Stil hier meiden!
Lieke weer een beetje opgeknapt?
Vandaag bij de gyn geweest, alles was goed.
Hier is onze spruit :inlove:
Van de voorkant is het net een vogeltje :mrgreen:
Verder gaat het hier qua zwangerschap goed maar qua reuma helemaal niet
Maar het is niet anders, deze kleine maakt een hoop goed :inlove:
Wat een mooie echo’s Angèl! En alles al zo goed te zien! Hebben jullie het geslacht al kunnen zien, of moet dat een geheimpje blijven?
Wij gaan morgen voor de 20-weken echo, dus morgenavond kom ik jullie even showen en vertellen wat het is :dance:
Leuk leuk leuk 20 wkn echo :dance:
Nee we weten nog niet wat het is…dat weten we dus over een maandje, als alles goed is natuurlijk.
vandaag weer voor de eerste echo geweest.
Mijn eitje rechts was al 22,3 mm. Ik moest gelijk een ovulatietest doen. Ik kreeg hierna gelijk een pregnyl injectie en nu heb ik morgen al de inseminatie. Jeetje wat ging dat snel ineens zeg.
Dat is inderdaad even snel allemaal,
suc6 morgen, dat het aan mag slaan
@Tante Soesa wrote:
Wat een mooie echo’s Angèl! En alles al zo goed te zien! Hebben jullie het geslacht al kunnen zien, of moet dat een geheimpje blijven?
Wij gaan morgen voor de 20-weken echo, dus morgenavond kom ik jullie even showen en vertellen wat het is :dance:
Ikke weet het :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En ik denk het te weten hahaha
Succes weer lenie!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-*
@lieke1 wrote:
@west wrote:En ik denk het te weten hahaha
:-*
Wat denk je dan West???
Een jongetje hahaha
Kom me effe snel melden en vanavond of morgen nog even het bewijs tonen maar Jim krijgt een…
BROERTJE :inlove: :inlove:
hub vond het voor mij wel jammer want tja met jongens kan ik over zoveel jaar niet gezellig teuten en winkelen maar daar vinden we dan vast wel gezellige schoondochters voor :mrgreen: ik heb niks te willen en eerlijk gezegd lijkt dit me voor Jim wel het leukste! Verder vind ik het veel belangrijker dat het kindje gezond is en uk en ik waren dan ook een supermodel, hij lag er supergoed voor dus alles was zo goed te zien ze waren helemaal enthousiast en vroegen of ik volgende week zaterdag niet even model kon zijn, maar dan hebben we het al druk dus jammer jammer. Eén van mijn eigen vk’s is in opleiding voor de 20 weken echo in het WKZ en die deed dus ook de echo dus lekker lang en veel foto’s (3 kwartier gelegen)!
Gefeliciteerd :dance:
Suus, gefeliciteerd!!! We willen wel een foto zien hoor!!!
Hubbie had een mutsje gekocht :inlove:
aaah wat lief :inlove:
Mijn buikje 4 wkn later
echt mooi is ie niet :shifty:
Wel waar!
Begint al aardig een zwangerbuik te worden :inlove:
Angel: wat een super echo zeg!
Lenie: jeetje dat ging snel opeens zeg.
Hoop dat het deze keer raak is, vanuit hier
Suus: een broertje voor Jim
Wat leuk zeg en natuurlijk het belangrijkste dat de echo goed was.
Waar zijn de foto’s?
Hier alles prima.
Net terug van 4 dagen Euro Disney, was heerlijk.
Ook een dagje Parijs gedaan was erg leuk allemaal.
Alleen vandaag erg slecht weer, storm en regen dus maar wat eerder terug gaan rijden want was zo koud op een gegeven moment dan is het ook niet leuk meer hoor.
Maar goed hebben we weer gehad, nergens last van gehad verder dus alleen maar lekker genoten.
Verder gaat mijn buik echt opeens super groeien :o
Het valt ook opeens iedereen op.
Ben benieuwd wat ik morgenochtend weeg :oops:
Cynthia leuk toch dat je buikje gaat groeien! Bij mij vind ik het weer niet zo heel hard gaan, maar dat was bij Jim ook niet echt. Kon echt pas halverwege de 20-30 weken voor het eerst een buikbandje om (en dan een maatje s zat nog te wijd) volgens mij ben ik deze keer zelfs nog dunner dan bij Jim! (Pas iig mijn eigen spijkerbroeken nog steeds… mijn positiespijkerbroek van Jim zakt zo van mijn kont af en dat is een S :shock: )
Angèl mooi buikje hoor! En het is voor jou misschien wel goed dat het lekker rustig groeit allemaal, het is toch een flinke aanslag op je lijf al die kilo’s die je mee moet sjouwen, en aangezien jij toch niet helemaal gezond bent…
Allemaal leuk Sint gevierd, wij zijn gisteren even bij mijn vader en stiefje geweest en daar is Jim flink verwend hoor! Een boomhuis van Smartville, een houten kraanwagen met blokjes, een vrachtwagen met oplegger met autootjes en een groot boek van Nijntje. Van zijn andere opa en oma heeft hij zaterdag een setje kleertjes gehad (ik denk dat oma zich verplicht voelde omdat ik had verteld dat we naar mijn vader moesten komen van Sint, ze heeft vorig jaar niks aan Sint gedaan…). Nou krijgt ie dus van mijn schoonouders met kerst nog een klein kadootje en van mijn vader ook nog wat maar omdat die wat meer geven heb ik daar om geld gevraagd voor meubeltjes voor zijn nieuwe kamertje. Hij begrijpt het toch allemaal niet en zo wordt het nuttig besteed, speelgoed heeft hij echt al zoveel nu.
Nog even eenfotootje van kleine broer en dan mag ik straks even poetsen en aankleden want Jim moet voor controle naar de KNO (13.00 uur precies onder zijn slaapje dus dat zal nog gezellig gaan worden )
Laterrrrrrrrrrr