Schoolfoto hilariteit.

@fiep klophout wrote:

zijn er hier mensen met schoolfotograaf nieuwe stijl die in regio midden/randstad werken en die mij een naam willen doorgeven?

hier net de foto’s gehad, en ik ben wel beetje klaar met dat blauwe achtergrondje en die standaard uitsnede. Wil eens kijken of ze op school te porren zijn voor iets nieuws…

Ik zal eens op zoek gaan of ik de namen nog weet.

Bij ons krijg je dus te kiezen uit wel tien foto’s van je kind die op een beveiligd deel van een site verschijnen met alle foto van de kids van jouw school en met diverse poses en je kan ze allemaal nemen of zoals ik twee ofzo. Ook keuze uit twee klassefoto’s.

Ik vond het echt wel leuk gedaan.

Envelop gevonden. Ze komen dus uit Eindhoven maar werken dus blijkbaar ook op een school in Zeist dus wellicht ook in Hilversum.

ik pb je wel.

Dat systeem hadden ze op het KDV van m’n zoon ook. De foto’s staat er nog tot september op en kun je dan nog bestellen. Daarna niet meer.

@Bella wrote:

Envelop gevonden. Ze komen dus uit Eindhoven maar werken dus blijkbaar ook op een school in Zeist dus wellicht ook in Hilversum.

ik pb je wel.

Hoe kom ik nou aan Amsterdam?

Sorry Fiep, dan is het wel een stukje verder maar ook weer niet het einde van de wereld :mrgreen:

hier die van Milan :frowning: :frowning:

Ja dat is wel een beetje jammer.