West: ik vond het ook allemaal erg eng worden hoor toen ik hoorde wanneer de punctie was.
Probeer je niet druk te maken ik hoop dat je net als mij kan zeggen dat het mee viel.
Ik heb echt heel weinig last gehad, later op de dag wel wat last van mijn buik maar echt super meegevallen, ik was er zo bang voor.
Probeer goed op je ademhaling te letten dat scheelt al wel hoor.
Hoe groot waren de eitjes nu en hoeveel had je er?
Moet je ook die pregnyl nog zelf mengen, met dat poeder en soort vloeistof.
Pregnyl is hetgene wat gemaakt wordt door Moeders voor Moeders vertelde die vrouw van de week.
Als je de volledige tijd mee doet heb je voor 1 iemand de Pregnyl bij elkaar qua hormonen dus er is echt super veel voor nodig
@anoniempje wrote:
West: ik vond het ook allemaal erg eng worden hoor toen ik hoorde wanneer de punctie was.
Probeer je niet druk te maken ik hoop dat je net als mij kan zeggen dat het mee viel.
Ik heb echt heel weinig last gehad, later op de dag wel wat last van mijn buik maar echt super meegevallen, ik was er zo bang voor.
Probeer goed op je ademhaling te letten dat scheelt al wel hoor.
Hoe groot waren de eitjes nu en hoeveel had je er?
Moet je ook die pregnyl nog zelf mengen, met dat poeder en soort vloeistof.
Pregnyl is hetgene wat gemaakt wordt door Moeders voor Moeders vertelde die vrouw van de week.
Als je de volledige tijd mee doet heb je voor 1 iemand de Pregnyl bij elkaar qua hormonen dus er is echt super veel voor nodig
Ik heb in totaal 3 goede eitjes en misschien 4 maar die moet nu nog even een groei spurt krijgen dan doen er 4 mee en anders 3. 1 eicel was 30 wat ik kon horen en de andere 2 waren 25. En ja de pregnyl moet ik vanavond even mengen en om 20.30 zetten maar natascha is vanavond thuis en die wil me helpen want hubbie moet weg en dan heb ik er toch nog iemand bij die ff mee kijkt om te helpen.En we krijgen icsi daar hebben we zelf voor gekozen omdat ze eerst sam sam wilde doen dus eest ivf en icsi maar omdat er te weinig eicellen zijn gegroeit krijgen we nu icsi wat meer kans op levert op een bevruchting.
@west wrote:
Ik krijg zaterdag ochtend om 8.30 de punctie. En ik zie er nu al flink tegen op kan er niks aan doen maar heb net wel ff een potje zitten janken. Morgenavond om 20.30 de pregnyl zetten heb een hele was lijst gehad van hoe je die moet klaar maken pfff maar goed ik mag niet zeuren het is voor een goed doel he!
:-* Danielle
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug:
Lieke :hug: Jammer dat ik niet echt om de hoek woon, anders was ik je echt even komen helpen thuis! Maar ik weet helaas precies hoe je je voelt!
West spannend meid ik ga duimen voor je zaterdag!
Ik voel me vandaag niet echt lekker beetje flauw, heb ik bij de vorige zwangerschappen ook een dagje gehad, alleen volgens mij toen eerder…
Net de hondjes in de tuin gehad hoor ik Mickey op iets kauwen, ikke kijken en hij spuugde iets uit maar ik vond al dat ik dat niet vast wilde houden, ik een snoeitang gepakt en het daarmee uit het gras gehaald, was het een halve schedel van of een rat of een konijn, iets met snijtjandjes voor iig. En zo kwam ik nog wat botten tegen en nageltjes die wel verdacht op die van een konijn lijken :sick: ergens anders in het gras lag een vies plekje wat wel heel erg leek op iets dat aan het vergaan was en ook daar zaten de beesten lekker aan te likken :sick: :silenced: die komen voorlopig dus echt niet bij Jim in de buurt met die vieze bekken!
Maar hoe dat lijk hier nou in de tuin terecht komt… ik hoop niet dat er ergens iets ontsnapt is en dat Mickey het een paar weken geleden dood gebeten heeft, ik hoop maar dat het gewoon een kat is geweest die hier heeft zitten moorden :shifty:
even een ego berichtje: ik heb net ijn 1e rijles gehad!!! was gaaf maar ik was erg nerveus vooraf hoor.
