@Bibi-Jane wrote:
en dan kun je gelijk even spieken wat het wordt![]()
Ja, dat was het leuke ervan!
Maar wij wilde eerst weten of alles goed was, en dan pas wat het was.
@Bibi-Jane wrote:
en dan kun je gelijk even spieken wat het wordt![]()
Nou wij gaan met de 20 weken echo niet spieken wat het wordt :naughty:
Zeg wel tegen degene die het doet dat ze dat stukje overslaan :lol:
Wij gaan voor de verrassing
Het hcg hormoon was nu nog maar 1 dus niet veel meer alleen heb ik nu verhoging en als hij 39.00 is moet ik gelijk de ha post bellen en gelijk komen.
:-* Danielle
Dames, ik kom net terug van de HAP met Danielle. De arts denkt dat ze een ontsteking heeft aan haar baarmoeder/eileiders en na overleg moest ze gelijk naar het zkh in Tilburg. Heb haar thuis gebracht en gewacht tot haar man thuis was en nu zijn ze dus onderweg.
Haar man belt me morgen met meer nieuws, maar als het idd een ontsteking is is ze zomaar niet thuis.
Zal proberen jullie op de hoogte te houden.
Groetjes, Kerstin(aangetrouwd nichtje)
Hoi meiden,
Heb net een sms gestuurd naar de man van Danielle, ze vermoeden een baarmoederonsteking, ze ligt nu in het ZH.
Daan, je leest dit wel niet, maar toch beterschap en sterkte :-* :hug:
Lieke, jij sterkte met de laatste loodjes, jouw uk heeft ook geen haast zie ik, net als Sem vorig jaar :think:
:-* Natascha
West beterschap meid :hug:
Nee, kes, hij heeft het veel te goed bij me :inlove:
Danielle heel veel sterkte en beterschap :hug:
Hier gaat alles wel oke.
Misselijkheid was de laatste week wat minder.
Ben net terug van een midweekje weg. Was wel lekker :thumbup:
De reuma is niet zo heel geweldig, best veel pijn en ik lijk wel een ouwe tang :mrgreen:
Maarja maandag lekker weer naar de reumatoloog en ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Komt goed
Jeetje West heel veel beterschap.
Alsof je al niet genoeg gehad hebt krijg je nu dit weer er achter aan.
Hoop dat je snel opknapt :hug:
Hier gaat het wel goed.
Alleen s´ochtends wat opstartproblemen zeg maar.
Ben s´ochtends nog steeds licht in mijn hoofd en beetje duizelig.
Dus maar een extra liga genomen op mijn werk toen zakte het wel weer.
Nog even en dan zullen de kwaaltjes wel voorbij zijn
Hoi Meiden,
Ik ben weer thuis en het gaat wel redelijk nu ze konden niks in mijn bloed vinden en urine ook niet. Mijn temp is gezakt met paracetamol. Mijn linker eierstok zit best veel vocht en dat moest ik in de gaten houden dat ik niet te veel buikpijn krijg en koorts anders moet ik weer terug komen. Ze denken dat het een beginnende ontsteking is geweest van mijn eierstokken en als het volgende week niet beter is moet ik terug komen dan krijg ik een infuus met een ab kuurtje. Dus ze konden niet echt specifieks iets vinden maar de koorts moest ergens vandaan komen dus nu in afwachting. Verder ben ik moehoeeeeeeeeee vanacht daar niet echt goed kunnen slapen. Dus nu houd ik me gemakje.
Kerstin bedankt meid! :-
:- Danielle
fijn dat je weer thuis bent, sterkte :hug:
Jeetje Danielle…wat een pech zeg… :hug: :-* voor jullie.
Cynthia en Angel, hoe gaat ie met jullie?
Lieke, als de beeb kan wachten is 't wel leuk dat ie gelijk met mij jarig is as zondag :lol: , maar jij hebt liever dat ie eerder komt en ik duim voor je hoor.
Hier alles oké…Lucas gaat al echt wat woordjes zeggen en we hebben hem gisteren geleerd om houdoe te zeggen…'t is zoiets als ou boe geworden, maar het begin is er iig hihi.
Fijn dat alles goed is :thumbup:
Hier alles zijn gangetje,
wel steeds ontzettend misselijk nog steeds
maar dat zijn we straks wel weer vergeten
West: fijn dat je weer thuis bent hoor, doe maar lekker rustig aan.
Nes: hier alles prima.
Voelde me vandaag eigenlijk gewoon goed :lol: vanochtend ook niet eng ofzo na het opstaan denk dat het komt doordat ik gisteren lekker op tijd naar bed gegaan ben.
Beeb van Lieke: kom dan eens uit die buik.
Ben zo benieuwd naar je.
Je hebt nu lang genoeg op je laten wachten hoor
Halloooooo hebben jullie me een beetje gemist? Wij zijn weer terug van onze korte break en hebben lekker gewandeld, geschommeld, gezwommen en genikst! Jim deed het hartstikke goed, die krijgt al een week voor het slapengaan 3 kindival tabletjes van me en hij slaapt de nachten weer helemaal door! Dus dat houden we even zo en over een week of twee ga ik afbouwen naar 2 tabletjes langzaam naar niks meer. Ik had het ook echt wel nodig die gebroken nachten begonnen opeens vermoeiend te worden, dus de vermoeidheid heeft hier toegeslagen, wel laat maar dan duurt het hopelijk ook niet zo lang :lol: Gisteren weer heel flauw en duizelig geweest, heeft toch met mijn bloeddruk te maken die was maar 100/64 dus ik ga maar eens met de vk bellen of daar iets aan te doen valt…
Voor de nieuwsgierigen hier een paar fotootjes van Jim de afgelopen week (ik heb geen zin om ze allemaal te verkleinen :oops: ) http://www.toddler.nl/babysite.php?siteId=2981
Daniëlle meid het zit je niet mee zeg! Ik hoop dat de ontsteking niet gaat doorzetten en dat je dus ook niet terug hoeft naar het zkh! :hug:
Cynthia ik heb er bij Jim en nu ook niet voor gekozen om een combitest te laten doen, het is een risico inschatting en geeft dus geen garantie of je kindje wel of niet gezond is. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat de combitest niet goed uitpakte en dan heb je de stress daarvan een vruchtwaterpunctie of vlokkentest met het risico op een mk en dan moet je ook nog als het niet goed is een keuze gaan maken wat je doet. Als het echt heel erg slecht is kun je daar later in een zwangerschap ook nog over beslissen denk ik dan maar…
Lieke frummie heeft het wel naar zijn zin bij jou, die heeft er nog geen zin in hè?
:shock: wat is het hier rustig zeg.
Waar blijft de baby nou Lieke?
Veel langer kan het toch niet meer gaan duren? :lol:
Alles goed verder met iedereen?
Hier alles prima.
Paar dagen achter de rug dat ik me behoorlijk belabberd voelde.
Lange werkdagen dus merk dat dat echt even te veel is.
Kwam om 6 uur helemaal op thuis, kon amper wat eten en lag om half 8 op bed :oops:
Sinds gisteren gaat het weer beter en vandaag zelfs helemaal geen last meer ergens van.
Nu mijn laatste werkdag gehad dus lekker even een weekje bijkomen.
Woensdag hebben we weer een echo, kan echt niet wachten hoor wil zo graag zien of het goed gaat daar binnen.
Willen het nu wel een beetje gaan vertellen tegen iedereen maar heb stiekem nog zoiets van zouden we toch niet nog even die echo af moeten wachten?
Stom hoor moet gewoon eens vertrouwen krijgen dat het goed gaat :lol:
Nou ik ga door voor de 4e IUI.
Vandaag zette de menstruatie door en gelijk weer bellen. Over 5 dagen begin ik met clomid en de 29e heb ik weer een echo.
@lenie wrote:
Nou ik ga door voor de 4e IUI.
Vandaag zette de menstruatie door en gelijk weer bellen. Over 5 dagen begin ik met clomid en de 29e heb ik weer een echo.
:hug: balen Lenie!
:hug: voor Lenie :hug:
Heh kl*te Lenie!! Echt ontzettend balen~!