m76 en rosa jullie hebben pb :thumbup:
thanx :-*
Mag ik ook het linkje hebben? :mrgreen:
Tot nu toe houd ik het vol (ben ook nog maar net begonnen natuurlijk ), ga nog even de wasbakken doen en dan naar bed!
nancy je hebt pb
Ik heb ook een Nederlandse site gevonden, werkt net nog iets makkelijker
Mag ik de link ook. Moet ook wat meer stuctuur aanbrengen in het huishouden. Laat het vaak een beetje op het eind van de week aankomen en moet dan ineens erg veel doen, dus niet handig. Een schema is misschien beter voor mij :shifty: .
Groetjes Renate
Ik houdt het nog steeds behoorlijk vol en door die paar standaard dingen heb ik eigenlijk gelijk nog meer zelf verandert, zo was ik dingetjes gelijk even af die niet in de wasmachine kunnen (bleven voorheen nog wel eens erg lang staan of het blad van de kinderstoel maakte ik bijvoorbeeld vlak voor de volgende maaltijd meestal pas schoon :oops: ), na een weekje ziet een groot deel van mijn huis er al veel netter uit dan voorheen vaak het geval is, er zou nu zomaar iemand langs kunnen komen :dance: . Nu nog hopen dat ik het vol houdt.
ik heb de helft gelezen en het klinkt wel erg interressant, mag ik ook de link??
Ik weet niet of het schema ook op werkende mamas is gebaseerd maar anders wil ik er ook wel een :mrgreen:
mag ik ook de link?
ehuummm… en ik ook ? :oops:
Mag ik ook het linkje?
meiden… en heer :mrgreen: jullie hebben als het goed is allemaal pb.
sorry voor de late reactie :shifty:
Mag ik um ook? Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig! :oops:
kimzie, je hebt pb :thumbup:
Maria74, ik wil het linkje ook wel graag hebben.
Dank je wel alvast.
Zal hier eens even terug gaan lezen want het huishouden is hier een puinhoop dus wat tips kan ik wel gebruiken.
Zo ziet mijn schema eruit:
maandag: stofzuigen,dweilen,wasje, doekje over de bank.
Dinsdag: toilet,swifferen.
Woensdag:stofzuigen,dweilen,wasje,doekje over de bank, tafels soppen.
Donderdag: swifferen, boven verdieping stofzuigen en dweilen.
Vrijdag: beneden afstoffen en soppen,dweilen en stofzuigen, banken uitloppen en uitzuigen,wasje
Zaterdag: swifferen, 1x in de 2 weken keuken buitenkant schoonmaken,wasje.
Zondag: toilet schoonmaken en badkamer en swifferen,wasje.
1x in de 2 weken stoffen en soppen bovenverdieping.
en dan natuurlijk de dagelijkste afwas.
Ik ben altijd bezig hahaha
Hier ook een puinhoop en nu met de tweede op komst moet er maar een keer regelmaat in komen!!!
Wil je mij ook dat linkje toesturen alvast bedankt.
Groetjes Wendy