Gaaf hoor :dance:
Tuurlijk was je nerveus vooraf, logisch toch :-*
Suus, ik heb de laatste dagen ook veel aan je moeten denken, jij had dit ook in de zwangerschap…
Gelukkig is hub heel lief en helpt veel mee.
Maar we komen er wel weer over heen …enne…ze hoeft echt niet iedere dag te komen als de kleine er is :naughty:
Gister is hub mee naar de pufles geweest :mrgreen: ik heb lange tijd niet mee zo gelachen :mrgreen: :mrgreen: Hij is daar nu niet een persoon voor zeg maar…
Suus, lekker zo’n konijn in de tuin, ik zou onze Aucke dan ook ff niet meer in de buurt willen hebben.
Lenie, spannend hoor zo’n eerste rijles, nu maar hopen dat je snel dat papiertje hebt
Ik zit nog wel eens op funda te kijken en nu heb ik zo’n gaaf huis te koop zien staan…heel oud uit 1921 maar we gerenoveerd.
Ik had het al uit mijn hoofd gezet omdat ik de laatste 9 jaar 8 keer verhuisd ben en daar dus geen zin meer in heb.
Nu heb ik het alleen aan hub laten zien en hij vond het ook heel mooi :?
We wonen hier pas dik een jaar en ws gaan we ook niet weg, maar soms zie je dingen he :roll:
@lieke1 wrote:
Gister is hub mee naar de pufles geweest :mrgreen: ik heb lange tijd niet mee zo gelachen :mrgreen: :mrgreen: Hij is daar nu niet een persoon voor zeg maar…
Hihi lachen... :mrgreen:
Mijn tijd komt nog wel :mrgreen:
Hier druk druk vandaag de hele dag op pad en morgen vrienden op visite nog voor Jim zijn verjaardag. Jim besloot vandaag om 6.45 uur dat hij honger had dus we zijn al even wakker hier. Ik ben nog steeds een beetje flauw heb inmiddels wel Floradix gekocht dus als het blijft heeft de vk maandag nog iets te doen…
Verder houd ik het hier bij, moet zo Jim in bad doen en nog wat boodschapjes bij halen voor morgen… tot maandag!
West: sorry dat ik je gisteren geen succes meer gewenst heb voor vanochtend maar ik heb aan je gedacht hoor vanmorgen om half 9 toen ik wakker werd
Hoop zo dat het ook bij jou meegevallen is en dat er goed resultaat is.
Hoop wat van je te horen vandaag maar doe maar lekker rustig aan hoor.
Goed uitrusten en lekker met een warme kruik en een paracetamolletje op de bank gaan hangen.
Lenie: spannend je 1e rijles, ging het goed?
Hoe voel jij je verder?
Lieke: eerst bevallen he voordat je gaat verhuizen
Wij zagen laatst ook een heel gaaf huis, iets wat we al jaren roepen maar dan moeten we iets meer gaan verdienen, kwamen een tonnetje te kort :lol:
Voorlopig zit ik hier erg naar mijn zin, zou het echt jammer vinden om hier weg te gaan maar we hebben maar 2 slaapkamers dus het zal straks wel snel aan de kleine kant worden maar goed de eerste 2 jaar ofzo moet het nog wel lukken.
Suus: wat een eng verhaal zeg over dat skeletje wat je vond :sick:
Als ik een muis of een vogeltje zie liggen wat de katten als kadotje meegebracht hebben dan durf ik het echt niet op te ruimen :oops: laat het altijd liggen tot mijn vriend thuis is , erg he!!!
Dus jij bent een beetje flauwtjes?
Hoop dat de floradix helpt.
Wanneer had je ook alweer een echo?
Hier alles goed.
Op een griepje na tenminste.
Sinds gisteren erg verkouden en hoofdpijn, ik ben gelukkig vrij dus doe lekker rustig aan.
Verder alles prima denk ik, aftellen naar de echo :dance:
Vind het wel spannend hoor, nu bij de mei mama’s 1 bij wie er nog weinig te zien was op de echo een leeg vruchtzakje, kon of betekenen dat ze een week korter zwanger was of dat het fout gegaan was.
En nu vanochtend iemand bij wie het misschien ook over is, had veel bloedverlies.
Ik begon net een beetje te vertrouwen dat het wel goed ging maar nu wordt je toch weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het toch nog een aantal weken erg spannend is en nog fout kan gaan :shifty:
Fijn weekend allemaal :-*
De punctie is achter de rug en het is me allemaal mee gevallen. We hebben 3 mooi en goede eitjes en het zaad van hubbie was ook goed!!!
Heb alleen wel een antibiotica nu want er zat nog een cyste en er kwam wat bloed mee dus uit voor zorg een antibiotica vandaag. Maandag bellen ze tussen 9.30/11.30 of er een bevruchting heeft plaats gevonden. De Gyn die ons nu heeft geholpen die had goede hoop omdat alles van goede kwaliteit was dus nu nog even deze dagen door komen en maandag afwachten!!! Ik ga nu nog ff liggen want ben nog een beetje duf en vanmorgen moesten we om 6.00 ons bed al uit.
West: goed zo.
Gelukkig zeg dat het allemaal meegevallen is.
Nu nog even een paar spannende dagen voordat je meer weet.
Doe rustig aan he!
Fijn dat het allemaal is meegevallen
Doe lekker rustig aan
@Chelleke wrote:
Fijn dat het allemaal is meegevallen
Doe lekker rustig aan
Doe ik ook meiden.Heb vanmiddag lekker tv op bed gekeken en net lekker frietjes gegeten. En dan straks weer onder de wol dat ligt het fijnste maar ik heb geen buikpijn!!!
Blij dat je geen buikpijn hebt.
Kruip lekker onder de wol en denk alleen maar aan leuke dingen zei mijn gyn dus dat geldt ook voor jou.
West: wat fijn dat je weinig napijn hebt.
Ik had toen de pijnstilling uitgewerkt was best wel buikpijn hoor.
Net alsof je heel erg spierpijn hebt dat je niet goed rechtop kan lopen.
Goed uitkijken hoor ook de komende dagen nog even rustig aan doen er is toch van alles gebeurd in je lijf
@anoniempje wrote:
West: wat fijn dat je weinig napijn hebt.
Ik had toen de pijnstilling uitgewerkt was best wel buikpijn hoor.
Net alsof je heel erg spierpijn hebt dat je niet goed rechtop kan lopen.
Goed uitkijken hoor ook de komende dagen nog even rustig aan doen er is toch van alles gebeurd in je lijf
Dat was ik ook wel van plan hoor ik ga over een uurtje nog even de antibiotica in nemen en dan weer lekker onder wol tv kijken of zo. Dank jullie wel voor het mee leven enzo is lief van jullie.
Hallo,
Lenie, hoe is het daar?
Nog 1 weekje en dan weet je meer
Het zou zooo superrrr zijn…
Angel en Cynthia, met jullie ook alles goed dames?
Nog geen last van :sick: of zo?
Hier een erg beweeglijk beebje weer :inlove:
Soms doet het wel zeer, want dan zit hij precies tegen mijn ribben aan te duwen.
Maar ach, langer dan 5 weken duurt het niet meer :shifty:
Ik mag nu ook gaan BIB-en bij de oktebermama’s :mrgreen:
Maar maandag mag eerst mijn dinnetje voor de eerste echo volgens mij, dus eerst maar dat alles goed is met hun ukkie
Wij gaan zo naar de verjaardag van schoonpa, en vanavond lekker gooise vrouwen kijken, want dat begint weer :dance:
Nog 1 weekje ja…deze 2 weken duren wel erg lang vindt ik hoor, langer dan de 1e keer.
Ik heb nog steeds rare klachten, zo drink ik geen koffie meer want dan ben ik misselijk. Verder had ik van de week pijn in mijn leizen maar meer voeol ik niet.
Ik weet niet of het een bijwerking kan zijn van de hormonen maar ik heb nogal last met naar de wc gaan… :oops: daardoor heb ik meer last van mijn buik maar vorige keer had ik dat ook na de pregnyl.
Mijn 1e rijles ging goed. Ik heb erge rijangst en heb eerst maanden in een rijsimulator gezeten en dat is wel handig want nu kan ik al schakelen enzo.
Ik heb een tijd niet mogen rijden door mijn knie maar dat gaat nu stukken beter.
Lieke: nog maar 5 weken, dat gaat snel zeg!!!
West : ik hoop dat je vandaag geen last hebt!!!