Jeetje wat een vervelend nieuws zeg allemaal hier.
Lieke: heel veel sterkte nu wat zal het moeilijk zijn om je kleine mannetje in het ziekenhuis achter te moeten laten.
Hopelijk weten ze snel wat er aan de hand is en knapt hij op :hug:
Mees: ook bij jou geen goed nieuws las ik.
Heb je nog steeds bloedverlies?
Jij ook heel veel sterkte :hug:
Ik zie dat het een poosje geleden is zeg dat ik hier geweest ben :oops: sorry ik schaam me diep.
Komt omdat het hier dan een tijdje rustig is dan vergeet ik ook hier af ent oe te posten.
Gaat allemaal goed hier hoor, buik groeit goed.
Kleintje is rustig, eigenlijk vooral s’avonds als ik naar bed ga dat ik hem/haar even voel.
De laatste week erg aan het hoesten dus niet helemaal fit maar verder geen klachten.
Morgen mijn laatste werkdag ( dag 9) dus ben nu wel erg moe maar dan lekker 18 dagen vrij :dance: want gaan lekker een weekje op vakantie.
Lenie: hoe gaat het bij jou?
Suus: met jouw kleine in je buik ook alles goed?
West: jullie zitten weer in de onderzoeken begrijp ik, hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen en verder kunnen :hug:
Hier een kleine update van Lieke:
Ze belde me net ze is wel de hele dag in het zkh, in de ouderkamer, dan is ze voor haar gevoel wel bij Jesse in de buurt. Thuis heeft ze nu ook niks te zoeken. Ze mogen hem nu 3x per dag een voeding geven en verder niks. Ze was net wel gebeld om te horen te krijgen dat Jesse zichzelf weer helemaal overstuur had gehuild. Toevallig ligt het kindje van iemand die ze kent ook in het zkh dus heeft ze wel wat aanspraak daar. Verder is er nog geen nieuws.
Ellen hoe is het met je meid?
:-*
Op zich wel goed, maar ben heel moe
Heb net een studie-2-daagse achter de rug, heel intensief en er is van alles gaande binnen de familie (ziek en zeer), dus daar ben ik ook nogal mee bezig. Ik kom eigenlijk niet echt aan mezelf toe nog… Misschien komend weekend maar eens even lekker een relaxdag inplannen :mrgreen:
He Mees zie dat het toch mis gegaan is helaas :hug:
Probeer een beetje rustig aan te doen he.
Lieke: hoe is het met je kleine mannetje?
Hoop dat jullie inmiddels wat meer weten en vooral dat het beter gaat.
Hey meiden even weer een kleine update van Lieke. Jesse ligt nog steeds in het zkh, vorige week hebben ze een EEG gemaakt en bloedonderzoek gedaan. Ze belde net, de uitslagen van het bloedonderzoek en de EEG zijn nog niet bekend, dus ze hebben pas woensdag een gesprek met de ka. Vandaag was er een echo van de niertjes. Vanaf morgen mag Jesse een paar uurtjes naar huis om te kijken hoe het gaat (van 10.00 tot 15.00 uur). Als het dan 's avonds goed gaat mag hij de dag erna tot 19.00 uur thuis blijven en dan ook 's nachts. Het wordt een beetje opgebouwd omdat is gebleken dat huilbeebs het als ze ineens weer naar huis gaan heel slecht schijnen te doen omdat dan de verandering van omgeving weer te veel voor ze is. Niet leuk maar wel het beste voor iedereen uiteindelijk. Waarschijnlijk is toch de reflux de belangrijkste reden geweest van het vele huilen van Jesse en heeft hij daar gewoon heel veel pijn van gehad. De losec schijnt nu goed zijn werk te doen zoals ze al schreef en het spugen boeren en vooral huilen is stukken minder. Ze vertelde me dat ze nu echt een ander kindje heeft. Al met al lijkt het dus de goede kant op te gaan en hopelijk komt er uit de onderzoeken niks geks naar voren, zodat ze eindelijk allemaal lekker in hun vel komen en nog meer van elkaar kunnen gaan genieten.
Hier gaat verder alles zijn gangetje. Druk aan de klus op zolder, dan is het de bedoeling dat wij daar naar toe verhuizen (als het bed past :? ) anders zal toch Jim een verdieping hoger moeten (tot grote blijdschap van hub waarschijnlijk want die wil niet naar zolder :roll: . Gisteren een wiegje voor de beeb gekocht want hub vooral wil ook deze beeb graag een tijdje bij ons op de kamer. Jim lag in de wandelwagenbak (dacht dat het niet zo lang zou duren, maar door het steeds ziek zijn dus wel) en dat wil ik deze keer niet. Vandaag nog even bij de vk geweest en alles ziet er goed uit nog steeds qua groei en grootte is alles netjes op schema. Toch moet ik vanaf nu om de twee weken om de grootte van de beeb in de gaten te houden en eventueel een echo in te plannen als ze denken dat ook deze beeb te groot is voor mijn bekken. Verder ook even mijn wensen m.b.t. de bevalling aangegeven en die moet ik op papier zetten. Wat wel fijn is dat de vk ons zo lang het gaat helemaal begeleid, dus ook in het zkh en dat er een gyn standby is voor het geval dat. Dus geen gedoe en een hoop mensen, maar gewoon de vk wij en een verpleegster, dat vond ik wel fijn om te horen.
Meiden wat is het hier stil… alles goed met iedereen?
Zo ik ben er ook weer na een heerlijke vakantie.
Was erg snel bijgelezen hier zeg, waar is iedereen? :shock:
Wat vervelend zeg voor Lieke dat het nog steeds tobben is met Jesse.
Wel fijn dat het nu beter gaat en nu maar hopen dat ze hun kleine ventje weer snel thuis hebben.
Suus: fijn dat je goed hebt kunnen aangeven wat je wilt met je bevalling.
Gaat het verder goed met je?
Hier alles prima.
Net lekker 10 dagen naar Duitsland geweest en heerlijk uitgerust.
Hebben weinig gedaan alleen veel gewandeld in het bos met de hond en lekker geluierd :lol:
Had ook echt nergens last van dus was er even aan toe denk ik.
Nu even de was wegwerken en morgen weer beginnen met werken, echt aftellen nu hoor niet veel zin meer maar goed nog 7 weken te gaan…
Volgende week maandag komt het kamertje en de wagen dus dat is wel erg leuk :dance:
Hey meiden
Fijn dat alles oke is suus en cynthia :thumbup:
Ik hoop dat het snel goed gaat met Jesse
Hier gaat het allemaal wel oke.
Mijn rug is nu wat minder pijnlijk nu ik een stukkie rustiger aan doe.
Maar er moet nog zoveel gebeuren in huis, zo frustrerend :?
Maar dat komt wel goed
Zuurbranden heb ik nog steeds erg dag en nacht, niks aan te doen.
Heb wel veel last van mijn buik, waarschijnlijk door het groeien.
Best een rot gevoel nog :thumbdown:
Met de kleine man gaat geloof ik alles prima, voel 'm regelmatig lekker rommelen :inlove:
Verder alles goed hoor :-*
Jesse is afgelopen weekend weer thuisgekomen gelukkig het gaat langzaam maar zeker wat beter gelukkig! Lieke zal vast binnenkort weer komen posten!
Cynthia fijn dat je het leuk hebt gehad in Duitsland, nog even met zijn tweetjes en dan eindelijk een gezinnetje!
Angel die buik kan wel zijn van een groeispurt, heb ik ook gehad en echt zo’n pijn rond mijn navel! Toen ie wat hoger zat ook last van mijn borstbeen (waar het midden van je bh zit zeg maar).
Jim… nou heeft er nog iemand wat behang over? Hier is het echt op en het helpt niet :wall: er valt momenteel geen land te bezeilen met Jim echt zooooo sjaggie en onrustig en nou komt het mooie, op het kdv schijnt ie dat helemaal niet te doen! Bij het minste of geringste ligt hij met zijn kop op de vloer of tafel of deur of iets anders wat in de buurt is te bonken. Hij heeft gewoon echt een blauw voorhoofd :roll: :shock: Hij slaapt nog steeds heel slecht vannacht na een paar nachten doorslapen weer 2x helemaal hysterisch wakker en ik weet dan echt niet wat er met hem aan de hand is. Hij lag bij hub op zijn buik en hij maakte zich zo kwaad dat hij zo in een bruggetje op zijn rug terecht kwam pfffff. Ik heb daarom ook maar even besloten te wachten met de kno bellen omdat ik denk dat hij nu gewoon ongelooflijk aan het springen is hoektandje dat volgens mij ook doorkomt en dan ook nog verkouden… tja daar word je vast wel sjaggie van toch?
Ik heb toch zoiets geks… maandag wezen eten met collega’s was leuk (maar wel vermoeiend hoor). 's nachts was broertje echt zo verschrikkelijk onrustig en beweeglijk echt aan alle kanten van mijn buik voelde ik het bewegen. Toen ik dinsdag in de spiegel keek had ik ook echt het idee dat mijn buik lager zat, een collega van me zag het ook. Zij vond mijn buik ook minder dik lijken maar wel breder, ik heb dus zo’n vermoeden dat meneer dwars is gaan liggen (en hij lag al met zijn hoofdje in het bekken). Dinsdag naar de vk dus ik ben benieuwd… hij beweegt verder lekker dus ik maak me geen zorgen hoor, met alle verhalen die ik hier lees hang ik meteen als het niet goed voelt aan de telefoon, het zal mij niet gebeuren dat ik te lang wacht…
Germ het is wat met Jim :hug:
Gisteren ben ik bij de gyn geweest.
Alles was super goed, voldoende vruchtwater, zijn hartje toppie, groeit goed (iets te goed, hij loopt een week voor)
en mama groeit ook iets te hard qua kilo’s.
Ben nu in totaal dik 10 kilo (68,4 kilo) aan gekomen :oops:
Mijn bloeddruk was toppie: 126/60
En hij lag vandaag lekker met zijn koppie naar onder.
Heb keertje foto’s met kleren
26 weken en 1 dag
Mooie foto’s Angel :thumbup:
Hier zijn we weer een beetje terug in ons ritme aan het komen.
Met Jesse gaat het langzaamaan weer beter
@lieke1 wrote:
Mooie foto’s Angel :thumbup:
Hier zijn we weer een beetje terug in ons ritme aan het komen.
Met Jesse gaat het langzaamaan weer beter![]()
Gelukkig maar :hug:
Lieke: kig gaat het weer wat beter.
Angel: ziet er mooi uit hoor!!!
Suus: lijkt mij zo erg als je niet precies weet waarom een kindje zo doet. Kan mij voorstellen dat je soms van die behang neigingen hebt.
Hier alles goed , ik zal er even een buik foto bij doen. 11 weken en 3 dagen
Lenie :inlove:
Zo meiden gaat goed zeg met de buiken. :thumbup:
Lenie: hoe voel je je?
Heb je nog last van kwaaltjes of valt dat mee?
Lieke: fijn dat het inmiddels wat beter gaat met Jesse
Hier alles goed.
Volop bezig met het kamertje, alle spullen zijn binnen dus zijn alles in elkaar aan het zetten.
De commode en het bedje staan al vanavond dus de kast aan de beurt.
Ook al alles aan het wassen zodat ik alles weg kan leggen :inlove:
Voel me verder prima, weinig klachten alleen begint mijn rug iets gevoelig te worden als ik druk bezig ben
Ik ben heel erg moe de afgelopen dagen. Ik heb te veel hooi op mijn vork genomen op het werk en nu ben ik even gevloerd.
Verder niet veel kwalen hoor, niet misselijk of braken of wat dan ook. Alleen heel erg moe en de laatste dagen last van hoofdpijn.
Wel showen die kamer!!!
Angel mooi buikje hoor! Ik vind het niet overdreven groot!
Lenie hoofdpijn is dus wel een kwaaltje hoor, heb ik namelijk ook steeds last van gehad de eerste 16 weken!
Cynthia kom je nog foto’s showen van het kamertje?
Lieke :-*
Verder even ego, net met Jim naar de KNO geweest en hij wordt a.s. woensdag al geopereerd. Hij krijgt dan buisjes omdat zijn oortjes heel erg onrustig waren. Dat verklaart ook het slechte slapen al die tijd (duurt al een jaar ondertussen) hij moet er echt heel veel last van heben gehad. Omdat hij er zoveel last van heeft en omdat ik hoogzwanger ben is er een beetje spoed achter gezet, snel al hoor. Het is niet zo’n heftige ingreep, minder nasleep dan de neusamandelen verwijderen, maar goed het is toch maar weer een operatie hè?! Ik ben wel blij dat ik doorgezet heb en dat we nu weten wat de oorzaak van het slechte slapen is en dat hij ons niet voor de gek loopt te houden 's nachts. Aan de andere kant vind ik het wel zielig dat het al zo lang duurt.
Hier was dus neefje zaterdag en die is gisteren weer eens flink ziek geworden, zware buikgriep, het arme ventje houdt niks binnen, maar hij was dus zaterdag al niet lekker en toch werd ie weer meegesleept… Net schoonmoeder aan de lijn om het nieuws te vertellen, die is nu op neefje aan het passen, zegt ze we zitten wel in de lappenmand allemaal hè. Neefje heeft “gewoon” een buikgriepvirus dus dat is natuurlijk wel zielig, maar goed het is geen operatie lijkt me zo. Dus ik nog van nou ik hoop dat hij Jim niet heeft aangestoken, want daar zitten we nu natuurlijk niet op te wachten. Zegt ze misschien heeft Jim hem wel aangestoken want die had zaterdag ook 2x diaree hij had twee dunne tandenluiers, hij krijgt een hoektandje . Schoonzus blijkt dus gewoon vrijdag zelf ziek geweest te zijn dus die is het gewoon zelf geweest maar heeft niet zo’n last gehad. Zucht.
Hier de eerste foto´s van het kamertje.
Nog een beetje leeg en er moet nog wat kleur in maar het begin is er