Hopen dat ze dan nog even een beetje een spurt maken :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Beterschapjes met Jim Suus :hug:
Lenie, nu maar hopen dat ze snel groeien
Suus, beterschap met Jim meid en maak je niet druk dat je hier niet kan komen, ik ben al blij dat je aan ons denkt en ik stuur wel extra foto’s van Jesse. :-*
Hier gaat verder alles goed.
Jesse is een tevreden manneke.
Hij heeft alleen af en toe wat krampjes, maar dat hoort erbij.
Al 2 nachten hebben wij van 23.30 tot 04.30 mogen slapen en vanmorgen schrok ik om 08.15 waker en Jesse sliep nog :dance: dus de voedind van 07.00 uur was iets later geworden.
Vandaag en morgen heb ik nog kraamhulp en donderdag moet hub ook weer weg.
Aucke gaat dan voor een dagje naar mijn pa, omdat ik hem nog niet weg kan duwen.
Nou ik krijg nu een lekker bakje fruit van de kraamhulp :dance:
Fijn dat alles goed gaat :dance:
SEM GEFELICITEERD met je 1ste verjaardag!!! :-* :-
:- Danielle
ook namens mij gefeliciteerd :dance:
Gisteren bij de gyn geweest
Alles was toppie :inlove:
Sem gefeliciteerd
Suus ook gefeliciteerd met je verjaardag en tot snel meid :-*
(ik vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn)
Angel mooie echo meid :dance:
Wel grappig dat ik bij jou ook bernhoven zie staan…had ik ook maar dan in Oss.
lieke wat fijn dat je weer lekker thuis bent! ik hoop dat je snel een beetje op zal knappen van je keizersnee, zodat je lekker kunt gaan genieten van je prachtige zoon :inlove:
angel mooie echo :thumbup:
lenie ik hoop dat je eitjes nog een groeispurt krijgen
nes ook weer zwanger lees ik gefeliciteerd :dance:
danielle het blijft spannend bij jullie he? kan me inderdaad voorstellen (denk ik) dat het heel vervelend is om zwangere vrouwen en mensen met babytjes te zien. dat had ik al toen wij nog maar net bezig waren… nou ja, ik vond het niet zozeer vervelend, maar was gewoon een beetje ongeduldig en misschien ook wel een beetje jaloers :oops:
hier alles okee (op een griepje na dan :sick: ). jesse doet het prima, al is hij momenteel wel wat jengelig, maarja, dat schijnen ook maar periodes te zijn… ik heb het druk met mijn werk en mijn 2 hobbywerkzaamheden (ben aan het fotograferen en taarten maken, zie mijn site: http://www.webklik.nl/esw) en verder weinig te melden.
:-*
Dank jullie wel
Mees:
Beterschapjes :hug:
Fijn dat met Jesse verder alles goed is
Heb hier net alles over staan te geven :wall: :wall: :wall: Heb geen koorts en voel me misselijk… Zou het dan toch raak zijn of zou dit veelste vroeg zijn?
:-* Danielle
Angèl :inlove: mooie echo!
Danielle er heerst wel een flinke buikgriep momenteel dus dat zou het ook kunnen zijn. Maar of dat het is weet jij denk ik beter. Als je echt zekerheid wilt zou je stiekem een testje kunnen proberen met ochtendurine. Ik testte met Jim 3 voor NOD met ochtendurine positief met een Kruitvat test…
Hier ook weer gedoe ik word er echt zoooo moe van. Gisteren (op mijn verjaardag nb!) heeft hubbie zijn vader aan de lijn en die moest het toch even van zijn hart dat hij het maar raar vindt dat ze nu met zijn allen een paar dagen weggaan na al dat gedoe en doen alsof er nooit iets gebeurd is. Bovendien vond hij het niet leuk dat ze nooit eens hier op bezoek komen maar alleen als het moet. Schoonvader gaf hem daar wel gelijk in, toen kwam dus sm aan de lijn en die ging helemaal uit haar panty! Ramon zei dat ze hier nooit kwamen, zegt zij we zijn 6 oktober nog geweest (zij en sz om op JIm te passen omdat ze liever hier oppaste dan dat wij hem daar brachten). Maar dat is geen bezoek dat is omdat het moet. Daarvoor was dus met Jim zijn verjaardag en daarvoor op 6 juli om op te passen omdat mijn stiefbroertje ging trouwen. Dus vanaf juli is schoonmoeder met schoonzus 2x geweest om op te passen, schoonvader wil niet mee omdat ie zich dan verveelt en schoonvader dus 1x. Dit terwijl ze mijn neefje dus bijna dagelijks zien en daar dan ook nog eens in het weekend op bezoek gaan. Ramon zei dus dat mijn vader wel belt of ie lang mag komen en toen heeft ze gezegd dat ze niet met mijn vader vergeleken wenst te worden, want die is er nooit met de rest op verjaardagen en past ook nooit op. Mijn vader werkt in het weekend dus tot mijn grote verdriet en soms ergernis is dat nou eenmaal zo. Dan is Ramon dus in hun ogen jaloers, maar dat heeft toch helemaal niet met jaloezie te maken? Dat is toch normaal dat je je dan gepasseerd voelt of ligt dat nou aan ons? Dit heb ik vanochtend aan schoonzus geprobeerd uit te leggen maar die is het daar niet mee eens. Sm belde mij gisteren nog maar ik heb niet opgenomen, had mensen aan de telefoon om me te feliciteren en ik had dus echt geen zin in dat hysterische gedoe aan de telefoon. Dat krijg ik dus nu vanmiddag :roll: Ze had ook tegen mijn schoonzus gezegd dat ze teleurgesteld was dat ik niet had opgenomen :wall: Ik denk dat ik mezelf maar ter adoptie aan ga bieden, hier nog iemand die vier mensen in de fam. kan gebruiken .
Verder hier onwijs pijn in mijn ribben en gisteren last van mijn onderbuik. Kon vannacht echt niet op mijn zij liggen. Heb echt geen idee dat dit iets met banden of groeien te maken heeft komt me niet bekend voor verder dus vanochtend urine ingeleverd. Na 14.00 uur mag ik bellen voor de uitslag.
Lieke: fijn dat het goed gaat hoor.
Leuke kraamtijd gehad?
West: spannend weer hoor, probeer je nog niet te gek te maken voordat het straks weer tegenvalt al hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt
Suus: weer die schoonfamilie :x ik heb van de week ook een aanvaring gehad met mijn schoonvader’.
Hoorde dus via via dat hij tegen een voor hem wildvreemde even helemaal uit stond te leggen hoe wij zwanger geraakt zijn :x :shock:
Terwijl we van het begin af aan duidelijk gezegd hebben van: als het straks allemaal lukt gaan we nog niet tegen iedereen zeggen hoe of wat.
Het is absoluut niet dat ik me ervoor schaam ofzo ben veel te blij dat het allemaal kan tegenwoordig maar vind het toch wel heel prive.
En ik dus op hoge poten naar hem toe waar dat op slaat zegt hij: o had ik dat niet mogen zeggen?
Nou :snooty: lijkt me niet zei ik zijn we heel duidelijk over geweest en dan ook nog tegen een vreemde voor jou was echt zo pissig heb even heel duidelijk gemaakt wat ik ervan vond.
Nou is het geen persoon die tegenspraak gewent is zullen we maar zeggen dus hij werd er nogal stil van om eindelijk eens op z’n nummer gezet te worden :lol:
Maar kon het wel waarderen dat ik het recht voor zijn raap vertelde zei hij, ja zo ben ik en lang leve de hormonen dan ben je nog wat feller :lol:
Dus die fout zal hij niet meer maken denk ik.
Verder gaat het prima hier, weinig klachten alleen nog steeds moe maar zolang ik rustig aan doe gaat het goed.
Gisteren de nekplooimeting gehad die bij de combinatietest hoort.
Schijn nogal een eigenwijs kleintje te hebben ( van wie zal hij/zij dat nou hebbben ) want ging een beetje moeilijk.
Begon met een buikecho maar zag daarop niet genoeg omdat het niet goed lag dus toen maar inwendig maar dat werkte ook niet zo goed want dat schijnt steeds moeilijker te worden naarmate je verder zwanger bent omdat het dan verder weg gaat.
Dus moest toch via de buikecho, veel lopen duwen en uiteindelijk wel gelukt maar was niet fotogeniek zei ze :x want doordat mijn baarmoeder naar achteren gekanteld ligt kruipt hij helemaal naar de achterkant en is hij dus bijna niet te zien op de echo.
Als hij straks groter wordt moet hij wel recht gaan liggen zei ze maar ze hoopte al dat hij met de 20 weken echo wel wat meer in beeld wil komen :lol:
Maar goed uitslag was heel positief al blijft het natuurlijk een kansberekening.
Normaal gesproken volgens mijn leeftijd enz zouden we kans hebben van 1 op de ruim 600 ofzo en bij ons was het nu 1 op de ruim 5000
Suus, als je ditnog leest: een fijne dag vandaag en ik hoop dat het ondanks het gedoe met schoonfam. toch gezellie wordt :-*
danielle
Ik hoop het voor je :thumbup: :thumbdown:
Suus
Dank je wel.
Vervelend hoor zo’n schoonfamilie
Nog gefeliciteerd en in ieder geval toch veel plezier :hug:
Cynthia
Lekker freumeltje heb je :lol:
Hier verder alles prima.
Alleen steeds ontzettend moe en
misselijk met vlagen, maar dat is goed te doen hoor
Hier wat hormonen voor de dames
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Lieke thanx! Het gaat vast wel goed komen. Ik hoop niet dat ze er vanavond nog over begint tegen Ramon of iets zegt tegen mijn vader (die is er vandaag ook en eigenlijk verwacht ik een opmerking zo van ben jij er ook eens een keertje…) we zien wel. Als het me niet bevalt zeg ik er gewoon wat van! Hier al lekker eiersalade en gevulde eitjes gemaakt net en gurkjes in worstjes :drool: Hoef ik niet zo heel hard te lopen vanavond.
Anoniempje dat is niet echt netjes van je schoonvader zeg! Kan me voorstellen dat je daar kwaad om was!
De visite was vroeg hier en ook vroeg weer weg. Het lijken hier echt wel kinderfeestjes soms hoor. Om 23.30 uur waren de meesten al vertrokken. En wij maar slepen met ons kind en als we dan bijtijds naar huis gaan (dat is meestal tussen 12 en 1 uur) zeurt iedereen dat we “nou al” naar huis gaan :wall: . Ik had het hier gisteren al gepost dat ik bang was dat sm een rotopmerking tegen mij pa zou maken en ja hoor, ik had weer gelijk… ze kwam binnen feliciteerde en het eerste wat ze zei was “zijn jullie niet met vakantie?!” m.a.w. goh zijn jullie er ook eens een keertje. Wat moet je daar nou toch mee? Mijn pa en stief hadden wel een opmerking klaar maar ik vond het niet echt leuk van sm. Verder was het gezellig en heb ik echt lekker zitten lachen met mijn vriendinnen. Van bijna iedereen geld gekregen, van 1 vriendin een lekker luchtje van Esprit met douchespulletje. Van het geld ga ik lekker kleren kopen en misschien bewaar ik nog wat voor de beeb… Wil namelijk niet nu alles aan kleding uitgeven, ik heb er hierna nooit meer wat aan.
Suus, fijn dat jij iig toch nog een fijne avond hebt gehad, en volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn :-*
Hier alles goed en super kraamtijd gehad.
Ik kan alleen nog niet veel en ik wil wel vanalles doen…nou ja, nog maar een paar weekjes rustig aan.
De kraamvisite komt nu op gang, gister zijn wat kenissen geweest en van de week komen er een paar collega’s.
Nu is er een vriend van hubbie, verder lekker rustig vandaag.
Hier nog steeds geen ongie te bekennen pffffff :wall: :wall: :wall:
Maar ik durf niet te testen ben bang dat hij negatief is. Volgende week gaan we nog een midweekje weg en hoppte dan eigenlijk niet ongie te zijn maar ja je hebt dat zelf helaas niet in de hand. Het kan natuurlijk ook nog van de miskraam zijn he dat het misschien nu iets langer duurt.Oja en maandag 1ste intake gesprek in rotterdam!!!
West: wat hou jij het spannend zeg.
Ik hoop zo voor je dat het wel zo is.
Kan me goed voorstellen dat je niet durft te testen.
Van hoeveel dagen cyclus ben je nu uitgegaan?
Heel veel succes, ik voor je.
Hier nog wat extra homonen :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
@anoniempje wrote:
West: wat hou jij het spannend zeg.
Ik hoop zo voor je dat het wel zo is.
Kan me goed voorstellen dat je niet durft te testen.
Van hoeveel dagen cyclus ben je nu uitgegaan?
Heel veel succes, ikvoor je.
Hier nog wat extra homonen :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Ik ben gewoon uit gegaan van 28 dagen van toen ik de eerste bloeding kreeg van de miskraam. Dankje wel enne ik vang ff wat van die hormoontjes misschien helpt het wel!!!
@west wrote:
Hier nog steeds geen ongie te bekennen pffffff :wall: :wall: :wall:
Maar ik durf niet te testen ben bang dat hij negatief is. Volgende week gaan we nog een midweekje weg en hoppte dan eigenlijk niet ongie te zijn maar ja je hebt dat zelf helaas niet in de hand. Het kan natuurlijk ook nog van de miskraam zijn he dat het misschien nu iets langer duurt.Oja en maandag 1ste intake gesprek in rotterdam!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug: