Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

Fijn dat alles goed gaat anoniempje

Gaaf dat jullie 'm voelen :inlove:

Helaas moeten wij nog even geduld hebben

Suus en Mees :thumbup: gedaan hoor.

Ik heb geen scanner, dus kan die van mij er niet opzetten.

Lenie succes morgen :thumbup: :thumbup:

Anoniempje, leuk he, dat je de kleine kan voelen :inlove:

Ik hoop dat ik dat ook nog een keer mee mag maken.

Morgen krijgt Jesse de eerste prikjes, schijnt dat er nu een nieuwe bijzit waar ze veel last van kunnen krijgen…

13 januarie wordt Jesse gedoopt. We houden geen groot feest ofzo, gewoon een ouders en een paar vriendinnen.

Ikke heb wel een scanner hoor Lieke :mrgreen: dusssssss…

Angèl zal nu niet zo lang meer duren hoor voor je je beebje voelt, weet je of je placenta voor ligt? Bij Jim lag ie bij mij achter en nu voor, maar ik voel beebje al vanaf een week of 13 en sinds een paar weken wordt het echt steeds harder en duidelijker. Kan het ook al aan de buitenkant zien als ie tegen mijn buik schopt (al vindt ie het blijkbaar leuker om in mijn blaas te schoppen :roll: ).

Cynthia ik heb dat ook hoor, als ik heel erg moet plassen heb ik een harde buik, paar keer bukken of tillen (Jim) harde buik, druk maken, harde buik beetje stress op het werk, harde buik… ik houd het goed in de gaten en wordt het me te gortig leg ik het voor bij de vk. Op het werk is het voor mij steeds drukker omdat mijn andere collega’s er een deel boekhouding en wat andere dingen bij hebben gekregen (heb ik jaren ervaring in, maar ik ga met verlof dus ik mag niet mee doen) dat betekent dat zij soms hele dagen op de boekhouding zitten terwijl ik mijn benen onder mijn reet uit loop. Ik vind dat erg vervelend maar ze zoeken het maar lekker uit verder, ga ook niet helpen met boekhoudvraagjes de baas wil mij er niet bij hebben (en als ik niet zwanger was geweest had ie vast iets anders bedacht waarom ik niet mee mag doen, bijv. te weinig op kantoor of zo) dus ik houd me van de domme :snooty: .

Verder druk geweest met van alles en niks eigenlijk… beetje de balen weer van de schoonfamilie. Schoonmoeder had dus een week of 3 geleden gordelroos en volgens haar ha is dat niet besmettelijk. Heeft neefje dus vorige week (tijdens een weekje CP) de waterpokken gekregen. De ha blijft volhouden dat dat niet van schoonmoeder komt maar eerder van Jim omdat die naar een kdv gaat en dat die het niet hoeft te krijgen om het door te geven :wall: . Jim is van het minste of geringste ziek dan zou ie de waterpokken wel even overslaan… tuurlijk :snooty: Maar goed, het weekend voor neefje ziek werd hebben hij en Jim natuurlijk nog samen gespeeld dus grote kans dat ik met een zieke Jim zit met de kerstdagen (incubatietijd 2-3 weken) zijn ze weer gepikeerd omdat ze dat zien als een verwijt hun kant uit :roll: . Bovendien hoorde ik nadat ze twee weken geleden hadden gezegd nog geen plannen te hebben voor oud en nieuw dat ze na mijn verjaardag al onderling hebben afgesproken om het samen te vieren omdat mijn vriendin spontaan riep of we zin hadden om daar te komen. Dat ga ik niet doen omdat daar dan 4 kids van Jim zijn leeftijd, 2 katten en 25 volwassenen lopen en onze honden. Dat gaat niks worden die honden zijn dan al zo gestresst dat ik dan de hele avond op die beesten loop te mopperen en dan ook nog met “vreemden” ben. Zegt schoonmoeder doodleuk ja dat heb je met honden (zelf jaren hun hond mee hier naar toe gesleept) en of ik dan niet bij een andere vriendin of zo kan gaan vieren. Ben weer teleurgesteld dat gekonkel achter onze rug om en heb dat dan ook duidelijk laten merken, ze wist al de dag na mijn verjaardag dat ik het aanbod van mijn vriendin heb afgeslagen en doen dus al weken of ze niks hebben, wees dan gewoon eerlijk. Mijn eigen familie, tja met mijn zusje kan niet omdat die ook honden heeft en de hond van haar vriendin veelt geen andere honden in de buurt, mijn vader en stiefje zit ik gewoon niet zo op te wachten, dan wordt het een hele lange avond ben ik bang. Denk eigenlijk dat de voornaamste reden is dat mijn schoonfamilie niet naar Utrecht wil komen omdat ze dan midden in de nacht nog terug naar Amsterdam moeten (wat ze andersom van ons wel verwachtten vorig jaar). Nou ja het komt er op neer dat wij hier met zijn drietjes zitten net als vorig jaar, ook niet ongezellig maar toch…

Suus, je mag de kaart er wel op zetten hoor!

Wat een leuke schoonfamilie hebben we toch he :twisted:

Wij zitten hier 1 kerstdag en ws ook oudjaaravond met z’n drieen.

1ste kerstdag vind ik eigenlijk wel leuk, voor het eerst met mijn gezinnetje. ('s ochtends wel eerst op bezoek)

Suus

Vervelend hoor zo’n schoonfamilie.

Gelukkig is dat hier niet zo.

Ik weet niet waar mijn placenta ligt.

Maar ach geduld is een schone zaak zeggen ze :shifty:

Wij vieren kerstavond altijd bij mijn ouders en dan doen we aan cadeautjes. We gaan dan ook gourmetten. Wel jammer dat mijn broers geen aanhang hebben want dat is toch ook wel weer gezellie.

1e kerstdag gaan we smiddags naar mijn schoonouders. Als goed is komt zijn broer en zus met het gezin ook. Savonds gaan we met zijn 2en minniwokken en een spelletje doen.

2e kerstdag moet hij werken dan denk ik dat ik maar lekker bij mijn ouders eet :wink:

Suus: fijn weer zeg dat gedoe met de schoonfamilie. :roll:

Hopen maar dat Jim niet ziek wordt.

Hier de 1e kerstdag thuis, dan komen mijn schoonouders en mijn moeder en oma bij ons dus wel gezellig.

2e kerstdag zijn we dan bij mijn moeder dan komt ook mijn zus met vriend en mijn nichtje en gaan we lekker gourmetten :drool:

Oud en nieuw vieren we dit jaar een keer bij vrienden met een groepje.

Nou de echo was super vanochtend :dance:

Alles zit erop en eraan en kleintje was goed beweeglijk.

Heeft alles uitgebreid nagekeken en aangewezen en voor zover ze kon zien waren er geen afwijkingen.

Hartje was goed, bloedvaten waren al goed zichtbaar en op de goede manier aangelegd.

Ruggetje en lip gesloten en geen klompvoetjes, kunnen echt veel zien zeg.

Hebben gezegd dat we niet willen weten wat het wordt dus daar heeft ze verder ook niet naar gekeken.

Foto’s staan op het showforum van de meimama’s

Top dat alles goed was Cynthia :dance:

Meiden,

Ik ben ook niet zo crea bea, maar wil jullie toch allemaal

EEN SUPERFIJNE KERST EN EEN VERWACHTINGSVOL 2008 WENSEN

Groetjes Guus, Vanessa en Lucas

Cynthia, wat goed zeg dat je 20 weken echo helemaal top was.

Hoe is het verder met iedereen?

Voelt iedereen zich goed?

Fijne kerstadagen en een knallend 2008!!

:-* Danielle

Meiden de eerste aprilbeeb is helaas al geboren. Uit de 20-weken echo is gebleken dat door een slecht hartje een goed bestaan uitzichtloos was, dus is besloten om in te leiden. Een kindje dat aan de buitenkant perfect is, maar van binnen helemaal niet :cry: zo oneerlijk…

Vreselijk :cry:

Bleggghhhh weer ongesteld!

Gisteren zo een koppijn gehad… ach ja…

We blijven maar weer door gaan heh

Oh wat erg suus… dat is echt oneerlijk!

Janine balen weer meis! Volhouden :hug:

Jeetje Suus dat is idd geen goed nieuws.

Janine ook van mij krijg je een dikke knuffel :hug:

Janine :hug: balen weer meid, geef de moed niet op.

Suus: wat een verhaal zeg, daarom is die 20 weken echo dus zo belangrijk.

Vreselijk nieuws weer dan zeg.

Meiden ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen :-*

@JanineB wrote:

Bleggghhhh weer ongesteld!

Gisteren zo een koppijn gehad… ach ja…

We blijven maar weer door gaan heh

:hug:

Even van mijn site gekopieerd :wink:

Hallo lief klein manneke,

Vandaag hebben we je extra lang mogen zien. We hadden de 20 weken echo.

Dan word er gekeken of je lichamelijk gezond bent.

Voor zover dat kan natuurlijk en we hebben nooit 100% zekerheid.

Maar alles zag er super uit en alles was ook heel goed te zien.

Papa en mama zijn heel blij dat je het zo goed maakt.

We weten nu ook wat je bent…een lief klein manneke.

Daar was niet omheen te kijken, hihi.

Met mama gaat het allemaal prima.

Wel heeft mama nog steeds veel last van zuurbranden en bandenpijn,

maar dat hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.

Je bent met kerst behoorlijk verwent door je opa en oma van Schouwen en je ooms van Schouwen.

Tjonge jonge je bent nu een verwent ding :wink:

Vandaag hebben papa en mama je even verwent (en dus ook onszelf) omdat we zo blij waren met je.

Zondag bereiken we een mijlpaal. Dan is mama 20 weken zwanger en zitten we op de helft.

Dan gaat papa weer foto’s maken van mama’s buikje. Het is niet echt veel hoor.

Wel een beetje jammer want dan kon ik lekker met jou pronken.

Maar het belangrijkste is dat jij goed groeit en dat is het geval.

Nou mama stopt er weer mee hoor.

Hele dikke kus van ons en we houden van je!!

Liefs Mama

duidelijke echo zeg!!! Ik zag hem al op hyves :lol: