wendy je hebt pb :thumbup:
en billie had ik ook al gepbd, toch? anders zeg je het maar
nou nee een puinhoop is het niet maar ik wil graag alles netjes hebben.
ze moeten ook eert het en opriumen voordat ze met het andere beginnen.
Ik hou van een op geruimt huis en zeker de keuken.
Mariska
Hoi Meiden,
Wie kan me helpen aan het linkje
IK WIL OOK MEEDOEN!!!
Ik snap er niks van maaaaar hou van een schoon/opgeruimd huis… :mrgreen: Maar met een deumes in huis en het werk ik kan wel wat routine gebruiken. Dus kom maar op met dan Linkje en owjah misschien de spelregels :shifty: ???
Groetjes Angela
Meldt zich ook aan voor een pb met de link…
DAMESSSSSSS MET DE LINK WAAR ZIJN JULLIE???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik wacht met smacht Ik heb der zin in :lol:
Hoi. ik heb even wat stukjes gelezen en wil ook graag meedoen. Ik heb een kleine woning en het is hier altijd rommelig: was, boeken, post, boodschappen, alles ligt doorelkaar. En de afwas doe ik meestal om de twee of drie dagen. Vreselijk, want het staat ontzettend in de weg tijdens het koken. :think:
Mariska, Ikkie, Dominique en Diana: jullie hebben een pb.
Hey Sopje dank je voor de pb :-*
Maaaaaar :mrgreen: Weet iemand ook een nederlandse site? :mrgreen:
Ik heb het al moeilijk met het begrijpendlezen hahah laat staan met uitvoeren. :shifty:
Bye
Wil ook wel een pb met het linkje.
Hier is het ook ver te zoeken af en toe qua regelmatig schoonmaken.
Af en toe heb ik een schoonmaak bui duurt een paar dagen en is dan weer ver te zoeken.
oww dit vind ik ook leuk
Maar ik heb sinds kort al een aardige routine wat betreft het huishouden zal ik mijn lijstje eens laten zien :D?
Ma: WC en wasbakken(net als de site volgens jullie dus beschrijft)
Stofzuigen en de vaat uiteraard…en klaar ± 30 min bezig.
Di: WC en wasbakken(wasbakken elke dag ivm lekker knoeien met
tandenpoetsen) + was weg wassen en bedden verschonen en slaap
kamers zuigen en dweilen en de vaat ± 2 uurtjes bezig.
Wo: WC en wasbakken en de vaat + stofzuigen en woonkamer dweilen
± 30 min bezig.
Do: WC en wasbakken en de keuken globaal schoonmaken en stofzuigen en eventuele rommel opruimen + vaat ± 1,5 uur bezig.
Vr: WC en wasbakken en de laatste 2 wassen draaien alles stofzuigen eventueel zo nodig even stoffen en dan WEEKEND hihi.
In het weekend doe ik alleen de wc en de wasbakken en de rommel een beetje opruimen die we op dat moment gemaakt hebben.
1 keer in de maand de ramen lappen en 1 keer in de maand de keuken grondig onderhanden nemen en de rest van de tijd is voor de kids
mag ik ook een pbtje van de schoonmaakroutine?
Mag ik ook een linkje??
mag ik ook een pbtje
kan het goed gebruiken
Wow, ik kan deze link ook wel gebruiken denk ik… vind het maar moeilijk te combineren mama zijn en werken…
Gelukkig doet vriendje hier veel…
Kan je mij ook pb’en???
Uh, daar wil ik ook wel aan mee doen.
Op een 1 of andere manier is het hier altijd een bende (ligt ook wel een beetje aan mijn opruimkunsten :oops: ).
Dus ik zou heel graag een pb-tje met een link willen .
Liefs Janneke :-*
neirod, janneke, simba, bren, essie en miej
jullie hebben pb!
sorry dat het zo lang duurde… maar jullie kunnen aan de slag hoor
Zou ik ook een pb-tje mogen ben wel heel benieuwd :oops:
willie, je hebt pb :thumbup:
ben wel red nieuw hier maar zou ik ook een link kunnen krijgen, kan ik mischien eindelijk mijn huis echt op orde krijgen (alles oogt wel schoon maar met alle beesten en de beebs schiet vaak nogal wat er bij in en gebeurt het lala)
waaa gelukkig zijn er meer mensen die er moeite mee hebben… als we mekaar nou eens helpen ??? ik word altijd gemotiveerd als iemand zegt ik ga nu de badkamer schoonmaken…dan denk ik… OH JA GA IK NU OOK GLIJK DOEN…hihi
Magk de link?xxxxx :mrgreen: