Hier nog eentje die de link wel wil weten!
Trouwens, iemand nog een tip om mijn badkamervloertegels (wow, wat een goed scrabble woord :mrgreen: ) schoon kan krijgen?
Ik boen me suf maar ze blijven zo vaal. We wonen hier nog niet zo lang en de vorige bewoners hebben alles echt ernstig laten versloffen
@Mekkie wrote:
Hier nog eentje die de link wel wil weten!
Trouwens, iemand nog een tip om mijn badkamervloertegels (wow, wat een goed scrabble woord :mrgreen: ) schoon kan krijgen?
Ik boen me suf maar ze blijven zo vaal. We wonen hier nog niet zo lang en de vorige bewoners hebben alles echt ernstig laten versloffen![]()
Is het kalk? Dan flink met cillit bang erop (die voor de badkamer), en voor normaal schoonmaken de ouderwetse groene zeepā¦gaan je tegeltjes heerlijk van glimmen!
k Heb vanmiddag nog eens gepoetst maar het blijft gewoon doffig zien. Ik heb de rest vd badkamer ook al eens met azijn gedaan, dat helpt ook wel.
Maar ik ga de vloer dan nog wel eens proberen met Cillit Bang, dat heb ik vlgs mij nog wel in het gootsteenkastje staan beneden
En groene zeep, tja dat gebruik ik dus nooit :oops: Maar bedoel je gewoon zoān zeepblok? :shock:
Nee, zoān fles. Vloeibare gele zeep van driehoek is het volgens mij.
ja klopt, die is van driehoek. Een gele fles en de vorm is ook een beetje driehoekig.
Die gebruik ik hier ook.
ik heb gisteren rigoreus 2 lades van ons kastje en de helft van de keuken opgeruimd; wat ik al een jaar niet heb gebruik, ging zo de vullis in! :dance:
hier nog zo een :oops: ⦠zou de link ook wat voor mij zijn? zit namelijk steeds te wachten op kaboutertjes die met vakantie zijn⦠ze komen maar niet⦠dus wie weet heb ik ook wat aan de linkā¦
ik doe trouwens de vloer met blauwe wonder, hij is er nu ook in het roze speciaal voor sanitair enzo⦠gaat goed hoorā¦
Ik zou die link ook wel willen, ik ben echt iemand die een schema moet hebben, want anders denk ik snelā¦"heee morgen weer een dag :oops: ".
Zitten er ook opruimtips bij :roll: ?
kroes en leeuwtje, jullie hebben pb :thumbup:
Dank je!! :-*
ok⦠aan de slag dan maar⦠(morgen) :mrgreen:
ok⦠aan de slag dan maar⦠(morgen) :mrgreen:
@maria74 wrote:
kroes en leeuwtje, jullie hebben pb :thumbup:
Ik heb de link nog steeds niet

plz, anybody?!
Maarruh die groene zeep in een fles kende ik dus niet. Dacht idd ook al dat het wel zoiets was ipv gewoon zoān blok :mrgreen:
mekkie je hebt pb :thumbup:
Thanks ik heb m nu van Maria74 en Juudje26 gehad
kan iemand mij ook de link toesturen :oops:
ben ook een echte poetsmiep :liar:
vast bedankt
Sinds de geboorte van onze kleine man ben ik ook iets minder strikt in het huishouden⦠ben makkelijker geworden. Mss is zoān schema ook wel wat voor mij⦠Zou je m mij ook willen pb-en?? TNX :-*
Ik weet niet offie nou wel of niet mag, anders verwijder m maar hoor:
Hier is de link:
edit Rhiannon; aangezien er ook nogal wat commerciele dingen gebeuren weg-ge-edit
Hoi Hoi
Zou iemand mij ook de link via een pb kunnen sturen??
Groetjes
@Bagheera wrote:
Ik weet niet offie nou wel of niet mag, anders verwijder m maar hoor:
Hier is de link:
edit Rhiannon; aangezien er ook nogal wat commerciele dingen gebeuren weg-ge-edit![]()
Ow sorry :oops:
Ik vond het al zo vreemd dat jij de link zelf niet postte.
Zal ut nooooooooit meer doen hoor