Hoi, mag ik ook de link please, dank je.
Groetjes San
sandra je hebt pb :thumbup:
Dank je
hoi
ben ik nu de enigste die niet dit lijstje consequent kan volhouden ?
ik begin vaak erg enthiosast en daarna zwakt het af en vergeet ik het vaak weer.
mischien komt het ook wel dat ik gewoon een rasechte chaoot ben probeer het wel maar lukt me niet het goed door te voeren
herkennen jullie dit ?
breekt even in
Mag ik ook de link?..denk dat ik daar wel wat mee kan
Hier schiet het huishouden er ook geregeld.Bij in.Tot ergennis van ons beiden.Maar soms heb je het fut niet meer.kind is erg vervelend tijdens opruimen :silenced:.En als hij slaap,Ja dat ene uurtje dat hij slaap wil ik dan wel voor mezelf :oops:!!!Ik zit eraan te denken voortaan een uur eerder uit bed tegaan dan Damian en dan het huishouden proberen te doen.Maarja dan moet ik er wel rond 6 uur uit en dan 7 uur beginne.terwijl ik er meestal pas tussen 9 en 10 uit kom en rond half 11 a 11 uit opstart :oops: :oops: Denk dat ik gewoone en dagritme moe inplannen
mag ik de link mischien ook???
Kid wordt hanteerbaarder als hij mag helpen en hij moet er aan wennen, straks weet hij niet beter
damian mag ook helpen alleen helpt hij averechts :mrgreen:
en als je hem een droge doek geeft om te stoffen? de salontafel of zo? dan helpt hij mee, en kan jij ff snel stofzuigen… of hij mag de pluisjes voor de stofzuiger leggen, dat jij ze weg zuigt? Dan zorg je voor een paar kleine papier snippers die je van te voren neer legt overal
die dingen doet ie wel.soms vegen we dan hebben we een hoopje en dan smijt hij het weer door de kamer :mrgreen:
moet eerlijk toegeven dat ik alles om de dag allemaal schoonmaak…maandag, woensdag, dan 1 dag ertussen laat dan dus weer op een zaterdagmorgen…maar stofzuigen elke dag
Alle kamers kep er met de wc en badkmr keuken erbij gerekend 9 kmrs :roll:
En 5 katten en 2 honden en we leven hier met zijn 5en dus elke dag doe ik dus het hele huis( woon in een appartement) 125 vierkante meter stofzuigen…, en dweilen doe ik 3x in de week ,kep een parket vloer :shifty:
vandaag alle ramen gelapt, binnen en buiten :thumbup: :thumbup: .
Dus misschien een tip voor morgen(oeps zondag) en Maandag :think: :think: :mrgreen:
Ik word ook nieuwsgierig 8)
Wil iemand mij de link sturen?
Groetjes,
Heleen
ja ik wil de linkook erg graag
ja ik wil ook graag de link
heleentje, kimmij, mama van donna; jullie hebben pb :mrgreen:
:oops: donny bedoel ik, ik deed het ff snel tussendoor
jacqueline, je hebt pb
Bedankt Maria74!! :thumbup:
bedankt maria74
Ik heb nog een site gevonden, het is een nederlandse site met een engelse titel, vereenvoudig je leven, oftewel: simplifylife, maar dan wel punt nl… pb me anders even…
Er staan rigoreuze maar hele simpele tips in, niet alleen voor schoonmaken en opruimen, maar om je huishouden en leven te vergemakkelijken… minder stressvol te raken…