Schoolfoto hilariteit.

Het verschil met de foto van vorig jaar is hier ook enorm hoor - een veel ouder koppie. En als ik dan op de klassenfoto de hoofden zie van die nu groep 2 zijn - denk ik oh jee - heb ik volgens jaar ook zo’n grote vent (die ws weer in het niet valt als hij naar groep 3/4 gaat)

Als ik nu die nieuwe kleuters zie van net vier - vind ik ze echt heel klein, en het idee dat Nena over 10 maanden ook gaat :shock:

Ja Nena gaat idd ook al over 10 maanden, gaat echt snel hè. En je zal zien dat ze er dan ook gewoon helemaal aan toe is.

Ik vind Mika ook gewoon heel erg gegroeid qua ontwikkeling en door naar de schoolfoto te kijken besef ik dat nog een beetje meer. Vorig jaar zo’n klein binkie en nu al een hele bink.

Mika gaat wel naar groep 3 en die is daar ook echt aan toe, die valt niet op naast zijn vriendjes van een jaar ouder (maar goed dat klopt dan wel in het beeld dat jullie dachten dat Mika ouder was).

Die moderne stijl foto is echt heel erg gaaf! :thumbup:

Leuk zeg!

Hier gewoon echt de klassieke schoolfoto’s, blauwe achtergrond, etc.

1 keer hebben we de schoolfoto opnieuw laten doen.

Robin had net de waterpokken… :?

Hij was er echt ziek van, dus had hem ook thuis.

Ik ben toen toch met hem naar school gegaan zodat hij op de klassenfoto stond en de schoolfoto zelf hebben ze toen ook gemaakt (is ie leuk, is ie leuk, zo niet dan kan hij hem inhalen (is altijd 1 inhaal moment voor de zieke kinderen)).

Maar die bleek dus echt heel erg te zijn.

Bleek snoetje, vol met ingedroogde pokjes en ogen die meer dicht dan open waren.

Hij keek echt diep ongelukkig.

Gelukkig mocht hij die dus inhalen. :thumbup:

Verder neem ik ze eigenlijk altijd.

Leuk of minder leuk… ik wil ze toch hebben en bewaren.

Hier nu ook schoolfoto nieuwe stijl.

wat leuk zeg!!

(had ik toch geen gelijk dat zijn eerste schoolfoto de beste was van lasse :wink: )

Haha nee.

Wow :inlove: :thumbup: , paars staat Lasse goed zeg!

Mocht Nena ook al of was die net nog geen 4?

Mika mag donderdag weer, ook weer nieuwe stijl maar nu ook dat je zelf de achtergrond kunt kiezen op internet? Ik ben benieuwd, ze mogen geen groen aan want dat valt weg.

En ik hoop dit keer wel op een broer/zus-foto. Vorig jaar wilde Elin echt niet :roll:

Ik blijf mezelf herhalen :mrgreen: , ik schreef vorig jaar ook al over zijn ogen, maar ik blijf maar kijken naar die onderste foto :inlove:

Nena is nog niet geweest.

Tja die ogen die doen een hoop :inlove:

Ze kunnen ook indringend boos kijken trouwens

Hier zijn afgelopen dinsdag de foto;s gemaakt,

en hoera dit jaar ook pasfoto’s en foto met broer/zus.

En ik wist dus niet dat het dinsdag was… dus vooral de jongste zat op school met een ontploft kapsel (want ze wil haar haren niet kammen).

Zullen dus wel mooie foto’s geworden zijn, ik ben benieuwd!

Wauw die ogen van Lasse! :inlove:

Ik ben ook benieuwd naar het ontplofte kapsel Marite.

Hier dus juist geen pasfoto’s. Er zat ook geen pasfoto materiaal tussen. maar als ik die echt nodig heb dan laat ik die wel maken.

Broer en zus doen ze hier geloof ik om het jaar. Ik dacht volgend jaar weer. Dus dan gaan we daar maar eens een keer werk van maken. In de hoop dat het wat is. Ben nooit zo van het geposeerde maar ik zie dan wel wat het wordt.

het ontplofte kapsel viel mee,

wel een foto van broer en zus samen waarbij zus haar hemd onder haar tshirt uitpiept… en een foto van zoon waarbij goed te zien is dat hij zelf zijn haar weer eens geknipt had… :lol:

Do show!!

Heb ze nog niet binnen, alleen digitaal kunnen bekijken en bestellen… en ik ben dan zo’n doos die dan toch maar de foto van hen samen met het uitpiepende hemd bestel (en het lijkt ook nog eens alsof ze een hele dikke -baby- buik heeft doordat ze haar handen in haar zij heeft maar je de achterste hand niet ziet…).

Zal eens zien of ik ze nog van de bestel site kan plukken om te showen hier :stuck_out_tongue: .

zijn er hier mensen met schoolfotograaf nieuwe stijl die in regio midden/randstad werken en die mij een naam willen doorgeven?

hier net de foto’s gehad, en ik ben wel beetje klaar met dat blauwe achtergrondje en die standaard uitsnede. Wil eens kijken of ze op school te porren zijn voor iets nieuws…

Hier op het KDV pas ook foto’s gemaakt… vreselijk. De normaalst ziet er zo uit:

Fiep, schoolfotodigitaal is hier geweest maar ik weet niet of hij doe ook naar Amsterdam gaat. Zo ver is het niet natuurlijk dus je kunt altijd informeren.

Die van Mika van vorig jaar is door hem gedaan en de foto’s van dit jaar ook al was daar heel wat gesteggel mee.

Dat komt omdat we nu zelf een achtergrond mochten kiezen en de achtergronden die erbij zaten waren een beetje summier èn de kinderen mochten geen groen aan omdat dat dam wegviel. Helaas viel aquablauw ok weg maar dat is allemaal opgelost.

Kwakje idd een beetje jammer maar deze foto valt best mee toch? maar volgens mij is het ook best lastig. Ik denk niet dat iedereen dat zomaar kan.

Dit jaar zijn er van Elin ook foto’s genomen op het kdv en die zijn wel heel leuk geworden (ik zal ze zo eens opzoeken) maar die zijn weer geflitst en helaas dat zie je.

Dit zijn de schoolfoto’s van Mika, zijn aquablauwe shirt is dus weggevallen maar dat is weer hersteld

En dit zijn de foto’s van het kdv

@Nijmanb wrote:

Kwakje idd een beetje jammer maar deze foto valt best mee toch? maar volgens mij is het ook best lastig. Ik denk niet dat iedereen dat zomaar kan.

Natuurlijk is het ook lastig. De foto is zo bewerkt dat hij echt zo anders uit ziet.