nou meiden, jullie hebben pb :thumbup:
zou ik de link ook mogen hebben???
alvast bedankt :-*
Zou iemand mij ook de link willen sturen?
Alvast bedankt he
@Peetje wrote:
@prinsjeJason wrote:Ik heb een schoonmaakvraagje,ik dacht vraag het maar hier inplaats van een nieuw topic te openen :mrgreen:
Hoe maken jullie de wasmachine schoon?
Ik laat hem eens in de zoveel tijd (elke 2-3 maanden) op 95 graden draaien met een fles azijn, zonder was.
De buitenkant gewoon met een doek. De zeepbakjes kunnen eruit zodat je die af kunt wassen. (Gebruik ook wel eens de stoomcleaner voor de buitenkant en zeepbakjes, kom je goed tussen alle naadjes, maar met een sateprikker lukt het ook).
Da’s wel een goeie… nooit aan gedacht om het zo te doen! Azijn gewoon in de trommel gieten? Ennuh, is het daarna nodig om 'm nogmaals te laten draaien of kan je daarna weer gelijk was erin doen (zonder dat het naar azijn gaat ruiken)?
Doe de azijn in het waspoederbakje, mits dat het water begint te stromen. En de machine ruikt dan niet naar azijn hoor, juist lekker fris! :thumbup:
@Peetje wrote:
Doe de azijn in het waspoederbakje, mits dat het water begint te stromen. En de machine ruikt dan niet naar azijn hoor, juist lekker fris! :thumbup:
Vandaag eens uitproberen… Dus als het water begint te stromen gewoon een fles huishoudazijn in het zeepbakje kieperen.
Eigenlijk zo simpel… Waarom zetten ze dat er niet bij als onderhoudsinstructie???
Laat je weten hoe het bevallen is! :mrgreen: Thanks!
Ik heb mijn spuit weer terug, nadat deze in gepikt was om behan eraf te kunnen krijgen…
Heb meteen de wc schoongemaakt, en het doekje daarna meteen in de was gedaan(vind het zo vies om dan nog ergens aners voor te gebruiken…) En net nog de supergrote spiegel en dubbele-wasbak in de douche, hoppa, klaar! Geen gedoe met emmertjes met sop of wasbakken vol die toch maar in de weg zitten(het water dan…)
hoi
hier ook een grote chaoot in het huishouden doen.
met 3 kids thuis aangezien het vakantie is lukt het me amper om de extra dingen te doen laat staan de gewone dingen :oops:
wat doen jullie als de kids thuis zijn voor vakantie aan huishouden ?
ik vul de vaatwasser zodat er in ieder geval een afwas is en de aanrecht opgeruimd is.
Als fransje op bed ligt ruim ik meestal ff zijn speelgoed terug in de box zodat ze vleor een beetje rommel vrij is.
Ik probeer de beide tafels opgeruimd te houden maar das lastig met de 2 oudste.
En ik probeer door te wassen alleen me vouw en strijk loopt er weer bij in :?
En ik wil ook zo’n stoomreiniger vooral als ik op tv zie dat je de vloer er simpel schoon mee krijgt maarja die krengen zijn zo duur
Mag ik de link ook AUB ? het is niet zo, dat het een grote puinhoop is in dit huishouden. Maar ik ben wel in voor handige tips om het makkelijker en sneller te doen. Dan houd ik wat extra tijd over om te komen KOKKEN
:mrgreen:
Zou ik ook de link mogen hebben, plz? :mrgreen:
gerdy en tama jullie hebben pb
joyce en mex jullie hebben ook pb
Zie dit onderwerp nu pas :oops: , mag ik ook de link?
Hier gaat het steeds ietsje beter, maar ben nog steeds graag voorbereid op visite (en dan vaak nog meer vanwege troep dan viezigheid), denk al tijden dat het goed is om een schema te hebben, maar er één maken ho maar :oops: .
ejb je hebt pb :thumbup:
Thanks!!
Pfoe… ik was al bang dat ik de enige was!
Soppen en boenen… ben benieuwd welk schema mij weer aan het poetsen krijgt! Dus ook mijn huis is blij als ik de link krijg! Alvast bedankt!
Net twee wasbakken gedaan, zo wanneer ik naar bed ga de laatste :dance: . Ga zo eens kijken wat er voor morgen op het programma staat!
dianne, je hebt pb.
ik hou het niet altijd even bij hoor. het moet echt nog in mn systeem komen. ik heb meer een ‘voldaan’ gevoel als ik de hele dag aan het boenen ben geweest. maaaarrrr ik merk wel door het bij te houden zoals babyfly zegt dat je moet doen het een stuk opgeruimder is. en dat schoonmaken in een uurtje vind ik helemaal top :thumbup:
hoe bevalt het jullie?
Mag ik ook een pbtje??? Thnx
ik wil ook wel link!
Laat mijn man dit niet lezen, want ben een vreselijke poetsmiep, maar wat efficiënter is nie gek natuurlijk.
verder ben ik sinds ik terug ben van vakantie vreselijk lui!!! Baal van mezelf bah. Dus denk dat een leuk georganiseerd schemaatje mij wel weer blij kan maken