Lenie je bent een sterke meid!
Ik ben moe Jim slaapt op zich wel door nu (had Nutrilon goede nacht gehaald en daar heeft hij twee dagen mee doorgeslapen en de afgelopen twee dagen wil hij geen laatste fles meer, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat hij zich niet lekker voelt…). Vanochtend heb ik hem naar het kdv gebracht en daar vonden ze hem toch wel weer roggelend ademen. Dus ik heb toch voor de zekerheid de ha maar gebeld en om 16.15 uur kon ik terecht om even longen te laten luisteren. Vanmiddag nog even gebeld om te horen hoe het was en toen had hij 38.1 verhoging en na zijn slaapje was het weer 37.7. En wat blijkt bij de ha… weer een oorontsteking
Ik heb niks mee gekregen, dat had ik op het kdv al gezegd, daar zijn ze hier heel zuinig mee geloof ik, omdat hij geen koorts had vond de ha ab niet nodig. Tenzij hij dus weer koorts gaat krijgen dan mag ik bellen voor een kuurtje. Hij heeft er met vlagen last van maar de ha dacht dat we in het weekend het ergste wel gehad hebben omdat hij toen hoge koorts had. Ik ga het 3 december maar even voorleggen bij de KNO-arts, dit is de tweede keer oorontsteking (voor zover we weten natuurlijk) sinds augustus. Vind ik best kort op elkaar.
Belde mijn schoonmoeder vanavond nog even en die had hele erge last van haar rug/ribben. Dacht dat ze zich op het werk verdraaid had, maar had sinds gisterenavond ook uitslag. Blijkt ze gordelroos te hebben, als er blaasjes zijn kan dit dus weer besmettelijk zijn en waterpokken geven voor Jim zondag had ze nog geen uitslag, dus ik ga er maar vanuit dat het niet besmettelijk geweest is, zijn weerstand is natuurlijk weer zo laag dat ie dat zo weer oppikt :wall:
Ik word er wel heel moedeloos van hoor, hij blijft maar ziek steeds we blijven zo in dat cirkeltje hangen en zelf voel ik me er ook niet fitter op worden…
Germ…vervelend hoor :hug:
Lekker verhaal weer Suus :hug:
Ik hoop dat jullie snel eens een tijd zonder een zieke Jim zitten en dat het manneke ook minder pijn heeft
Hier is alles goed, morgen zijn hub en ik 5 jaar getrouwd.
Kado´s doen we niet, 4 weken geleden hebben we al een heel mooi kado gekregen :inlove:
Suus, het lijkt mij zo vervelend als je kind telkens zo ziek is. :hug: Geef hem een dikke knuffel van mij!!!
@lieke1 wrote:
Hier is alles goed, morgen zijn hub en ik 5 jaar getrouwd.
Kado´s doen we niet, 4 weken geleden hebben we al een heel mooi kado gekregen :inlove:
GEFELICITEERD :inlove:
Lieke gefeli met jullie trouwdag!
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Verder ben ik gewoon echt moe, ben ook flink verkouden en Jim is vannacht de hele nacht zo aan het hoesten geweest, hij had zo’n last van het slijm wat hij niet kon ophoesten dat ik hem maar een paar keer even opgetild heb zodat hij wat makkelijker kon hoesten.
Ik voel me zo onbegrepen en niet serieus genomen steeds door de ha-en waar ik loop, ik heb echt steeds het gevoel dat ze me maar laten komen omdat ik aandring, maar ik word ook altijd weer met niks naar huis gestuurd. Ik vind dat zo moeilijk. Ik loop nu al sinds december met Jim rond te sjouwen met die verkhoudheden steeds en ze schuiven het af op het kdv, maar toen Jim vorig jaar december voor het eerst ziek was kwam hij nog helemaal niet op het kdv, daar gaat hij pas sinds februari van dit jaar heen. Ik word er zo verdrietig van ik kan wel janken de hele dag (hormonen?). 3 december mag ik voor nacontrole naar de KNO-arts en dan ga ik daar alles even op tafel gooien ik ben het gewoon zo zat om als een overbezorgd dom moedertje behandeld te worden!
Suus :hug: :-*
Jeetje Suus: het is toch elke keer wat zeg met dat zieke mannetje van je
Het ziet ook niet mee zeg.
Hoop dat hij snel opknapt.
Vanaf hier een dikke :hug: voor hem.
Lenie: weer een ronde verder dus.
Heb je al enig idee hoeveel Iui ze willen proberen?
Hoop zo dat het binnekort ook eindelijk jullie tijd is.
Lieke: weer een beetje opgeknapt?
Waar zijn foto’s te zien van jullie kanjer, ben wel benieuwd hoor.
West: hos is het met jou?
Hier alles prima.
Zondag en maandag flink beroerd geweest door de griep, knallende hoofdpijn en veel overgegeven.
Nu weer opgeknapt en nergens last meer van.
Genieten gaat steeds meer beginnen :inlove:
Zaterdag geslaagd voor de babykamer, hebben gelijk besteld en voorlopig staat het op 3e week van februari dat het geleverd wordt.
Verder ook gelijk een badje en wat kleine spulletjes gekocht.
Vandaag weer op controle geweest bij de vk, alles was weer prima.
Gewicht nog hetzelfde en bloeddruk wel weer laag maar goed dat kan geen kwaad.
Kleine houdt van verstoppertje spelen want was elke keer even te horen met de doptone en dook dan weer weg om vervolgens weer heel ergens anders op te duiken.
Vk zei al: zwemt echt heel je buik rond :inlove:
Baarmoeder was al goed gegroeid, was precies op schema qua groote, kan het idd zelf nu ook goed voelen dat er een heel hard stuk in mijn buik zit.
Moeten nu 19 dec. weer terug en dan 20 dec. de 20 weken echo, dan ben ik precies 20 weken, goed gepland he
Anoniempje fijn dat het goed met je gaat!
Nou ik heb vannacht een paar uur met een compleet overstuur hysterisch mannetje gezeten. Hij werd wakker van een hoestbui en had toen dus denk ik er last van zijn oor(en). Hij zat maar steeds met zijn hoofdje te slaan en zichzelf voor zijn hoofdje te meppen. Ik was er zo kwaad en verdrietig van dat ik hem niet kon helpen Net de ha gebeld en uitgelegd wat er is en dat ik wil dat er naar zijn oren gekeken wordt en dan toch evt een abkuurtje. Zegt die ass. nou als de druk er af is is de pijn ook een stuk minder, dan kunnen wij toch niks meer doen maar ik heb mijn poot stijf gehouden dus om 11.55 mogen we komen.
Suus :hug:
Anoniempje
fijn dat alles goed was :thumbup:
Ik heb 28 dec mijn 20 weken echo
Oh ik heb hem 30 november ben dan volgens de vk precies 20 weken!
Chyntia Hier gaat het goed hoor! En met jou? Fijn dat alles weer goed was.
Chelleke Hoe is het met jou verders?
Lieke ff spammen met jesse hahaha.
Lenie Jammer dat je weer naar een nieuwe ronde moet gaan ik doe met je mee in ieders geval.
Janineb Hoe is het met jou meid?
Suus Het zit jullie ook niet mee he meid Houd ook straks je poot stijf bij de ha meid. :hug: :hug:
:-* Danielle
west, hoe is het nu met jou??? Gaan we dor naar de volgende ronde en ik weet zeker dat het ooit echt een keer met ons goed gaat!!! :hug:
Suus, 20 weken, dat gaat snel zeg!!! Lijkt allemaal nog maar veel korter.
@lenie wrote:
west, hoe is het nu met jou??? Gaan we dor naar de volgende ronde en ik weet zeker dat het ooit echt een keer met ons goed gaat!!! :hug:
Suus, 20 weken, dat gaat snel zeg!!! Lijkt allemaal nog maar veel korter.
Hier wel goed hoor meid met ups en downs zal ik maar zeggen maar mag niet klagen het gaat goed tot nu toe!
Balen dat het bij jullie ook weer niet is gelukt zeg die stomme :evil: :evil: ook altijd he Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je dat het deze ronde gaat lukken meid eens komen wij er ook wel hoor alleen duurt het erg lang maar weet zeker dat het bij ons ook allemaal gaat lukken hoor de moed niet opgeven he!
:-* Danielle
Jesse :inlove:
(er volgen snel meer foto’s, moet nog verkleinen)
Op de site staan foto’s van de geboorte, zie www knop.
Lieke :inlove: Jim wil ook zo graag knuffelen met Jesse :?
Ik ben dus inmiddels geweest, deze keer had ik een ha waarvan ik weet dat die heel goed is. Die heeft me ook netjes te woord gestaan en de tijd genomen. Jim zijn linkeroor is nu ook ontstoken en op zijn rechtertrommelvlies zit een blaar (kan je zien als een brandblaar). Moet zeer pijnlijk zijn en komt met vlagen. Vanochtend is hij de hele ochtend goed te spreken geweest en heel vrolijk maar het kan dus zo weer omslaan. Ab zou niet meer helpen nu daarvoor is het eigenlijk al te laat zoals ik het begreep. Ik mag hem nu 4x per dag paracetamol gaan geven (dus eentje meer dan eigenlijk mag) heb oordruppels die verder niks doen, maar wel pijnstillend werken. Ik had al neusdruppels (Xylometazoline) die ook voor middenoorontsteking gebruikt worden dus die blijf ik ook gewoon nog gebruiken en dat combineer ik met zoutoplossing. Als het zaterdag of zondag nog niet naar mijn zin is ga ik gewoon naar de hap en dan zal ik waarschijnlijk wel een ab kuurtje krijgen…
3 december gaan we sowieso voor nacontrole van zijn neusamandelen naar de KNO-arts en daar ga ik alles ook nog eens goed voorleggen!
Ik ben zelf ook niet lekker en doodmoe, dus heb besloten me voor morgen een dagje ziek te melden en dan voor Jim ook een dagje thuis. (Die mag niet met paracetamol naar het kdv en daar geven ze het alleen als je hem binnen een half uur komt halen.)
Suus, ik bel je morgen even.
Vandaag is het hier even druk :?
Enne Jesse hoopt ook dat hij snel met Jim kan knuffelen
@lieke1 wrote:
Jesse :inlove:
(er volgen snel meer foto’s, moet nog verkleinen)
Op de site staan foto’s van de geboorte, zie www knop.
:inlove: :inlove: :inlove:
Lieke wat een heerlijk mannetje zeg :inlove:
Suus: hoe is het met Jim, knapt hij een beetje op?
Ben je zelf al een beetje beter?
Volgens mij is het ook wel een hardnekkig griepje hoor wat er heerst.
Ik ben ook nog steeds niet helemaal fit.
Blijf snel moe en hoofdpijn hebben dus duurt geloof ik echt wel een poosje voor het helemaal uit je lijf is.
Zo, ik weet ook weer wat ziekzijn is :sick:
Gister kwam ik thuis (was even met Jesse op kraamvisite in het ziekenhuis geweest) en wordt me niet goed.
Alles overgegeven en koorts.
Nu net pas weer iets gegeten en hoop dat het erin blijft, want gister bleef de thee niet eens binnen.
Suus, ik hoop je morgen even te bellen :oops: