Waterkoker een paar keer aanzetten
preciessss :thumbup:
Je kunt best water hoger dan de maximale streep doen hoor, weet je waar die streep voor is?
Zodat je frituurvet niet over de rand van je pan heen bruist als je het eten er in laat zakken
Water op 110 graden tot net onder de rand kan dus absoluut geen kwaad.
Oh, wat een goed topic voor mij! Mag ik ook de link?
Ik hou het sinds ons zoontje geboren is wel redelijk bij, want mijn schoonouders hebben nogal eens de neiging om onverwachts binnen te vallen, zo’n 2 a 3 keer per week. Maar ik heb ook wel behoefte aan een vaste structuur, want nu kost het me eigenlijk steeds een dag in het weekend.
Verder is er 1 ding waar ik echt een hekel aan heb en wat ik ook maar niet voor elkaar krijg: de kalkaanslag van de douchecabine. Heeft iemand daar misschien een goede tip voor?
Dan ga ik nu ook maar gauw aan de slag, want ik loop achter!
Als je het weer eens kalkvrij gemaakt hebt, moet je meteen na het douchen droogmaken, dat scheelt je kalkkringen Die komen doordat achtergebleven water opdroogt en dus dat randje achterlaat…
zo ik zal ook is meedoen want dat kan mijn huisje ook wel gebruiken
vandaag boven en beneden gestofzuigt, beneden gedweild, wc gedaan,
kattenbak gedaan, tafels gedaan (glas :doh: ) en straks even afwassen en de keuken opruimen!
morgen doe ik de douche helemaal uit!
maar ga nu eerst maar even een was aanzetten!
groetjes
ladies mag ik ook de link want het klinkt allemaal erg makkelijk dus dat is vast wat voor moi
liefs nathalie
mag ik hem ook?
en ikke ook ?
thnx!
doe mij ook maar…de link…
Heb gister de huishoudster afgebeld, vond het toch te duur (€30 per week, is toch een hoop geld)…
En ik ga meer werken in minder dagen dus hou een dag over per week…
gr patricia
ik zou ook heeel graag de link willen
Ik wil de link ook wel :mrgreen:
Gr. Claudia
ik wil die link ook wel :mrgreen:
Nou dan wil ik die link ook wel…
hier is de link ook welkom hoor
Ik wil ook poetsen :mrgreen: kan ik ook de link krijgen?
kan ik hem ook krijgen??? :mrgreen:
Ik doe wel al braaf mee met de wasbakken en het toilet etc., maar heb de link nog niet :oops:
Mag ik hem ook alsjeblieft?
Ik wil de link ook wel hoor.
Ik hou eeecht van opruimen en het huishouden doen… :liar:
heeft iemand die link ook voor mij?
Kan die niet in het topic of is ie commercieel??