Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

@lenie wrote:

ik testte vandaag positief!!!

SUPER!!! Gefeliciteerd :dance: :-*

Breek in

HIEPERDEPIEP HOERA!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

LENIE GEFELICITEERD!!! En Hidde ook natuurlijk!!!

Ik ben echt superblij voor jullie! Heerlijk dat je eindelijk met me mee kan komen zwangeren!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

*** Breek uit***

**** breek ook even in****

Lenie van harte gefeliciteerd!!!

ik word eindelijk tante :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

*** breekt uit****

Lenie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Geweldig meid, ik ben echt blij voor je :-*

:cry: :cry: :cry: :cry:

Meiden, echt sorry dat ik er minder vaak ben en bijna niet reageer, maar ik zit er even helemaal doorheen.

Het leek goed te gaan met Jesse, maar sinds gister is het weer helemaal mis.

Vandaag bij de ha geweest en Jesse heeft ws reflux :cry:

Nu heeft hij andere voeding voorgeschreven gekregen (friso intensief hypoallergeen) en zantac (medicijnen).

Die friso is alleen bij de apotheek verkrijgbaar en mega duur. Dus ook al in overleg met zorgverzekeraar voor vergoeding.

Het is zo zielig, hij krijst alleen maar en geeft veel over.

Soms komt er gewoon een straal vocht uit als hij rustig in bed ligt.

Maandag moeten we ook naar de osteopaat, omdat we ook het Kiss-syndroom willen uitsluiten.

Zo zielig een manneke van nog geen 8 weken jong: al op de 3de voeding en nu al medicijnen. Het ergste vind ik nog de onbegrip van sommige mensen (sm en stief moeder: heeft hij niet gewoon honger :evil: :wall: en je verwend hem te veel :wall: :wall: )

Ik hoop dat het snel beter gaat en dat ik weer meer hier kan komen.

:-* van mij

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Lenie GEFELICITEERD meid

Dank jullie wel!!!

Het is nog moeilijk te bevatten hoor.

We zijn zo blij en toch vind ik het nog wel eng.

Maandag de gyn bellen want die nam vandaag de telefoon niet op in het ziekenhuis. Zo raar…

Lenie,

Wow, super meis…zat net te kijken met hoeveel ze alweer waren bij de aug mama’s zie ik je naam erbij staan :shock:

Van harte gefeliciteerd!!!

:-* Vanessa

Yesyes Lenie, gefeliciteerd!!! :dance:

Lenie joehoe gefeliciteerd meid! :dance: :dance: kan me voorstellen dat het nog allemaal eng is, jullie zitten al zo lang te wachten nu en al die teleurstellingen! Nou maar hopen dat je snel een echo gaat krijgen, dan kan je vast een beetje gaan genieten hoop ik!

Lieke :hug: jullie doen het goed hoor meis! Ik hoop echt dat het nu wat beter gaat met Jesse met de nieuwe voeding, dat zal deze week wel te merken zijn neem ik aan als het echt reflux is toch? Ben benieuwd naar de ostheopaat morgen, ik hoop dat Jesse geen kiss heeft, heb ik Jim toen ook op na laten kijken door de fysio die hier kwam.

Lenie gefeliciteerd!!!

Eindelijk komt jou wens ook uit!!

Liefs, Janine

Hey Janine, volgens mij heb ik ook al lang niets meer van jou gelezen. Hoe is het ermee?

Ja gaat wel, ben niet meer zo druk hier. Heb veel last van de hormonen, slaap slecht enzo. Meestal gaat het 2 weken op en dan weer 2 weken af. Wel balen maar ja…

wat vervelend voor je :hug:

ik ben zelf ook niet zoveel meer op kok te vinden hoor.

zo druk met andere dingen…

maar blijf wel nieuwsgierig naar hoe het met jullie allemaal gaat.

ik hoop dat alle behandelingen snel tot resultaat mogen leiden…

volgende week je NOD zie ik, zou wel een prachtig kerstcadeautje voor jullie zijn, ik hoop het :pray:

Meiden voor jullie allemaal:

ook namens mij:

erg crea bea allebei zeg, erg mooi!!!

Hallo allemaal.

Wat zijn jullie toch creatief zeg, ik doe het jullie niet na helaas :mrgreen:

Lenie: hoe is het met je, al een beetje gewend aan het idee?

Lieke: Hoe gaat het met je kleine mannetje?

Wat vervelend dat jullie zo aan het tobben zijn.

Hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt :hug:

Hier alles goed.

Had de laatste dagen steeds een harde buik maar vandaag bij de vk geweest en schijnt normaal te zijn.

Meestal begint het pas later maar kan dus al vanaf 20 weken.

Komt omdat de baarmoeder een spier is die nu flink opgerekt wordt en vol gaat zitten met kind en vruchtwater.

Kan zijn dat die van mij wat gevoelig is en dus wat sneller geprikkeld door bijv. een volle blaas ofzo.

Kan ook door een groeispurt komen en dat is waarschijnlijk bij mij het geval want de afgelopen weken is mijn buik echt flink gegroeid.

Hoort nu ter hoogte van je navel te komen maar zit bij mij al 2 vingers erboven dus de vk zei al zo jeetje die is echt flink gegroeid :shock:

Dus waarschijnlijk komt het ook daardoor dat ik af en toe last heb.

Maar goed kan voor de kleine verder geen kwaad.

Hartje was weer overduidelijk te horen lag nu eindelijk eens goed stil :lol:

Morgen voor de 20 weken echo :dance: ben zo benieuwd

Ik voel de kleine trouwens sinds vorige week en gisteravond heeft mijn vriend het ook voor het eerst kunnen voelen.

Was een overduidelijke beweging precies onder zijn vingers :inlove:

@anoniempje wrote:

Lenie: hoe is het met je, al een beetje gewend aan het idee?

Hier gaat alles goed. Ik kan al erg wennen aan het idde vooral door de kwaaltjes. Ik ben echt super blij en je hoort mij niet klagen.
Morgen afrijden en hopen dat dat lukt en kan ik weer verder genieten.