West ik duim voor je, maar ik wil je er wel even op wijzen dat bij een mk het HCG hormoon vaak nog een week of 6 in je bloed zit, dus dat zou zomaar een positieve test kunnen betekenen terwijl het niet zo is… misschien moet je anders als er morgen nog niks is gebeurd even aan je gyn vragen wat je het best kan doen? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ongi gewoon later op gang komt, het is normaal dat het 4-6 weken duurt voordat het weer op gang komt, dus misschien krijg je dat dan ook wel weer te horen. (Alhoewel een gyn misschien wat eerder een kijkje gaat nemen…)
@Tante Soesa wrote:
West ik duim voor je, maar ik wil je er wel even op wijzen dat bij een mk het HCG hormoon vaak nog een week of 6 in je bloed zit, dus dat zou zomaar een positieve test kunnen betekenen terwijl het niet zo is… misschien moet je anders als er morgen nog niks is gebeurd even aan je gyn vragen wat je het best kan doen? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ongi gewoon later op gang komt, het is normaal dat het 4-6 weken duurt voordat het weer op gang komt, dus misschien krijg je dat dan ook wel weer te horen. (Alhoewel een gyn misschien wat eerder een kijkje gaat nemen…)
Maandag moeten we naar het ziekenhuis toe voor we op vakantie gaan dus dan zou ik het ook eventueel kunnen na vragen he!!!
Bedankt voor je berichtje.
Ik ben even super boos op mijn zus vandaag is richard mijn man jarig en ze weet ieder jaar dat hij jarig is en zegt dus gewoon weg geen oppas te vinden dus ik zeg dan kom je toch wat eerder? Zegt ze nee want haar middelste moet naar de voetbal zeg dan niet dat je geen oppas kan vinden en gewoon met hem naar de voetbal wil gaan. Vorig jaar ook toen zijn wij verhuist hebben toen 1 aug de sleutel gehad en ik was 3 aug jarig dus ik vierde het natuurlijk niet in al die rotzooi nog niet eens een telefoontje kaartje of wat dan ook. Toen zijn ze vorig jaar november met richard zijn verjaardag ook niet geweest maar toen zijn ze op een andere dag geweest. Dit jaar met mijn verjaardag gingen ze 2 aug op vakantie prima oke dat kan gebeuren wat denk je nog niet eens een kaartje telefoontje van gefeliciteerd zus. Dus nu ook weer met richard zijn verjaardag en nu heb ik mijn mond even open gedaan en nu hebben we ruzie ik zo wij zijn wel zo gek om 5 keer per jaar met verjaardagen wel te komen en dan ook nog niet met lege handen aan komen krijg je stank voor dank en komen ze gewoon niet. Heb ik net mijn moeder gebeld en die zegt wel dat ik gelijk heb maar ja ze kan er verder ook weinig aan doen he ik ja dat snap ik maar dan ben ik wel weer mijn verhaal kwijt dus nu ook even hier!
Hier is de ongie gekomen donderdagavond maar ik ga volgende week toch zwemmen dan is het ergste toch al weg en misschien ben ik er dan al wel ver van af. Ik ben er over een goede week weer terug we gaan lekker nog een midweekje weg!
:-* Danielle
Ik wilde alleen even vertellen dat wij vanaf a.s. woensdag ook weer ‘vogelvrij’ zijn verklaard. Mijn spiraaltje gaat eruit en we gaan er weer voor.
Verder een dikke :hug: voor iedereen die het hard nodig heeft.
Hoe is het met de zwangere dames?
Ellen leueueuek! Ben benieuwd hoor! Jullie zijn er toch uit dus! Zo komen er toch wel steeds meer augustusmama’s die voor een tweede kindje gaan zeg!
Hoest met de andere meiden? Tis zo rustig hier!
Leukkkk Ellen!
Dat het maar weer snel raak mag zijn :thumbup:
Wij wachten nog een jaartje
Vandaag de eerste dag dat voor ons het gewone leven weer is begonnen.
Hub is naar Den Haag en Jesse ligt na een huilbui lekker in de box.
Dalijk flesje en dan naar bed [/img]
Lieke spannend meis zo’n eerste dagje met zijn tweetjes! Ik hoop echt dat je gauw opknapt zodat je lekker met je mannetje op stap kan, eigenlijk wel zonde van de tijd dat je thuis zit hè?
Ik hoop dat hier het virusje op het kdv gauw over is (en dat er geen nieuwe komt :roll: ) zodat wij dan jullie mooie mannetje eens live kunnen komen bewonderen. (voor dat ie loopt :wall: )
Leuk mees dat jullie bijna weer zo ver zijn
Hier verder alles oke, alleen de reuma is al een paar dagen ontzettend actief
Ik denk dat ik helaas niet bij de reumapatienten hoor die reumavrij zijn bij de zwangerschap :thumbdown:
Achja het is niet anders
Lieke: al een beetje opgeknapt?
Mees: wat leuk dat jullie voor een 2e gaan, hoop dat het snel raak is
Suus: hoe gaat het met jou?
Angel: balen dat je weer veel last hebt van de reuma zeg
Hoop dat het snel beter gaat.
Ben jij al veel aan het shoppen?
West: zag dat je banner aangepast was dus toch ongi geworden neem ik aan? :hug:
Hier alles prima, eigenlijk weinig last meer.
Alleen nog steeds wel een goede nachtrust nodig maar verder geen problemen.
Luisteren regelmatig met de Angelsound naar de kleine, dus heerlijk om te kunnen horen.
Begin nu een beetje te merken dat mijn buik gaat veranderen.
Pas nog wel mijn gewone kleren maar zie toch wel verschil en mijn onderbuik voelt hard
Komt wel goed Anoniempje
Shoppen doe ik eigenlijk nog niet zo heel erg veel.
We krijgen nog het 1 en ander van Rob zijn zus en ik weet niet zo goed wat.
Maar als ik iets leuks zie neem ik het wel mee :mrgreen:
Ik heb het zelfde als jou, mijn buik begint wel wat te veranderen.
Mijn taille ben ik kwijt en er begint al wat te komen.
Later op de dag voel ik me altijd een ballon :?
Mijn spijkerbroeken pas ik niet meer, maar wel mijn heupbroeken, maar de knoop moet later op de dag wel open :oops:
Ik hoop dat je snel een fijne nachtrust hebt
Angel: ik slaap wel goed hoor 's nachts maar ik bedoel dat ik nog steeds wel op tijd naar bed moet gaan 's avonds en wel 8 uur ofzo moet slapen want anders voel ik me de volgende dag niet fit.
Moet alleen wel een paar keer plassen 's nachts :roll: maar goed dat hoort erbij.
Moet zeggen dat ik wel blij ben straks als ik klaar ben met mvm, is natuurlijk niet veel moeite maar toch heb ik steeds vaker zoiets van even geen zin om naar boven te gaan hoor ga wel even beneden plassen :oops:
Stom he ik koop ook nog niet zoveel.
Moet nog steeds wennen aan het gevoel dat het nu kan :lol:
Gaan binnekort even naar de Babydump in Eindhoven gaan we daar lekker shoppen
@anoniempje wrote:
Gaan binnekort even naar de Babydump in Eindhoven gaan we daar lekker shoppen
Daar hebben wij ook het kamertje en de bugaboo gekocht.
@anoniempje wrote:
Lieke: al een beetje opgeknapt?
Mees: wat leuk dat jullie voor een 2e gaan, hoop dat het snel raak is
Suus: hoe gaat het met jou?
Angel: balen dat je weer veel last hebt van de reuma zeg
Hoop dat het snel beter gaat.
Ben jij al veel aan het shoppen?
West: zag dat je banner aangepast was dus toch ongi geworden neem ik aan? :hug:
Hier alles prima, eigenlijk weinig last meer.
Alleen nog steeds wel een goede nachtrust nodig maar verder geen problemen.
Luisteren regelmatig met de Angelsound naar de kleine, dus heerlijk om te kunnen horen.
Begin nu een beetje te merken dat mijn buik gaat veranderen.
Pas nog wel mijn gewone kleren maar zie toch wel verschil en mijn onderbuik voelt hard
Ja helaas toch nog ongie geworden maar ja ach vol goede moed gaan we weer verder!
Ons midweekje weg was erg leuk en gezellig we hebben even nergens naar gekeken en gedaan wat we wilde doen daar! En ben ook echt heerlijk tot rust gekomen eerlijk gezegt dat heeft me echt goed gedaan na alles wat er is gebeurd.
En we hebben ook gelijk het intake gesprek gehad in rotterdam en heb gelijk ook al een echo gehad en dat zag er allemaal keurig uit en hubbie mag ook weer een donatie doen 21 nov en 28 nov mag ik weer bloed laten prikken of dat ik een eisprong heb gehad! en dan 2 en halve week later moeten we terug komen voor de uitslag.
:-* Danielle
hier gaan we door naar de 5e ronde IUI.
Lenie :hug: :hug: :hug:
Wat is het toch klote! Ik vind het zo verdrietig dat het voor sommige mensen zo moeilijk moet gaan! Wij hebben echt geluk gehad wat dat betreft en dat besef ik me maar al te goed!
ik ben ook super blij voor die mensen waarbij het lukt hoor!!!
Bij ons gaat het ook helemaal goed komen.
Lenie, ik vind het echt super hoe positief jij er mee omgaat :thumbup:
Tuurlijk zal je je af en toe k#t voelen, maar zaols je zlef zegt:
ooit hebben jullie ook zo’n lief monstertje in de box liggen :inlove:
@lieke1 wrote:
Lenie, ik vind het echt super hoe positief jij er mee omgaat :thumbup:
Tuurlijk zal je je af en toe k#t voelen, maar zaols je zlef zegt:
ooit hebben jullie ook zo’n lief monstertje in de box liggen :inlove:
Hier sluit ik me bij aan :-*