Whaaa Deb die tactiek volg ik ook vaak! 8) Ideetjes planten in zijn hoofd, geniepig maar soms wel nodig al werkt het niet altijd.
Oh jemig ik heb even een pleur geld uitgegeven aan een nieuwe mop. Was ook echt wel nodig want hebben nu bijna door het hele huis laminaat liggen. En het huis is natuurlijk groter. Ook heb ik geleerd dat ik wel voor el cheapo kan gaan maar dat ik daar met een half jaar alweer spijt van heb. Nu 1 keer 50 euries maar wel een ding wat zichzelf droogslingert, uitwasbaar is en waar 3 jaar garantie op zit :dance:
Daarbij is het dan gelijk de eerste paar keren dat ik um gebruik weer leuk 8) Nu ga ik hem onder het genot van wat drinken eens bestuderen en dan hopen dat mijn kramp in mijn teen wegblijft. Geen schoenen meer voor mij vandaag tot ik aan het koken moet. :wall:
Debke jij intrigant :lol: :thumbup: Tja als ze t maar zelf bedenken dan is t goed :twisted:
Nou hier kwam net een kokdinnetje langs en ze mocht zelfs van mij naar boven :mrgreen: t Is nog steeds niet perfect maar met kleine stapjes komen we er wel.
Rhi arme teentjes, je voeten moeten nu ook behoorlijk wat dragen he :inlove:
o moet rennen dd ophalen :inlove:
Ik heb de link gekregen van deb hoor, en snap nu waar sommige woorden van jullie vandaan komen.
Alleen de site is in het engels, en ik ken geen engels :oops: :oops:
Oeh Miriam jij hebt lef! 8) Hier mogen ze echt nog niet in alle kamers gluren hoor. De badkamer nu wel hihi.
Nette alles wat je niet snapt gewoon vragen hoor. :thumbup: De link mag hier nl alleen maar niet staan ivm de webshop die erachter zit. Commercieel is nu eenmaal niet toegestaan.
Enneuh stap 1 kan ik je zo uit mijn hoofd wel uitleggen…shine your sink! :mrgreen: Elke avond en elke ochtend even een doekje doorhalen, afwas wegruimen indien nodig, als ie maar glimt :dance:
Nette, er is ook een nederlandse groep van geloof ik. Waarschijnlijk via google wel te vinden. Heb even gechecked…Als je googled op de naam van de site en je kiest dan pagina’s in het nederlands kom je hem vanzelf tegen. Het is een yahoo groep.
Maar inderdaad…kleine stapjes. Stap 1: laat je gootsteen blinken!
Echt, dat is de volledige basis van dit hele concept. Hoe de rest van je huis er ook uit ziet, zorg dat je gootsteen altijd blinkt!
Dus aan de slag! :mrgreen: Laat hem blinken!
Stap 2 is voor morgen: Kleed je aan zodra je opstaat, tot en met je schoenen (liefst nog met veters) en hou je gootsteen blinkend!
Mirjam, voelt goed he! Als je gewoon iedereen overal in je huis durft te laten komen? Mag hier ook hoor (al ben ik al vrij schaamteloos van mezelf wat dat betreft). De boel is hier ondertussen redelijk netjes.
:evil: :twisted: :wall:
En ook nog avatarloos ook niets lukt, vandaag.
Nette…adem in…adem uit…rustig aan…komt vanzelf weer goed!
Nette zoals Deb al zegt het komt echt goed! Babysteps…en je avatar…Hulp is Onderweg zitten bultens dames die je kunnen helpen en lukt het niet is er Ruud wel to the rescue
Oi heb even gekeken hoeveel was er nog ligt…2 grote wasmanden vol…maaaaar kleine stapjes! Heb vandaag mijn was gedraait en opgehangen…morgen nog weer 1 en zo ga ik elke dag iets doen. Het bed ligt iig even te luchten (heeeerlijk) en vanavond samen met DH weer opmaken alles ligt klaar! Heb zelfs een nieuwe hoes om mijn voedingskussen gedaan…de oude zit vol met halen van de kat die hem wel heel erg lekker vind liggen…ik kijk er niet verder naar, was hem zelfs niet…ik gooi hem weg! :mrgreen:
@nette wrote:
:evil: :twisted: :wall:
En ook nog avatarloos ook niets lukt, vandaag.
:hug:
Komt allemaal goed meis echt.
ga je gootsteen shinen en elke keer als je je gootsteen gebruikt weer netjes laten glimmen en je wordt vanzelf vrolijker 8)

1234 laten glimmen met plezier :mrgreen: 8)
Rhi, declutter queen :mrgreen: En wat zullen jullie lekker slapen vannacht :-* .
Nou hier al 1 aanhangwagen volgeladen maar de schuur zit nog vol :shifty: Denk dat ik hem morgen ook nog maar huur :lol:
Ok, ik begin met mijn gootsteen. die laat ik glimmen, is wel nodig, ga alle gootstenen bij langs, maar dan moet ik natuurlijk wel opletten dat ik niet de hele keuken ga staan boenen, dat is toch niet de bedoeling dan of wel…
@nette wrote:
Ok, ik begin met mijn gootsteen. die laat ik glimmen, is wel nodig, ga alle gootstenen bij langs, maar dan moet ik natuurlijk wel opletten dat ik niet de hele keuken ga staan boenen, dat is toch niet de bedoeling dan of wel…
alleen je gootsteen Nette niet je hele keuken. Je gootsteen goed laten glimmen en dan genieten van je werk en dat negatieve stemmetje dat je de rest no moet doen negeren

Oké, ik ben thuis. Luuk was zo moe van een dagje bij oma dat die nog even ligt te pitten.
Dus ik kan mooi eens gaan lezen (want jullie vliegen niet alleen goed, maar beppen ook nog eens veel :mrgreen: ).
En vanavond ga ik de pagina van vliegende dame eens onder het stof vandaan halen.
Maar ff een vraagje:
Krijgen jullie ook altijd zoveel mail. Ik krijg mail over de zones, de dagelijkse routines, wat anders mensen vinden, etc. Krijg op een dag wel zo’n 20 mailtjes :? Ben alleen daar al 10 minuten tijd aan kwijt (om ze meteen weer te deleten :oops: ).
Oh, niks slapen dus, volgens mij is ie zijn bed aan het verbouwen.
tot later :-*
@miriam wrote:
Nou hier kwam net een kokdinnetje langs en ze mocht zelfs van mij naar boven:mrgreen: t Is nog steeds niet perfect maar met kleine stapjes komen we er wel.
Dat was IK :dance: :lol:
Nou Mir… petje af voor je huissie :thumbup:
Hier is het echt een huishouden van Jan Steen en dan volgens mij nog een tikkie erger… spontane visite mag bij mij alleen maar met een voet tussen de deur :shifty:
Lijkt me verstandig om me hier dus ook maar is in te lezen!!!
Moet ik dan helemaal van begin topic beginnen met lezen???
Na wat van Miriam gehoord te hebben denk ik dat ik dit ook wel nodig heb :oops:
hihihi, meneer slaapt toch nadat hij al zijn knuffels en tutjes uit bed heeft gegooid.
Miriam, yes I’m a payrol girl en vaak als ik thuis kom heb ik geen zin meer om nog iets te doen. Moet me er vaak echt toe zetten.
Debke, wil inderdaad dan ook alles meteen goed doen en eindig dan nadat ik de gootsteen glimmend heb gemaakt met het schoonmaken van heel de keuken (en dan is de lol er bij mij alweer snel af).
Maar misschien is stapje voor stapje beter :thumbup:
Rhiannon, tja, dat is mijn probleem nou ook een beetje. Met één ding beginnen en dan heel ergens anders eindigen (en dat eerste nog niet af hebben). Ik moet me proberen te focussen op één ding tegelijk.
Ennuh, je spuitflaconmethode :think: ? tell me more :mrgreen: .
Nette, ook een beginner :mrgreen: . Succes!
Oké, we gaan dus weer beginnen met het shinen van de sink vanavond.
One babystep at the time.
Nu eerst koken!
Liefs :-*
Janneke, ik delete het grootste deel van de mail voordat ik ook maar een poging doe tot lezen. Alleen de sneak peak laat ik in mijn inbox staan (staan alle missies ook in) en af en toe, als de titel van een testimonial ofzo me aanstaat neem ik de moeite om er eentje te lezen.
AlienMissy, je hoeft echt niet van het begin af aan te lezen hoor! Gewoon op het linkje klikken (heb je dat al gehad van Mir?) en je kunt aan de slag!
Nette en Janneke, het is nou net de truc van dit systeem om je niet meer de hele tijd bezig te houden met “wat je allemaal nog zou moeten doen maar geen tijd en of geen zin in hebt en je daardoor depressief gaan voelen”. Echt, ik heb dat ook heeeeeeeeeeel lang zo gedaan, maar nu, sinds een paar weekjes…heb ik de knop echt omgedraaid. Tuurlijk denk ik nog vaak bij mezelf aan alles wat ik nog zou moeten doen, maar ik bedenk me gewoon dat dat al heel lang nog eens gedaan zou moeten worden een of een paar weekjes later maakt dan ook niet meer uit!
Hier ondertussen al gegeten (afhaalchinees). Lekker makkelijk dus. Ik ga zo de boel opruimen, heb ik dat maar weer gehad.
Mir, gewoon nog een dag huren hoor, dat ding! Kan maar gedaan zijn! Weg is weg!
En Rhi, jij bent op dreef met declutteren. Stoer hoor! Gewoon weg doen!
Fijne avond allemaal!
…
:oops: :oops: :oops: :oops:
Nou ik heb wel even braaf alle delen (vluchtig) doorgelezen en alvast wat tips en andere schema’s in een docje gezet om later is te lezen.
Het linkje heb ik nog niet, dus als iemand zo lief wilt zijn
Mir… die berg lag er vanmiddag nog niet :o klasse meid :thumbup:
Ik merk al weer dat er bij mij ook nog een hoop te doen is, ik ben de komenden maaaaanden hier wel zoet mee (vooral het declutteren of zo iets hihi) :shifty:
Manlief heeft net de hele vaat voorgespoelt en ik ga hem nu afwassen!
dus ik ga maar is de mega taak doen (beetje boel achterstand opgelopen de afgelopen ermm daagjes :oops: )
Wauw Miriam! Goed bezig zeg!! :thumbup:
AM achterstand bestaat niet ‘gewoon’ erin springen en kleine stukjes per keer aanpakken.
Ik had ook een fotootje beloofd maar dat zal morgen worden. Kwam een telefoongesprek tussen dus ook de pannenkoekjes moeten wachten tot morgen. Maar ik ben heel flexibel en manlief was gelukkig zo lief om naar de Chinees te rijden. :inlove:
Dus ik hop zo naar boven even bed opmaken samen en dan kunnen we heerlijk in een vers bedje stappen :dance: