@ lieke
Nee hier geen :sick:
Heb alleen steeds erge ongi pijn :?
Verder alles goed
Fijn dat met jou ukkie alles goed gaat :inlove:
@ lenie
Toppie dat je 1e rijles goed ging :thumbup:
Kan me voorstellen dat het nu allemaal lang duurt :?
Zal :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoor
Lieke: ook hier geen :sick:
heb eigenlijk weinig klachten moet ik zeggen :think:
Merk dat ik wat sneller moe ben en wat gevoelige borsten maar verder eigenlijk niks.
Met jou alles nog goed?
@lenie wrote:
Nog 1 weekje ja…deze 2 weken duren wel erg lang vindt ik hoor, langer dan de 1e keer.
Ik heb nog steeds rare klachten, zo drink ik geen koffie meer want dan ben ik misselijk. Verder had ik van de week pijn in mijn leizen maar meer voeol ik niet.
Ik weet niet of het een bijwerking kan zijn van de hormonen maar ik heb nogal last met naar de wc gaan… :oops: daardoor heb ik meer last van mijn buik maar vorige keer had ik dat ook na de pregnyl.
Mijn 1e rijles ging goed. Ik heb erge rijangst en heb eerst maanden in een rijsimulator gezeten en dat is wel handig want nu kan ik al schakelen enzo.
Ik heb een tijd niet mogen rijden door mijn knie maar dat gaat nu stukken beter.
Lieke: nog maar 5 weken, dat gaat snel zeg!!!
West : ik hoop dat je vandaag geen last hebt!!!
Hier alles goed hoor geen buikpijn gehad!!! Heb vanmiddag zelfs staan strijken en hubbie mocht het in de kast leggen hahaha hoefde ik niet te bukken en hij is nu ook aan stofzuigen ik zet hem wel aan het werk hoor hahaha. Nu hopen morgen op goed nieuws meiden!!!
Lenie spannend zeg je 1 ste rijles gehad waneer krijg je 2 de rijles!! Hopelijk gaat alles lukken en heb je snel dat rose papiertje ik zou niet zonder meer kunnen heerlijk!!
:-* Danielle
Daniëlle, ook vanuit hier duim ik voor je dat je super nieuws krijgt morgen. :thumbup: :thumbup:
:-*
@Nes wrote:
Daniëlle, ook vanuit hier duim ik voor je dat je super nieuws krijgt morgen. :thumbup: :thumbup:
:-
Dankje wel meid!!!
:-
Hoi meiden,
Deze foto wilde ik jullie niet onthouden…Lucas vond zijn verjaardagstaart hardstikke lekker zoals jullie kunnen zien.
Hij ging zonder pardon vol met zijn toetje in de taart. :mrgreen: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Wat een lekker ding zo…
alsnog gefeliciteerd :oops:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor morgen west
Oeps, nog gefeliciteerd !!! :oops: :oops:
Ik heb morgen al mijn 2e rijles en donderdag de 3e…
Blij dat je geen last heb maar doe wel rustig hoor!!!
@lenie wrote:
Oeps, nog gefeliciteerd !!! :oops: :oops:
Ik heb morgen al mijn 2e rijles en donderdag de 3e…
Blij dat je geen last heb maar doe wel rustig hoor!!!
Spannend meid heel erg veel succes weer morgen!!! Ik zal aan je denken en binnen blijven hahaha(geintje)
Ik heb al een waarschuwing uit laten gaan binnen Den Haag en de alarmen gaan af als ik weg ga!!! :lol: :lol: :lol:
Lenie succes morgen, autorijden is leuk, zo moet je het maar gewoon zien! En het is weer even afleiding toch?
Nes :inlove: wat een moppie is het toch!
Daniëlle ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt!
Lieke wat gaat de tijd toch snel hè? Het lijkt allemaal nog zo kort geleden dat Jim er was en jullie hier op kraamvisite waren en een paar maandjes later jouw hyper telefoontje dat je getest had! En dan komt over een paar weekjes jullie beeb al weer gewoon!
Meiden nog even een vraagje… morgen hebben we dan eindelijk de echo (aangezien buikje beetje begint te groeien gaan we er maar vanuit dat die goed zal zijn ) Maar dan komt dinsdag de dag dat ik het op mijn werk wil vertellen. Jullie weten mijn fijne gesprekken met de baas van de afgelopen tijd dus ik zie er best wel tegenop ergens. Nou zeiden mijn collega secretaresses (die heb ik het al verteld, die zien het altijd meteen) dat ik het gewoon tijdens de lunch (bij ons op kantoor wordt er altijd brood en beleg gehaald en luncht iedereen samen) in de groep gooi, heb ik meteen iedereen bij elkaar maar aan de andere kant vind ik het niet netjes om mijn baas zo te confronteren. Als ik zijn positie zou zijn zou ik het liever eerst weten eigenlijk… Wat vinden jullie?
@Tante Soesa wrote:
Lenie succes morgen, autorijden is leuk, zo moet je het maar gewoon zien! En het is weer even afleiding toch?
Nes :inlove: wat een moppie is het toch!
Daniëlle ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt!
Lieke wat gaat de tijd toch snel hè? Het lijkt allemaal nog zo kort geleden dat Jim er was en jullie hier op kraamvisite waren en een paar maandjes later jouw hyper telefoontje dat je getest had! En dan komt over een paar weekjes jullie beeb al weer gewoon!
Meiden nog even een vraagje… morgen hebben we dan eindelijk de echo (aangezien buikje beetje begint te groeien gaan we er maar vanuit dat die goed zal zijn ) Maar dan komt dinsdag de dag dat ik het op mijn werk wil vertellen. Jullie weten mijn fijne gesprekken met de baas van de afgelopen tijd dus ik zie er best wel tegenop ergens. Nou zeiden mijn collega secretaresses (die heb ik het al verteld, die zien het altijd meteen) dat ik het gewoon tijdens de lunch (bij ons op kantoor wordt er altijd brood en beleg gehaald en luncht iedereen samen) in de groep gooi, heb ik meteen iedereen bij elkaar maar aan de andere kant vind ik het niet netjes om mijn baas zo te confronteren. Als ik zijn positie zou zijn zou ik het liever eerst weten eigenlijk… Wat vinden jullie?
Ik zou het eerst aan je baas vertellen en dan tegen de rest met de lunch vertellen!!
Nes nog gefeliciteerd met je zoon!!!
Ik sluit me bij West aan
Angel: wat was je hier weer op een vreemde tijd zeg :naughty:
je moet lekker slapen dan hoor
Suus: wat spannend vandaag de echo, snel komen showen he!
Ik zou het ook eerst tegen mijn baas apart zeggen als ik jou was dat is denk ik toch wat nettter
Ik zie mijn leidinggevende morgen, zij weet dat we alle behandelingen hadden dus zal vast vragen hoe het gaat dus kan ik haar moregn al inlichten.
Lenie: leuk weer rijles.
Als je het straks eenmaal gewent bent kan je echt niet meer zonder.
Ik vind het ook altijd leuk om te rijden rij ook altijd het liefst zelf.
Nes: wat een kanjer :inlove: en alsnog gefeliciteerd met zijn 1e verjaardag.
West: al nieuws???
@anoniempje wrote:
Angel: wat was je hier weer op een vreemde tijd zeg :naughty:
je moet lekker slapen dan hoor
:oops: Ik weet het :shifty: :wink:
@ Suus
en suc6 vendaag met de echo en ook veel plezier, zal vast allemaal goed zijn.
:-* Angèl
Suus, ik zou het ook van te voren even tegen je baas zeggen :think:
Ja het gaat idd snel Suus…ik zat van de week nog te denken aan toen we voor het eerst samen een broodje waren eten in Utrecht :mrgreen:
En nu…bijna 2 jaar later allebij (bijna)een kind en de 3e opkomst.
Maar we gaan nog een keer met de kids in Utrecht shoppen!
Lenie, ik had ook pas laat mijn rijbewijs, in 2004, maar ik zou niet meer zonder willen.
Hier gewoon tot 10.00 op bed gelegen :dance: zooo lang gekden dat ik normaal geslapen heb…ik ga me zo maar even aankleden en boodschappen doen :oops:
Ze hebben gebeld en er zijn er 2 van de 3 bevrucht en nu gaan ze nog even onderzoeken welke de beste is en die plaatsen ze dan morgen om 15.15 terug!!!
West: GOED NIEUWS ZEG
Weer een stapje dichterbij :dance:
@anoniempje wrote:
West: GOED NIEUWS ZEG
Weer een stapje dichterbij :dance:
Ja echt wel ben zo blij dat dat al is gelukt anders is het ook een domper als het niet zo was geweest maar super vind ik het!!!
Fijn west :thumbup: