Mooi echo meid en ik had gelijk dat je een jongen zou krijgen dus ik heb het heel erg goed gezien!!!
Geniet er maar lekker van meid!!
:-*
Mooi verhaaltje Angel en wat leuk een manneke :inlove:
Dank jullie wel :-*
Angel: ook hier bij ons oude kletsclubje alsnog van harte!
Verder alles goed met iedereen?
Allemaal gezellige dagen gehad?
Hier een rustige kerst gehad, met de verplichte bezoekjes :?
Maar eerste kerstdag zijn we 's avonds met z’n 3-en lekker thuis gebleven en heb ik zelf gekookt.
Vandaag weer begonnen met inbakeren en rust en regelmaat.
Kijken of het werkt.
Angèl leuk ook een jongen! :inlove: Mooie echo’s hoor! Accu is leeg dus ik houd het hier maar even bij!
Hei Meiden,
Ik wens iedereen alvast een goed uiteinde en een knallend 2008 toe!
:-* Danielle
Ook namens mij een hele fijne jaarwisseling en toppie 2008 :thumbup: :-*
Ook ik wens jullie een mooi en gezond 2008!
En dat er maar mooie beebs geboren mogen worden :inlove:
En voor Suus wens ik een gezond 2008 met Jim toe, ik hoop dat hij minder vaak ziek is en last van oortjes heeft :-*
Ook namens mij allemaal een heel goede jaarwisseling en alle goeds voor 2008! :-*
Meiden allemaal een super mooi 2008! Dat voor de niet zwangeren alle wensen uit mogen komen en dat de rest maar een heel mooi beebje op de wereld mag zetten!
Lieke ik hoop dat Jesse zich nu ook snel beter gaat voelen en dat het bij jullie ook wat rustiger mag worden!
Hier de afgelopen tijd weer gedoe met de schoonfam. 1e kerstdag was hub ziek en door zijn ADHD erg onrustig die dag, hij voelde zich niet lekker (keelontsteking) en dan de drukte in huis dat combineert dan niet zo lekker. Helaas begrijpen zijn ouders dat niet en waren die dus boos omdat hij niet de hele dag gezellig was en zwager had al lopen zeuren dat hij naar huis wou 'smiddags (die mag al helemaal niet zeggen na de vakantie en het gedoe enkele weken geleden). De druppel was dat schoonouders bij schoonzus oud en nieuw zijn gaan vieren en ons niks gevraagd hebben, wij zaten dus thuis met zijn drietjes, en dat terwijl hub zijn ouders ook een paar keer had gevraagd en toen werd gezegd dat ze nog niet wisten wat ze gingen doen. Nou blijkt dat ze met mijn verjaardag al afgesproken hebben omdat een vriendin spontaan vroeg of wij bij haar kwamen. Aangezien het daar erg druk is geweest met zo’n 20 volwassenen en 4 dreumessen van Jim zijn leeftijd, 2 katten en onze (erg gestresste) honden leek mij dat met mijn dikke buik niet zo geslaagd. Ik heb dus meteen gezegd dat we het niet doen en schoonmoeder wist al een dag later dat we dat dus niet gingen doen. Hub vond het toch nog even nodig om voor het jaar eindigde zijn ouders te vertellen hoe hij zich voelde en hoe hij over de situatie denkt, dus die heeft aan het begin van de avond een hele tijd aan de foon gezeten. Ze waren er vast niet blij mee, maar hebben ons toch om 0.00 uur nog gebeld om ons een gelukkig nieuwjaar te wensen. Vandaag zal ik vast nog wel een telefoontje van schoonmoeder kunnen verwachten en anders donderdag. Die belde me namelijk gisterenmiddag al met een paar flauwe opmerkingen en dat was bij mij niet zo goed gevallen en daar had hub ook wat van gezegd. Ik had er gisteren gewoon echt geen zin in om daar over te beginnen en onze avond te verpesten… ben dus benieuwd hoe dit weer gaat aflopen. Hub heeft gezegd dat hij ze niet meer wil zien als het zo blijft gaan.
De beste wensen voor iedereen :-
Suus, :shock: wat en schoonfamilie :shock:
:-
Ik heb nog een leuk filmpje op mijn hyve’s staan van oudjaars avond dat hubbie met een vriend van hem aan het zingen zijn hoezo vals als jullie zin hebben om te kijken en luisteren moet je ff naar www knopje gaan. Ik weet niet hoe ik het filmpje hier zou moeten zetten.
:-* Danielle
meiden ik weet niet meer of ik het hier ook al gedaan had, maar ik wil jullie allemaal de beste wensen wensen! voor de meiden die zwanger zijn wordt het een bijzonder jaar, eindelijk mama… voor de meiden bij wie het nog steeds niet gelukt is hoop ik dat het dit jaar dan eindelijk zo mag zijn. ik kom meteen wat :**: rondstrooien, want ik heb er toch teveel, zijn we net achter gekomen, zie foto:
hij is niet echt duidelijk zie ik, maar het is echt een vaag streepje. misschien is deze beter?
He Mees: van harte gefeliciteerd zeg,
Wat leuk een broertje of zusje erbij.
Voel je je goed?
West:leuk filmpje :lol:
Mees GEFELICITEERD meid.
Dankje wel hahaha
Mees gefeliciteerd zeg wat onwijs leuk voor jullie??? Hoe ver denk je dat je bent???
Ik heb maandag mijn eerste echo…ik vind het wel spannend.
ok ben ik aan het groeien…de foto’s staan op het showforum van de augustus mama’s en mijn zusje heeft ze ook op het buikenforum gezet.
Ellen gefeliciteerd meid :thumbup: :dance:
Een brusje voor Jesse!
Hier is het nog steeds kl#te, Jesse huilt veel en wil overdag niet slapen.
Nu zijn we heel strak bezig met rust en regelmaat.
Nu ligt ie boven te huilen en ik ga er langzaamaan aan onderdoor.
Ik ben niet gauw over de flos en kan echt wel iets hebben, maar dit duurt echt te lang.
5 februarie kunnen we pas in het ziekenhuis bij de kinderarts terecht.
Maar ik moet over 2 weken wel weer gaan werken, ik hoop maar dat het gaat op het kdv, zou niet weten wa ik anders zou moeten.
Momenteel wat mot met schoonouders, dus geen optie dat Jesse daarnaartoegaat.
Mees gefeliciteerd :dance: