Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

Ellen hier nog een keertje! Gefeliciteerd!

Lieke :hug: wat kt dat je pas in februari terecht kan… al het andere werkt dus ook niet echt, ik hoop echt dat jullie mannetje zich gauw beter gaat voelen want dan kunnen jullie allemaal eens gaan genieten! Wat betreft het kdv misschien moet je eens bellen om vast voor te leggen wat er speelt, heb ik destijds met Jim ook gedaan omdat die zo slecht at. Ik heb opgeschreven wat ons ritme over de dag was en uitgelegd hoe we bepaalde routines hadden. Ze zijn daar best wel wat gewend en als ze Jesse niet anders kennen als een beeb die slecht slaapt en wat sneller ontevreden is en weten dat jullie daar ook iets aan proberen te doen zullen ze misschien niet zo snel gaan bellen. Het lijkt me niks om hem met zo’n gevoel achter te moeten laten, en als je het niet trekt meld je je gewoon ziek, je ha weet wat er speelt en aan de ene kant is misschien afleiding van je werk wel lekker maar aan de andere kant moet je het nu misschien wat rustiger gaan opbouwen… (Schoonzus heeft zich ook een half jaar ziek kunnen blijven melden na verlof met de smoes dat neefje wel eens huilde 's nachts en dit is even wat anders toch?) Ik spreek je snel! :-

soory als ik een tijdje niet geweest ben… :oops: :oops:

heo gaat het met iedereen…

wij zijn hier ver de ergste drukte heen met iedereen vertellen enzo.

Het gewone leven gaat weer verder maar dan misselijk!

Hier gaat het wel was een beetje ontdaan van missygirl hennie en hier kwamen ook weer herinneringen omhoog. Ik heb net ff lekker me hartje kunnen luchten dus nu gaat het weer wel!

maandag mogen weer voor een 1ste intake gesprek in rotterdam komen voor hubbie dus ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen en hopen dat we snel weer kunnen starten en niet tot april mei te hoeven wachten maar ja dat zien we weer wel!

Ik ga nu lekker me bedje opzoeken heb afgelopen nacht slecht geslapen dus even wat inhalen.

:-*

Jesse kan morgen al naar de kinderarts :dance:

Nou maar hopen dat hij iets voor Jesse kan doen.

Lieke, wat fijn dat je morgen al terecht kan bij de KA. Even nog een dikke :hug: voor jou…

West ik hoop dat je maandag een goed gesprek zult hebben en dat er snel iets gedaan kan worden voor jullie.

Lenie ik kom ook bijna nooit meer reageren :oops: maar lees wel altijd mee hoor. Geeft toch niet? Ik schrijf inmiddels in zoveel topics dat ik het niet allemaal meer volledig bij kan houden. En je vroeg hoever ik denk te zijn? Kijk maar naar mijn mooie banner :inlove:

Anoniempje: ja ik voel me goed. Ik ben alleen erg moe :zzz: Ik moet eigenlijk ook gewoon even rusten als Jesse slaapt, maarja, er zijn nog zoveel andere dingen te doen…

misschien kan ik nu nog even een half uurtje ‘banken’

tot snel

Ellen

Hier ook alles zijn gangetje :slight_smile:

Danielle, ik hoop inderdaad dat je maandag een goed gesprek hebt :pray:

Lieke, fijn dat je morgen al terecht kan, super :thumbup:

Mees, fijn dat je je verder wel goed voelt :thumbup:

Heb gisteren mijn oude piercing uitgedaan vanwege mijn groeiende buik.

Maar ik wil niet dat het gaatje dicht gaat dus heb ik een zwangerschapspiercing besteld, in blauw omdat het een mannetje is :inlove:

Hier was eigenlijk de bedoeling dat je 2 hartjes zou zien, mijn normale piercing is een hartje

Mijn nieuwe :wink:

@Chelleke wrote:

Hier ook alles zijn gangetje :slight_smile:

Danielle, ik hoop inderdaad dat je maandag een goed gesprek hebt :pray:

Lieke, fijn dat je morgen al terecht kan, super :thumbup:

Mees, fijn dat je je verder wel goed voelt :thumbup:

Heb gisteren mijn oude piercing uitgedaan vanwege mijn groeiende buik.

