ik moet nu 16 dagen wachten voor ik mag testen…
Als ik ongi zou worden dan moet ik weer naar het ziekenhuis.
@lenie wrote:
Spannend meid, ik hoop het zoo voor je Je hebt nu wel lang genoeg moeten wachten
@lenie wrote:
Spannend dus weer…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
West :hug: klote meis! Ik duim voor het beste, maar mocht het niet zo zijn dan hoop ik wel dat het allemaal niet te lang gaat duren, dan ben je er maar vanaf, al die onzekerheid is ook niks.
Helaas niet het beloofde berichtje over de beeb van Lieke, het eigenwijze ventje heeft besloten nog even te blijven zitten :wall: nou dan wordt mijn volgende datum 12 oktober (maar daar zal Lieke niet blij mee zijn, das namelijk nog hartstikke lang!)
Gisteren zijn we met het bedrijf van Ramon naar Tarzan geweest (overdag toch nog gauw wat leuks geshopt bij Miss Etam en ik was opeens echt zwanger met zo’n “losse” broek), het was echt supermooi, veel mannen vond het niet zo (de mijne dus ook niet) maar deden het dan maar voor hun vrouw (de mijne dus ook :inlove: ). Omdat Jim zijn oma en tante hier kwamen oppassen (we hadden voorgesteld Jim bij oma te brengen en vandaag weer te halen) zijn we na de voorstelling nog een drankje gaan drinken en naar huis gereden, toch nog ruim 3 kwartier dus om 1 uur thuis, oma, tante en neefje uitgezwaaid, het eten was niet zo dus nog effe wat gesnackt en om 2.30 uur lag ik in mijn bedje. Om 7.30 werd Jim wakker maar die is met een flesje nog lekker een uurtje gaan slapen maar ik ben nog wel een beetje moe . Vandaag ga ik nog wat wasjes doen en even inpakken want volgende week gaan we natuurlijk heerlijk een midweekje naar Limburg. We kunnen zo vanuit het park de bossen in en het weer schijnt ook leuk te worden (hier is het nu buiten mooi en zonnig). Ik kom dus vrijdag of zaterdag weer even bijpraten!
@Tante Soesa wrote:
Helaas niet het beloofde berichtje over de beeb van Lieke, het eigenwijze ventje heeft besloten nog even te blijven zitten :wall: nou dan wordt mijn volgende datum 12 oktober (maar daar zal Lieke niet blij mee zijn, das namelijk nog hartstikke lang!)
Ik heb hub proberen uit te leggen hoe die een berichtje moet plaatsen bij de oktober mama's als je op vakantie bent :roll: ik hoop dat het hem lukt :mrgreen:
Helaas gaat het niet zo lekker met me.Alle kwaaltjes nemen af en me buik is zo opgezet vandaag dat het net een ballon is wat op klappen staat. Ik en hubbie zijn vanavond lekker uit eten geweest Heb goed zitten eten meer gegeten als anders daar had ik zin in en nu weer thuis gaat het weer wat minder. Ik wil morgen een afspraak maken bij de ha ik kan heel erg goed met haar praten dus wie weet lucht dat bij me op. En als het dan toch fout zit mag het van mij nu wel gebeuren dan ben ik uit die onzekerheid. Want ik weet vrijdag dus pas meer. Donderdag weer bloed prikken.
@west wrote:
Helaas gaat het niet zo lekker met me.Alle kwaaltjes nemen af en me buik is zo opgezet vandaag dat het net een ballon is wat op klappen staat. Ik en hubbie zijn vanavond lekker uit eten geweest Heb goed zitten eten meer gegeten als anders daar had ik zin in en nu weer thuis gaat het weer wat minder. Ik wil morgen een afspraak maken bij de ha ik kan heel erg goed met haar praten dus wie weet lucht dat bij me op. En als het dan toch fout zit mag het van mij nu wel gebeuren dan ben ik uit die onzekerheid. Want ik weet vrijdag dus pas meer. Donderdag weer bloed prikken.
:hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
O West wat lees ik nu toch weer ?
Ik hoop dat het toch nog allemaal meevalt hoor en dat je hormonen misschien niet zo snel stijgen.
Ik ga heel hard voor je duimen
Helaas is hier de werkelijkheid waar geworden ben naar de ha geweest omdat ik erge buikpijn had en moest gelijk komen. En mijn baarmoedermond stond open dus dit is het einde. Moet nu donderdag nog wel bloed laten prikken voor het zekere dat alles eruit is en als ik volgende week donderdag nog vloei dan moest ik terug komen. Dus ik meld me bij deze heel even af.
Danielle
Lieve West: heel veel sterkte voor jullie allebei.
Waarom mag het nou gewoon niet goed gaan na zo’n lange weg.
Heb er verder even geen woorden voor.
Kan me voorstellen dat je even afstand wil nemen maar lucht je hart wanneer je daar behoefte aan hebt.
:hug:
West, wat onzetteld kl*te!! Ik kan niets anders zeggen!
Ik weet zo goed hoe je je voelt. Doe het rustig aan, neem inderdaad afstand en als je behoefte hebt om te praten, dan horen wij dat wel!
Liefs, Janine
Hier ben ik ook weer even ben bij de ha geweest en die vond dus dat ik niet alleen naar tilburg mocht rijden donderdag omdat ik nog bloed moet laten nemen.En ze vond ook dat ik gelijk daarna een echo moest krijgen daar waren ze het in tilburg dus niet mee eens want je zag toch niks volgens die assistente en toen zei ik van nou toen ze die embrio hebben terug geplaatst daar heb ik een mooi echo van gehad en dat kun je dus wel zien.Zegt ze ja maar zo werken wij hier niet en als je ha dit zegt enzo je moet maar kijkenn dan welke keuze je neemt die van je ha of die van ons dus ik kies voor die van de ha dus donderdag hier bloed laten prikken en donderdag laat in de middag bellen en als ik dan als nog een curretage krijg wil de ha dat hier doen zodat ik niet eerst zo’n eind hoef te rijden. Verders heb ik pilletjes gehad voor de buikpijn en dat neemt ook gelijk op dat die pillen het een beetje schoonmaken van binnen uit en ik moest nu appelstroop gaan eten en roosvice ferro gaan drinken ze wilde nog geen staal pillen in nemen ze wilde eerst kijken of dit goed genoeg zou hebben anders krijg ik vrijdag als nog staal pillen na het bloed onderzoek. De ha is heel meegaant met mij en dat vind ik erg toppie!!! En ben ook bij mijn werk geweest en ik krijg nog 1 weekje vakantie en als ik denk van ik wil een ochtendje proberen dan hoef ik maar te bellen!!
Lang verhaal maar zo weten jullie nu hoe het even gaat gebeuren deze week.
Lieke hoe is het met jou nog niks ???
Lenie hoe is het met jou meid?
en met de andere meiden??
:-* Danielle
Danielle: allereerst een hele dikke knuffel. Ik had het zo voor je gehoopt.
Met mij gaat het wel. 13 dagen wachten…duurt elke keer weer lang.
@lenie wrote:
Met mij gaat het wel. 13 dagen wachten…duurt elke keer weer lang.
Dan duurt wachten lang
Chelleke hoe gaat het met jouw? Heb je nu veel last van je reuma?
Hier nog BIB…begin het nu toch wel spannend te vinden en ook een beetje eng :? als ik aan de bevalling denk :?
Eindelijk zijn we voor 100% uit de namen, ik wilde graag vernoemen en nu is het eindelijk naar onze zin
Lieke: hou je ons goed op de hoogte hoe het gaat!!!
Spannend allemaal hoor!!!
En Lieke al nieuws? :lol:
De kleine heeft het wel erg goed naar zijn zin daar binnen :roll: weet nog niet hoe leuk het hier buiten is
West: hoe gaat het met je?
Lenie: kom je de wachtweken nog een beetje door?
Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest.
Stelde nog weinig voor, vooral veel dingen doorgenomen qua ziektebeelden in de familie en voorgeschiedenis enz.
Bloeddruk was volgens haar netjes maar voor mijn doen wel laag 115-60 dus zal waarschijnlijk daar wel een beetje last van hebben qua moeheid en licht in mijn hoofd enz dus maar lekker dropjes eten
Was nog te vroeg om het hartje te horen dus mogen nu 1 nov. terug komen op het avondspreekuur zodat mijn vriend dan ook mee kan.
Gisteren ben ik alleen geweest want hij heeft natuurlijk met al die ziekenhuisbezoeken al zo vaak vrij moeten nemen en ik verwachte al dat er weinig ging gebeuren dus zei al je kan beter de volgende keer mee
Moeten nu beslissen of we de combinatietest willen doen. :roll: wat een moeilijke keuze allemaal zeg nu al.
Zit ook nog steeds erg te tobben over wel of geen vruchtwaterpunctie maar ben zo bang dat het daardoor fout zou gaan na die lange weg die we afgelegd hebben dat wil ik echt niet
Kijken ze bij de echo voor de combinatietest alleen naar de nekplooi of kijken ze toch wel wat uitgebreider?
Dan gaan we daar maar gewoon voor denk ik daar zitten verder geen risico’s aan
Cynthia, wij hebben die combinatitestniet gedaan, omdat als het kindje een downsyndroom zou hebben, het bij ons niet minder welkom is.
De 20 weken echo vond ik veel belangrijker.
Hier rommelt het al een paar dagen, maar beeb heeft besloten om nog maar even te blijven zitten.
Morgen komt Suus al weer thuis en is hij nog niet geboren :?
Ach ja, hoeft hub niet te posten (hij is het alweer vergeten volgens mij).
Lieke: ik vind het ook erg moelijk, want wat doe je met de uitslag.
Maar goed omdat het bij ons misschien toch iets meer kans is op afwijkingen gezien de Icsi ( trouwens niet meer kans op down syndroom )
gaan we het toch maar wel doen.
En dan vooral omdat ik zoiets heb van stel dat ze toevallig tijdens de echo iets bijzonders zien ze dan vast wel zullen doorverwijzen voor toch een vruchtwaterpunctie.
Extra echo en bloedonderzoek kunnen tenminste nooit geen kwaad.
Ik vind de 20 weken echo ook idd veel belangrijker hoor dan zien ze de echt grote afwijkingen pas goed als die er zijn.
Hier de combi test niet gedaan, moest het zelf betalen en je hebt geen garantie of het kindje wel of geen down heeft het is een kansberekening.
De 20 weken echo krijgen ze meer dingen na, die hebben we wel gedaan en dan kun je gelijk even spieken wat het wordt
@anoniempje wrote:
En Lieke al nieuws? :lol:
De kleine heeft het wel erg goed naar zijn zin daar binnen :roll: weet nog niet hoe leuk het hier buiten is
West: hoe gaat het met je?
Lenie: kom je de wachtweken nog een beetje door?
Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest.
Stelde nog weinig voor, vooral veel dingen doorgenomen qua ziektebeelden in de familie en voorgeschiedenis enz.
Bloeddruk was volgens haar netjes maar voor mijn doen wel laag 115-60 dus zal waarschijnlijk daar wel een beetje last van hebben qua moeheid en licht in mijn hoofd enz dus maar lekker dropjes eten
Was nog te vroeg om het hartje te horen dus mogen nu 1 nov. terug komen op het avondspreekuur zodat mijn vriend dan ook mee kan.
Gisteren ben ik alleen geweest want hij heeft natuurlijk met al die ziekenhuisbezoeken al zo vaak vrij moeten nemen en ik verwachte al dat er weinig ging gebeuren dus zei al je kan beter de volgende keer mee
Moeten nu beslissen of we de combinatietest willen doen. :roll: wat een moeilijke keuze allemaal zeg nu al.
Zit ook nog steeds erg te tobben over wel of geen vruchtwaterpunctie maar ben zo bang dat het daardoor fout zou gaan na die lange weg die we afgelegd hebben dat wil ik echt niet
Kijken ze bij de echo voor de combinatietest alleen naar de nekplooi of kijken ze toch wel wat uitgebreider?
Dan gaan we daar maar gewoon voor denk ik daar zitten verder geen risico’s aan
Het gaat wel redelijk Vandaag te veel gedaan merk ik en zie behoorlijk witjes en ben moe. Heb nog niks kunnen spotten van dat er iets is afgekomen zal mij benieuwen wat de bloed test zal zeggen.
Vanmorgen dus bloed wezen prikken krijg ik om half 5 de uitslag van en mijn ouders zijn zaterdag 40 jaar getrouwd en nu hadden ik en mijn zus en haar gezin een leuke foto laten maken. Dus ga ik hier pinnen om de foto te gaan halen wat denk je slikt hij mijn pas zo maar in eens in dus ik op stop gedrukt niks nada. Dus ik een winkel in om de bank te bellen en de boel laten blokkeren ik zo ja maar heb wel geld nodig dus toen moest ik weer naar huis want was te voet gegaan is vlak bij hup de fiets op en gaan en toen geld gehaald en weer naar huis fiets de schuur in en snel de auto in en de foto wezen halen en nu doe ik niks meer.
:-* Danielle