Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

Nou net voor we voor iets hopelijks leuks vertrekken weer een minder leuk nieuwtje… mijn vader belde net en mijn oma is vanochtend dood in haar huis gevonden (het is niet de oma die ziek is maar de andere). Met haar ging het de laatste tijd ook niet zo goed maar dat was allemaal niet zo ernstig dus toch voor mijn vader en broers en zus wel schrikken. Ik mag dus donderdag fijn naar de crematie. Hubbie benut de vrije dag die hij daar voor krijgt dan maar om met Jim thuis te blijven, want om die nou mee te nemen zie ik ook niet echt zitten… en aangezien hubbie niks heeft met oma (en ik zelf ook niet veel met haar had) hoeft ie voor mij niet persé mee.

Och…gecondoleerd :hug:

Suus, gecondoleerd meid :hug:

Ook al had je er niet veel mee, het is toch niet niks.

Suus: gecondoleerd :hug:

Hoop dat je echo wel allemaal goed was vanmiddag, kan niet wachten tot de foto.

Ben zo benieuwd, heb nu al een paar vroeg echo foto gezien bij de mei mama’s dus wil wel eens zien hoeveel verschil er al is tussen die paar weken extra

Hey meiden effe snel tussen het bellen en opruimen door… de echo was helemaal mooi! Ik ben alleen een weekje minder ver dan ik dacht, dus i.p.v. 10 weken en 2 dagen 9 weken en 2 dagen. Dat betekent dat ik dus 2,5 week scheel met mijn schoonzusje als die wel gewoon zo ver is als ze denkt… Echo moet ik nog even scannen dus die volgt nog!

Suus: fijn dat alles er goed uit zag op de echo :thumbup:

Ben heel benieuwd naar de foto.

Als het nu bij mij niet meer veranderd schelen we straks nog maar 2 en een halve week :lol:

Daniëlle, wat een super nieuws…suc6 morgen.

Fijn dat het goed was suus :dance:

Het is toch ook wat.

Dadelijk komen mensen die wij kennen in Hart voor Nederland ivm hun overleden dochter.

Een postorder bedrijf wijgert Debora uit het rigister te schrijven :roll:

Suus: gecondoleerd!!! Is nooit leuk nieuws.

ben wel benieuwd naar de echo!!!

Danielle: spannend zeg, laat weten hoe het gegaan is en ik denk aan je!!!

Ik begin soms wel erg veel buikpijn te krijgen :? :frowning:

Hier is alles goed gegaan en de embrio is terug geplaatst dus nu is het afwachten geblazen!!!

:-* Danielle

Spannend West nu gaan de 2 lange wachtweken beginnen

Lenie: ook bij jou komen de spannende weken er weer aan.

Suus: wanneer ga je de foto showen, hoe groot was het nu?

@west wrote:

Hier is alles goed gegaan en de embrio is terug geplaatst dus nu is het afwachten geblazen!!!

Spannend!! :pray:

Anoniempje: Ik zit in de laatste wachtweek en zaterdag zou ik mogen testen als ik niet ongi ben.

Zo even een ego berichtje van mij.

Voel me erg beroerd :sick: had net een kopje thee met een beschuitje op bed gekregen maar dat is er inmiddels al weer uit.

Vannacht al erg slecht geslapen dus heb me ziek gemeld.

Hoop dat het nog bij de griep hoort want ik haat overgeven :oops: dus hoop niet dat het nu gaat beginnen en nog weken doorgaat :dance:

Voel me nu wel wat beter nu ik weer leeg ben :smiley:

@anoniempje wrote:

Voel me erg beroerd :sick: had net een kopje thee met een beschuitje op bed gekregen maar dat is er inmiddels al weer uit.

Hoop dat het nog bij de griep hoort want ik haat overgeven :oops: dus hoop niet dat het nu gaat beginnen en nog weken doorgaat :dance:

He das balen meid hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt! Hier gisteren na de terug plaatsing wat krampen gehad en gelukkig is dat vandaag over!! Verder geen nieuws.

Cynthia, meer meiden worden misselijk rond de 7de week van de zwangerschap, ik hoop dat he je een beetje bespaard blijft, en dat je je snel weer beter voelt.

@anoniempje wrote:

Angel mooi site heb je gemaakt :thumbup:

Enne wat heb je al veel spullen :shock:

Lenie, spannend voor jou he :pray: morgen mag je testen en ik hoop zo dat ie positief is :pray:

Gister de laatste pufcursus gehad en nu moet ik het kunnen :lol: :lol:

Alles gaat wel goed eigenlijk, 's middags ga ik vaak even liggen anders ben ik 's avonds echt brak.

O ja, mocht ik nu in de tussentijd bevallen dan zal Suus het hier melden.

Toch Suus? :wink:

@lieke1 wrote:

Angel mooi site heb je gemaakt :thumbup:

Enne wat heb je al veel spullen :shock:

Dank je wel.

De kleertjes van 1 soort/merk was eigenlijk 4 jaar geleden een kraamcadeau voor Robs zus, maar toen die kleine geboren waren waren rob en ik uitelkaar en heb ik zelf alles gehouden, hihi Nu hebben we het mooi voor ons eigen ukkie. :wink:

Nou meiden wij gaan morgen op vakantie dus ik ben hier 8 dagen niet! Lekker ff tot rust komen op de vakantie heerlijk!

Hier vanochtend alleen wat krampjes gehad en veel moehoe maar ja ik kan nu gaan uitrusten gelukkig!!

tot over 8 dagen.