Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

Hey meiden,

Bedankt voor alle felicitaties :-*

Ik ben net thuis en erg moe.

Wel net te horen gekregen dat we extra kraanzorg krijgen, omdat ik nog op bed lig.

Met Jesse :inlove: gaat alles goed en ligt tevreden naast me te slapen :inlove:

Nu voor het eerst met z’n 3 en thuis, wel raar hoor.

Ik post snel meer en het verhaal, maar 'k ga nu weer liggen wat de ks is me wat tegengevallen.

Wat een scheet :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

We komen gauw knuffelen hoor! Eerst even lekker uitrusten allemaal!

Hier nog even zoals beloofd dan ein-de-lijk een buikfotootje. Het gaat nu iets harder dan bij Jim maar mijn spijkerbroeken passen nog wel gewoon goed. Was nu wel minder zwaar toen ik zwanger werd dan bij Jim.

Al een aardig lekker buikie :inlove:

Je ziet het goed zeg!!!

Hoi, ben ik ook weer eens…

Lieke, wat een poepie :inlove: :inlove:

Suus, had het al gezegt, maar je hebt 'n mooi buikje hoor en je ziet er goed uit ook!

Lenie, hoe is het verder met jou, gaat het allemaal een beetje?

Lucas heeft al een dikke week kuren met 's nachts wakker te worden, afgelopen donderdag dachten we dat het weer over was, maar nu ligt hij al vanaf half 8 in bed, maar slaapt nog steeds niet :think: , hoop maar dat hij morgen ook niet al te vroeg komt, ivm het uurtje terug.

Morgen een wedstrijdje 10 km hardlopen…duimen jullie voor me, is de eerste wedstrijd weer na nov 2005?

:-*

Hey Nes! wat zie ik nu :shock:

Gefeliciteerd met je zwangerschap meid :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaa gefeliciteerd :dance:

Jaaah leuk heee :inlove: :inlove:

Vanmiddag na de wedstrijd gestest, het is nog wel een vaag streepje, dus ik haal morgen nog 'n testje voor de zekerheid.

Wilde niet voor de wedstrijd testen, want dan weet ik dat ik niet goed zou lopen.

Liek, hoe is 't met jullie? helemaal :inlove: :inlove: ?

Chelleke, hoe gaat het met jou(jullie)? Hoe voel je jezelf?

Lieke: wat een scheetje :inlove:

Hoop dat je je snel wat beter zal gaan voelen rust maar lekker uit.

Suus: goeie buik al zeg :thumbup:

Nes: gefeliciteerd wat leuk ook bij jou de 2e op komst

@Nes wrote:

Jaaah leuk heee :inlove: :inlove:

Chelleke, hoe gaat het met jou(jullie)? Hoe voel je jezelf?

En of dat leuk is :wink:

Hier alles prima hoor. Ben nog met vlagen misselijk, maar dat is goed te doen :slight_smile:

Dinsdag weer naar de gyn, heb er echt zin in :smiley:

Gefeliciteerd Nes!!!

Nes ook hier nog even: GEFELICITEERD!

Ik ben gisteren de hele dag niet lekker geweest, had zaterdag kippekluifjes gehaald bij de poelier hier en hub was ook niet helemaal lekker dus misschien dat het daar van is geweest… heb wel nu ook nog steeds last dus ik denk toch eigenlijk eerder een beetje de milde vorm van het griepje :think:

Ik moet even klagen hoor:

klaagmodus aan

Zoals jullie weten is het vriendje van schoonzus een beetje een aparte soms. Nou is er een paar weken geleden een heel stom iets voorgevallen tussen hem en mijn schoonouders (het ging om het samen naar een verjaardag gaan en hij wilde dat opeens niet meer en sm had gezegd dat dat haar tegenviel) hij was daardoor zo in zijn eer aangetast dat hij vervolgens bijna een maand mijn sm (die daar dus 3 dagen per week oppast en hem 's ochtends altijd tegen het lijf liep daar) compleet genegeerd heeft. Hij wenste haar niet te spreken. Gevolg de hele fam. over de zeik schoonzus harde buiken en koortslippen die wilde al (weer) van hem af gaan. Toen viel het kwartje bij hem en heeft hij een gesprek gehad met mijn schoonouders en hebben ze het uitgesproken (hij zei dat hij het gewend is zo te doen van huis uit en het klote heeft op zijn werk) en dat was dat. Nou belde sm van de week dat ze in december een midweekje met zijn alleen naar CP gaan :shock: ik heb gezegd dat ik dat echt heel stom vind maar sm vindt dat ze niet kan weigeren voor mijn schoonzusje en omdat ze haar anders nooit meer iets zullen vragen :wall: . En afgelopen zaterdag hebben ze ook weer gezellig met zijn allen bij elkaar gezeten en dat terwijl ze nooit eens de moeite nemen hier zo maar op visite te komen. Ik ben echt weer zo teleurgesteld mijn bek viel open van die vakantie die van hubbie ook. Ik ben er echt zoooo klaar mee weken hebben sm en schoonzus lopen klagen over die vent en heb ik ze dagelijks aan de telefoon gehad, mijn zwangerschap daar was niemand in geïnteresseerd want ze waren veel te druk met hun eigen sores en nou mag er geen kwaad woord meer over die sukkel gesproken worden :twisted:

klaagmodus uit

Moest het even kwijt hoor!

Lieke: :inlove: :inlove: Rust maar lekker uit meid en geniet van het moederschap!!! Hopelijk volgen er snel meer!!!

Nes: GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!

Suus: Mooi buikje alweer wat gaat het snel he!! En dat van je sm snap ik ook niet echt en zou dan ook echt niet op vakantie gaan hoor. Ik snap dat je er klaar mee bent zou ik ook gehad hebben!!

Leni:Hoe is het met jou meid kun je het allemaal nog wel aan met al die behandelingen voor iui of valt het wel mee?

Chyntia: Hoe is het met jou meid?

Angel: En hoe gaat het met jou?

Janine: Hoe is het met jou meid lang geleden dat we iets van je hebben gehoord of vergis ik me?

Hier vanmorgen gebeld en we kunnen 19 november al terecht voor een intake gesprek in rotterdam!!! Vandaag eenn betje buik krampjes. Verders gaat het wel alleen moeders met kleine kindjes of zwangere vrouwen dat is wel erg pijnlijk heb het nooit zo gehad maar ja daar komen we hopelijk ook snel over heen!!

:-* Danielle

Daniëlle :hug: en dan lijkt het opeens of iedereen in je omgeving opeens zwanger is en de straat vol loopt met alleen maar dikke zwangere kippen hè?! :hug:

@Tante Soesa wrote:

Daniëlle :hug: en dan lijkt het opeens of iedereen in je omgeving opeens zwanger is en de straat vol loopt met alleen maar dikke zwangere kippen hè?! :hug:

Ja dat klopt en de 1 snapt het wel en de andere weer niet en dat is soms ook wel eens lastig als je elkaar niet begrijpt. Misschien komt het ook wel door dat ik even zwanger ben geweest ik heb geen idee hoe het komt.

:-* dankje wel!!!

Nou zojuist de vk gesproken over het 5e ziekte verhaal en die raadde me aan om Jim de komende twee weken thuis te houden van het kdv. Dit om te voorkomen dat hij ook de 5e ziekte krijgt. De 5e ziekte is namelijk t/m 20 weken gevaarlijk als je zwanger bent! Nou is thuis houden voor mij echt geen optie, niemand anders die de opvang over kan nemen, geen vrije dagen meer (die heb ik volgend jaar met de beeb i.v.m. geen plaats op het kdv al heel hard nodig!). Mijn baas zal echt niet heel begripvol zijn als ik zeg dat er een ziekte heerst op het kdv en dat Jim maar beter thuis kan blijven! Bovendien kan hij het ook ergens anders oplopen en ik kan mezelf moeilijk de komende weken opsluiten toch?

Iig kan ik morgen bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb alleen duurt het wachten op de uitslag 2 weken en is de incubatietijd voor de 5e ziekte 1-3 weken… maar goed mocht Jim het dan nu niet krijgen weten we voor een volgende keer of het kwaad kan of niet…

@Tante Soesa wrote:

Nou zojuist de vk gesproken over het 5e ziekte verhaal en die raadde me aan om Jim de komende twee weken thuis te houden van het kdv. Dit om te voorkomen dat hij ook de 5e ziekte krijgt. De 5e ziekte is namelijk t/m 20 weken gevaarlijk als je zwanger bent! Nou is thuis houden voor mij echt geen optie, niemand anders die de opvang over kan nemen, geen vrije dagen meer (die heb ik volgend jaar met de beeb i.v.m. geen plaats op het kdv al heel hard nodig!). Mijn baas zal echt niet heel begripvol zijn als ik zeg dat er een ziekte heerst op het kdv en dat Jim maar beter thuis kan blijven! Bovendien kan hij het ook ergens anders oplopen en ik kan mezelf moeilijk de komende weken opsluiten toch?

Iig kan ik morgen bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb alleen duurt het wachten op de uitslag 2 weken en is de incubatietijd voor de 5e ziekte 1-3 weken… maar goed mocht Jim het dan nu niet krijgen weten we voor een volgende keer of het kwaad kan of niet…

Sjee zeg het zit je ook niet echt mee ook he :hug: ik wil best op komen passen hoor maar is wel ver uit de buurt volgens mij.

Ik heb vandaag weer mijn eerste echo gehad en mijn eitjes waren maar 10 mm. Ik moet donderdag terug komen voor een 2e echo en ze denkt volgende week de inseminatie. Ik loop wat achter met de groei en ze denkt dat dat komt omdat ik zo verkouden ben.