tv kijken, morgen kom ik weer uitgebreid meedoen!

Sjollie welkom, hopelijk hebben jullie allemaal over een tijdje dit forum niet meer nodig en kan hij afgesloten worden om allemaal naar de 9 maanden mama’s te gaan

@lenie wrote:

Hier is de ongi doorgezet.

Ik dacht het gisteren al en na een flinke rotdag gaat het nu weer wat…

kl*ten zeg :hug:

@sjolie wrote:
hoi allemaal

Ik ben hier nieuw op deze site, ik ben ook gestopt in september 2005, en nog steeds geen zwangerschap.

Ik ben nu nog bezig met hormoon behandelingen, volgende maand proberen we dat nog 1 keer en daarna gaan wij door naar de IUI.

Ik hoop dat het voor die tijd nog raak is maar heb daar niet veel hoop op.

Afgelopen maan hebben ze een samenlevingstest gedaan en deze was negatief verder waren alle onderzoeken goed. :thumbup:

groetjes sjolie

Hey Welkom

Ik sluit me bij Bibi-Jane aan

@anoniempje wrote:

Ik voel me wel wat beter vandaag

Niet meer overgegeven nog wel af en toe misselijk maar gaat beter dus hoop dat het toch door de griep komt.

Nog weinig eetlust maar dat komt wel weer denk ik.

Doe nog lekker rustig aan blijf lekker op bed en hoop dat het snel over is

Fijn dat het iets beter gaat :thumbup:

@Tante Soesa wrote:

Nou we hebben het maar weer achter de rug pfff wat een dag ook. Vanochtend naar het CB (eindelijk sinds een half jaar volgens mij!). Jim is 75 cm en weegt 9850 gram. Hij is niet heel zwaar, maar de ka vond hem er verder gewoon goed uit zien, hij is ook niet heel dun of zo. Ook even de nachtelijke avonturen besproken en zij vond het eigenlijk best kunnen om hem als hij 's nachts honger heeft een flesje te gevern, tenzij het natuurlijk een vast patroon wordt, maar dat is het niet tot nu toe. Toen naar huis, thuis nog wat dingetjes gedaan en met Jim bezig geweest. Jim naar bed gedaan en me om gaan kleden en om 13.10 uur zat ik in de auto richting Brabant. Net voorbij Zaltbommel een gigantische file en er zat echt geen beweging in, ik kon ook maar niet opzij om een afslag op te schieten! Gelukkig bedacht de vrachtwagen naast mij dat hij liever binnendoor wilde precies op de afslag dus zo kon ik toch nog binnendoor! Maar dat was ook geen succes, ze waren met de weg bezig en er waren natuurlijk meer mensen die dat bedacht hadden dus ook daar was het druk en natuurlijk alle stoplichten tegen :roll: . Uiteindelijk was ik er om 14.25 en het zou om 14.30 uur beginnen! Nog net tijd om te plassen :lol: De crematie voor ons liep uit dus tegen 15.00 uur konden we pas naar binnen en om 16.00 uur vertrok ik weer naar huis om weer in de file terecht te komen natuurlijk de A2 stond richting Den Bosch compleet vast inmiddels (dankzij een gekantelde vrachtwagen bij Rosmalen) dus de file waar ik eerst in stond was ietsje langer geworden. Gelukkig ging ik de andere kant op, en was ik om 17.15 uur thuis, normaal is het een stuk van 30-45 minuten! Nu ben ik moe dus doe ik even ego en ga ik zo lekker onder de douche en in bed tv kijken, morgen kom ik weer uitgebreid meedoen!

Fijn hè files :roll:

In ieder geval fijn dat CB Jim goed vinden :thumbup:

Hai hai

nou, vanmorgen de hysteroscopie gehad en het was geen pretje.

Van te voren kreeg ik een pijnstiller. Ik moest gewoon in zo een stoel zitten zoals bij de gyn.

het eerste deel van de camara inbrengen viel wel mee, maar toen de baarmoeder in. Het leek net of je ongi werd alleen dan 5 keer erger. En daarbij spuitte ze ook nog water naar binnen wat ook weer wegliep.

Er was dus een verkleving te zien, dit gingen ze gelijk verwijderen. Affijn, scopie er weer uit, eendebek erin, en de verdoving. Voor het eerst in mijn leven heb ik liggen hyperventileren, en mijn ledematen waren flink aan het schudden. Na de ademhalingsoefeningen ging het gelukkig weer. Nou hoepla, al die instrumenten door die eendebek en voordat ze op de plaats van bestemming waren, waren er weer 10 minuten verstreken.

Ondanks de verdoving was het al met al geen pretje, maar door me op de ademhalin te concentreren had ik minder pijn. De verkleving hebben ze weggehaald. Als je een verkleving heb, kan het eitje zich niet goed nestelen.

Doordat ik ook nog lidtekenweefsel had van de curretage, is er een spiraaltje geplaatst wat mijn baarmoeder openhoudt, en moet ik voor een tijdje de pil slikken, zodat het slijmvlies zich weer goed kan opbouwen en het hopelijk over de lidtekenweefsel groeit. Geen idee wanneer ik dan weer mag stoppen, maar 2 oktober moet ik naar de gyn ter controle.

Verder zag alles er goed uit.

Al met al hoop ik dit nooit meer mee te maken, ook al voelde ik na de ingreep weinig pijn. Kreeg nog wel een zetpil.

Gr Janine. ps volgende keer reageer ik weer op jullie!!

Jeetje Janine dat is heftig, dikke knuf :hug:

Janine: dat klinkt idd niet als een pretje!!! :hug: Ik hoop voor je dat alles nu goed verloopt!!!

Janine klinkt niet leuk! Nou maar hopen dat het ook effect heeft! Is het in ieder geval niet voor niks geweest!

Janinie, dat klinkt inderdaad niet echt fijn meid.

Maar goed het is voor een goed doel he :hug:

Jeetje Janine dat moet ook geen pretje geweest zijn zeg.

Hoop dat het geholpen heeft en dat het snel resultaat geeft.

Suus: al gelukt met de foto, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:

Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter.

Sinds gisteren weer gaan eten en daar erg van opgeknapt moet ik zeggen.

Je bent gelijk niet meer zo eng in je hoofd en hebt weer wat energie.

Merk wel dat als ik al veel doe dat ik weer snel moe ben dus moet nog even een beetje rustig aan doen maar gaat de goede kant weer op gelukkig.

Lieke: wordt spannend nu zeg voor je, kun je het wachten nog aan?

Wil je alvast een hele goede bevalling toewensen ( kan nog wel een paar weken duren maar heb ik het toch al gedaan :lol: )

Dank je Cynthia :-*

De momenten dat ik het zat ebn komen nu wel hoor.

Daar kun jij je ws nog niks bij voorstellen gelukkig :inlove:

Maar nog max 4 weken en dan is …er :mrgreen:

Hier even gauw berichtje, lees nog wel vlugjes mee maar reageer niet vollop meer op het moment, ben zo moe en misselijk heel de dag :shifty:

Sorry!! :-*

Hallo,

Hub is hier vandaag nog even met de beebkamer bezig geweest en hier het resultaat :inlove: