Schoonmaak-routine wie doet er mee?

Ik ben ook erg nieuwsgierig…

Mag ik een pb?

Nou dan wil ik niet achter blijven, ik wil ook graag het schoonmaak pb’tje hebben :slight_smile: Ik heb s’middags alle tijd om te poetsen aangezien ik elke dag tegen 1 uur weer thuis ben van het werk. Op de één of andere manier kom ik er nooit aan toe. Dat komt vast omdat ik geen zin heb, internet (forummen) belangrijker vind en verzin zo nog maar eens 10 redenen :oops: Nou als iedereen zich netjes aan dat schoonmaakmenu houdt, dan doe ik ook netjes mee, want dan moet er bijna niemand meer hier op het forum zitten :wink: Wel iedereen mee doen he anders mis ik weer van alles op het forum :mrgreen:

ik wil ook wel dat linkje hebben want ook ik vind het moeilijk te combineren als de kids op bed liggen dan heb ik vaak geen zin meer om dan ook nog een te gaans choonmaken waardoor het dus heel erg achterloopt hier :oops:

Hier dan ook maar een pb-tje, ben wel nieuwsgierig.

Groetjes Manon

Ja! Ik wil ook wel de link hebben!

meiden, jullie hebben als het goed is allemaal pb :thumbup:

Wie wil hem aan mij pb-en? Ik heb behoefte aan wat structuur hier in huis!

Mag ik er ook 1? Ben erg nieuwschierig!

meiden, jullie hebben pb :thumbup:

he sterre, zelfde bouwjaar :smiley:

Hee, zelfde bouwjaar, nu zie ik het :wink:

Ben nog niet ver gekomen met de link, niet verder dan ‘shine your sink’ ofzo, haha, tis engels he, en ik ben zo lui dat ik nog niet de moeite genomen heb verder te lezen :oops:

:oops: Volgens mij kan ik die link van de site ook erg goed gebruiken :wink:

Zou je em mij heeel misschien ook willen pb’en??

Rust in huize chaos :wink:

Thanks!! :**:

Gertje, ik heb hem naar je ge-pb’t :wink:

Hej, zou ik ook pb mogen??

Kan het hier ook wel gebruiken… :smiley:

Mag ik de link ook ??

Je hebt het er maar druk mee !

beitsche en jimmy jullie hebben pb :wink:

Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik word nu ook nieuwsgierig :oops:

mag hoor :wink:

soms duurt het even, maar meestal krijgt iedereen die er om vraagt :thumbup:

tot nu toe vind ik het een fijn programma, het heeft me iig wat meer rust gegeven en een schoner huis!! :dance: :dance:

Mag ik hem ook?

AUB…

Wil graag was rust creeren… voordat de kleine er is…

We zijn bijna klaar met grote verbouwing… dus kan wel wat rust en reinheid gebruiken…

Alvast super bedankt…

grt

brigitte je hebt pb :thumbup:

Eigenlijk moet ik nu aan de schoonmaak, maar waar zal ik beginnen…

Had wel om 8 uur al ons bed verschoont en het “vuile” kan ik al bijna weer uit de machine halen en ophangen !!!

Mag ik een linkje, om te proberen zeg maaR? Ik spaar alles op tot vrijdag en zaterdag en dan stel ik het weer uit tot maandag…

:thumbdown: