Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

Wat een mooie echo suus :inlove:

Mooie foto Suus.

Hier even een buikfoto

Lieke :inlove: wat een mooi jongetje onder die muts :inlove:

Cynthia mooi buikje hoor!

Nou de KNO was tevreden gelukkig, neusamandelen waren goed, oortjes mooi rustig dus van de oorontsteking was al niks meer te zien. Als hij steeds zo verkouden blijft en ik het idee heb dat hij er last van heeft (omdat hij de nachten zo onrustig is) mag ik in het voorjaar bellen voor een nieuwe afspraak. Verder is er eigenlijk weinig aan te doen dat hij steeds verkouden is. Als het blijft kunnen we een zware (lange) ab-kuur gaan proberen om echt alles uit zijn lichaampje te krijgen en anders misschien buisjes in zijn oortjes…

Wat een rust hier zeg :shock:

Gaat het goed met iedereen?

Allemaal lekker Sinterklaas gevierd?

Lenie: hoe is het met jou?

Suus: fijn dat alles er goed uitzag bij Jim.

Nu maar hopen dat ook nog buisjes hem bespaard zullen blijven.

Hoe is het met jouw buikje, al een foto?

Foto hoop ik zaterdag even te maken! Nu is het te laat en morgen is hub overwerken, zaterdag gaan we uit eten met de schoonfamilie (schoonpa is 60 geworden) en ik heb voor Jim echt zoiets leuks gekocht een bloesje met zwart strikje, een broekje en giletje :inlove: dus dat kom ik ook nog even showen dan!

Vanmiddag nog even bij de vk geweest, alles is goed en hartje weer gehoord. Ik moet zeker met medische indicatie gaan bevallen. Ze gaan het goed in de gaten houden, als ze het idee hebben dat de beeb groot is krijg ik nog extra echo’s (dus das dan een pluspuntje). Verder aangegeven dat ik als het niet goed gaat een vacuüm eigenlijk helemaal niet zie zitten na alle ellende die we daar met Jim van hebben gehad. (Ik had het er vandaag nog met mijn schoonzus over en bij haar is het toch allemaal heel anders verlopen… ik heb het idee dat ik een haastklusje was zeg maar, einde dag, gyn wou naar huis of zo). Maar de kans bestaat net zo goed dat een gyn zegt dat het niet gaat en dat het een ks wordt. We gaan er vanuit dat het allemaal maar goed gaat verlopen, Jim heeft de weg tenslotte al vrij gemaakt!

Suus wat een mooie echo :inlove: :inlove:

(enne Jesse krijgt in aug nog een vriendje of vriendinnetje, wat Saskia is ook zwanger)

Meiden sorry dat ik er weinig ben momenteel, maar ik zit er even doorheen.

Jesse is 's nachts een hele lieve schat en in de ochtend is het eerste wat ik zie een hele lieve lach.

Maar overdag is het bijna de hele dag huilen :cry:

Hub had eigenlijk feest, maar is thuisgebleven voor mij.

Zodra ik weer wat beter in mijn el zit reageer ik meer.

@lieke1 wrote:

Suus wat een mooie echo :inlove: :inlove:

(enne Jesse krijgt in aug nog een vriendje of vriendinnetje, wat Saskia is ook zwanger)

Meiden sorry dat ik er weinig ben momenteel, maar ik zit er even doorheen.

Jesse is 's nachts een hele lieve schat en in de ochtend is het eerste wat ik zie een hele lieve lach.

Maar overdag is het bijna de hele dag huilen :cry:

Hub had eigenlijk feest, maar is thuisgebleven voor mij.

Zodra ik weer wat beter in mijn el zit reageer ik meer.

Doe lekker rustig aan meis :hug:

Lieke wat een leuk nieuws van Sas!

Enneh rustig aan hoor, wij lopen hier niet weg! :-*

Ben er effe snel tussen het versieren door, nu moet Jim even spelen dus nu haalt het even niks uit natuurlijk. Net onder zijn slaapje alle frutsels en guirlandes al gedaan, maar al die lampjes en dingen kunnen hem niet echt interesseren geloof ik. Vanavond zet ik de boom vast in elkaar als hij slaapt en misschien vast de lampjes er in. Dan morgen als hij slaapt de ballen en dan zijn we er weer klaar voor dit jaar!

Gisteren wezen uit eten omdat mijn schoonvader 60 is geworden, nou Jim heeft zich echt super gedragen! Heeft in zijn stoeltje gezeten en begon pas aan het einde te piepen, hij heeft van 18.00 uur tot bijna 21.00 uur gezeten! Ik is trots natuurlijk! Het was best een chique tent en niet echt gericht op kinderen, geen verschoonruimte bijv. en als stoeltjes hadden ze van die stoeltjes die ze op de gewone stoel haken zeg maar, nou dat is niks voor Jim maar gelukkig had ik zijn eigen stoel voor de zekerheid bij me. Neefje heeft er nog even in gezeten, maar die ging zitten wiebelen en ging zo met stoel en al om dus ook die ging in zijn eigen stoel. Jim heeft een beetje mee zitten happen en kreeg op het laatst een hapje van opa zijn koffiekoekje (met zo’n laagje op de achterkant) ik zei nog doe maar niet die koekjes zijn zo hard, maar Jim vond ze zo lekker dat opa nog een hapje gaf en ja hoor, stukje koek bleef hangen. (Dan zijn die Polly stoelen niet zo handig, want dan zit hij in zo’n harnasje met een opschuifblad in de weg en trek je hem er dus ook niet even uit :roll: .) Iedereen aan tafel kreeg het al benauwd en aan de tafel naast ons schrokken ze geloof ik ook wel even, maar gelukkig kan ik dan wel kalm blijven (ervaring denk ik want het is niet de eerste keer dat dat gebeurde) en uiteindelijk na wat kloppen kwam het er uit met nog een hoop ander eten van daarvoor alles netjes vanaf mijn handen in het katoenen servet gedeponeerd :sick: Maar daarna ging het gelukkig weer goed met Jim :lol: en kreeg de rest ook weer kleur :mrgreen: . Daarna zijn we naar mijn schoonouders gegaan en zouden we nog lootjes trekken voor de kerst maar zwager wilde meteen naar huis want hij had gewerkt en was moe. Vond ik vrij aso eigenlijk, zeker omdat ze om de hoek wonen, maar goed, schoonzus belde hun wensen door want ik had al gezegd dat wij niet meer die kant op komen voor de kerst dus dan geen lootjes. Toch maar lootjes getrokken (hubbie had er al meteen geen zin meer in) en mijn schoonmoeder voor schoonzus en zwager gedaan.

Hieronder nog even wat fotootjes van gisteren en ook mijn buikje!

Suus :inlove: :inlove: wat een mooi manneke :inlove:

En wat een leuk tuniekje heb je aan, staat je goed :thumbup:

Ziet er goed uit :thumbup:

en je mannetje :inlove:

Nou hier zijn we ook geweest voor de uitslag maar helaas niet zo’n best nieuws te melden. Met mij is alles in orde maar met hubbie was het zaad bar slecht 1,3 miljoen en dat moesten er 50 miljoen zijn. En ook 1+12 wat dat precies inhoud weet ik even niet meer maar ze gaan hubbie nu heel goed onderzoeken en gaan ze kijken of het eventueel met medicijnen beter kan of eventueel een operatie. 14 januari een intake gesprek voor andrologie voor mannen dat is een andere afdeling. En ik vroeg dan waneer we weer konden gaan starten moeten we rekening houden met april mei pffffff en langer als er eventueel een operatie moet komen voor hubbie. En hij zei ook dat op dit moment het op de natuurlijke manier niet zal gaan die was heel erg klein. Dus ik had wel even een dipje vanmiddag nu gaat het weer wel moest het even laten bezinken allemaal.

:-* Danielle

:hug: :hug: :hug:

Jeetje zeg. Ik snap dat dat even moet bezinken.

Een hele dikke knuffel en houdt ons op de hoogte. :hug:

Ik kreeg helemaal geen bericht meer dus dacht al wat is daar aan de hand.

Het is dat ik toevallig even ging kijken :x

Suus: wat een schatje zeg :inlove:

En mooie buik al hoor.

Lieke: doe maar lekker rustig aan.

Heb je enig idee wat er is met Jesse, krampjes ofzo?

Lenie: bij jou weer spannend zeg, succes met afwachten :thumbup:

West: weer even een flnike tegenvaller dus voor jullie.

Probeer positief te blijven he, mijn vriend had zelfs maar 0,5 milj. en je ziet het er is er echt maar 1 nodig.

Wat gaat er nu dan allemaal gebeuren en waarom naar de Andrologie want zo het erg kunnen verbeteren?

Waarom niet verder met Icis zoals bij ons?

Heb je er ook al aan gedacht om voor een second opinion te gaan?

Nogmaals onze ervaringen met Leiderdorp zijn erg goed, vooral omdat het een kliniek is zeg maar en dus niet bij een ziekenhuis hoort heb ik er toch meer vertrouwen in op de een of andere manier.

En er is weinig wachttijd daar.

Als je evt. vragen hebt hoor ik het wel of stuur je een pb-tje als je iets wil weten.

Vind het zo jammer om te horen dat ze gelijk weer maanden verder zijn straks zonder dat er echt wat gebeurd terwijl ze misschien ergens anders…maar goed dat moeten jullie natuurlijk zelf beslissen

@anoniempje wrote:

Ik kreeg helemaal geen bericht meer dus dacht al wat is daar aan de hand.

Het is dat ik toevallig even ging kijken :x

Suus: wat een schatje zeg :inlove:

En mooie buik al hoor.

Lenie: bij jou weer spannend zeg, succes met afwachten :thumbup:

West: weer even een flnike tegenvaller dus voor jullie.

Probeer positief te blijven he, mijn vriend had zelfs maar 0,5 milj. en je ziet het er is er echt maar 1 nodig.

Wat gaat er nu dan allemaal gebeuren en waarom naar de Andrologie want zo het erg kunnen verbeteren?

Waarom niet verder met Icis zoals bij ons?

Heb je er ook al aan gedacht om voor een second opinion te gaan?

Nogmaals onze ervaringen met Leiderdorp zijn erg goed, vooral omdat het een kliniek is zeg maar en dus niet bij een ziekenhuis hoort heb ik er toch meer vertrouwen in op de een of andere manier.

En er is weinig wachttijd daar.

Als je evt. vragen hebt hoor ik het wel of stuur je een pb-tje als je iets wil weten.

Vind het zo jammer om te horen dat ze gelijk weer maanden verder zijn straks zonder dat er echt wat gebeurd terwijl ze misschien ergens anders…maar goed dat moeten jullie natuurlijk zelf beslissen

Ze willen dus precies weten waar het vandaan komt hubbie heeft tot zijn 8 jaar zijn teelbal in zijn lies gehad en ze zeggen dus dat dat daarom komt dan heeft hij daar te warm gezeten en dat mag niet en nu gaan ze kijken of er een spatader daar zit en die moet dus operatief verwijdert worden. En als we gewoon verder zouden gaan met ivf /icsi en het lukt weer niet zeg maar dan hebben we nog maar 1 poging om te doen en als het dan nog slechter is het zaad dan kunnen weinig meer doen voor ons. En als ze het nu gaan onderzoeken en het kan verbetert worden dan bestaat er de kans op een natuurlijk manier beter als nu ook in voor in het vervolg als we meerdere kinderen zouden willen hebben.

En we zijn net over gestapt naar dit ziekenhuis eerst zaten we in tilburg en nu in rotterdam dus weer die overstap nemen zie ik ook weer niet zitten.

:-*

@anoniempje wrote:

Vandaag weer kl#te, ik heb net niet eens fatsoenslijk met Suus aan de tel gezeten, meneer blijft vandaag maar huilen.
Ik heb nu een osteopaat gebeld, en wor teruggebeld voor een afspraak.

West: bij mijn vriend was het dus ook zo he met die niet ingedaalde teelbal op latere leeftijd.

Zo irritant dat daar vroeger zo laks mee omgegaan werd zeg ik heb nu al zoveel mensen gehoord bij wie de oorzaak daar vandaan komt.

Dus meiden met zonen: houd die balletjes in de gaten!!!

Bij mijn vriend is ook eerst een echo gemaakt moesten maar hopen op een spatader want dat was operatief nog te verbeteren maar dat was dus helaas niet zo.

Verder zegt de hormoonwaarde in het bloed ook veel, weten jullie die waardes al?

Het is idd natuurlijk wel zo dat je rekenig moet houden met het aantal pogingen dat vergoedt wordt helaas dus snap waarom jullie eerst verder willen kijken.

En weer overstappen is idd ook wel weer wat.

Ik hoop zo dat het ook bij jullie snel gaat lukken :pray:

@anoniempje wrote:

West: bij mijn vriend was het dus ook zo he met die niet ingedaalde teelbal op latere leeftijd.

Zo irritant dat daar vroeger zo laks mee omgegaan werd zeg ik heb nu al zoveel mensen gehoord bij wie de oorzaak daar vandaan komt.

Dus meiden met zonen: houd die balletjes in de gaten!!!

Bij mijn vriend is ook eerst een echo gemaakt moesten maar hopen op een spatader want dat was operatief nog te verbeteren maar dat was dus helaas niet zo.

Verder zegt de hormoonwaarde in het bloed ook veel, weten jullie die waardes al?

Het is idd natuurlijk wel zo dat je rekenig moet houden met het aantal pogingen dat vergoedt wordt helaas dus snap waarom jullie eerst verder willen kijken.

En weer overstappen is idd ook wel weer wat.

Ik hoop zo dat het ook bij jullie snel gaat lukken :pray:

Nee die waardes weet ik niet zullen ze in het ziekenhuis vast wel weten denk ik. Maar het was voor ons gewoon even een dip van dat we nu weer zo lang moeten wachten ergens snap ik het ziekenhuis ook wel want wie weet kunnen ze het wel vinden en helpt het ons straks weer wel goed dus laten we daar maar op hopen!! :pray: :pray:

Lenie Hoe is het bij jou meid merk je al wat verschil? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Suus leuke foto’s!!!

Lieke :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* Danielle

ik testte vandaag positief!!!

Wauw Lenie!!! :clap:

Meid super zeg het is jullie zo gegund.

Van Harte Gefeliciteerd :clap: