ik kreeg weer eens een tijdje geen meldingen, sorry :?
west wat vreselijk allemaal weer zeg… dikke :hug: voor jou
lenie ook al geen geluk gehad deze maand ook voor jou een :hug:
met de meiden die zwanger zijn gaat het wel aardig lees ik. leuk hoor! en het is jullie zo gegund ook!
alleen de beeb van lieke wil nog niet echt opschieten. beebje, kom dan!! wij zijn zo nieuwsgierig…
Zo weer een dagje extra zwanger…
Morgen weer naar de gyn. en dan zal frum deze week wel geboren worden.
Wel grappig, degene die als laatste op het lijstje stond bij de oktobermama’s is al bevallen en ik stond bijna bovenaan en ik mag nog…
Al moet ik wel toegeven dat ik het aardig zat aan het worden ben en bijna niet meer kan lopen van de pijn aan mijn bekken.
(maar dat zullen degene die zwanger zijn geweest wel begrijpen)
Nou Suus, zal je dan deze week (hopelijk) goed nieuws mogen posten
Tuuuuuuuuurlijk post ik deze week goed nieuws, hij zal nou toch niet langer meer dan het eind van de week blijven zitten hoor hier wordt hard geduimd! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoi meiden,
Hier gaat het ff niet zo lekker. Heb heel het weekend de kinderen van mijn schoonzus te logeren gehad heel erg leuk en gezellig en lekker druk.
Maar nu ze weer terug zijn valt het me toch een beetje zwaar hoor nergens niks meer voor te zorgen en te genieten van de kids.
Donderdag hebben we het evaluatie geprek in tilburg pfffff
Sorry moest het ff kwijt.
:-* Danielle
:hug:
West :hug: weet even niks te zeggen verder
@Tante Soesa wrote:
West :hug: weet even niks te zeggen verder
Geeft niks meid maar ik ben het in ieder geval kwijt ik heb mijn hartje weer even gelucht en dat is ook wel eens goed voor een mens.
Nog geen nieuws van lieke??? volgens mij is ze gebleven in het ziekenhuis anders had ze denk ik al wel weer gepost ze moest vanmorgen naar het ziekenhuis toch?
Jaaaa spannend hè? Ze postte bij de oktobermama’s dat ze het hier niet zou vermelden als ze ingeleid zou worden omdat ik en nog een vriendin van haar (Sas) hier meelezen. Misschien dat ze dus gewoon vandaag ingeleid is en het geheim heeft gehouden, maar misschien was het voor haar ook wel gewoon een verrassing. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat, ze was er echt zo klaar mee en voelde zich zo ellendig, haar man had vast wel gebeld als er enig nieuws was dus ik ga er echt vanuit dat ze nu aan het bevallen is
Als ik meer weet kom ik meteen posten meiden!
Verder is Jim vanmiddag weer ziek geworden hij begon na zijn middagslaapje een beetje te zeuren en dat bleef ook toen ik hem om 15.00 uur in zijn stoel zette voor zijn koekje en hij bleef maar zeuren. Opeens kwam zijn maaginhoud er in één golf uit hij en ik helemaal vol :sick: daarna heb ik hem afgesopt want in bad doen vond ik echt heel zielig, en een uur later begon hij weer. Hij heeft nog een paar keer gespuugd maar zijn maag was gewoon leeg en dat is dan nog zieliger vind ik altijd. Tussendoor was hij wel vrolijk en aan het spelen maar na een crackertje en een beetje water kwam ook het water er weer uit. Hij ligt nu bij zijn papa in bed te slapen.
Ik word er zo moedeloos van dat hij steeds ziek is en eigenlijk ook een beetje verdrietig. Ik zou vanavond met collega’s en oud-collega’s gaan eten maar ben maar thuis gebleven. We waren gisteren bij zijn oma die was ook ziek maar dacht dat het van het eten kwam, die is gelukkig nu wel weer beter dus ik hoop dat Jim morgen ook weer beter is!
@lieke1 wrote:
Hoi meiden,
Vanavond 22 oktober om 23:40 is lieke van een zoon bevallen.
Hij is met een keizersnee ter wereld gebracht. Alles is vrij goed verlopen.
Ons jongetje doet het goed en we zijn erg blij…
Ik zeg nog even geen naam gezien lieke misschien de naam van onze zoon aan een aantal vriendinnen misschien(???) persoonlijk wil zeggen.
Ik zal zsm de naam zeggen.
Groetjes Patrick (man van lieke)
En hij heet Jesse Joost Patrick (Jesse gewoon zoals je het schrijft niet op zijn engels).
Ik ben echt zooooo blij voor Lieke en Patrick! Ik ga haar vanmiddag even bellen in het zkh als ik meer nieuws heb post ik het even!
Lieke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :dance: Mooie naam ook Gaat alles goed?? (Ik neem aan dat Suus hier beter antwoord op kan geven)
Gefeliciteerd lieke en Hubbie met Jesse!!!
Gefeliciteerd nogmaals
Nu lekker herstellen van de KS, en lekker genieten in je eigen omgeving van jullie zoon
Yeah!!! :dance:
GEFELICITEERD met jullie zoon JESSE
gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet lekker van hem!!!
Lieke en Patrick, van harte met jullie zoontje Jesse!!!
Gelukkig is alles redelijk goed gegaan…en nu genieten!!!
Ook hier ff Lieke en Patrick GEFELICITEERD met jullie zoon Jesse!!!
Lieke en Patrick: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Fijn dat het achter de rug is.
Hopelijk is het allemaal goed gegaan ondanks dat het een keizersnede geworden is.
Heel veel geluk met elkaar en rust lekker uit!!!
Nou hier vanmorgen weer een hele mooie echo gehad
Is toch nog een inwendige geworden want de arts zei dat daar alles nog wat beter op te zien was dus dan doen we dat he hoe meer we kunnen zien hoe beter
Kleine was gelijk goed in beeld met een heel mooi kloppend hartje, hebben we ook gehoord was wel heel speciaal hoor.
Alles zat erop en eraan armpjes, beentjes zelfs voetjes waren al goed te zien.
Lag nog stil dus lag waarschijnlijk lekker te slapen zei ze.
Verder heeft ze nog even nagekeken of mijn eierstokken er normaal uitzagen en toen weer terug naar de beeb.
En ja hoor hij/zij was wakker, lag duidelijk te trappelen, zagen handjes en voetjes de lucht in gaan en opeens heel het hoofdje naar achteren om zich uit te rekken zo leuk om te zien.
Kon ook zien dat het maagje gevuld was dus voor zover zij het kon zien zag alles er heel goed uit.
Qua groei zelfs 2 dagen verder maar houden gewoon de 1e datum aan.
Even een ego berichtje dus maar ben zo opgelucht.
Als jullie willen kijken dan staan de foto´s op het showforum van de mei mama´s 2008 op de 1e pagina bij de mei mama´s staat een linkje naar het showforum
FF een vraagje aan jullie afgelopen maandag zat ik dus op dag 14 en we hebben het er nog ff goed van genomen maar nu heb ik vandaag heel de dag al zeurende buikpijn iemand enig idee wat dit kan zijn?? Die krampjes voelde net zo als bij de innesteling vorige keer maar ik denk dat een innesteling een beetje vroeg is of zou dit wel kunnen???
Wow leuk cynthia ik ga zo ff kijken.
Danielle het zou zomaar kunnen dat er druk wat bezig is in je buik, maar je moet jezelf natuurlijk ook geen valse hoop gaan geven. Ik duim voor je dat het is wat je hoopt dat het is, en dat je over een week of 2 goed nieuws hebt (en dan helemaal zonder medische hulp gedaan).
Nog even een updateje over Lieke. Als het goed is mag ze morgen naar huis, dat hoort ze morgen pas. Ik heb van Patrick per mail een paar fotootjes van Jesse gehad en hij is echt heeeel mooi. Als ik haar weer spreek vraag ik of ze zelf hier een foto komt showen of dat ik er eentje voor haar neer mag zetten (ben het vandaag vergeten te vragen). Verder gaat het best goed met Lieke, ze heeft zelf gedoucht en is al uit bed geweest dus langzaam maar zeker wordt ze weer een beetje mobiel. Vandaag heb ik ook het geboortekaartje gehad en dat is echt heeeeel erg mooi en een klein beetje emo omdat er een gedichtje op staat waar ook haar moeder in voorkomt. Maar daar komt ze vast ook nog wel iets van showen, dat heeft ze vast wel digitaal.
Ik ga gauw koffie drinken met een vriendinnetje! Eind van de middag naar de vk voor het eerst hartje luisteren!