Maar ik wil niet dat het gaatje dicht gaat dus heb ik een zwangerschapspiercing besteld, in blauw omdat het een mannetje is :inlove:

Hier was eigenlijk de bedoeling dat je 2 hartjes zou zien, mijn normale piercing is een hartje

Mijn nieuwe :wink:

Mooie buik al meid wees er maar trots op enne mooie piercing hoor!!

Ellen Hopelijk volgen ik en janine ook snel!

Lieke wat goed dat je morgen al terecht kunt en inderdaad hopen dat hij iets voor je ventje kan doen succes meid!

Lenie leuk dat je weer ff aan komt waaien en dat je misselijkheid snel over zal gaan maar ja het is voor en heel goed doel zal ik maar zeggen he!

:-* Danielle

ellen, 5 weken, heerlijk klinkt dat zeker!!!

Danielle: ik blijf altijd nog voor jullie duimen, totdat ze eraf vallen!!!

Chelleke: dat wordt al een mooie buik zeg!!!

en die misselijkheid is idd voor een goed doel, klagen doe ik niet want soms lees ik veel erger!!!

Hier vandaag ook weer geweest en hubbie heeft bloed mogen prikken en daar krijgen we de 28ste de uitslag van en dan krijgt hij ook gelijk een echo en daar weten we dan ook gelijk de uitslag van!!

:-* Danielle

Ik schrijf even voor Ellen (ik hoop dat je het niet erg vindt Ellen) maar zij heeft vandaag niet zo’n leuk nieuws gehad, het ziet er naar uit dat haar zwangerschap mis gaat lopen, ze heeft last van bloedingen. Haar stukje staat bij de aug. mama’s. Ik dacht dat jullie het wel wilden weten.

Dank je wel suus

Ellen ik zal voor je duimen :pray: :kaars:

Suus bedankt voor het doorgeven.

Ellen ik duim voor je dat het goed blijft en een hele dikke knuffel :hug:

dank jullie wel. ik denk dat het duimen weinig zin meer heeft, gezien de hoeveelheid bloed die ik nu verlies :cry: ga straks maar even mijn baas bellen, want morgen en overmorgen werken dat zie ik nog niet zo zitten…

Ellen :hug: :hug:

Ellen Sterkte meid. :-* :hug:

Ellen, heel veel sterkte deze tijd!!! :hug: :hug: :hug:

@Mees wrote:

dank jullie wel. ik denk dat het duimen weinig zin meer heeft, gezien de hoeveelheid bloed die ik nu verlies :cry: ga straks maar even mijn baas bellen, want morgen en overmorgen werken dat zie ik nog niet zo zitten…

Sterkte :frowning: :hug:

Nou ik ben deze dagen de brenger van het minder leuke nieuws geloof ik :? hier even een berichtje namens Lieke. Jesse is vandaag ter observatie opgenomen in het zkh. Hij was vandaag weer wennen op het kdv en dat ging ook al heel slecht. Mede aan de hand daarvan moest hij toch maar blijven van de ka. Verder is er nog weinig bekend, Lieke en Patrick mogen hem maar 2x per dag bezoeken, 's ochtends doen ze hem in bad en rond 19.30 uur nog voor een flesje, zodat ze zijn gedrag echt goed kunnen observeren en het gaat iig nog wel een weekje duren.

Als er meer nieuws is zal Lieke mij op de hoogte houden en zolang zij zelf geen tijd heeft/niet in de stemming is om hier te komen zal ik jullie op de hoogte houden.

Hè jeetje

Sterkte Lieke voor jou en je gezin :hug:

jeetje lieke wat vervelend…

dikke :hug: voor jullie

:-*