Misschien een idee voor de dames …
spelen en schoonmaken tegelijkertijd :think:
haha, geweldig :mrgreen:
hebben jullie al de link gekregen? heb even een tijdje niet gekeken hier. dus als jullie hem willen pb me maar
Wil jullie aan mij ook het linkje door mail aub?
melisha je hebt pb :thumbup:
handig dat pakje waar kan ie die vinden.
moet je je beeb eerst in een emmertje sop dopen en dan laten rond kruipen :lol:
weet je welke uitvinding ze wel eens mogen maken voor normaal huishoudelijk gebruik
zo’n automatische stofzuiger heb hem op tv gezien die zet je dan bijv. s’nachts aan en die zuigt dan zelf je huiskamer zonder tegen je meubels aan te botsen.
zou echt fijn zijn dat je s;ochtends niks meer hoeft te doen alleen jammer dat ie dan niet onder de bank zuigt en andere lastige plekken
Ik wil ook wel heel graag DE link, wie weet verander ik dan wel in een echte schoonmaakmiep, al is het maar voor even (hard nodig namelijk :oops: ) Dusss wie helpt mij uit de brand ?
quisa je hebt pb :thumbup:
mag ik ook linkje
mukkemuk je hebt pb :thumbup:
Hallo daar allemaal,
Zou iemand mij ook aub het linkje willen sturen.
Ik ben ook iemand van ik begin hier en dan zie ik wat anders en binnen de kortste keren staat het hele huis op de kop.
Dus hoop dat het ook iets voor mij is.
Alvast bedankt.
Maria, ik heb je ge-pb-ed.
Een schoonmaak-routine… wat is dat :shifty:
Of terwijl, die kan ik goed gebruiken :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
evelien en renee, jullie hebben pb
Dank je wel maria,
nu es kijken of dat iets voor mij is.
groetjes renee
Mag ik die link ook ajb
Ik heb een schoonmaakvraagje,ik dacht vraag het maar hier inplaats van een nieuw topic te openen :mrgreen:
Hoe maken jullie de wasmachine schoon?
Hallo, ik heb ook wel interesse in de link… heb wel behoefte aan wat structuur bij het schoonmaken… 't is af en toe een chaotische bende hier…
@prinsjeJason wrote:
Ik heb een schoonmaakvraagje,ik dacht vraag het maar hier inplaats van een nieuw topic te openen :mrgreen:
Hoe maken jullie de wasmachine schoon?
Ik laat hem eens in de zoveel tijd (elke 2-3 maanden) op 95 graden draaien met een fles azijn, zonder was.
De buitenkant gewoon met een doek. De zeepbakjes kunnen eruit zodat je die af kunt wassen. (Gebruik ook wel eens de stoomcleaner voor de buitenkant en zeepbakjes, kom je goed tussen alle naadjes, maar met een sateprikker lukt het ook).
Ohh, ik ben van de mutserig (ook te zien aan het clubje waar ik bij klets in het contact hoekje), dus zie dit nu pas.
ik heb zooo erg routine nodig in mijn schoonmaakwerk.
Wie wil mij de link sturen via pb. Misschien Rhi, of iemand anders?
Thanx
Essie
Ik heb nog geen pb gehad :eh: