Sept/Okt 2005 al brusjes, maar we duimen nog voor JanineB.

Verder gaat alles goed hier.

Alleen gaat de vermoeidheid wel opspelen.

Heb erg weinig energie op het moment vanmiddag ook lekker even anderhalf uur geslapen.

Verder niet echt klachten, de kleine beweegt goed al vraag ik me soms af hoe het ligt want voel dan overal van alles bewegen :lol:

Woensdag gaan we voor de 3 d echo dus ben erg benieuwd.

Suus: Jim moet dus weer onder het mes begrijp ik :roll: hoop dat hij nu snel op gaat knappen zeg want blijft tobben zo.

Hoe gaat het verder met jou, met je zwangerschap?

anoniempje wat een mooi kamertje :inlove:

suus een dikke :hug: voor jullie allemaal. jim weer onder het mes… het is allemaal niet niks. ik hoop voor jullie dat dat helpen zal en dat het dan weer een hele tijd over is met het gerommel…

Dank jullie wel meiden!

Cynthia mooi kamertje hoor :thumbup: wordt vast heel gezellig straks :inlove:

Hier gaat het met het zwanger zijn hartstikke goed verder maar goed al die halve nachten dat breekt natuurlijk wel een keertje op en voel me dus ook niet altijd even gezellig, hub ook niet dus het is hier niet altijd even gezellig zeg maar (maar ik heb geen last van hormonen hoor :slight_smile: ). Ik heb Jim dus nu met een paracetamolletje op bed gelegd, ik vond het wel kunnen nu ik weet dat hij pijn heeft, hij lag alleen al in ons bed te slapen hub wilde nog even met hem knuffelen :roll: die slaapt dus ook nu. Ben alleen vergeten een kussen onder zijn matrasje te leggen zodat hij wat hoger ligt en minder last van zijn oortjes heeft…

Meiden, ik heb jullie enorm verwaarloosd :oops: , sorry sorry sorry.

Anoniempje: mooi kamertje hoor en welke kleur ga je erbij doen?

Chelleke: mooi buikje hoor en 10 kg is zoveel toch niet, valt wel mee hoor.

Lieke; hoe gaat het nu met Jesse?

Suus, alles oke met Jim en gaat het slapen nu wat beter?

Lenie: Hoe is het met je, mooi buikje al zeg :dance:

Hier loopt Lucas sinds 2,5 week…hij is een groot gevaar vooral voor zichzelf…gaat afentoe veel te hard en valt dan op z’n snufferd en dan zegt ie boem…hoe hard hij ook valt huilen doet ie bijna nooit…een hele taaie :mrgreen:

Geeft niks Nes

Mooi manneke jullie lucas hihi

Hier een paar slapeloze nachten gehad. Veel zuurbranden en veel onrust in mijn benen en armen. In mijn benen dat had ik voor de zwangerschap ook regelmatig maar wist niet dat het ook in mijn armen kon :roll:

Mijn beebje is ook erg druk aan het rommelen en verbouwen binnenin :inlove:

Soms is het gewoon een rot gevoel, die dondersteen :inlove:

Door de vakantie heb ik het weer ontzettend onder in mijn rug, dus dat word weer even paar dagen afzien en rustig aan doen. Maar dan zal het wel weer beter gaan :slight_smile:

Gisteren heb ik 8 dozen vol baby en kinder kleren gehad van de zus van Rob, wij hebben nu een hele winkel aan kleren :shock:

Zij heeft 2 zonen en die kleren hebben we allemaal gehad. Ik kan 'm tot de kleuterschool aankleden :lol:

Kei leuk in ieder geval :dance:

Fijne dag :-*

Ik was zondag ook weer aan de beurt :wink:

28 weken

blote buik

Bedekte buik

Op een rij

Nog ff een foto van Lucas van gisteren( ik lag op de grond om eigenlijk foto’s te maken, maar meneer wil altijd kijken wat je doet zodat foto’s maken van hem niet zo gemakkelijk wordt) en een buikfoto van gisteren.

Mooie foto’s :thumbup:

Hey meiden! Rustig geweest hier!

Hier druk gehad, Jim dus geholpen voor buisjes, maar hij bleef pijn houden aan zijn rechteroortje, dat had ook gebloed na de operatie. Maandag al gebeld en toen na veel doorverbinden een ass. aan de lijn gekregen en druppels gekregen. Maar hij bleef pijn houden, dus woensdag weer gebeld en een sjaggie ass. die vond dat ik hem maar paracetamol moest geven en doorgaan met de druppels getrotseerd en lekker lastig gebleven dus vrijdag weer naar de KNO, zo’n aardige man, de andere was een lomperd, maar deze is echt zo aardig en lief voor Jim! Tijdens de operatie was zijn rechteroor dus heel erg ontstoken, vandaar ook het bloed, er was heel veel pus uitgekomen. Normaal geven buisjes dan verlichting en verbetering maar dat was bij Jim blijkbaar niet zo (hier loopt ook nooit iets zoals het hoort :roll: ) hij heeft dus gewoon nog een ontstoken oor rechts en heeft nu andere minder dikke oordruppels en een ab-kuur voor 10 dagen. Ik geef hem de komende dagen (iig t/m maandag) over de dag verdeeld paracetamol zodat hij een buffertje opbouwt en dan moet de ab zijn werk aan het doen zijn en hoop ik dat het echt allemaal wat beter wordt! Slapen gaat nu wel iets beter, hij slaapt iets langer door gelukkig en dan nog een paar uurtjes bij ons in bed.

Verder ook nog bij de vk geweest, beebje ligt nu weer netjet op zijn kop :dance: en nou maar hopen dat ie niet besluit weer naar boven te willen kijken! Bloeddruk was goed, wel aan het stijgen (was altijd 100/55 en is nu 140/70) maar goed de onderdruk is nog steeds vrij laag en daar gaat het om. Verder flinke bandenpijn echt onder mijn buik, met alles wat ik aan inspanning doe, dus wel wat rustiger aan gaan doen nu.

Nes en Angèl leuke foto’s! Pfew ik ga even iemand een schone luier geven hier :sick: (bijwerking van de ab)

Fijn dat alles goed was :thumbup:

Voor Jim een dikke :hug: en beterschap

Nes: mooie buik hoor!!! Leuke foto’s!!!

Suus: gelukkig dat de beeb weer goed ligt, nu moet het zo blijven!!!

Dikke knuffel voor Jim

Inderdaad rustig hier…als je kijkt wat voor een groep we 2 jaar geleden hadden…

Maar gelukkig zijn de meeste druk met de kids of met zwangeren :dance:

Hier gaat alles goed, al is nu nu flink aan het mopperen.

Jesse in inmiddels gedoopt en groeit goed.

Hij heeft nog wel losec (medicijnen) maar voor de rest is het een tevreden baby. En mama is helemaal verliefd :inlove: :inlove:

Verder alles goed met iedereen???

Hier ook alles lekker hoor. Maar inderdaad: drukdruk met van alles en nog wat (zie www-knopje). Met ‘mijn’ Jesse :smiley: gaat alles okee. Hij wordt inmiddels al een hele peuter, met de bijbehorende puberteit erbij. Verder druk aan het proberen weer zwanger te raken en op dit moment ben ik even bezig mijn foto’s te archiveren (moet je ook een beetje bijhouden). Met de rest ook alles goed??

Hey lieve meiden,

even gauw een teken van leven van deze kant uit.

Gaat al een paar dagen kloten

Ontzettend misselijk, duizelig, buikpijn, rugpijn, zijpijn, hoofdpijn en schommeling van verhoging en koorts.

Vanmorgen had ik 39 graden en heb toch maar even de huisarts gebeld.

Ik vermoede zelf al een blaasontsteking, dus moest ik even een potje inleveren. Ze wouden me vanmiddag toch even zien.

Ik heb een zware blaasontsteking en ze hebben de gyn gebeld wat het beste was, gelijk naar het ziekenhuis of eerst beginnen met AB.

Want de kans dat de bevalling opgewekt zou worden zit er in.

Ik moest nu beginnen met de AB en als ik weer 39 graden heb moet ik gelijk de gyn bellen en dan waarschijnlijk naar het ziekenhuis.

Verder is mijn urine op kweek gezet voor verdere onderzoek.

Ik ga gauw mijn bedje weer opzoeken, tot snel :-*

Angel ik hoop dat je snel weer opknapt en dat jullie manneke nog een tijdje blijft zitten bij mama :pray: :hug:

Angel beterschap :hug: :-*

angel ik hoop dat de AB snel aan zal slaan. rustig aan hoor :hug: dat mannetje moet nog wel een tijdje blijven zitten… :-*

Angèl rustig aan hoor meis! Ik hoop dat de AB zijn werk doet! Lekker uitrusten!

He meiden.

Sorry dat ik zo weinig kom hier.

Bij de mei mama´s wordt zo actief gekletst dat ik er soms niet aan toe kom om ook hier weer te posten ik schaam me diep :oops:

Verder gaat alles goed hier.

Laatste werkweken gelukkig want dat begint wel zwaarder te worden.

Kleintje doet het goed, buik groeit lekker door ( nu 5 kilo aangekomen) en de kleine beweegt lekker.

Op wat vermoeidheid na verder niet echt klachten dus hoop dat het zo blijft.

Ik wilde jullie even laten weten dat Angel opgenomen is in het ziekenhuis. :cry:

Gaat inmiddels wel weer iets beter met haar gelukkig maar moet nog even blijven.

Er is een topic vor haar geopend bij de ziekenboeg dus kunnen jullie even daar kijken!

Hey lieve meiden,

Daar ben ik weer :dance:

Wat een toestand hè :shock:

Wat heb ik me ziek gevoeld :silenced:

Maar alles is weer oké alleen nog heel erg moe.

Maarja zwanger zijn gaat gewoon door :lol:

Ik ben in ieder geval blij dat onze kleine man is blijven zitten en dat het goed met hem gaat :inlove:

Bedankt voor de lieve woorden :-* :-* :-* :-

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen :hug:

Liefs Angèl :-

Fijn dat je weer huis bent meis. En lekker rustig aan blijven doen :hug: