ja waarom kan ie niet in het topic komen?
zo meiden wat zijn de klussen voor vandaag eigelijk?
Als het niet mag, verwijder je hem maar!
Heb er al een paar maanden baat bij!
Groetjes,
Judith
Vaatwasser is gedaan, aanrecht en wasbak doe ik zo, zit nu aan een geroostert broodje met suiker :drool:
Ik heb gister al zoveel gedaan, dat ik vandaag mag rusten! Of kan dat niet? :mrgreen:
Okee wacht, ik ga straks wel even de vaatwasser uitruimen en weer inruimen, en dan de wasbak en het aanrecht schoonmaken. Doe ik toch nog wat vandaag!
goedemiddag
net al 2 wasjes gedraait.
had gister ons dekbedovertrek in de huiskamer over 2 stoelen te drogen hangen erg ideaal met de openhaard aan is ie zo droog.
kom ik vanochtend beneden en wilde hem gaan opvouwen heeft de kat erover heen gekotst :wall: kan ik hem weer gaan wassen
heb in ieder geval beneden opgeruimd en de wasbak uitgedaan.
begin zo aan de toilet en de rest van de bergen was lang leven een groot gezin ik blijf wassen, gelukkig heb ik er geen hekel aan.
Wel aan de strijk jammer genoeg
bedankt voor de link!
heb me net via die link aangemeld.
heb net ook ff mijn mail ingevuld want ga die yahoo mail toch niet gebruiken.
heb alleen nog geen mail terug gekregen dus we wachten af :
Zie even niet waar ik me kan aanmelden…of lees ik erover heen
ik heb stofgezogen, een was in de droger een nieuwe in de wasmachine en een was opgevouwen gestreken…de vaatwasser uit/ingeruimd…meteen ook de wasbak en het aanrecht gedaan, doe ik altijd…en de kraan enzo…en de kookplaat…
gezellig met Myrna tv gekeken boekje gelezen…
en straks is het weer tijd om daphne op te halen…
lastig die site is in het engels hahaha
dat leest niet zo gemakkelijk…
@Vanes wrote:
Zie even niet waar ik me kan aanmelden…of lees ik erover heen![]()
Onderaan de pagina, kleine blauwe lettertjes met join FlyLady :mrgreen:
Ik doe vanaf morgen ook mee! Ik gebruik al tijden de schema’s van http://groups.msn.com/hetgezelligehuishoudclubje (haal link maar weg als 't niet mag), is een nederlandse site en staan erg veel handige tips bij. Als ik mezelf aan de schema’s hou, blijft m’n huisje spik en span, alleen de motivatie vinden om ‘bij’ te blijven…
@diana30 wrote:
oke meiden ook ik heb een schoonmaak vraagje…hoe krijg je de buitenkant van de frituurpan weer schoon(vettigheid dus) ik wou dat vanmiddag nml ff gaan doen…alhoewel ff? pffffff rotklus… :x
Ik gebruik hiervoor Cif Powerspray voor de keuken…Is het enige product waarmee ik frituurvet inéén keer wegveeg!
Er is ook een Nederlandse versie:
http://groups.yahoo.com/group/kaatmossel/
Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus kan niet zeggen of het wat is, maar het leest wel wat makkelijker dan de engelse.
vindt dat yahoo best allemaal een gedoe
maarja alle tips zijn welkom
Vandaag ws geen routine, ik heb zaterdag workshops en moet daar nog heel veel voor doen, en ik heb geen zin vandaag… :mrgreen:
Ik las een ASD-in!! Anti-Schoonmaak-Dag :mrgreen: Nou niet gaan denken dat ik het juist smerig ga maken, maar ik doe ff niets “extra’s” behalve de vaatwasser
Mogge! Ben al lekker bezig geweest: vaatwasser uit- en ingepakt, keuken afgesopt, planten water, kamer en keuken gestoft, wc pot staat nu te weken in de wc-eend, en boven en beneden opgeruimd. Zometeen de wc nog effe afdoen, stofzuigen en dweilen en dan vind ik het weer best voor vandaag! Hum…en wel nog effe 2 volle wasmanden weg zien te werken…
er word al een paar dagen niet meer gezegt wat de dagtaken zijn…moeten we dus alleen uitgaan van die site? zo ja dan heeft dit topic toch niet veel nut?
er staat toch in het begin een lijstje ?
ik heb alleen nog steeds niks vanuit die site trug gehoord jammer genoeg
zal zo nog eens mezelf aanmelden
heb vanochtend alleen beneden opgeruimd voor de rest wil ik vandag ook niet te veel doen ff een rust dagje
alleen dit staat er in het begin…
Schema!!
maandag;toilet en wasbak
dinsdag; toilet en wasbak
woensdag; toilet en wasbak
donderdag; toilet en wasbak
vrijdag; toilet en wasbak
zaterdag; toilet en wasbak
zondag; toilet en wasbak
de wc’s en wasbakken zullen blinken :mrgreen: